Trustequote:Op donderdag 19 januari 2006 23:25 schreef regenworm het volgende:
![]()
![]()
ga slapen wordt gek van die regie.
Tot Morgen avond want Flugeltje heeft dagdienst [afbeelding][afbeelding]
Slaap lekker Regenwormquote:Op donderdag 19 januari 2006 23:25 schreef regenworm het volgende:
![]()
![]()
Slaap lekker Regenwormpjequote:Op donderdag 19 januari 2006 23:25 schreef regenworm het volgende:
![]()
![]()
Hahaha, wat een droogkloot.quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:25 schreef cuall het volgende:
Viola aan de telefoon, ik doe een spelletje, moet me even afreageren, hierop Frank....maar dat doe je toch al op ons.
![]()
![]()
Slaap lekkerquote:Op donderdag 19 januari 2006 23:25 schreef regenworm het volgende:
![]()
![]()
Rugkliniek? Wat heb je nou weer uitgespookt? Niks wat ik ook niet zou doen toch zeker, hehquote:Op donderdag 19 januari 2006 23:23 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Ja gaat beters nu (nadat ik bij de rugkliniek geweest ben). Nu maar hopen dat het ook een tijdje goed gaat
en met jou ook alles ok?
De een komt de ander gaatquote:
Niks bijzonders of verkeerds uitgespookt maar heb gewoon een gevoelige rug. Bij de geringste schijt bij wijze van staat die al scheef en dan beginnen de pijnenquote:Op donderdag 19 januari 2006 23:26 schreef Morwen het volgende:
[..]
Rugkliniek? Wat heb je nou weer uitgespookt?
Haha.. verkapt: Waar heeft ze dat pakje vandaan postjequote:Op donderdag 19 januari 2006 23:28 schreef Mabelle het volgende:
Wat is dat voor stout ... Rode Kruis ... zustertje![]()
Hier wil ie nog steeds nietquote:
Wat begrijp jij mij goedquote:Op donderdag 19 januari 2006 23:28 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Haha.. verkapt: Waar heeft ze dat pakje vandaan postje![]()
quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:25 schreef cuall het volgende:
Viola aan de telefoon, ik doe een spelletje, moet me even afreageren, hierop Frank....maar dat doe je toch al op ons.
![]()
![]()
Klote, man, zit dat vanaf je geboorte al scheef?quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:28 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Niks bijzonders of verkeerds uitgespookt maar heb gewoon een gevoelige rug. Bij de geringste schijt bij wijze van staat die al scheef en dan beginnen de pijnen
Uiteraardquote:Op donderdag 19 januari 2006 23:29 schreef Foreverblue het volgende:
Bart wil een enorm applaus voor Micky...
[afbeelding]
[afbeelding]
Neemt niet weg dat ik je Tóch wel goed begrijp ...quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:29 schreef Mabelle het volgende:
[..]
Wat begrijp jij mij goed... haha nee hoor, de gemiddelde Pabo weet ik prima te vinden
![]()
Ow, ik kijk nu via de talpa server, gaat prima alleen die regie is soms kut, maar ja das geen nieuws meerquote:
He, jij bent geen newbie.quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:28 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Haha.. verkapt: Waar heeft ze dat pakje vandaan postje![]()
Reken er maar op dat dit kort duurt, straks gaan alle streams weer opslot en slecht geluidquote:Op donderdag 19 januari 2006 23:30 schreef odie22 het volgende:
ik heb de streams een paar uur aan gehad op de achtergrond , maar er was echt niks van te volgen de hele avond , nu eindelijk eens normaal geluid
De regie was als Kelly zo vaak doet... om te huilen dusquote:Op donderdag 19 januari 2006 23:30 schreef odie22 het volgende:
ik heb de streams een paar uur aan gehad op de achtergrond , maar er was echt niks van te volgen de hele avond , nu eindelijk eens normaal geluid
Het is volgens mij Scanman weerquote:
Lijkt me sterkquote:Op donderdag 19 januari 2006 23:32 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Het is volgens mij Scanman weer![]()
quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:32 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Het is volgens mij Scanman weer![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |