Had wel gezien dat ze alleen maar liep te janken begin van de avond, maar daarna was ik wegquote:
Of hij gaat binnen spelenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:08 schreef MissJ. het volgende:
Bonnie zit bij Gert op schoot.............Zometeen komt Gert buiten spelen!
Weet ik veel, kan toch partysperma zijnquote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:09 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Neeeee dat zijn glitters. Weet jullie het verschil niet![]()
Wat liefquote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:10 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Ooooooow Bongie!!!!Alsnog van mij ook van H
RTE!!
![]()
ben blondquote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:09 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Neeeee dat zijn glitters. Weet jullie het verschil niet![]()
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:12 schreef Wickedangel het volgende:
FELI BongetjeI!!!!!![]()
Speciaal voor jou:![]()
Trusten Muerte![]()
Jaaa de 2 toppers van dit programmaquote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:10 schreef Muerte het volgende:
Welterusten allemaal, tot morgen.![]()
[afbeelding]
Truste Muerte! Tot morgquote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:10 schreef Muerte het volgende:
Welterusten allemaal, tot morgen.![]()
[afbeelding]
Er moet brood op de plankquote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:11 schreef Gast_op_afstand het volgende:
* Dan slapen we toch tot morgenmiddag *![]()
Slaap wel.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:13 schreef MissJ. het volgende:
Bedankt voor jullie warme welkom. MissJ. gaat nu naar bed want morgen moet ik weer productief werken. (mag ik nog eenmaal zwaaien?)
Dag dag tot gauw.![]()
![]()
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:13 schreef MissJ. het volgende:
Bedankt voor jullie warme welkom. MissJ. gaat nu naar bed want morgen moet ik weer productief werken. (mag ik nog eenmaal zwaaien?)
Dag dag tot gauw.![]()
![]()
Da's dubbelop, productief werkenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:13 schreef MissJ. het volgende:
Dag dag tot gauw.![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |