of dat al scheef zit bij mijn geboorte weet ik niet maar dat is pas aan het ligt gekomen toen ik nog actief aan wedstrijden deed met wielrennen. Sindsdien ben ik er best wel vaste klant alhoewel ik er al 2 jaar niet meer geweest was omdat het beter ging tot november verleden jaar toen kon ik weer gaan. Maar moet steeds op mijn houding letten, toch wat aan sport blijven doen en oefeningen voor de rug daarbij doen dan zou het het minste problemen moeten opleveren.quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:30 schreef Morwen het volgende:
[..]
Klote, man, zit dat vanaf je geboorte al scheef?
*knuffelt Bartoli voorzichtig![]()
Half... Ik heb veel meegelezen... vannavond dacht ik kom, ik check in en kom eens mee bemoeien... eeh praten !! ; -)quote:
Of een ander, altijd een verrassing hierquote:Op donderdag 19 januari 2006 23:32 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Het is volgens mij Scanman weer![]()
Had je gewoon veel eerder moeten doen.quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:34 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Half... Ik heb veel meegelezen... vannavond dacht ik kom, ik check in en kom eens mee bemoeien... eeh praten !! ; -)
Jep... helaas welquote:Op donderdag 19 januari 2006 23:34 schreef Bartoli het volgende:
gaat Micky nu morgen weg als big boss?
Dan heb je wel het hele forum bestreken met dat meelezen van je, er zijn hier niet veel mensen die ONZ termen gebruiken/kennen.quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:34 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Half... Ik heb veel meegelezen... vannavond dacht ik kom, ik check in en kom eens mee bemoeien... eeh praten !! ; -)
Mickyquote:Op donderdag 19 januari 2006 23:36 schreef BONG4002 het volgende:
Alsnog even een eerbetoontje aan Micky:
[afbeelding]
Ze is het dan wel niet helemaal, maar het lijkt er iig een beetje op
Ik begrijp je!quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:35 schreef Mabelle het volgende:
Ik heb net de streams weer even aan .... ik vind Monique er erg leuk en vrolijk uitzien![]()
Nee, maar Micky had vanavond hem of haar wel aan de telefoon en heeft wat dingen uitgelegd.quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:36 schreef Bartoli het volgende:
[..]
al bekend wie de opvolger/opvolgster is?
Behalve dan dat Micky blond is en bruine ogen heeftquote:Op donderdag 19 januari 2006 23:36 schreef BONG4002 het volgende:
Alsnog even een eerbetoontje aan Micky:
[afbeelding]
Ze is het dan wel niet helemaal, maar het lijkt er iig een beetje op
T gaat om t ideequote:Op donderdag 19 januari 2006 23:37 schreef Morwen het volgende:
[..]
Behalve dan dat Micky blond is en bruine ogen heeft![]()
Maar ik kan je wel enigzins volgen hoor![]()
Nu raak je me toch echt kwijt....quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:39 schreef Mabelle het volgende:
En toch ben ik dat niet gewend van het rode kruis .... zulke stoute pakjesik zal dan toch maar eens een eurie extra in de collectebus doen ... kunnen ze meer stof voor de pakjes kopen
begrijp je![]()
quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:38 schreef MissJ. het volgende:
En dan ook nog een dansende hobbelende Viool voor je neus, logisch dat die knul er wat afgeragd uitziet.
Nee, nee dan hebben ze meer geld om meer meisjes in te huren in pakjes met weinig stof.quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:39 schreef Mabelle het volgende:
En toch ben ik dat niet gewend van het rode kruis .... zulke stoute pakjesik zal dan toch maar eens een eurie extra in de collectebus doen ... kunnen ze meer stof voor de pakjes kopen
begrijp je![]()
Compleet ma flodderquote:Op donderdag 19 januari 2006 23:42 schreef Foreverblue het volgende:
Voor alle mensen die al een beetje ingedommeld zijn :
[afbeelding]
shit net te laatquote:Op donderdag 19 januari 2006 23:42 schreef Foreverblue het volgende:
[afbeelding]
Overigens ...ik ken daar een verhaaltje over... hahaa.. Ik zal het je besparen. Ik wil het goede doel niet ondersneeuwen.quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:39 schreef Mabelle het volgende:
GeWELdige cap, hulde!!!!!!!quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:42 schreef Foreverblue het volgende:
[afbeelding]
Je heb m weer overtroffenquote:Op donderdag 19 januari 2006 23:42 schreef Foreverblue het volgende:
[afbeelding]
Gelukkig ben ik er nog hèquote:
Is dit een beeld uit SAW 2?quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:42 schreef Foreverblue het volgende:
[afbeelding]
Ja, en dan ga je dat roepen en dan gaan wij niet vragen of je het toch verteldquote:Op donderdag 19 januari 2006 23:43 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Overigens ...ik ken daar een verhaaltje over... hahaa.. Ik zal het je besparen. Ik wil het goede doel niet ondersneeuwen.![]()
Florisquote:Op donderdag 19 januari 2006 23:43 schreef MissJ. het volgende:
[..]
Is dit een beeld uit SAW 2?
Waar streamen jullie ik heb nog steeds maar 1 beeldje bij Gilles
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |