quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 03:24 schreef BB_Koning het volgende:[..]
Davidje, maak je geen zorgen, tijdens de meet kan je volop filosoferen, ik zal er niet bij zijn
![]()
Ik had best een uurtje vrij kunnen maken voor een drankje in Rdam of Adam, maar Eindhoven is te ver. Ook al is dat de stad van Philips en is dat het bedrijf waar Steven werkt
![]()
"informeert BB_Koning over de exacte gegevens"
Op 25 februari 2006 bestaat het homotopic in ONZ alweer vier jaar. Om dat te vieren gaan we er weer eens een grote meet tegenaan te gooien.
Even de historie qua meets op een rij:
1. Enschede, 22 februari 2003
2. Utrecht, 17 april 2004
3. Rotterdam, 30 oktober 2004 (Foto's)
4. Efteling, 12 oktober 2005 (Foto's)
De vorige meets waren elke keer een doorslaand succes. Zeker de twee laatste meets waren erg druk bezocht en heel erg gezellig. Zelfs mensen die met een flinke dosis argwaan voor het eerst naar zo'n meet kwamen bleken uiteindelijk een heel geslaagde dag gehad te hebben.
De datum
Een poll heeft beslist dat we niet op de dag zelf (25 februari 2006) gaan meeten, maar in verband met carnaval een week later: zaterdag 4 maart 2006.
Eindhoven is wegens carnaval net met een paar procentpunten achterstand op de tweede plek geëindigd.
Het eerste topic
Het allereerste topic, destijds nog onder de naam "Het centrale homotopic" staat hier: Het Centrale Homo Topic. .
FAQ
V: Ik weet nu al zeker dat ik mee wil! Hoe meld ik me aan!??
A: Plant hieronder in een post dat je mee wilt.
V: Bedoel je met "meet" niet gewoon orgie?
A: Nee, een meet is een meet. Het gaat om de gezelligheid. Het geeft je de mogelijkheid nieuwe mensen te leren kennen die je al van het forum kent. Wat jullie ná de meet gaan uitspoken dat moet je zelf weten
V: Wanneer is dit feest?
A: Dat staat hierboven, 4 maart 2006 dus!
V: Wat gaat dat allemaal kosten?
A: Dat ligt helemaal aan jou! Jij bepaalt bij welke onderdelen je aanwezig bent en wat je er aan wilt uitgeven. Er zijn geen deelnamekosten
V: Van hoe laat tot hoe laat duurt die meet?
A: Dat staat nog niet vast. Al zijn er geen echte tijden. Je kunt ook rustig later komen, of eerder weggaan.
V: Wat gaan we allemaal doen op die dag?
A: Daar zijn we nog niet uit. We zullen in ieder geval wel begin van de middag afspreken in de stad. Wat we dan gaan doen, geen idee. Er zal rond 6 uur wel gegeten moeten worden, dat staat vast. Verder, heb je een idee? Geef ons tips hieronder!
V: Als ik vragen heb, aan wie, en waar kan ik ze dan stellen?
A: Stel ze hieronder, of spreek Vlarp of XMN8R aan op MSN.
Wie gaan er mee?
100% zekerweten (12):
Vlarp
XMN8R
davidov
Waxxer
Wizarddragon
Petre86
SCH
Ang3l
Andyvie
Remix
Xman
Stroekie
Twijfelkontjes (8):
TehRockstar
CrazyDutchPunk
Wonderer
DennisMoore
Cazman
TheaterMaMa
Jerruh
LuQas
Gaan niet mee (7):
Twoflower
Great_Expectations
Blubberzwijn
Creno
Keizerpinguin
Doffy
Weemz
Meld je hieronder aan, en stel hier je vragen. Binnenkort volgt meer info over wat we gaan doen.
penny wise, pound foolish
www.frisofeest.nl op 30 november 2012
Gezellig met een zachte gay