Had niet eens door dat je weg wasquote:
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:18 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Oh Teamlead, gij grote leider![]()
quote:
Kijk zo kennen we Bart weerquote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:17 schreef BONG4002 het volgende:
Bart "als er nog een keer iemand aan mijn shag zit, dan trek ik zijn kop van zn romp af"
TerugVindPostquote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:20 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Stereotomy![]()
Kan iemand mij uitleggen wat dat achterlijke tvp betekent![]()
Dan neem ik me voor om een hele tijd niet te posten maar gewoon te lurken en dan mislukt dat altijdquote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:20 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Stereotomy![]()
Kan iemand mij uitleggen wat dat achterlijke tvp betekent![]()
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:20 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[afbeelding]
Droog je tranen Pierot oh Pierot
zit ze serieus aan de wijnquote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:21 schreef Manu82 het volgende:
bonnie is al aan d'r derde fles wijn bezig
Dan komt het in je MyAt (je actieve topics) zodat je het dus.....terug kan vindenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:21 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ja okee, maar wat moet ik daaruit opmaken![]()
Oh een soort 'BEW' dusquote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:21 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dan neem ik me voor om een hele tijd niet te posten maar gewoon te lurken en dan mislukt dat altijd
Om je eigen posts te lezen?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:22 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dan komt het in je MyAt (je actieve topics) zodat je het dus.....terug kan vinden
quote:
quote:
Halloquote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:22 schreef Talitha het volgende:
Hallo iedereen. Ik kom even zwaaien![]()
![]()
![]()
![]()
.
want zoenen mocht niet hè. Of was het nou zwaaien
.
Dan maar zoenen:![]()
![]()
![]()
![]()
en ook nog een beetje springen
![]()
![]()
![]()
![]()
,
want Ik heb nog teveel energie en kan niet slapen.
Sperti helpt toch afdoende? Hoorde ik in BB5, Chantalquote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:20 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[afbeelding]
Droog je tranen Pierot oh Pierot
Nou gezellig hoor, welkom terugquote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:22 schreef Talitha het volgende:
Hallo iedereen. Ik kom even zwaaien![]()
![]()
![]()
![]()
.
want zoenen mocht niet hè. Of was het nou zwaaien
.
Dan maar zoenen:![]()
![]()
![]()
![]()
en ook nog een beetje springen
![]()
![]()
![]()
![]()
,
want Ik heb nog teveel energie en kan niet slapen.
Hup Kelly hup, ga nou heel snel het hotel uitquote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:23 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Ik kan het niet laten: Hup Kelly !!![]()
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:22 schreef Timon223 het volgende:
wat is er trouwens gebeurd met het 'strakke pakjes' verhaal van Monique en Kelly, daar is weinig van terecht gekomen volgens mij
Hij wilde gewoon niet zwaaienquote:
Wat zou je dan nog meer kunnen doenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:24 schreef BONG4002 het volgende:
[..]![]()
![]()
Nouja, zou je ook kunnen doen ja![]()
Dùh !quote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:24 schreef Timon223 het volgende:
[..]
Hup Kelly hup, ga nou heel snel het hotel uit![]()
![]()
Gert is gewoon een en alquote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:24 schreef SuperMOM het volgende:
Wat praat Gert lief over zijn vrouw (ze is zo onvoorstelbaar gek met mij)![]()
Welkomquote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:23 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Ik kan het niet laten: Hup Kelly !!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |