of dat al scheef zit bij mijn geboorte weet ik niet maar dat is pas aan het ligt gekomen toen ik nog actief aan wedstrijden deed met wielrennen. Sindsdien ben ik er best wel vaste klant alhoewel ik er al 2 jaar niet meer geweest was omdat het beter ging tot november verleden jaar toen kon ik weer gaan. Maar moet steeds op mijn houding letten, toch wat aan sport blijven doen en oefeningen voor de rug daarbij doen dan zou het het minste problemen moeten opleveren.quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:30 schreef Morwen het volgende:
[..]
Klote, man, zit dat vanaf je geboorte al scheef?
*knuffelt Bartoli voorzichtig![]()
Half... Ik heb veel meegelezen... vannavond dacht ik kom, ik check in en kom eens mee bemoeien... eeh praten !! ; -)quote:
Of een ander, altijd een verrassing hierquote:Op donderdag 19 januari 2006 23:32 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Het is volgens mij Scanman weer![]()
Had je gewoon veel eerder moeten doen.quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:34 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Half... Ik heb veel meegelezen... vannavond dacht ik kom, ik check in en kom eens mee bemoeien... eeh praten !! ; -)
Jep... helaas welquote:Op donderdag 19 januari 2006 23:34 schreef Bartoli het volgende:
gaat Micky nu morgen weg als big boss?
Dan heb je wel het hele forum bestreken met dat meelezen van je, er zijn hier niet veel mensen die ONZ termen gebruiken/kennen.quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:34 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Half... Ik heb veel meegelezen... vannavond dacht ik kom, ik check in en kom eens mee bemoeien... eeh praten !! ; -)
Mickyquote:Op donderdag 19 januari 2006 23:36 schreef BONG4002 het volgende:
Alsnog even een eerbetoontje aan Micky:
[afbeelding]
Ze is het dan wel niet helemaal, maar het lijkt er iig een beetje op
Ik begrijp je!quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:35 schreef Mabelle het volgende:
Ik heb net de streams weer even aan .... ik vind Monique er erg leuk en vrolijk uitzien![]()
Nee, maar Micky had vanavond hem of haar wel aan de telefoon en heeft wat dingen uitgelegd.quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:36 schreef Bartoli het volgende:
[..]
al bekend wie de opvolger/opvolgster is?
Behalve dan dat Micky blond is en bruine ogen heeftquote:Op donderdag 19 januari 2006 23:36 schreef BONG4002 het volgende:
Alsnog even een eerbetoontje aan Micky:
[afbeelding]
Ze is het dan wel niet helemaal, maar het lijkt er iig een beetje op
T gaat om t ideequote:Op donderdag 19 januari 2006 23:37 schreef Morwen het volgende:
[..]
Behalve dan dat Micky blond is en bruine ogen heeft![]()
Maar ik kan je wel enigzins volgen hoor![]()
Nu raak je me toch echt kwijt....quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:39 schreef Mabelle het volgende:
En toch ben ik dat niet gewend van het rode kruis .... zulke stoute pakjesik zal dan toch maar eens een eurie extra in de collectebus doen ... kunnen ze meer stof voor de pakjes kopen
begrijp je![]()
quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:38 schreef MissJ. het volgende:
En dan ook nog een dansende hobbelende Viool voor je neus, logisch dat die knul er wat afgeragd uitziet.
Nee, nee dan hebben ze meer geld om meer meisjes in te huren in pakjes met weinig stof.quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:39 schreef Mabelle het volgende:
En toch ben ik dat niet gewend van het rode kruis .... zulke stoute pakjesik zal dan toch maar eens een eurie extra in de collectebus doen ... kunnen ze meer stof voor de pakjes kopen
begrijp je![]()
Compleet ma flodderquote:Op donderdag 19 januari 2006 23:42 schreef Foreverblue het volgende:
Voor alle mensen die al een beetje ingedommeld zijn :
[afbeelding]
shit net te laatquote:Op donderdag 19 januari 2006 23:42 schreef Foreverblue het volgende:
[afbeelding]
Overigens ...ik ken daar een verhaaltje over... hahaa.. Ik zal het je besparen. Ik wil het goede doel niet ondersneeuwen.quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:39 schreef Mabelle het volgende:
GeWELdige cap, hulde!!!!!!!quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:42 schreef Foreverblue het volgende:
[afbeelding]
Je heb m weer overtroffenquote:Op donderdag 19 januari 2006 23:42 schreef Foreverblue het volgende:
[afbeelding]
Gelukkig ben ik er nog hèquote:
Is dit een beeld uit SAW 2?quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:42 schreef Foreverblue het volgende:
[afbeelding]
Ja, en dan ga je dat roepen en dan gaan wij niet vragen of je het toch verteldquote:Op donderdag 19 januari 2006 23:43 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Overigens ...ik ken daar een verhaaltje over... hahaa.. Ik zal het je besparen. Ik wil het goede doel niet ondersneeuwen.![]()
Florisquote:Op donderdag 19 januari 2006 23:43 schreef MissJ. het volgende:
[..]
Is dit een beeld uit SAW 2?
Waar streamen jullie ik heb nog steeds maar 1 beeldje bij Gilles
quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:45 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Floris![]()
http://bb.florisd.nl/
Ik heb de hele avond al 4 streams hoor , hier werkt perfectquote:Op donderdag 19 januari 2006 23:43 schreef MissJ. het volgende:
[..]
Wow veel beter en zelfs sneller. Ik zat naar oude beelden te kijken. Ik vond de caps al zo snel!quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:45 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Floris![]()
http://bb.florisd.nl/
http://bb.florisd.nl/?host=garnier&show=camsquote:Op donderdag 19 januari 2006 23:43 schreef MissJ. het volgende:
[..]
Je hebt ook nog Garnierquote:Op donderdag 19 januari 2006 23:48 schreef MissJ. het volgende:
Yep Floris is de nieuwe man in mijn leven en Gilles ken ik niet meer.
Garnier klinkt als lang voorspel, weinig erna, nee geef mij maar een Floris nu dat klinkt als boerenschuur en hooi en ruig.quote:
quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:49 schreef MissJ. het volgende:
Hoe lang zijn jullie al een tweeling??????? (het iq van de manager)
Ik kijk gewoon via mijn eigen site... werkt perfectquote:Op donderdag 19 januari 2006 23:51 schreef MissJ. het volgende:
[..]
Garnier klinkt als lang voorspel, weinig erna, nee geef mij maar een Floris nu dat klinkt als boerenschuur en hooi en ruig.
Het is tenslotte al wat later op de avond.
(duikt terug in het schimmige hoekje van het internet en speelt muurbloem)
< Neemt het op voor Micky: Wat een originele manier om iemands leeftijd te vragen !!quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:49 schreef MissJ. het volgende:
Hoe lang zijn jullie al een tweeling??????? (het iq van de manager)
HAHAHAHAquote:Op donderdag 19 januari 2006 23:51 schreef MissJ. het volgende:
[..]
Garnier klinkt als lang voorspel, weinig erna, nee geef mij maar een Floris nu dat klinkt als boerenschuur en hooi en ruig.
Het is tenslotte al wat later op de avond.
(duikt terug in het schimmige hoekje van het internet en speelt muurbloem)
Ik begrijp dat wel, wat hebben hersens voor zin met zo'n lichaam........quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:52 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
< Neemt het op voor Micky: Wat een originele manier om iemands leeftijd te vragen !!![]()
quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:53 schreef MissJ. het volgende:
[..]
Ik begrijp dat wel, wat hebben hersens voor zin met zo'n lichaam........
IEKS!!!quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:42 schreef Foreverblue het volgende:
[afbeelding]
Sorry Kissa... doe ik het weer hequote:
Vind Micky's lichaam oké., maar ze doet het ook goed!! Probeer maar eens een beetje gezag te krijgen over die 'BN'ers.. Ze doet het niet slecht !!quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:53 schreef MissJ. het volgende:
[..]
Ik begrijp dat wel, wat hebben hersens voor zin met zo'n lichaam........
Ik zal niet anders beweren hoor. Ik had het over haar iq, niet over haar slimheid.quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:54 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Micky is een slimme tante hoor.
Mee eensquote:Op donderdag 19 januari 2006 23:55 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Vind Micky's lichaam oké., maar ze doet het ook goed!! Probeer maar eens een beetje gezag te krijgen over die 'BN'ers.. Ze doet het niet slecht !!
En.. de hele dag gefocussed, goed geheugen, overzicht.. !! Ja ze is oké![]()
Ben ik helemaal mee eens! Ze is echt een zakelijke tante maar die ook weet hoe ze met verschillende persoonlijkheden om moet gaan! Ik weet niet beter of zij is ook de mede-eigenaresse of manager van de Supperclub? (boot die regelmatig vaart in Amsterdam?)quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:55 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Vind Micky's lichaam oké., maar ze doet het ook goed!! Probeer maar eens een beetje gezag te krijgen over die 'BN'ers.. Ze doet het niet slecht !!
En.. de hele dag gefocussed, goed geheugen, overzicht.. !! Ja ze is oké![]()
Ze is manager van een restaurant, idd. Weet niet welke.quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:57 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Ben ik helemaal mee eens! Ze is echt een zakelijke tante maar die ook weet hoe ze met verschillende persoonlijkheden om moet gaan! Ik weet niet beter of zij is ook de mede-eigenaresse of manager van de Supperclub? (boot die regelmatig vaart in Amsterdam?)
quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:57 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Ben ik helemaal mee eens! Ze is echt een zakelijke tante maar die ook weet hoe ze met verschillende persoonlijkheden om moet gaan! Ik weet niet beter of zij is ook de mede-eigenaresse of manager van de Supperclub? (boot die regelmatig vaart in Amsterdam?)
Ik dacht dus de Supperclub?quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:58 schreef doka het volgende:
[..]
Ze is manager van een restaurant, idd. Weet niet welke.
SuperMOM![]()
Is er al bekend wie de volgende manager is?quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:58 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Ja, hierna wordt het alleen maar slechter.
Ook wel leuk misschien, maar niet voor het Rode Kruis
quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:59 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Attentie!!Het volgende bericht alleen lezen op eigen risico!!
Stel je voor: Viola als manager...........
- Einde bericht -
(PS Bureau slachtofferhulp is open tot 02:00 uur.. Dus wees er snel bij! )
Heeft ze al gedaan, op haar eigen tactische manier. Klassequote:Op donderdag 19 januari 2006 23:59 schreef MissJ. het volgende:
(neemt zich voor nooit meer over Mickey te beginnen hier)
Ik wilde/woude alleen dat ze eens lekker tekeer ging tegen die Viool. Voor mij, voor ons, voor allemaal. Even lekker dat bekkie roeren tegen die heks.
Dat de regie haar niet weet te vinden zegt niets.....quote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:01 schreef Foreverblue het volgende:
Kelly is volgens mij echt het huis uit... niemand weet waar ze is![]()
Ratelband?quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:59 schreef Morwen het volgende:
[..]
Is er al bekend wie de volgende manager is?
Of ze moet al een uur in de dbk zitten...quote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:01 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Dat de regie haar niet weet te vinden zegt niets.....![]()
Die zit in bad in verband met wateroverlastquote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:01 schreef Foreverblue het volgende:
Kelly is volgens mij echt het huis uit... niemand weet waar ze is![]()
Maar het was wel leuk toen Kelly Viola diva-gedrag verweet. Die zag Viola niet aankomenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:01 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Heeft ze al gedaan, op haar eigen tactische manier. Klasse![]()
Zoals Kelly het deed was weliswaar heel direct en confronterend, maar daar bereik je weinig mee bij Viola, daar gaat ze alleen van griepen.
Jawel tactisch gedaan. Maar ik had Kelly overtroffen hoor, die kakte in. Maar inderdaad Viool haar bord voor haar kop is waarschijnlijk te dik daarvoor.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:01 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Heeft ze al gedaan, op haar eigen tactische manier. Klasse![]()
Zoals Kelly het deed was weliswaar heel direct en confronterend, maar daar bereik je weinig mee bij Viola, daar gaat ze alleen van griepen.
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:02 schreef Mabelle het volgende:
Hey .... de rode kruis gasten zijn er een vergeten ... de ondeugende versie hebben ze achtergelaten.![]()
Ik begrijp je weer!quote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:02 schreef Mabelle het volgende:
Hey .... de rode kruis gasten zijn er een vergeten ... de ondeugende versie hebben ze achtergelaten.![]()
Ja natuurlijk, dat was geweldigquote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:02 schreef doka het volgende:
[..]
Maar het was wel leuk toen Kelly Viola diva-gedrag verweet. Die zag Viola niet aankomen
In je hoofd misschien?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:03 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
![]()
Ik hoor nog meer vreemde stemmen????
Daswel heel erg langquote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:02 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Of ze moet al een uur in de dbk zitten...
Jaaaahhhhhquote:
Het gaat nu over de Supperclub, dus je hebt gelijkquote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:03 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
![]()
Ik hoor nog meer vreemde stemmen????
Of zoals Monique... IJskoude oorlog... !!! En hoe.. zhehe mooi moment was dat vanavond !quote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:04 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, dat was geweldigMaar het enige dat ze ermee bereikt is dat Viola gaat lopen zeiken tegen anderen. Je moet zachtjes op haar inpraten en haar ego strelen, zoals Micky dat deed.
hahaahhaha ja dat zat ik ook al te denkenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:04 schreef Morwen het volgende:
Is er iemand klaargekomen op Frank zijn gezicht![]()
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:04 schreef Morwen het volgende:
Dag lieve Dizzyquote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:05 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
Avondjes iedereentjes![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben klaar voor Bartjezijn zuippartij
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:54 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Sorry Kissa... doe ik het weer he![]()
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:05 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
JaaaahhhhhZoenuh zoenuh!!!
Frank zegt even dat er 150 man komen line dancen...en er sarcastisch achter aan meld dat Viola dat gaat doen en maar 3 lessen heeft gehad![]()
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:05 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
GMTAquote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:05 schreef odie22 het volgende:
[..]
hahaahhaha ja dat zat ik ook al te denken![]()
![]()
Heb het gelezen ja, ook leuk! Pittig type ook, Monique.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:05 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Of zoals Monique... IJskoude oorlog... !!! En hoe.. zhehe mooi moment was dat vanavond !
Dizzydinnetjequote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:05 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hey Dizzyquote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:05 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
P'don?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:04 schreef Morwen het volgende:
Het was een gezellige avondquote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:07 schreef odie22 het volgende:
volgens mij is er een orgie geweest buiten beeld , ze hebben allemaal die kwak op hun hoofd![]()
Dankjequote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:07 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
ships net 7 minuten te laat maar alsnog van harte Bongie, ook namens het Mannetje![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Morgen komt hij het weer vieren vermoed ik zomaar
![]()
Neeeee dat zijn glitters. Weet jullie het verschil nietquote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:07 schreef odie22 het volgende:
volgens mij is er een orgie geweest buiten beeld , ze hebben allemaal die kwak op hun hoofd![]()
Dat is een raadsel, op het momentquote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:08 schreef Timon223 het volgende:
Ik kom er net pas weer in,
maar waar is Kelly???
Maar zo verdomde laat op de avondquote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:09 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Lekker even dit VERSTAANBARE geprekken... en geen muziek !
( Vind dit altijd een leuke tijd.. gasten naar huis.. beetje napraten,... )
Ooooooow Bongie!!!!quote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:07 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
ships net 7 minuten te laat maar alsnog van harte Bongie, ook namens het Mannetje![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Morgen komt hij het weer vieren vermoed ik zomaar
![]()
Had wel gezien dat ze alleen maar liep te janken begin van de avond, maar daarna was ik wegquote:
Of hij gaat binnen spelenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:08 schreef MissJ. het volgende:
Bonnie zit bij Gert op schoot.............Zometeen komt Gert buiten spelen!
Weet ik veel, kan toch partysperma zijnquote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:09 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Neeeee dat zijn glitters. Weet jullie het verschil niet![]()
Wat liefquote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:10 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Ooooooow Bongie!!!!Alsnog van mij ook van H
RTE!!
![]()
ben blondquote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:09 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Neeeee dat zijn glitters. Weet jullie het verschil niet![]()
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:12 schreef Wickedangel het volgende:
FELI BongetjeI!!!!!![]()
Speciaal voor jou:![]()
Trusten Muerte![]()
Jaaa de 2 toppers van dit programmaquote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:10 schreef Muerte het volgende:
Welterusten allemaal, tot morgen.![]()
[afbeelding]
Truste Muerte! Tot morgquote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:10 schreef Muerte het volgende:
Welterusten allemaal, tot morgen.![]()
[afbeelding]
Er moet brood op de plankquote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:11 schreef Gast_op_afstand het volgende:
* Dan slapen we toch tot morgenmiddag *![]()
Slaap wel.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:13 schreef MissJ. het volgende:
Bedankt voor jullie warme welkom. MissJ. gaat nu naar bed want morgen moet ik weer productief werken. (mag ik nog eenmaal zwaaien?)
Dag dag tot gauw.![]()
![]()
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:13 schreef MissJ. het volgende:
Bedankt voor jullie warme welkom. MissJ. gaat nu naar bed want morgen moet ik weer productief werken. (mag ik nog eenmaal zwaaien?)
Dag dag tot gauw.![]()
![]()
Da's dubbelop, productief werkenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:13 schreef MissJ. het volgende:
Dag dag tot gauw.![]()
![]()
Eenschquote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:13 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Slaap lekker![]()
Enne..je bent weer van harte welkom morgen![]()
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:13 schreef MissJ. het volgende:
Dag dag tot gauw.![]()
![]()
Slaap lekker en tot gauwquote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:13 schreef MissJ. het volgende:
Dag dag tot gauw.![]()
![]()
Gaat niet gebeurenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:15 schreef cuall het volgende:
[..]
Nou volgens mij wil hij veel meer dan alleen maar zoenen hoor![]()
Bahquote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:15 schreef cuall het volgende:
[..]
Nou volgens mij wil hij veel meer dan alleen maar zoenen hoor![]()
En dan word Bart echt Bart, zeer chagerijnig en botquote:
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:17 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
En dan word Bart echt Bart, zeer chagerijnig en bot
Ja, Gert kan echt héél lief reageren.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:16 schreef SuperMOM het volgende:
Dag MissJ![]()
Ook vind ik Gert erg lief voor Kelly, had dat op een of andere manier niet verwacht?Hij zo in de Here geweest en zo...en dan een jongen ontmoeten die in een verkeerd lichaam zat en nu vrouw is, was ook wel benieuwd hoe hij zou reageren, maar erg lief dus!
![]()
WB TLquote:
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:17 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
En dan word Bart echt Bart, zeer chagerijnig en bot
Had niet eens door dat je weg wasquote:
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:18 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Oh Teamlead, gij grote leider![]()
quote:
Kijk zo kennen we Bart weerquote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:17 schreef BONG4002 het volgende:
Bart "als er nog een keer iemand aan mijn shag zit, dan trek ik zijn kop van zn romp af"
TerugVindPostquote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:20 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Stereotomy![]()
Kan iemand mij uitleggen wat dat achterlijke tvp betekent![]()
Dan neem ik me voor om een hele tijd niet te posten maar gewoon te lurken en dan mislukt dat altijdquote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:20 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Stereotomy![]()
Kan iemand mij uitleggen wat dat achterlijke tvp betekent![]()
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:20 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[afbeelding]
Droog je tranen Pierot oh Pierot
zit ze serieus aan de wijnquote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:21 schreef Manu82 het volgende:
bonnie is al aan d'r derde fles wijn bezig
Dan komt het in je MyAt (je actieve topics) zodat je het dus.....terug kan vindenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:21 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ja okee, maar wat moet ik daaruit opmaken![]()
Oh een soort 'BEW' dusquote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:21 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dan neem ik me voor om een hele tijd niet te posten maar gewoon te lurken en dan mislukt dat altijd
Om je eigen posts te lezen?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:22 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dan komt het in je MyAt (je actieve topics) zodat je het dus.....terug kan vinden
quote:
quote:
Halloquote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:22 schreef Talitha het volgende:
Hallo iedereen. Ik kom even zwaaien![]()
![]()
![]()
![]()
.
want zoenen mocht niet hè. Of was het nou zwaaien
.
Dan maar zoenen:![]()
![]()
![]()
![]()
en ook nog een beetje springen
![]()
![]()
![]()
![]()
,
want Ik heb nog teveel energie en kan niet slapen.
Sperti helpt toch afdoende? Hoorde ik in BB5, Chantalquote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:20 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[afbeelding]
Droog je tranen Pierot oh Pierot
Nou gezellig hoor, welkom terugquote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:22 schreef Talitha het volgende:
![]()
![]()
![]()
.
.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
,
Hup Kelly hup, ga nou heel snel het hotel uitquote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:23 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Ik kan het niet laten: Hup Kelly !!![]()
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:22 schreef Timon223 het volgende:
wat is er trouwens gebeurd met het 'strakke pakjes' verhaal van Monique en Kelly, daar is weinig van terecht gekomen volgens mij
Hij wilde gewoon niet zwaaienquote:
Wat zou je dan nog meer kunnen doenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:24 schreef BONG4002 het volgende:
[..]![]()
![]()
Nouja, zou je ook kunnen doen ja![]()
Dùh !quote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:24 schreef Timon223 het volgende:
[..]
Hup Kelly hup, ga nou heel snel het hotel uit![]()
![]()
Gert is gewoon een en alquote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:24 schreef SuperMOM het volgende:
Wat praat Gert lief over zijn vrouw (ze is zo onvoorstelbaar gek met mij)![]()
Welkomquote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:23 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Ik kan het niet laten: Hup Kelly !!![]()
Neeeeeeee, Kelly mag nog wel even blijvenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:24 schreef Timon223 het volgende:
[..]
Hup Kelly hup, ga nou heel snel het hotel uit![]()
![]()
Om bepaalde topics terug te kunnen vinden die je in de gaten wil houden denk ik?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:25 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Wat zou je dan nog meer kunnen doen![]()
IK SNAPPUT NIEHIET.
Ik heb het iig niet verzonnenquote:
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:22 schreef Talitha het volgende:
![]()
![]()
![]()
.
.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
,
Vergeet je je sleutel niet mee te nemen als de deur dichtgaat?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:26 schreef Bartoli het volgende:
ik ga mijn kooi eens opzoeken straks weer vroeg naar school. Laterz allemaal
Hai morwenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:25 schreef Morwen het volgende:
[..]
Hij wilde gewoon niet zwaaien![]()
Hoi, cuall![]()
![]()
Ik hoop dat Micky blijft maar dat zit er geloof ik niet inquote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:27 schreef Timon223 het volgende:
maar goed, wie gaat er morgen uit volgens jullie? ik hoop Kelly
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:22 schreef Talitha het volgende:
![]()
![]()
![]()
.
.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
,
OK merciquote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:26 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Om bepaalde topics terug te kunnen vinden die je in de gaten wil houden denk ik?
Zo bekend ben ik er nl. ook niet meerGebruik het zelf niet
Truste, kanjer, sterkte met je rug nogmaalsquote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:26 schreef Bartoli het volgende:
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:26 schreef Bartoli het volgende:
Kelly blijft gewoon. Puntquote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:27 schreef Timon223 het volgende:
Hoop Frank, vrees Fioolquote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:27 schreef cuall het volgende:
[..]
Hai morwen![]()
, had je nog niet gezien, leuk dat je er bent
![]()
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:27 schreef Wickedangel het volgende:
Voordat we vergeten hoe Bart er ook weer uitziet...
[afbeelding]
Helemaal vergeten.....ook van mij een dikkequote:
de kooi laat ik open staanquote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:27 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Vergeet je je sleutel niet mee te nemen als de deur dichtgaat?
Truste![]()
Slaap lekkr bartoliquote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:26 schreef Bartoli het volgende:
Hoi Snappiequote:
Ik hoop Frank maar ik denk Kellyquote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:27 schreef Timon223 het volgende:
thnxquote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:28 schreef Morwen het volgende:
[..]
Truste, kanjer, sterkte met je rug nogmaals![]()
![]()
Ja, Kelly mag niet naar huis, ze is leuk en lief en ze komt gewoon leuk uit de hoekquote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:26 schreef Talitha het volgende:
[..]
Neeeeeeee, Kelly mag nog wel even blijven.
Ik ben bang Viool, jammer want dat hebben we niets meer te ergerenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:27 schreef Timon223 het volgende:
Een hele dikke welterustenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:30 schreef Wickedangel het volgende:
Ik moet morgen ook weer productief werken, dus![]()
![]()
![]()
Leuke jongen, maar die bakkebaarden mogen er echt af van mijquote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:27 schreef Wickedangel het volgende:
Voordat we vergeten hoe Bart er ook weer uitziet...
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:29 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
kan iemand fiool ff mailen dat een coltrui burka weer helemaal in de mode is??
Trusten Bartoliquote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:26 schreef Bartoli het volgende:
Niemand die ik hier spreek kent hem, dus eigenlijk is hij niet echt een BNérquote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:30 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Ik ben bang Viool, jammer want dat hebben we niets meer te ergerenMaar ik HOOP Frank, jammer op AT5 is hij leuk maar in het huis ontzichtbaar.
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:30 schreef Wickedangel het volgende:
Ik moet morgen vandaag ook weer productief werken, dus![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:30 schreef Wickedangel het volgende:
![]()
![]()
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:30 schreef Wickedangel het volgende:
![]()
![]()
slaap lekkerquote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:30 schreef Wickedangel het volgende:
![]()
![]()
Van mij mag ze ook blijven. Kunnen zij en Bart gezellig samen zijnquote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:27 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik hoop dat Micky blijft maar dat zit er geloof ik niet in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |