zo zou je het kunnen noemenquote:
en zo ookquote:
gezellig blijkbaar...quote:
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 04:31 schreef Cairon het volgende:
Ik ga slapen.
De date-dinges was gezellig, we hebben gepraat, heel veel gepraat, en ik heb me niet verveeld.
Sgoed. Maar uiteindelijk wil ik zoenen. Zoenen, of geitjes voeren. 1 van de 2quote:
Geitjes aaien dan maarquote:Op zaterdag 21 januari 2006 12:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Sgoed. Maar uiteindelijk wil ik zoenen. Zoenen, of geitjes voeren. 1 van de 2
quote:
Maar de mensen die het drinken wel, en het lijkt wel of ze steeds gezelliger worden later op de avondquote:
Totdat ze over The Point of No Return heenzijn en dan worden ze vervelend en lastigquote:Op zaterdag 21 januari 2006 12:51 schreef davidov het volgende:
[..]
Maar de mensen die het drinken wel, en het lijkt wel of ze steeds gezelliger worden later op de avond
Nee.. GGEEIITTJJEEquote:Op zaterdag 21 januari 2006 12:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jaaaaaaa
Geef me een G, G
Geef me een E, E
Geef me een I, I
Geef me een T, T
Geef me een J, J
Geef me een E, E
Wat krijgen we dan? GEITJEEEEEEEE![]()
Ohh zucht en de bokjes danquote:Op zaterdag 21 januari 2006 12:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]Jaaaaaaa
Geef me een G, G
Geef me een E, E
Geef me een I, I
Geef me een T, T
Geef me een J, J
Geef me een E, E
Wat krijgen we dan? GEITJEEEEEEEE![]()
Jij snapt het principe van cheerleaden niet he?quote:
Geef me de B O K J E S bokjes.quote:
Vlarp had commentaar op m'n cheer.quote:
Luister je naar hem?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Vlarp had commentaar op m'n cheer.
Ik voel me niet meer in de stemming
Hehe ja, dat zijn de momenten waarop je beter busjes zout, emmers met behanglijm, en grote knijpflessen mayonaise kan opbergen.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 12:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Totdat ze over The Point of No Return heenzijn en dan worden ze vervelend en lastig
Sorry pompelemoentje van mequote:Op zaterdag 21 januari 2006 12:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jij snapt het principe van cheerleaden niet he?![]()
Geef me een G, gillen de meisjes (of de hoofd cheerleader), waarop de tegenpartij (of de rest van de mutsen) schreeuwt G!!!!!
Ze vragen er toch omdat je'm geeft?
... jahquote:
En dat is van.....?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:03 schreef Cybart het volgende:oooohdieooodieoooodieoooodieoooodieooooodiejeeee
Dan had je er een spoiler van moeten makenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:03 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Oops, je mocht het niet lezen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huh!?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh!! Da's van Aqua ofzo.. of zo'n goedkoop Zweeds dancegroepje..quote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:05 schreef Cybart het volgende:"go chita, get banana, hey money, get funky"
de inhoud van onze oostenrijk cd wordt met de dag slechter (lees: leuker)
Toy Boxquote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:07 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Oh!! Da's van Aqua ofzo.. of zo'n goedkoop Zweeds dancegroepje..
Nee nu nie meerquote:
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:06 schreef Cybart het volgende:HaajSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
je kan toch onder de douche met vlarp neuken?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee nu nie meer
Ow en ik ga toch douchen, dus ben weg
Nee dat fieptquote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:09 schreef Cybart het volgende:
[..]
je kan toch onder de douche met vlarp neuken?
De wat?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:12 schreef Cybart het volgende:
en ik ga aan de worstenmik !
Ik niet, ik ga dadelijk de cd van Daze aanzettenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |