GMTAquote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:05 schreef odie22 het volgende:
[..]
hahaahhaha ja dat zat ik ook al te denken![]()
![]()
Heb het gelezen ja, ook leuk! Pittig type ook, Monique.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:05 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Of zoals Monique... IJskoude oorlog... !!! En hoe.. zhehe mooi moment was dat vanavond !
Dizzydinnetjequote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:05 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
Avondjes iedereentjes![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben klaar voor Bartjezijn zuippartij
![]()
![]()
![]()
Hey Dizzyquote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:05 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
Avondjes iedereentjes![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben klaar voor Bartjezijn zuippartij
![]()
![]()
![]()
P'don?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:04 schreef Morwen het volgende:
Is er iemand klaargekomen op Frank zijn gezicht![]()
Het was een gezellige avondquote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:07 schreef odie22 het volgende:
volgens mij is er een orgie geweest buiten beeld , ze hebben allemaal die kwak op hun hoofd![]()
Dankjequote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:07 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
ships net 7 minuten te laat maar alsnog van harte Bongie, ook namens het Mannetje![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Morgen komt hij het weer vieren vermoed ik zomaar
![]()
Neeeee dat zijn glitters. Weet jullie het verschil nietquote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:07 schreef odie22 het volgende:
volgens mij is er een orgie geweest buiten beeld , ze hebben allemaal die kwak op hun hoofd![]()
Dat is een raadsel, op het momentquote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:08 schreef Timon223 het volgende:
Ik kom er net pas weer in,
maar waar is Kelly???
Maar zo verdomde laat op de avondquote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:09 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Lekker even dit VERSTAANBARE geprekken... en geen muziek !
( Vind dit altijd een leuke tijd.. gasten naar huis.. beetje napraten,... )
Ooooooow Bongie!!!!quote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:07 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
ships net 7 minuten te laat maar alsnog van harte Bongie, ook namens het Mannetje![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Morgen komt hij het weer vieren vermoed ik zomaar
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |