Haha.. verkapt: Waar heeft ze dat pakje vandaan postjequote:Op donderdag 19 januari 2006 23:28 schreef Mabelle het volgende:
Wat is dat voor stout ... Rode Kruis ... zustertje![]()
Hier wil ie nog steeds nietquote:
Wat begrijp jij mij goedquote:Op donderdag 19 januari 2006 23:28 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Haha.. verkapt: Waar heeft ze dat pakje vandaan postje![]()
quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:25 schreef cuall het volgende:
Viola aan de telefoon, ik doe een spelletje, moet me even afreageren, hierop Frank....maar dat doe je toch al op ons.
![]()
![]()
Klote, man, zit dat vanaf je geboorte al scheef?quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:28 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Niks bijzonders of verkeerds uitgespookt maar heb gewoon een gevoelige rug. Bij de geringste schijt bij wijze van staat die al scheef en dan beginnen de pijnen
Uiteraardquote:Op donderdag 19 januari 2006 23:29 schreef Foreverblue het volgende:
Bart wil een enorm applaus voor Micky...
[afbeelding]
[afbeelding]
Neemt niet weg dat ik je Tóch wel goed begrijp ...quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:29 schreef Mabelle het volgende:
[..]
Wat begrijp jij mij goed... haha nee hoor, de gemiddelde Pabo weet ik prima te vinden
![]()
Ow, ik kijk nu via de talpa server, gaat prima alleen die regie is soms kut, maar ja das geen nieuws meerquote:
He, jij bent geen newbie.quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:28 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Haha.. verkapt: Waar heeft ze dat pakje vandaan postje![]()
Reken er maar op dat dit kort duurt, straks gaan alle streams weer opslot en slecht geluidquote:Op donderdag 19 januari 2006 23:30 schreef odie22 het volgende:
ik heb de streams een paar uur aan gehad op de achtergrond , maar er was echt niks van te volgen de hele avond , nu eindelijk eens normaal geluid
De regie was als Kelly zo vaak doet... om te huilen dusquote:Op donderdag 19 januari 2006 23:30 schreef odie22 het volgende:
ik heb de streams een paar uur aan gehad op de achtergrond , maar er was echt niks van te volgen de hele avond , nu eindelijk eens normaal geluid
Het is volgens mij Scanman weerquote:
Lijkt me sterkquote:Op donderdag 19 januari 2006 23:32 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Het is volgens mij Scanman weer![]()
quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:32 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Het is volgens mij Scanman weer![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |