Ja hallo, ik was het aan het luisteren hoor!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:03 schreef LuQas het volgende:
[..]
Je krijgt van mij een vlaggetje bij je naam want je hebt smaak.
Nee, jij was alleen maar dronken.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:32 schreef LuQas het volgende:
[..]
Ja, maar jezus je zat mooi wel bij een mooie jongen achterop de scooter. Dat is mij niet gelukt gisteren.
Hahahahaquote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:34 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Ja hallo, ik was het aan het luisteren hoor!
Aaah wat lief!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:36 schreef LuQas het volgende:
[..]
Hahahaha![]()
Bij deze, jij ook een vlaggetje, met wimpel erbij![]()
Haha ja ik moest wel, iedereen was lelijk gisterenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:34 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Nee, jij was alleen maar dronken.
Lelijke mensen zijn grappig. En sowieso komen in gaybars voornamelijk lelijke mensen, denk ik zo.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:38 schreef LuQas het volgende:
[..]
Haha ja ik moest wel, iedereen was lelijk gisteren
Met lelijke mensen dempt men de grachten. O nee, dat waren aardige mensen.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:39 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Lelijke mensen zijn grappig. En sowieso komen in gaybars voornamelijk lelijke mensen, denk ik zo.
Nou, het lijkt me zo smoezelig en vies.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:40 schreef LuQas het volgende:
[..]
Met lelijke mensen dempt men de grachten. O nee, dat waren aardige mensen.
Hoe kom je bij dat idee?
Kewl!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:34 schreef Jerruh het volgende:
[..]
kom maar es langs.
@vlarp: ik ben flink beziglekker thuis oefenen
Zit je nou te pimpen met je UPC mediabox?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:37 schreef Cybart het volgende:
oeh om 15:00 komt Bullet In A Bible op VH1
Ja, veel nichtenkotten zijn dat ook. Maar een aantal zijn er ook erg leuk. De Trut bovenaan.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:41 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Nou, het lijkt me zo smoezelig en vies.![]()
moet je ook niet naar de cockring gaanquote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:41 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ja, maar er zijn echt een boel hele lelijke.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:43 schreef LuQas het volgende:
[..]
Ja, veel nichtenkotten zijn dat ook. Maar een aantal zijn er ook erg leuk. De Trut bovenaan.
En of homo's lelijker zijn dan heteros, daar ben ik nog steeds niet uit. Gemiddeld gezien wel denk ik, maar als ze knap zijn, zijn ze vaak ook extreem knap.
Er zit niet in elke gaybar "kalkaanslag" op de tegeltjes hoorquote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:41 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:43 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Zit je nou te pimpen met je UPC mediabox?
ik denk dat dit iets voor datrukkereltje isquote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:46 schreef Blubberzwijn het volgende:
[afbeelding]
wel een grappige film
Tips uitwisselenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:46 schreef Cybart het volgende:
[..]
ik denk dat dit iets voor datrukkereltje is
Dat is die film over die killerlesbies toch?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:48 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Tips uitwisselen
Heb je deze al gezien, Dykeart?
[afbeelding]
Ach.. binnkort bezorgen ze dat apparaat ook hier. En dan kan ik ook 6 maanden gratis digitaal TV kijken..quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:46 schreef Cybart het volgende:
[..]
ik bedoel... Greenday concert zometeen.... op een zaterdagmiddag... en echt een fokking gaaf concert (heb hem ook op cd)greenday
en nou zal ik ophouden
nouja, het is maar 1 maand leuk eigenlijkquote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:49 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ach.. binnkort bezorgen ze dat apparaat ook hier. En dan kan ik ook 6 maanden gratis digitaal TV kijken..
Yep.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:49 schreef LuQas het volgende:
[..]
Dat is die film over die killerlesbies toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |