Beter in je oor dan in je ogen, dunkt me... *ril*quote:Op zaterdag 21 januari 2006 03:04 schreef davidov het volgende:
[..]
Close...
Er stond zout voor tequila op de bar, maar diep diep diep in de nacht vonden de laatste 4 mensen het leuk om er mee te gaan spelen...
En van het 1 komt het ander
maar wat was die volkswijsheid van zout en suiker morgenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 03:05 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Aha, er is gespeeld en gegooid met zout en ik maar denken dat iemand zout van je oor heeft gelikt![]()
Nu ik erover nadenk, ik begon altijd onder de dekens, maar al gauw waren de dekens van het bed gegooidquote:Op zaterdag 21 januari 2006 03:06 schreef wonderer het volgende:
[..]
Da's not done? Seks onder de dekens?
tuurlijk niet, dat belemmert de bewegingsvrijheidquote:Op zaterdag 21 januari 2006 03:06 schreef wonderer het volgende:
[..]
Da's not done? Seks onder de dekens?
Mijn wijsheid is: je kan beter suiker van iemands lichaam likken dan zoutquote:Op zaterdag 21 januari 2006 03:08 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar wat was die volkswijsheid van zout en suiker morgen
bij de ene kreeg je 7 jaren ongeluk en bij de andere kwam er bnnenkort visite![]()
Om eerlijk te zijn kan ik het me niet zo goed meer herinnerenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 03:08 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Nu ik erover nadenk, ik begon altijd onder de dekens, maar al gauw waren de dekens van het bed gegooid![]()
how sweetquote:Op zaterdag 21 januari 2006 03:10 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Mijn wijsheid is: je kan beter suiker van iemands lichaam likken dan zout![]()
Ik ben ook meestal bovenopquote:Op zaterdag 21 januari 2006 03:10 schreef wonderer het volgende:
Beginnen onder de dekens en uiteindelijk bovenop eindigen
wat dacht je van behanglijmquote:Op zaterdag 21 januari 2006 03:07 schreef wonderer het volgende:
[..]
Beter in je oor dan in je ogen, dunkt me... *ril*
Ja, dat andere verschilt nogalquote:Op zaterdag 21 januari 2006 03:12 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ik ben ook meestal bovenopO, je bedoelde boven op de dekens
![]()
BB wat is er gebeurtquote:Op zaterdag 21 januari 2006 03:12 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ik ben ook meestal bovenopO, je bedoelde boven op de dekens
![]()
Meer markus:quote:Op zaterdag 21 januari 2006 03:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat lekkere ding is Markus Schenkenbergda's geen bottom
Het enige dat mij wat verlichting geeft is gewoon voor het slapen gaan enorm veel water drinkenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 03:13 schreef davidov het volgende:
[..]
wat dacht je van behanglijm
Waar die troep vandaan kwam snap ik nogsteeds niet
@stroekie: zout morsen is ongeluk, meer weet ik niet.
Nouja, ik weet dus inmiddels ook dat zout geen ene ruk helpt tegen een kater![]()
Hij is al de hele week zoquote:Op zaterdag 21 januari 2006 03:13 schreef Stroekie het volgende:
[..]
BB wat is er gebeurt
je bent veel te openhartig vannacht![]()
straks onthul je nog te veel
Dat gaat dus altijd mis bij mij... ik ga op bed liggen, bedenk me dat ik water moet hebben en val in slaapquote:Op zaterdag 21 januari 2006 03:14 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Het enige dat mij wat verlichting geeft is gewoon voor het slapen gaan enorm veel water drinken
Oh maar dan moeten we gewoon even op hem inpraten dat hij 4 maart gewoon mee moet gaan met ons naar de meetquote:Op zaterdag 21 januari 2006 03:14 schreef davidov het volgende:
[..]
Hij is al de hele week zo
Hij is nog perverser dan de dag-ploeg
David, je bent kennelijk niet veel gewendquote:Op zaterdag 21 januari 2006 03:14 schreef davidov het volgende:
[..]
Hij is al de hele week zo
Hij is nog perverser dan de dag-ploeg
"schrijft een notitiebriefje voor op de wasbak en geeft dat aan Davidov voor de volgende keer"quote:Op zaterdag 21 januari 2006 03:15 schreef davidov het volgende:
[..]
Dat gaat dus altijd mis bij mij... ik ga op bed liggen, bedenk me dat ik water moet hebben en val in slaap
moet datquote:Op zaterdag 21 januari 2006 03:16 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Oh maar dan moeten we gewoon even op hem inpraten dat hij 4 maart gewoon mee moet gaan met ons naar de meet![]()
Zwarte wapperende krullenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 03:17 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Hmm, Steven ziet een pluspunt bij BB![]()
Ja maar hij heeft zijn stemmen voor zaterdag al uitgedeeldquote:Op zaterdag 21 januari 2006 03:17 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Hmm, Steven ziet een pluspunt bij BB![]()
eerst plaats ik een foto van jou onder de douche en nu plaats jij een foto van mijn lichaam!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 03:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Meer markus:
[afbeelding]
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |