'Rio is a favorite destination for gays, lesbians, bi's, and transpeople'quote:Op zaterdag 21 januari 2006 02:46 schreef Stroekie het volgende:
[..]
www.ipanema.com
is een veel mooier strand dan Copa Cabana in Rio![]()
Ja er doen veel spookverhalen de ronde over Braziliėquote:Op zaterdag 21 januari 2006 02:52 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
'Rio is a favorite destination for gays, lesbians, bi's, and transpeople'
Ik heb een keer tips gelezen over veiligheid in acht houden bij het oppikken van sexpartners in gaytenten. 1 Van die tips was: ga nooit met iemand mee naar huis en neem hem ook niet mee naar je huis, er zijn genoeg sexmotels aan de kant van de weg.
![]()
![]()
is het weer zoverquote:Op zaterdag 21 januari 2006 02:54 schreef davidov het volgende:
*struikelt over drempel*
Gewoon niet uitnodigen over de drempelquote:
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 02:56 schreef Stroekie het volgende:
[..]
is het weer zover
heb je weer met Bachus zitten borrelen ?![]()
Wazige manier van tequilla drinken?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 03:00 schreef davidov het volgende:
Ik zal me morgen niet afvragen wat dat zout in mn oor deed
Hey een foto van mij onder de douchequote:Op zaterdag 21 januari 2006 03:01 schreef BB_Koning het volgende:
[afbeelding]Wat leven in de brouwerij
![]()
Ja Brrrrquote:Op zaterdag 21 januari 2006 02:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Gewoon niet uitnodigen over de drempelbuiten in de tuin neuken dus
Dekbed?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 03:01 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja Brrrr
ik vind het veel te koud hoor om buiten met de broek op de enkels te gaan staan/liggen of in welke denkbeeldige positie dan ook
geef mij toch maar het comfort van een dekbedje![]()
Je kent je klassiekersquote:Op zaterdag 21 januari 2006 02:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Gewoon niet uitnodigen over de drempelbuiten in de tuin neuken dus
Nee, dat kan jij niet zijn, bij dit lekkere ding denk ik gelijk 'bottom'quote:Op zaterdag 21 januari 2006 03:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hey een foto van mij onder de douche
Close...quote:Op zaterdag 21 januari 2006 03:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wazige manier van tequilla drinken?
Dat lekkere ding is Markus Schenkenbergquote:Op zaterdag 21 januari 2006 03:03 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Nee, dat kan jij niet zijn, bij dit lekkere ding denk ik gelijk 'bottom'
Oh wacht, dat doe ik ook nog steeds als ik jou zie
Aha, er is gespeeld en gegooid met zout en ik maar denken dat iemand zout van je oor heeft geliktquote:Op zaterdag 21 januari 2006 03:04 schreef davidov het volgende:
[..]
Close...
Er stond zout voor tequila op de bar, maar diep diep diep in de nacht vonden de laatste 4 mensen het leuk om er mee te gaan spelen...
En van het 1 komt het ander
bedoel eigenlijk ook meer naderhand dan saampjes bezweet en weel ineengestrengeld onder dekbedje in slaap vallenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 03:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dekbed?
Zeg je slaat de dekens er toch niet overheen?
Da's not done? Seks onder de dekens?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 03:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dekbed?
Zeg je slaat de dekens er toch niet overheen?
Dat weet jij omdat hij in de media komt met met vrouwen aan zn arm of omdat jij dat aan den lijve hebt ondervonden... Hoe spannend de tweede ook klinkt, ik hou het bij de eerste verklaringquote:Op zaterdag 21 januari 2006 03:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat lekkere ding is Markus Schenkenbergda's geen bottom
Niet bij mij iigquote:Op zaterdag 21 januari 2006 03:05 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Aha, er is gespeeld en gegooid met zout en ik maar denken dat iemand zout van je oor heeft gelikt![]()
Beter in je oor dan in je ogen, dunkt me... *ril*quote:Op zaterdag 21 januari 2006 03:04 schreef davidov het volgende:
[..]
Close...
Er stond zout voor tequila op de bar, maar diep diep diep in de nacht vonden de laatste 4 mensen het leuk om er mee te gaan spelen...
En van het 1 komt het ander
maar wat was die volkswijsheid van zout en suiker morgenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 03:05 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Aha, er is gespeeld en gegooid met zout en ik maar denken dat iemand zout van je oor heeft gelikt![]()
Nu ik erover nadenk, ik begon altijd onder de dekens, maar al gauw waren de dekens van het bed gegooidquote:Op zaterdag 21 januari 2006 03:06 schreef wonderer het volgende:
[..]
Da's not done? Seks onder de dekens?
tuurlijk niet, dat belemmert de bewegingsvrijheidquote:Op zaterdag 21 januari 2006 03:06 schreef wonderer het volgende:
[..]
Da's not done? Seks onder de dekens?
Mijn wijsheid is: je kan beter suiker van iemands lichaam likken dan zoutquote:Op zaterdag 21 januari 2006 03:08 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar wat was die volkswijsheid van zout en suiker morgen
bij de ene kreeg je 7 jaren ongeluk en bij de andere kwam er bnnenkort visite![]()
Om eerlijk te zijn kan ik het me niet zo goed meer herinnerenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 03:08 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Nu ik erover nadenk, ik begon altijd onder de dekens, maar al gauw waren de dekens van het bed gegooid![]()
how sweetquote:Op zaterdag 21 januari 2006 03:10 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Mijn wijsheid is: je kan beter suiker van iemands lichaam likken dan zout![]()
Ik ben ook meestal bovenopquote:Op zaterdag 21 januari 2006 03:10 schreef wonderer het volgende:
Beginnen onder de dekens en uiteindelijk bovenop eindigen
wat dacht je van behanglijmquote:Op zaterdag 21 januari 2006 03:07 schreef wonderer het volgende:
[..]
Beter in je oor dan in je ogen, dunkt me... *ril*
Ja, dat andere verschilt nogalquote:Op zaterdag 21 januari 2006 03:12 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ik ben ook meestal bovenopO, je bedoelde boven op de dekens
![]()
BB wat is er gebeurtquote:Op zaterdag 21 januari 2006 03:12 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ik ben ook meestal bovenopO, je bedoelde boven op de dekens
![]()
Meer markus:quote:Op zaterdag 21 januari 2006 03:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat lekkere ding is Markus Schenkenbergda's geen bottom
Het enige dat mij wat verlichting geeft is gewoon voor het slapen gaan enorm veel water drinkenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 03:13 schreef davidov het volgende:
[..]
wat dacht je van behanglijm
Waar die troep vandaan kwam snap ik nogsteeds niet
@stroekie: zout morsen is ongeluk, meer weet ik niet.
Nouja, ik weet dus inmiddels ook dat zout geen ene ruk helpt tegen een kater![]()
Hij is al de hele week zoquote:Op zaterdag 21 januari 2006 03:13 schreef Stroekie het volgende:
[..]
BB wat is er gebeurt
je bent veel te openhartig vannacht![]()
straks onthul je nog te veel
Dat gaat dus altijd mis bij mij... ik ga op bed liggen, bedenk me dat ik water moet hebben en val in slaapquote:Op zaterdag 21 januari 2006 03:14 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Het enige dat mij wat verlichting geeft is gewoon voor het slapen gaan enorm veel water drinken
Oh maar dan moeten we gewoon even op hem inpraten dat hij 4 maart gewoon mee moet gaan met ons naar de meetquote:Op zaterdag 21 januari 2006 03:14 schreef davidov het volgende:
[..]
Hij is al de hele week zo
Hij is nog perverser dan de dag-ploeg
David, je bent kennelijk niet veel gewendquote:Op zaterdag 21 januari 2006 03:14 schreef davidov het volgende:
[..]
Hij is al de hele week zo
Hij is nog perverser dan de dag-ploeg
"schrijft een notitiebriefje voor op de wasbak en geeft dat aan Davidov voor de volgende keer"quote:Op zaterdag 21 januari 2006 03:15 schreef davidov het volgende:
[..]
Dat gaat dus altijd mis bij mij... ik ga op bed liggen, bedenk me dat ik water moet hebben en val in slaap
moet datquote:Op zaterdag 21 januari 2006 03:16 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Oh maar dan moeten we gewoon even op hem inpraten dat hij 4 maart gewoon mee moet gaan met ons naar de meet![]()
Zwarte wapperende krullenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 03:17 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Hmm, Steven ziet een pluspunt bij BB![]()
Ja maar hij heeft zijn stemmen voor zaterdag al uitgedeeldquote:Op zaterdag 21 januari 2006 03:17 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Hmm, Steven ziet een pluspunt bij BB![]()
eerst plaats ik een foto van jou onder de douche en nu plaats jij een foto van mijn lichaam!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 03:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Meer markus:
[afbeelding]
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |