Had wel gezien dat ze alleen maar liep te janken begin van de avond, maar daarna was ik wegquote:
Of hij gaat binnen spelenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:08 schreef MissJ. het volgende:
Bonnie zit bij Gert op schoot.............Zometeen komt Gert buiten spelen!
Weet ik veel, kan toch partysperma zijnquote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:09 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Neeeee dat zijn glitters. Weet jullie het verschil niet![]()
Wat liefquote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:10 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Ooooooow Bongie!!!!Alsnog van mij ook van H
RTE!!
![]()
ben blondquote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:09 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Neeeee dat zijn glitters. Weet jullie het verschil niet![]()
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:12 schreef Wickedangel het volgende:
FELI BongetjeI!!!!!![]()
Speciaal voor jou:![]()
Trusten Muerte![]()
Jaaa de 2 toppers van dit programmaquote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:10 schreef Muerte het volgende:
Welterusten allemaal, tot morgen.![]()
[afbeelding]
Truste Muerte! Tot morgquote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:10 schreef Muerte het volgende:
Welterusten allemaal, tot morgen.![]()
[afbeelding]
Er moet brood op de plankquote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:11 schreef Gast_op_afstand het volgende:
* Dan slapen we toch tot morgenmiddag *![]()
Slaap wel.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:13 schreef MissJ. het volgende:
Bedankt voor jullie warme welkom. MissJ. gaat nu naar bed want morgen moet ik weer productief werken. (mag ik nog eenmaal zwaaien?)
Dag dag tot gauw.![]()
![]()
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:13 schreef MissJ. het volgende:
Bedankt voor jullie warme welkom. MissJ. gaat nu naar bed want morgen moet ik weer productief werken. (mag ik nog eenmaal zwaaien?)
Dag dag tot gauw.![]()
![]()
Da's dubbelop, productief werkenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:13 schreef MissJ. het volgende:
Dag dag tot gauw.![]()
![]()
Eenschquote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:13 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Slaap lekker![]()
Enne..je bent weer van harte welkom morgen![]()
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:13 schreef MissJ. het volgende:
Dag dag tot gauw.![]()
![]()
Slaap lekker en tot gauwquote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:13 schreef MissJ. het volgende:
Dag dag tot gauw.![]()
![]()
Gaat niet gebeurenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:15 schreef cuall het volgende:
[..]
Nou volgens mij wil hij veel meer dan alleen maar zoenen hoor![]()
Bahquote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:15 schreef cuall het volgende:
[..]
Nou volgens mij wil hij veel meer dan alleen maar zoenen hoor![]()
En dan word Bart echt Bart, zeer chagerijnig en botquote:
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:17 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
En dan word Bart echt Bart, zeer chagerijnig en bot
Ja, Gert kan echt héél lief reageren.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:16 schreef SuperMOM het volgende:
Dag MissJ![]()
Ook vind ik Gert erg lief voor Kelly, had dat op een of andere manier niet verwacht?Hij zo in de Here geweest en zo...en dan een jongen ontmoeten die in een verkeerd lichaam zat en nu vrouw is, was ook wel benieuwd hoe hij zou reageren, maar erg lief dus!
![]()
WB TLquote:
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:17 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
En dan word Bart echt Bart, zeer chagerijnig en bot
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |