quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:45 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Floris![]()
http://bb.florisd.nl/
Ik heb de hele avond al 4 streams hoor , hier werkt perfectquote:Op donderdag 19 januari 2006 23:43 schreef MissJ. het volgende:
[..]
Is dit een beeld uit SAW 2?
Waar streamen jullie ik heb nog steeds maar 1 beeldje bij Gilles
Wow veel beter en zelfs sneller. Ik zat naar oude beelden te kijken. Ik vond de caps al zo snel!quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:45 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Floris![]()
http://bb.florisd.nl/
http://bb.florisd.nl/?host=garnier&show=camsquote:Op donderdag 19 januari 2006 23:43 schreef MissJ. het volgende:
[..]
Is dit een beeld uit SAW 2?
Waar streamen jullie ik heb nog steeds maar 1 beeldje bij Gilles
Je hebt ook nog Garnierquote:Op donderdag 19 januari 2006 23:48 schreef MissJ. het volgende:
Yep Floris is de nieuwe man in mijn leven en Gilles ken ik niet meer.
Garnier klinkt als lang voorspel, weinig erna, nee geef mij maar een Floris nu dat klinkt als boerenschuur en hooi en ruig.quote:
quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:49 schreef MissJ. het volgende:
Hoe lang zijn jullie al een tweeling??????? (het iq van de manager)
Ik kijk gewoon via mijn eigen site... werkt perfectquote:Op donderdag 19 januari 2006 23:51 schreef MissJ. het volgende:
[..]
Garnier klinkt als lang voorspel, weinig erna, nee geef mij maar een Floris nu dat klinkt als boerenschuur en hooi en ruig.
Het is tenslotte al wat later op de avond.
(duikt terug in het schimmige hoekje van het internet en speelt muurbloem)
< Neemt het op voor Micky: Wat een originele manier om iemands leeftijd te vragen !!quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:49 schreef MissJ. het volgende:
Hoe lang zijn jullie al een tweeling??????? (het iq van de manager)
HAHAHAHAquote:Op donderdag 19 januari 2006 23:51 schreef MissJ. het volgende:
[..]
Garnier klinkt als lang voorspel, weinig erna, nee geef mij maar een Floris nu dat klinkt als boerenschuur en hooi en ruig.
Het is tenslotte al wat later op de avond.
(duikt terug in het schimmige hoekje van het internet en speelt muurbloem)
Ik begrijp dat wel, wat hebben hersens voor zin met zo'n lichaam........quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:52 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
< Neemt het op voor Micky: Wat een originele manier om iemands leeftijd te vragen !!![]()
quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:53 schreef MissJ. het volgende:
[..]
Ik begrijp dat wel, wat hebben hersens voor zin met zo'n lichaam........
IEKS!!!quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:42 schreef Foreverblue het volgende:
Voor alle mensen die al een beetje ingedommeld zijn :
[afbeelding]
Sorry Kissa... doe ik het weer hequote:
Vind Micky's lichaam oké., maar ze doet het ook goed!! Probeer maar eens een beetje gezag te krijgen over die 'BN'ers.. Ze doet het niet slecht !!quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:53 schreef MissJ. het volgende:
[..]
Ik begrijp dat wel, wat hebben hersens voor zin met zo'n lichaam........
Ik zal niet anders beweren hoor. Ik had het over haar iq, niet over haar slimheid.quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:54 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Micky is een slimme tante hoor.
Mee eensquote:Op donderdag 19 januari 2006 23:55 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Vind Micky's lichaam oké., maar ze doet het ook goed!! Probeer maar eens een beetje gezag te krijgen over die 'BN'ers.. Ze doet het niet slecht !!
En.. de hele dag gefocussed, goed geheugen, overzicht.. !! Ja ze is oké![]()
Ben ik helemaal mee eens! Ze is echt een zakelijke tante maar die ook weet hoe ze met verschillende persoonlijkheden om moet gaan! Ik weet niet beter of zij is ook de mede-eigenaresse of manager van de Supperclub? (boot die regelmatig vaart in Amsterdam?)quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:55 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Vind Micky's lichaam oké., maar ze doet het ook goed!! Probeer maar eens een beetje gezag te krijgen over die 'BN'ers.. Ze doet het niet slecht !!
En.. de hele dag gefocussed, goed geheugen, overzicht.. !! Ja ze is oké![]()
Ze is manager van een restaurant, idd. Weet niet welke.quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:57 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Ben ik helemaal mee eens! Ze is echt een zakelijke tante maar die ook weet hoe ze met verschillende persoonlijkheden om moet gaan! Ik weet niet beter of zij is ook de mede-eigenaresse of manager van de Supperclub? (boot die regelmatig vaart in Amsterdam?)
quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:57 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Ben ik helemaal mee eens! Ze is echt een zakelijke tante maar die ook weet hoe ze met verschillende persoonlijkheden om moet gaan! Ik weet niet beter of zij is ook de mede-eigenaresse of manager van de Supperclub? (boot die regelmatig vaart in Amsterdam?)
Ik dacht dus de Supperclub?quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:58 schreef doka het volgende:
[..]
Ze is manager van een restaurant, idd. Weet niet welke.
SuperMOM![]()
Is er al bekend wie de volgende manager is?quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:58 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Ja, hierna wordt het alleen maar slechter.
Ook wel leuk misschien, maar niet voor het Rode Kruis
quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:59 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Attentie!!Het volgende bericht alleen lezen op eigen risico!!
Stel je voor: Viola als manager...........
- Einde bericht -
(PS Bureau slachtofferhulp is open tot 02:00 uur.. Dus wees er snel bij! )
Heeft ze al gedaan, op haar eigen tactische manier. Klassequote:Op donderdag 19 januari 2006 23:59 schreef MissJ. het volgende:
(neemt zich voor nooit meer over Mickey te beginnen hier)
Ik wilde/woude alleen dat ze eens lekker tekeer ging tegen die Viool. Voor mij, voor ons, voor allemaal. Even lekker dat bekkie roeren tegen die heks.
Dat de regie haar niet weet te vinden zegt niets.....quote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:01 schreef Foreverblue het volgende:
Kelly is volgens mij echt het huis uit... niemand weet waar ze is![]()
Ratelband?quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:59 schreef Morwen het volgende:
[..]
Is er al bekend wie de volgende manager is?
Of ze moet al een uur in de dbk zitten...quote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:01 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Dat de regie haar niet weet te vinden zegt niets.....![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |