Die zit in bad in verband met wateroverlastquote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:01 schreef Foreverblue het volgende:
Kelly is volgens mij echt het huis uit... niemand weet waar ze is![]()
Maar het was wel leuk toen Kelly Viola diva-gedrag verweet. Die zag Viola niet aankomenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:01 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Heeft ze al gedaan, op haar eigen tactische manier. Klasse![]()
Zoals Kelly het deed was weliswaar heel direct en confronterend, maar daar bereik je weinig mee bij Viola, daar gaat ze alleen van griepen.
Jawel tactisch gedaan. Maar ik had Kelly overtroffen hoor, die kakte in. Maar inderdaad Viool haar bord voor haar kop is waarschijnlijk te dik daarvoor.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:01 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Heeft ze al gedaan, op haar eigen tactische manier. Klasse![]()
Zoals Kelly het deed was weliswaar heel direct en confronterend, maar daar bereik je weinig mee bij Viola, daar gaat ze alleen van griepen.
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:02 schreef Mabelle het volgende:
Hey .... de rode kruis gasten zijn er een vergeten ... de ondeugende versie hebben ze achtergelaten.![]()
Ik begrijp je weer!quote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:02 schreef Mabelle het volgende:
Hey .... de rode kruis gasten zijn er een vergeten ... de ondeugende versie hebben ze achtergelaten.![]()
Ja natuurlijk, dat was geweldigquote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:02 schreef doka het volgende:
[..]
Maar het was wel leuk toen Kelly Viola diva-gedrag verweet. Die zag Viola niet aankomen
In je hoofd misschien?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:03 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
![]()
Ik hoor nog meer vreemde stemmen????
Daswel heel erg langquote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:02 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Of ze moet al een uur in de dbk zitten...
Jaaaahhhhhquote:
Het gaat nu over de Supperclub, dus je hebt gelijkquote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:03 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
![]()
Ik hoor nog meer vreemde stemmen????
Of zoals Monique... IJskoude oorlog... !!! En hoe.. zhehe mooi moment was dat vanavond !quote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:04 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, dat was geweldigMaar het enige dat ze ermee bereikt is dat Viola gaat lopen zeiken tegen anderen. Je moet zachtjes op haar inpraten en haar ego strelen, zoals Micky dat deed.
hahaahhaha ja dat zat ik ook al te denkenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:04 schreef Morwen het volgende:
Is er iemand klaargekomen op Frank zijn gezicht![]()
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:04 schreef Morwen het volgende:
Is er iemand klaargekomen op Frank zijn gezicht![]()
Dag lieve Dizzyquote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:05 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
Avondjes iedereentjes![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben klaar voor Bartjezijn zuippartij
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:54 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Sorry Kissa... doe ik het weer he![]()
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:05 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
JaaaahhhhhZoenuh zoenuh!!!
Frank zegt even dat er 150 man komen line dancen...en er sarcastisch achter aan meld dat Viola dat gaat doen en maar 3 lessen heeft gehad![]()
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:05 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
Avondjes iedereentjes![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben klaar voor Bartjezijn zuippartij
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|