Ik ben naar huis gebracht achterop een scooter.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:08 schreef LuQas het volgende:
[..]
Ik kwam vannacht om een uur of 4.30 thuis en toen kon ik op de terugweg al lekker versgebakken warm brood kopen bij de bakker.Amsterdam
scooters zijn hhandig.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:12 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ik ben naar huis gebracht achterop een scooter.. Ik schaamde me dood.
Nee, het was stom.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:13 schreef Jerruh het volgende:
[..]
scooters zijn hhandig.
of ben je bang dat je haar door de war gaat als je een helm op doet?.
Ik mocht op de middelbare school ook eens achterop de scooter bij een jongen die ik leuk vond. Voelde me enorm tienermeisje toen.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:14 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Nee, het was stom.. En ik zat niet lekker.
dat krijg je met een stijve achterop.... dan zit je niet lekker.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:14 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Nee, het was stom.. En ik zat niet lekker.
zei ik dat?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:15 schreef Jerruh het volgende:
[..]
dat krijg je met een stijve achterop.... dan zit je niet lekker.
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:15 schreef Jerruh het volgende:
[..]
Ik ook.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:14 schreef LuQas het volgende:
[..]
Ik mocht op de middelbare school ook eens achterop de scooter bij een jongen die ik leuk vond. Voelde me enorm tienermeisje toen.![]()
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:15 schreef Jerruh het volgende:
[..]
Kewl.. succes dan!!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:18 schreef Jerruh het volgende:
sorry.
ik ga me scheren, mijn haartjes modelleren en mijn platentas pakken en anar Mde.
ook al zoiets....Made....
maar goed!
ow en ik ga meedoen aan een deejaycontest.
Ik ben nu in Heiloo bij mijn ouders, is ook zoiets.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:18 schreef Jerruh het volgende:
sorry.
ik ga me scheren, mijn haartjes modelleren en mijn platentas pakken en anar Mde.
ook al zoiets....Made....
maar goed!
ow en ik ga meedoen aan een deejaycontest.
Schattig.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:18 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ik ook.. In elk geval totdat ik in slaap viel en er bijna afgleed op de veerpont.
je bent niet fulltime amsterdammerquote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:19 schreef LuQas het volgende:
[..]
Ik ben nu in Heiloo bij mijn ouders, is ook zoiets.
Wat krijgt de winnaar?
maar je werd vast en zeker opgevangen door 2 stoere jonge mannenarmen?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:22 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
't is maar wat je schattig vind.
Je ben dus thuis nog steeds vaak aan het draaien? Hoorde je er heel lang niet meer over, dus dacht dat je gestopt was..quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:22 schreef Jerruh het volgende:
[..]
je bent niet fulltime amsterdammer!
wat lief!.
de winnaar? naamsbekendheid, altijd gratis zuipen @ Trace ofzo, optreedmogelijkheden etc...
maar goed, eerst es flink oefenen.
Nee.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:23 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar je werd vast en zeker opgevangen door 2 stoere jonge mannenarmen?
Och arm menneke tochquote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:28 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Nee.. Ik hing een beetje over dat ding heen terwijl hij met die veerpontmeneer aan het praten was.
Nee.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:31 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Och arm menneke toch
was je helemaal alleen aan je lot over getaten
Niemand die er op je let ?
Ja, maar jezus je zat mooi wel bij een mooie jongen achterop de scooter. Dat is mij niet gelukt gisteren.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:32 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Nee.Ik had wel verkracht kunnen worden.
kom maar es langsquote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:32 schreef LuQas het volgende:
[..]
Ja, maar jezus je zat mooi wel bij een mooie jongen achterop de scooter. Dat is mij niet gelukt gisteren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |