Ja we timen dat ook gewoon verkeerdquote:Op zaterdag 21 januari 2006 04:03 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
ik heb nog 'n heel klein laagje medoc....
Ja want ze hebben veel meer uitgebracht dan dat eeuwige Mr Blueskyquote:Op zaterdag 21 januari 2006 04:05 schreef davidov het volgende:
[..]
Ga in ieder geval meer muziek van hen lenen van het internet...:)
'k ben ook uitgegaan enzo....quote:Op zaterdag 21 januari 2006 04:05 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja we timen dat ook gewoon verkeerd
je moet dat gewoon van te voren aankondigen, dan lopen we gewoon eens hier de voorraad langs![]()
exactly, en dit smaakt naar meerquote:Op zaterdag 21 januari 2006 04:06 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja want ze hebben veel meer uitgebracht dan dat eeuwige Mr Bluesky
ach d'r staan hier nog flessen genoeg, dus dat kan altijd nogquote:Op zaterdag 21 januari 2006 04:07 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
'k ben ook uitgegaan enzo....
Altijd, maar ik mijd de drukte, daar ben ik te oud voor (tenzij ik in een zekere beschonken staat ben)quote:Op zaterdag 21 januari 2006 04:11 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ach d'r staan hier nog flessen genoeg, dus dat kan altijd nog![]()
En was het druk en in de noordelijkse stad van ons land ?
Wil jij hier niet MIJN citaten lenen ja, van daar ben ik te oud voor, we hadden toch afgeproken dat ik dat zou zeggenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 04:12 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Altijd, maar ik mijd de drukte, daar ben ik te oud voor (tenzij ik in een zekere beschonken staat ben)
was dat niet jeechteleeftijd of zoquote:Op zaterdag 21 januari 2006 04:21 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Hoe heet die site ook nog maar weer, waar je je 'ware' leeftijd kan berekenen aan de hand van je leefwijze?
enfin, die site is niet lief
Sweet Dreamas Vanitasquote:Op zaterdag 21 januari 2006 04:29 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
enfin, ik moet nu echt naar bed toe
truste
kortomquote:Op zaterdag 21 januari 2006 04:31 schreef Cairon het volgende:
Ik ga slapen.
De date-dinges was gezellig, we hebben gepraat, heel veel gepraat, en ik heb me niet verveeld.
Sweet Dreams Davidovquote:Op zaterdag 21 januari 2006 04:31 schreef davidov het volgende:
*ping*
half 5, nu moet ik echt gaan slapen
truste vanitas
truste stroekie
*klap klap*
Sweet Dreams Caironquote:Op zaterdag 21 januari 2006 04:31 schreef Cairon het volgende:
Ik ga slapen.
De date-dinges was gezellig, we hebben gepraat, heel veel gepraat, en ik heb me niet verveeld.
Sweet Dreams Luqasquote:Op zaterdag 21 januari 2006 04:39 schreef LuQas het volgende:
Wat kan de You II soms een ellende zijn he...
Koffiegebrek.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 09:44 schreef DennisMoore het volgende:
* DennisMoore playing: Die Anarchistische Abend Unterhaltung - Piano Dub.mp3.
Hmm... op zaterdagochtend eigenlijk altijd wat koppijn. Vreemd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |