zo zou je het kunnen noemenquote:
en zo ookquote:
gezellig blijkbaar...quote:
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 04:31 schreef Cairon het volgende:
Ik ga slapen.
De date-dinges was gezellig, we hebben gepraat, heel veel gepraat, en ik heb me niet verveeld.
Sgoed. Maar uiteindelijk wil ik zoenen. Zoenen, of geitjes voeren. 1 van de 2quote:
Geitjes aaien dan maarquote:Op zaterdag 21 januari 2006 12:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Sgoed. Maar uiteindelijk wil ik zoenen. Zoenen, of geitjes voeren. 1 van de 2
quote:
Maar de mensen die het drinken wel, en het lijkt wel of ze steeds gezelliger worden later op de avondquote:
Totdat ze over The Point of No Return heenzijn en dan worden ze vervelend en lastigquote:Op zaterdag 21 januari 2006 12:51 schreef davidov het volgende:
[..]
Maar de mensen die het drinken wel, en het lijkt wel of ze steeds gezelliger worden later op de avond
Nee.. GGEEIITTJJEEquote:Op zaterdag 21 januari 2006 12:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jaaaaaaa
Geef me een G, G
Geef me een E, E
Geef me een I, I
Geef me een T, T
Geef me een J, J
Geef me een E, E
Wat krijgen we dan? GEITJEEEEEEEE![]()
Ohh zucht en de bokjes danquote:Op zaterdag 21 januari 2006 12:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]Jaaaaaaa
Geef me een G, G
Geef me een E, E
Geef me een I, I
Geef me een T, T
Geef me een J, J
Geef me een E, E
Wat krijgen we dan? GEITJEEEEEEEE![]()
Jij snapt het principe van cheerleaden niet he?quote:
Geef me de B O K J E S bokjes.quote:
Vlarp had commentaar op m'n cheer.quote:
Luister je naar hem?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Vlarp had commentaar op m'n cheer.
Ik voel me niet meer in de stemming
Hehe ja, dat zijn de momenten waarop je beter busjes zout, emmers met behanglijm, en grote knijpflessen mayonaise kan opbergen.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 12:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Totdat ze over The Point of No Return heenzijn en dan worden ze vervelend en lastig
Sorry pompelemoentje van mequote:Op zaterdag 21 januari 2006 12:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jij snapt het principe van cheerleaden niet he?![]()
Geef me een G, gillen de meisjes (of de hoofd cheerleader), waarop de tegenpartij (of de rest van de mutsen) schreeuwt G!!!!!
Ze vragen er toch omdat je'm geeft?
... jahquote:
En dat is van.....?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:03 schreef Cybart het volgende:oooohdieooodieoooodieoooodieoooodieooooodiejeeee
Dan had je er een spoiler van moeten makenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:03 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Oops, je mocht het niet lezen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huh!?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh!! Da's van Aqua ofzo.. of zo'n goedkoop Zweeds dancegroepje..quote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:05 schreef Cybart het volgende:"go chita, get banana, hey money, get funky"
de inhoud van onze oostenrijk cd wordt met de dag slechter (lees: leuker)
Toy Boxquote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:07 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Oh!! Da's van Aqua ofzo.. of zo'n goedkoop Zweeds dancegroepje..
Nee nu nie meerquote:
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:06 schreef Cybart het volgende:HaajSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
je kan toch onder de douche met vlarp neuken?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee nu nie meer
Ow en ik ga toch douchen, dus ben weg
Nee dat fieptquote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:09 schreef Cybart het volgende:
[..]
je kan toch onder de douche met vlarp neuken?
De wat?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:12 schreef Cybart het volgende:
en ik ga aan de worstenmik !
Ik niet, ik ga dadelijk de cd van Daze aanzettenquote:
Worstenbroodjesquote:
les humprie singersquote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:21 schreef Just-Dennis het volgende:
Mexico
Mexicoooooohoooooo
Sing
Mexico
Mexicoooohoooooooo
![]()
En boks/box is broekquote:
Aanrijdenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En boks/box is broek
En beurs is portemonnee
En een tas is een kopje
Mjaquote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:27 schreef Ang3l het volgende:
Ik had het een keer met een achterhoeker.
Zij: Kom maar binnen hoor, de deur is los!
Dus ik héél voorzichtig met die deur, want ik denk die zit los
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:37 schreef Cybart het volgende:Kaiser Chiefs
en nu ga ik echt mn fiets zoeken
Och arme, wat zat je dwars?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 11:17 schreef TehRockstar het volgende:
Ik ga maar douchen ofzo.Geweldig slecht geslapen.
Je krijgt van mij een vlaggetje bij je naam want je hebt smaak.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:37 schreef Cybart het volgende:Kaiser Chiefs
Nou, dat ik nogal laat/vroeg thuiskwam en toen niet meer kon slapen.quote:
die waren op lowlands lekker bezig!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:37 schreef Cybart het volgende:Kaiser Chiefs
Ik kwam vannacht om een uur of 4.30 thuis en toen kon ik op de terugweg al lekker versgebakken warm brood kopen bij de bakker.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:05 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Nou, dat ik nogal laat/vroeg thuiskwam en toen niet meer kon slapen.
Tofquote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:06 schreef Jerruh het volgende:
[..]
die waren op lowlands lekker bezig!.
mogguh
vanacht Moet gedronken met benny rodriguez
Ik ben naar huis gebracht achterop een scooter.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:08 schreef LuQas het volgende:
[..]
Ik kwam vannacht om een uur of 4.30 thuis en toen kon ik op de terugweg al lekker versgebakken warm brood kopen bij de bakker.Amsterdam
scooters zijn hhandig.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:12 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ik ben naar huis gebracht achterop een scooter.. Ik schaamde me dood.
Nee, het was stom.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:13 schreef Jerruh het volgende:
[..]
scooters zijn hhandig.
of ben je bang dat je haar door de war gaat als je een helm op doet?.
Ik mocht op de middelbare school ook eens achterop de scooter bij een jongen die ik leuk vond. Voelde me enorm tienermeisje toen.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:14 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Nee, het was stom.. En ik zat niet lekker.
dat krijg je met een stijve achterop.... dan zit je niet lekker.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:14 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Nee, het was stom.. En ik zat niet lekker.
zei ik dat?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:15 schreef Jerruh het volgende:
[..]
dat krijg je met een stijve achterop.... dan zit je niet lekker.
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:15 schreef Jerruh het volgende:
[..]
Ik ook.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:14 schreef LuQas het volgende:
[..]
Ik mocht op de middelbare school ook eens achterop de scooter bij een jongen die ik leuk vond. Voelde me enorm tienermeisje toen.![]()
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:15 schreef Jerruh het volgende:
[..]
Kewl.. succes dan!!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:18 schreef Jerruh het volgende:
sorry.
ik ga me scheren, mijn haartjes modelleren en mijn platentas pakken en anar Mde.
ook al zoiets....Made....
maar goed!
ow en ik ga meedoen aan een deejaycontest.
Ik ben nu in Heiloo bij mijn ouders, is ook zoiets.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:18 schreef Jerruh het volgende:
sorry.
ik ga me scheren, mijn haartjes modelleren en mijn platentas pakken en anar Mde.
ook al zoiets....Made....
maar goed!
ow en ik ga meedoen aan een deejaycontest.
Schattig.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:18 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ik ook.. In elk geval totdat ik in slaap viel en er bijna afgleed op de veerpont.
je bent niet fulltime amsterdammerquote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:19 schreef LuQas het volgende:
[..]
Ik ben nu in Heiloo bij mijn ouders, is ook zoiets.
Wat krijgt de winnaar?
maar je werd vast en zeker opgevangen door 2 stoere jonge mannenarmen?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:22 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
't is maar wat je schattig vind.
Je ben dus thuis nog steeds vaak aan het draaien? Hoorde je er heel lang niet meer over, dus dacht dat je gestopt was..quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:22 schreef Jerruh het volgende:
[..]
je bent niet fulltime amsterdammer!
wat lief!.
de winnaar? naamsbekendheid, altijd gratis zuipen @ Trace ofzo, optreedmogelijkheden etc...
maar goed, eerst es flink oefenen.
Nee.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:23 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar je werd vast en zeker opgevangen door 2 stoere jonge mannenarmen?
Och arm menneke tochquote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:28 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Nee.. Ik hing een beetje over dat ding heen terwijl hij met die veerpontmeneer aan het praten was.
Nee.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:31 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Och arm menneke toch
was je helemaal alleen aan je lot over getaten
Niemand die er op je let ?
Ja, maar jezus je zat mooi wel bij een mooie jongen achterop de scooter. Dat is mij niet gelukt gisteren.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:32 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Nee.Ik had wel verkracht kunnen worden.
kom maar es langsquote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:32 schreef LuQas het volgende:
[..]
Ja, maar jezus je zat mooi wel bij een mooie jongen achterop de scooter. Dat is mij niet gelukt gisteren.
Ja hallo, ik was het aan het luisteren hoor!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:03 schreef LuQas het volgende:
[..]
Je krijgt van mij een vlaggetje bij je naam want je hebt smaak.
Nee, jij was alleen maar dronken.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:32 schreef LuQas het volgende:
[..]
Ja, maar jezus je zat mooi wel bij een mooie jongen achterop de scooter. Dat is mij niet gelukt gisteren.
Hahahahaquote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:34 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Ja hallo, ik was het aan het luisteren hoor!
Aaah wat lief!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:36 schreef LuQas het volgende:
[..]
Hahahaha![]()
Bij deze, jij ook een vlaggetje, met wimpel erbij![]()
Haha ja ik moest wel, iedereen was lelijk gisterenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:34 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Nee, jij was alleen maar dronken.
Lelijke mensen zijn grappig. En sowieso komen in gaybars voornamelijk lelijke mensen, denk ik zo.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:38 schreef LuQas het volgende:
[..]
Haha ja ik moest wel, iedereen was lelijk gisteren
Met lelijke mensen dempt men de grachten. O nee, dat waren aardige mensen.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:39 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Lelijke mensen zijn grappig. En sowieso komen in gaybars voornamelijk lelijke mensen, denk ik zo.
Nou, het lijkt me zo smoezelig en vies.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:40 schreef LuQas het volgende:
[..]
Met lelijke mensen dempt men de grachten. O nee, dat waren aardige mensen.
Hoe kom je bij dat idee?
Kewl!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:34 schreef Jerruh het volgende:
[..]
kom maar es langs.
@vlarp: ik ben flink beziglekker thuis oefenen
Zit je nou te pimpen met je UPC mediabox?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:37 schreef Cybart het volgende:
oeh om 15:00 komt Bullet In A Bible op VH1
Ja, veel nichtenkotten zijn dat ook. Maar een aantal zijn er ook erg leuk. De Trut bovenaan.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:41 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Nou, het lijkt me zo smoezelig en vies.![]()
moet je ook niet naar de cockring gaanquote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:41 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ja, maar er zijn echt een boel hele lelijke.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:43 schreef LuQas het volgende:
[..]
Ja, veel nichtenkotten zijn dat ook. Maar een aantal zijn er ook erg leuk. De Trut bovenaan.
En of homo's lelijker zijn dan heteros, daar ben ik nog steeds niet uit. Gemiddeld gezien wel denk ik, maar als ze knap zijn, zijn ze vaak ook extreem knap.
Er zit niet in elke gaybar "kalkaanslag" op de tegeltjes hoorquote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:41 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:43 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Zit je nou te pimpen met je UPC mediabox?
ik denk dat dit iets voor datrukkereltje isquote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:46 schreef Blubberzwijn het volgende:
[afbeelding]
wel een grappige film
Tips uitwisselenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:46 schreef Cybart het volgende:
[..]
ik denk dat dit iets voor datrukkereltje is
Dat is die film over die killerlesbies toch?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:48 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Tips uitwisselen
Heb je deze al gezien, Dykeart?
[afbeelding]
Ach.. binnkort bezorgen ze dat apparaat ook hier. En dan kan ik ook 6 maanden gratis digitaal TV kijken..quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:46 schreef Cybart het volgende:
[..]
ik bedoel... Greenday concert zometeen.... op een zaterdagmiddag... en echt een fokking gaaf concert (heb hem ook op cd)greenday
en nou zal ik ophouden
nouja, het is maar 1 maand leuk eigenlijkquote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:49 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ach.. binnkort bezorgen ze dat apparaat ook hier. En dan kan ik ook 6 maanden gratis digitaal TV kijken..
Yep.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:49 schreef LuQas het volgende:
[..]
Dat is die film over die killerlesbies toch?
Dan ken je alles wel.. en dan is er NOG niks op al die zenders...quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:50 schreef Cybart het volgende:
[..]
nouja, het is maar 1 maand leuk eigenlijk
sausijzenbroodjesquote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:31 schreef Vlarp het volgende:
[..]
'morge
't is geen msn hier.. je moet Fok smileys met 1 dubbelepunt tikken
Werken op zaterdagavondquote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:39 schreef petre86 het volgende:
[..]
sausijzenbroodjes
straks werken, van 16:15 tot 21:45
belluhhquote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:40 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Werken op zaterdagavond
Hooguit achter de bar
Have fun!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:43 schreef petre86 het volgende:
[..]
belluhh
en dan naar huis
ik ga me spul inpakken
dat weten ze bij sky ook nog nietquote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:55 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik las het ja.. wat gaan ze er nu mee doen?
Het wordt toch niet live uitgezonden heh?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:56 schreef Cybart het volgende:
[..]
dat weten ze bij sky ook nog niet
het is spannender dan Big Brotherquote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:57 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Het wordt toch niet live uitgezonden heh?
Haha.. ernstigquote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:58 schreef Cybart het volgende:
[..]
het is spannender dan Big Brother
en dus al 2 dagen lang live te volgen
In de Theems in Londenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:07 schreef LuQas het volgende:
Ik snap het niet? Waar is die walvis dan?
welke zender?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:58 schreef Cybart het volgende:
[..]
het is spannender dan Big Brother
en dus al 2 dagen lang live te volgen
Er wordt niet voor niks op walvissen gejaagd..quote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:11 schreef TheaterMaMa het volgende:
zou dat nou ook eetbaar zijn, walvis?
Zeer zeker, daar voedden veel noordelijke volkeren zich vroeger mee.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:11 schreef TheaterMaMa het volgende:
zou dat nou ook eetbaar zijn, walvis?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |