"I have replaced the button by this penguin, now what are you going to do?"quote:
De TT zou inderdaad wel eens mensen als Sunchaser kunnen aantrekken.quote:
Die link is echt hilarisch! Thanx for quoting, anders had ik m gemist!quote:Op woensdag 18 januari 2006 14:15 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
"I have removes the button by this penguin, now what are you going to do?"![]()
![]()
Sorry dat moest ik echt nog even posten
We zitten hier met 5 ervaren nerds in 1 kamer, allemaal op rode knopjes te klikkenquote:Op woensdag 18 januari 2006 14:18 schreef melismay het volgende:
[..]
Die link is echt hilarisch! Thanx for quoting, anders had ik m gemist!
Graag gedaan. En het valt mij mee: je besprong me niet gelijk.quote:Op woensdag 18 januari 2006 14:20 schreef Mokster het volgende:
[..]
Zie! Had ik toch gelijk
Enne... nog bedankt! Ik vond het erg gezellig!
Geen tijd voor... Ik was aan het verdrinken in je mooie groene ogen...quote:Op woensdag 18 januari 2006 14:21 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Graag gedaan. En het valt mij mee: je besprong me niet gelijk.
Inderdaad "hot piss" die link!quote:Op woensdag 18 januari 2006 14:19 schreef PhaE het volgende:
[..]
We zitten hier met 5 ervaren nerds in 1 kamer, allemaal op rode knopjes te klikken
Ik zat meer naar je tieten te staren.quote:Op woensdag 18 januari 2006 14:24 schreef Mokster het volgende:
[..]
Geen tijd voor... Ik was aan het verdrinken in je mooie groene ogen...![]()
Je had ze ook best mogen aanraken hoor!quote:Op woensdag 18 januari 2006 14:26 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik zat meer naar je tieten te staren.
Maar je lesauto was te langzaam om ze te scheppen?quote:
Ja, daar kom je nu meequote:Op woensdag 18 januari 2006 14:29 schreef Mokster het volgende:
[..]
Je had ze ook best mogen aanraken hoor!![]()
Pie!quote:Op woensdag 18 januari 2006 14:30 schreef Mokster het volgende:
[..]
They make me moist in my special places...
quote:Op woensdag 18 januari 2006 14:29 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik heb nog een trio in het vooruitzichtquote:Op woensdag 18 januari 2006 14:30 schreef Litpho het volgende:
[..]
Maar je lesauto was te langzaam om ze te scheppen?
Je bent nog niet goed genoeg om alleen Annie te scheppen?quote:Op woensdag 18 januari 2006 14:34 schreef GF het volgende:
[..]
Ik heb nog een trio in het vooruitzicht![]()
You're finally giving inquote:Op woensdag 18 januari 2006 14:34 schreef GF het volgende:
[..]
De volgende keer dat ik je zie grijp ik je meteen bij je borsten.quote:Op woensdag 18 januari 2006 14:29 schreef Mokster het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 18 januari 2006 14:36 schreef Litpho het volgende:
[..]
Je bent nog niet goed genoeg om alleen Annie te scheppen?.
Dan moet je de volgende keer wel even stoppen om gedag te zeggen natuurlijk he!quote:Op woensdag 18 januari 2006 14:34 schreef GF het volgende:
[..]
Oeh... morgen, same time same place?quote:Op woensdag 18 januari 2006 14:38 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
De volgende keer dat ik je zie grijp ik je meteen bij je borsten.
Houd ie ooit op? ik kan niet meer stoppen.quote:Op woensdag 18 januari 2006 14:19 schreef PhaE het volgende:
[..]
We zitten hier met 5 ervaren nerds in 1 kamer, allemaal op rode knopjes te klikken
Ja, ik heb het einde gezienquote:Op woensdag 18 januari 2006 14:43 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Houd ie ooit op? ik kan niet meer stoppen.![]()
Krijg toch de klere...!quote:Op woensdag 18 januari 2006 14:48 schreef MissMSX het volgende:
Ik foel me soooooooooo verdomd alleeeeeeen...
Nog geneukt?quote:Op woensdag 18 januari 2006 14:50 schreef JoeyT het volgende:
En?
Wat een fake OP trws... Gewoon plagiaat!!! Ik eis een vergoeding!
sterf met die kutmuziek.quote:Op woensdag 18 januari 2006 14:48 schreef MissMSX het volgende:
Ik foel me soooooooooo verdomd alleeeeeeen...
Ja gister... Was wel goed... Lekker op dr gespoten... Jij?quote:
Ga foor mijn part allemaal doodquote:
Verklaar je nader...quote:Op woensdag 18 januari 2006 14:50 schreef JoeyT het volgende:
En?
Wat een fake OP trws... Gewoon plagiaat!!! Ik eis een vergoeding!
TMIquote:Op woensdag 18 januari 2006 14:52 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ja gister... Was wel goed... Lekker op dr gespoten... Jij?
Nu trws ruzie dus dat is wat minder spang
Ik ook van jouquote:
Briljant nummer!quote:Op woensdag 18 januari 2006 14:52 schreef GF het volgende:
What you gon’ do with all that breast?
All that breast inside that shirt?
Speelgoedquote:Op woensdag 18 januari 2006 14:52 schreef GF het volgende:
What you gon’ do with all that breast?
All that breast inside that shirt?
Wat ben je toch altijd lekker explicietquote:Op woensdag 18 januari 2006 14:52 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ja gister... Was wel goed... Lekker op dr gespoten... Jij?
Nu trws ruzie dus dat is wat minder spang
Roger the shrubberquote:
je hebt al een vriendin!quote:
Hij wil vast ook speelgoed mét rokje.quote:
Toen bestond ik nog niet op Fok...quote:Op woensdag 18 januari 2006 14:56 schreef JoeyT het volgende:
[..]
[Centraal] Singles > Nu met HET lijstje...
Fok zonder Mokster is net zoiets als een eitje zonder zout, een toetje zonder slagroom...quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:03 schreef Mokster het volgende:
[..]
Toen bestond ik nog niet op Fok...
Slijmbalquote:Op woensdag 18 januari 2006 15:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Fok zonder Mokster is net zoiets als een eitje zonder zout, een toetje zonder slagroom...
Jij daarintegen, bent de haar in de macaroni, de rups in de sla!quote:
Morgen heb ik helaas al een afspraak (zonder tieten).quote:Op woensdag 18 januari 2006 14:42 schreef Mokster het volgende:
[..]
Oeh... morgen, same time same place?![]()
Mooiquote:Op woensdag 18 januari 2006 15:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij daarintegen, bent de haar in de macaroni, de rups in de sla!![]()
tss, jong grutquote:Op woensdag 18 januari 2006 15:03 schreef Mokster het volgende:
[..]
Mooiquote:Op woensdag 18 januari 2006 15:08 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Morgen heb ik helaas al een afspraak (zonder tieten).
*proest*quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij daarintegen, bent de haar in de macaroni, de rups in de sla!![]()
A girl's best friend!quote:
Tarzan....quote:
Het spreekt voor zich dat ik het origineel ben. Kloon.quote:
En jij kan het wetenquote:
Damn... Iemand anders interesse in een lunchdate met mijn tieten morgen?quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:08 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Morgen heb ik helaas al een afspraak (zonder tieten).
Singles topicquote:Op woensdag 18 januari 2006 15:03 schreef Mokster het volgende:
[..]
Dat kan ook. Schizofreen.quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:11 schreef Litpho het volgende:
[..]
Het spreekt voor zich dat ik het origineel ben. Kloon.
Pinlijke aangelegenheid hoor als je te horen krijgt dat ze een nieuwe beste vriend heeft...quote:
Wie heeft'em niet?quote:
Alleen maar tieten?quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:11 schreef Mokster het volgende:
[..]
Damn... Iemand anders interesse in een lunchdate met mijn tieten morgen?![]()
Vrijdag kan ikquote:Op woensdag 18 januari 2006 15:11 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ikquote:
Bij mij is 't juist omgekeerdquote:Op woensdag 18 januari 2006 15:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Pinlijke aangelegenheid hoor als je te horen krijgt dat ze een nieuwe beste vriend heeft...![]()
Vooruitquote:Op woensdag 18 januari 2006 15:15 schreef Mokster het volgende:
[..]
Naja... je krijgt mij er gratis bij gezien de omstandigheid dat ze niet afneembaar zijn![]()
Zullen we de lunch gewoon overslaan en meteen voor de whole nine yards gaan dan maar?quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:11 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een leuke beker voor je om cadeau te doen!quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:15 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Bij mij is 't juist omgekeerd![]()
![]()
![]()
Worden er mensen al misselijk van m'n kleffe gedoe?
Dan ga ik nog ff door
You need a man!quote:
Wow, jij bent helderziend! Hoe wist je dat ik mail heb?quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een leuke beker voor je om cadeau te doen!![]()
Je hebt mail...
ow.. ik kan morgen trouwens nietquote:Op woensdag 18 januari 2006 15:15 schreef Mokster het volgende:
[..]
Naja... je krijgt mij er gratis bij gezien de omstandigheid dat ze niet afneembaar zijn![]()
Het kan niet anders dat zo'n populair figuur als jij bestookt wordt met mailtjes...quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:20 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wow, jij bent helderziend! Hoe wist je dat ik mail heb?
Gelukkgi probeer je niet om te slijmen mij MissMSX.quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het kan niet anders dat zo'n populair figuur als jij bestookt wordt met mailtjes...
Ik vond het nog wel subtiel eigenlijk...quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:24 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Gelukkgi probeer je niet om te slijmen mij MissMSX.![]()
Het hele topic zit onder je kwijl manquote:Op woensdag 18 januari 2006 15:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het kan niet anders dat zo'n populair figuur als jij bestookt wordt met mailtjes...
Ik zie dat de roze wolkjes je helder oordeel nu al hebben aangetastquote:Op woensdag 18 januari 2006 15:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik vond het nog wel subtiel eigenlijk...![]()
ik ook hoorquote:Op woensdag 18 januari 2006 15:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ben alleen populair bij een bepaald iemandquote:Op woensdag 18 januari 2006 15:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat zou je dan gezegd hebben als je niet subtiel was geweest?quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoi! Neuken?quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:28 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Wat zou je dan gezegd hebben als je niet subtiel was geweest?![]()
Ik zie vooral dat deze bovengemiddelde text-only soap een steeds grotere schare aan vaste reageerders krijgt...quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:26 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik zie dat de roze wolkjes je helder oordeel nu al hebben aangetast.
Alsof je dat erg vindt.quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zie vooral dat deze bovengemiddelde text-only soap een steeds grotere schare aan vaste reageerders krijgt...![]()
nog zo'n attention whorequote:
Nu al?quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:29 schreef Ynske het volgende:
zo thuis
We naderen bijna de 10.000 posts nixxx. Ben benieuwd of je me nog zal weten te verslaan.quote:
To the point, dat is goedquote:
"ziek"quote:
jah had t gehad om half 3quote:
quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:34 schreef Ynske het volgende:
[..]
jah had t gehad om half 3
inet verbinding lag er steeds uit.
ik had hoofdpijn
dan maar naar huis
kon toch niets doen zonder inetfok
Vandaar dus.quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:34 schreef Ynske het volgende:
[..]
jah had t gehad om half 3
inet verbinding lag er steeds uit.
ik had hoofdpijn
dan maar naar huis
kon toch niets doen zonder inet
ook dat natuurlijk.quote:
Jouw woorden, niet de mijnequote:
ik denk niet dat ik een poging ga wagenquote:Op woensdag 18 januari 2006 15:33 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
We naderen bijna de 10.000 posts nixxx. Ben benieuwd of je me nog zal weten te verslaan.![]()
Nee, maar het is wel een markant moment in onze FOK-loopbaan.quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:37 schreef nixxx het volgende:
[..]
ik denk niet dat ik een poging ga wagenzo boeiend is het nu ook weer niet
zouden wij ook zo'n mooi certificaat van twistje krijgen?quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:38 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nee, maar het is wel een markant moment in onze FOK-loopbaan.![]()
Ik vind dat we dat wel verdiend hebben. Of ten minste een felicitatietopic als eerbetoon.quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:39 schreef nixxx het volgende:
[..]
zouden wij ook zo'n mooi certificaat van twistje krijgen?
maar dan niet in ONZ ,, want dan krijg je weer een topic vol "wiequote:Op woensdag 18 januari 2006 15:40 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik vind dat we dat wel verdiend hebben. Of ten minste een felicitatietopic als eerbetoon.![]()
Het waren wel jouw woorden. Ik kan alleen de post niet meer terug vinden...quote:
Inderdaad, daar kennen ze mij in ieder geval niet. Ik vind een aan ons gewijde slowchat wel een puik idee.quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:42 schreef nixxx het volgende:
[..]
maar dan niet in ONZ ,, want dan krijg je weer een topic vol "wie" posts
ik ookquote:Op woensdag 18 januari 2006 15:44 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Inderdaad, daar kennen ze mij in ieder geval niet. Ik vind een aan ons gewijde slowchat wel een puik idee.![]()
En je trekt uit deze zo mooi bij elkaar passende zinnen geen conclusie?quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het waren wel jouw woorden. Ik kan alleen de post niet meer terug vinden...
Je hebt die post stiekem verwijderd wil je zeggen?quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:45 schreef Litpho het volgende:
[..]
En je trekt uit deze zo mooi bij elkaar passende zinnen geen conclusie?.
Jazeker, dat sommige mensen geen kwaliteit kunnen herkennen zelfs als ze hun nek er bij wijze van spreken over breken...quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:45 schreef Litpho het volgende:
[..]
En je trekt uit deze zo mooi bij elkaar passende zinnen geen conclusie?.
Die schijn hou ik al lang niet meer op.quote:
ik nog wel.. en het lukt aardigquote:Op woensdag 18 januari 2006 15:58 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Die schijn hou ik al lang niet meer op.![]()
Ga werken.quote:Op woensdag 18 januari 2006 16:07 schreef Pheno het volgende:
Hallo
hey... ik heb nog geen 10000 posts hequote:
hooi wordt toch eind van de zomer verzameldquote:
Dat is waar, je hebt nog heel even een leven.quote:Op woensdag 18 januari 2006 16:08 schreef nixxx het volgende:
[..]
hey... ik heb nog geen 10000 posts he
Hij is anders wel stil, blijkbaar is de boodschap toch overgekomen.quote:
Dat duurt toch nog wel een paar dagen jaquote:Op woensdag 18 januari 2006 16:08 schreef nixxx het volgende:
[..]
In mijn gedachten wordt het iedere dag van het jaar verzameld. Voor de meeste mensen idd aan het eind van de zomerquote:Op woensdag 18 januari 2006 16:08 schreef nixxx het volgende:
[..]
hooi wordt toch eind van de zomer verzameld
Eind deze week is de situatie weer compleet anders.quote:Op woensdag 18 januari 2006 16:08 schreef nixxx het volgende:
Ga studerenquote:
Of hij is een woordenboek aan het zoekenquote:Op woensdag 18 januari 2006 16:10 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Hij is anders wel stil, blijkbaar is de boodschap toch overgekomen.![]()
werken? ik?quote:Op woensdag 18 januari 2006 16:10 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Hij is anders wel stil, blijkbaar is de boodschap toch overgekomen.![]()
hmmm eind van de zomer... hooi... dat roept beelden in mij op van rotzooien in hooibergen... heb jij dat nu ook?quote:Op woensdag 18 januari 2006 16:10 schreef _Kimmie_ het volgende:
[..]
In mijn gedachten wordt het iedere dag van het jaar verzameld. Voor de meeste mensen idd aan het eind van de zomer
denk het wel ja.. dan is mijn leven overquote:Op woensdag 18 januari 2006 16:11 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Eind deze week is de situatie weer compleet anders.
Nee eigenlijk toch niet.. maar nu dus welquote:Op woensdag 18 januari 2006 16:12 schreef nixxx het volgende:
[..]
hmmm eind van de zomer... hooi... dat roept beelden in mij op van rotzooien in hooibergen... heb jij dat nu ook?
ik heb ook geen 10000 posts hoorquote:Op woensdag 18 januari 2006 16:13 schreef nixxx het volgende:
[..]
denk het wel ja.. dan is mijn leven over![]()
Heb je echt een leven dan? das erg voor jequote:Op woensdag 18 januari 2006 16:13 schreef nixxx het volgende:
[..]
Doe ik, vandaag al een aantal artikelen gelezen en zo'n 1600 woorden getikt.quote:
waarom dequote:Op woensdag 18 januari 2006 16:14 schreef _Kimmie_ het volgende:
[..]
Nee eigenlijk toch niet.. maar nu dus wel![]()
Dat moment ligt inderdaad al ver achter je.quote:
Nee tuurlijk, is heel leuk, maar ik zie geen hooibergen nu. Dus kan ik er weinig meequote:Op woensdag 18 januari 2006 16:15 schreef nixxx het volgende:
[..]
waarom desmiley? rotzooien in hooibergen is toch leuk? Of ben je allergisch?
je mag het hebben hoorquote:Op woensdag 18 januari 2006 16:15 schreef _Kimmie_ het volgende:
[..]
Heb je echt een leven dan? das erg voor je
Toch nog een beetje ranzig plaatje.. als je in de juiste/foute mindset bentquote:Op woensdag 18 januari 2006 16:17 schreef _Kimmie_ het volgende:
[..]
Nee tuurlijk, is heel leuk, maar ik zie geen hooibergen nu. Dus kan ik er weinig mee
Mijn leven is allang over, maar ik post hier ook nog steeds.quote:Op woensdag 18 januari 2006 16:13 schreef nixxx het volgende:
Doet me denken aan een scene in Soldaat van Oranje.quote:Op woensdag 18 januari 2006 16:18 schreef nixxx het volgende:
[..]
Toch nog een beetje ranzig plaatje.. als je in de juiste/foute mindset bent
[afbeelding]
Vertel het eens aan opa nixxxquote:Op woensdag 18 januari 2006 16:18 schreef _Kimmie_ het volgende:
[..]
Nee dankje, ik heb mijn eigen leven![]()
Dat kun je wel zeggen jaquote:Op woensdag 18 januari 2006 16:18 schreef nixxx het volgende:
[..]
Toch nog een beetje ranzig plaatje.. als je in de juiste/foute mindset bent
Alsof hele dagen Fokken niet leuk is!quote:Op woensdag 18 januari 2006 16:21 schreef _Kimmie_ het volgende:
[..]
Wat zou ik moeten vertellen dan? Mijn leven is gewoon leuk
* nixxx pakt spreadsheet erbij.... kimmie..hmmquote:Op woensdag 18 januari 2006 16:21 schreef _Kimmie_ het volgende:
[..]
Wat zou ik moeten vertellen dan? Mijn leven is gewoon leuk
Nee, AirwiN citeert hem verkeerd, ongetwijfeld om zijn affaire met MissMSX extra glans te geven.quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:46 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Je hebt die post stiekem verwijderd wil je zeggen?![]()
Ik werk idd in de zorg, en ja het is leuk. Alleen mn collega's zijn soms niet zo leuk. Wat ik mee maak is iedere dag anders, en verschilt ook nog is of ik een vroege of een late dienst heb, of een dienst waarbij je 1 op 1 werkt. Maar uiteindelijk is het zorgen voor de mensen wel echt heel leuk en uitdagend. Maar ik ben wel blij dat mn leven niet alleen uit mn werk bestaatquote:Op woensdag 18 januari 2006 16:23 schreef nixxx het volgende:
[..]
* nixxx pakt spreadsheet erbij.... kimmie..hmm
je werkt in de zorg toch? bevalt dat nog steeds? hoe ziet je dag eruit, wat maak je mee?
Hangt de muur achter je bureau soms vol met citaten van Fokkers zodat je die altijd tot je beschikking hebt?quote:Op woensdag 18 januari 2006 16:27 schreef nixxx het volgende:misschien ben ik nu iets te creepy bezig met dat spreadsheet
Ik voel me een vergiet onderhand na al die messteken in de rug!quote:Op woensdag 18 januari 2006 16:24 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nee, AirwiN citeert hem verkeerd, ongetwijfeld om zijn affaire met MissMSX extra glans te geven.
ssst nou verklap je wat zijn leven inhoudquote:Op woensdag 18 januari 2006 16:29 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Hangt de muur achter je bureau soms vol met citaten van Fokkers zodat je die altijd tot je beschikking hebt?![]()
neenee.. netjes met referenties etc in een databasequote:Op woensdag 18 januari 2006 16:29 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Hangt de muur achter je bureau soms vol met citaten van Fokkers zodat je die altijd tot je beschikking hebt?![]()
studiequote:Op woensdag 18 januari 2006 16:32 schreef nixxx het volgende:
ik werk nog niet.. even de laatste eindjes van studie afknopen en dan zoeken.. de arbeidsmarkt trekt wel weer aan dus dat is wel positief.
Minder leuke collegas kunnen je plezier wel vergallen ja... dat heeft mijn ma af en toe ook.. maar dat moet je maar proberen van je af te zetten..
quote:Op woensdag 18 januari 2006 16:34 schreef _Kimmie_ het volgende:
studie.. daar zou ik op dit moment ook mee bezig moeten zijn. Best problematisch...
vervelend dat e je collega's niet kan kiezen.. want je brengt er toch een aardig deel van je dag mee door..quote:En collega's, ze horen erbij en in mijn werk heb ik ze hard nodig, maar ik ben blij dat ik sommige in de rest van mn leven niet tegenkom. Maar er is met zo nu en dan spuien tegen andere wel mee te leven hoor
Ik doe idd een deeltijd studie, en zit in mn laatste jaar, dus dat is bijna klaar hoop ik. alleen dat stomme afstuderen he...quote:Op woensdag 18 januari 2006 16:37 schreef nixxx het volgende:
[..]
confusion .. werk je parttime met een studie ernaast?
[..]
vervelend dat e je collega's niet kan kiezen.. want je brengt er toch een aardig deel van je dag mee door..![]()
Afstuderen is juist leuk.quote:Op woensdag 18 januari 2006 16:39 schreef _Kimmie_ het volgende:
[..]
Ik doe idd een deeltijd studie, en zit in mn laatste jaar, dus dat is bijna klaar hoop ik. alleen dat stomme afstuderen he...
En ik kan het op mn werk wel zo draaien dat ik mn collega's alleen zie als ik hun nodig heb of zij mij. Dus als ik ze echt niet mag zitten er een paar deuren tussen die ik op slot gooi.
Nee, ik moet het zelf nog twee keer doen.quote:Op woensdag 18 januari 2006 16:46 schreef _Kimmie_ het volgende:
[..]
Wil jij dat dan even voor mij doen?
Broertje.quote:Op woensdag 18 januari 2006 16:46 schreef QyRoZ het volgende:
[qyroz.jpg]
Ben je al thuis?quote:Op woensdag 18 januari 2006 16:46 schreef QyRoZ het volgende:
[qyroz.jpg]
Ja maar jij vind het leuk, en dat is het ook wel, maar het is tijdrovend.. tijd.. die ik niet hebquote:Op woensdag 18 januari 2006 16:46 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nee, ik moet het zelf nog twee keer doen.![]()
Wat doe je dan voor opleiding?quote:Op woensdag 18 januari 2006 16:48 schreef _Kimmie_ het volgende:
[..]
Ja maar jij vind het leuk, en dat is het ook wel, maar het is tijdrovend.. tijd.. die ik niet heb
Sociaal Pedagogische Hulpverleningquote:Op woensdag 18 januari 2006 16:52 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Waar staat dat ook alweer voor?![]()
O ja.quote:Op woensdag 18 januari 2006 16:53 schreef _Kimmie_ het volgende:
[..]
Sociaal Pedagogische Hulpverlening
Sinterklaas is heel leuk, dat is bekend.. maar het duurt nog wel even voor hij er weer is hoor, hoe moeilijk wachten ook is. Je zult het toch moeten lerenquote:
Het is inderdaad wel mooi geweest met die smiley.quote:
SM met een negerquote:
Nerdquote:Op woensdag 18 januari 2006 17:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
SM met een neger
Ik ga naar huis, mijn serverpc opnieuw installeren denk ik.
and proud of it!quote:
Hoe heet die van jou?quote:
quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:11 schreef Mokster het volgende:
[..]
Eentje maarquote:Op woensdag 18 januari 2006 17:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ga naar huis, mijn serverpc opnieuw installeren denk ik.
En hoeveel heb jij er?quote:
Thuis heb ik er 4 ...quote:
Omgquote:
quote:Op woensdag 18 januari 2006 17:17 schreef GF het volgende:
[..]
OS Name: Microsoft(R) Windows(R) Server 2003, Enterprise Edition
Waarom heb je er 4?quote:Op woensdag 18 januari 2006 17:15 schreef webspider het volgende:
[..]
Thuis heb ik er 4 ...
Imhotep, pundit, amor en termoil
quote:
Iets met voedsel enzo.quote:Op woensdag 18 januari 2006 16:47 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ben je al thuis?
Ik ga over 3 kwartier weg
Wat eten we?
Windowsquote:Op woensdag 18 januari 2006 17:17 schreef GF het volgende:
[..]
Omg
Host Name: TERACON2
OS Name: Microsoft(R) Windows(R) Server 2003, Enterprise Edition
System Up Time: 12 Days, 14 Hours, 8 Minutes, 17 Seconds
![]()
Duidelijk, errug duidelijkquote:
Ik ga over 10 minuutjes weg. Weinig file zo te zienquote:Op woensdag 18 januari 2006 17:20 schreef QyRoZ het volgende:
En ja, ik ben al thuis, was ziekjes (nu niet meer, zal werkziek zijn geweest), was verdomd weinig te doen en had nog genoeg klusjes thuis te doen. Zoals de Praxis weer eens spekken.![]()
Hij staat pas een maand. Na 2 weken 1 rebootquote:Op woensdag 18 januari 2006 17:19 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Windows
En vanwaar de korte uptime? Ik mag hopen dat je met onderhoud bezig was
Welke film kijk je dan?quote:Op woensdag 18 januari 2006 17:20 schreef marcb1974 het volgende:
de film is en saai en ik mis een stuk
![]()
Welke film?quote:Op woensdag 18 januari 2006 17:20 schreef marcb1974 het volgende:
de film is en saai en ik mis een stuk
![]()
Omdat ze anders overbelast raken, of omdat de hardware anders niet pastquote:
Dan is 't goedquote:Op woensdag 18 januari 2006 17:21 schreef GF het volgende:
[..]
Hij staat pas een maand. Na 2 weken 1 reboot![]()
Nerdquote:Op woensdag 18 januari 2006 17:22 schreef webspider het volgende:
[..]
Omdat ze anders overbelast raken, of omdat de hardware anders niet past
Imhotep: Webserver en mailserver
Amor: Firewall en wireless router
Termoil: Gameserver
Pundit: Fileserver
Ik keek naar Lord of War,quote:
Succes.quote:Op woensdag 18 januari 2006 17:21 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik ga over 10 minuutjes weg. Weinig file zo te zien
Hoeveel mensen maken daar dan gebruik van?quote:Op woensdag 18 januari 2006 17:22 schreef webspider het volgende:
[..]
Omdat ze anders overbelast raken, of omdat de hardware anders niet past
Imhotep: Webserver en mailserver
Amor: Firewall en wireless router
Termoil: Gameserver
Pundit: Fileserver
Leukquote:Op woensdag 18 januari 2006 17:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik keek naar Lord of War,
heb hem al gedelete
Dat viel dus tegenquote:Op woensdag 18 januari 2006 17:26 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Leukhttp://imdb.com/title/tt0399295/
narcistjequote:Op woensdag 18 januari 2006 17:29 schreef Wolkje het volgende:
me, myself and I?
pundit ~ # uptimequote:Op woensdag 18 januari 2006 17:21 schreef GF het volgende:
[..]
Hij staat pas een maand. Na 2 weken 1 reboot![]()
Jullie zijn er allemaal jaquote:Op woensdag 18 januari 2006 17:29 schreef Wolkje het volgende:
me, myself and I?
Wordt het toch nog gezellig!quote:
Hooiquote:Op woensdag 18 januari 2006 17:29 schreef Wolkje het volgende:
me, myself and I?
quote:
Inderdaad. OSX is vele malen beterquote:Op woensdag 18 januari 2006 17:19 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Windows
En vanwaar de korte uptime? Ik mag hopen dat je met onderhoud bezig was
Je bent er maar druk mee.quote:Op woensdag 18 januari 2006 17:43 schreef Wolkje het volgende:
[..]
oja, ik heb ook nog een relatie met iemand anders![]()
Slettebak!quote:Op woensdag 18 januari 2006 17:43 schreef Wolkje het volgende:
[..]
oja, ik heb ook nog een relatie met iemand anders![]()
OS Q!quote:Op woensdag 18 januari 2006 17:42 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Inderdaad. OSX is vele malen beter.
windows Q.11 ?quote:
doe mij maar een sixpackquote:
Wat een prachtig leven.quote:Op woensdag 18 januari 2006 17:53 schreef Plato1980 het volgende:
Gegeten. Klaar voor weer een avond achter word en FOK!![]()
Word! homy!quote:Op woensdag 18 januari 2006 17:53 schreef Plato1980 het volgende:
Kan me niet beter wensen.quote:
Waar ga je naartoe?quote:Op woensdag 18 januari 2006 17:54 schreef Twisted_fok het volgende:
Ik kan weer vrij goed horen
Wat wel zo fijn is voor aankomende zaterdag.
WAT is er komende zaterdag?quote:Op woensdag 18 januari 2006 17:54 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Waar is mijn eten dan?quote:Op woensdag 18 januari 2006 17:53 schreef Plato1980 het volgende:
Mooi!quote:Op woensdag 18 januari 2006 17:54 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
ow god... spinvis weer of nietquote:Op woensdag 18 januari 2006 17:59 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Mooi!
Niet ziek zijn verder hè? Het is namelijk te geniaal.
Je hebt het wel voor elkaar dan zo hequote:Op woensdag 18 januari 2006 17:55 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Kan me niet beter wensen.![]()
En dan te bedenken dat heel veel dagen en avonden de komende maanden er zo uit zullen zien.![]()
En daarna mag je de rest van je leven werken. Het is zoooo mooi!quote:Op woensdag 18 januari 2006 17:55 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Kan me niet beter wensen.![]()
En dan te bedenken dat heel veel dagen en avonden de komende maanden er zo uit zullen zien.![]()
Je kookt vanavond maar zelf. Ik heb maandag en disndag al voor je gekookt.quote:
pensioenen zitten er voor ons niet meer in neequote:Op woensdag 18 januari 2006 18:01 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
En daarna mag je de rest van je leven werken. Het is zoooo mooi!
Ja, tot mijn 67e en dan mag ik nog een aantal jaren doelloos op de dood gaan zitten wachten.quote:Op woensdag 18 januari 2006 18:01 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
En daarna mag je de rest van je leven werken. Het is zoooo mooi!
Ik zal vrijdagavond niet teveel zuipenquote:Op woensdag 18 januari 2006 17:59 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Mooi!
Niet ziek zijn verder hè? Het is namelijk te geniaal.
Nou, waar is die taart?quote:Op woensdag 18 januari 2006 18:03 schreef Twisted_fok het volgende:
Twisted_fok kreeg een gezellige taart (om te delen met iedereen, want zo werkt dat natuurlijk
Mooi! Dan ga ik vrijdagavond en zaterdag overdag wel te veel zuipen.quote:Op woensdag 18 januari 2006 18:03 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik zal vrijdagavond niet teveel zuipen
Verder zijn er geen tekenen dat ik ziek zal zijn.![]()
Het leven is prachtig!quote:Op woensdag 18 januari 2006 18:02 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ja, tot mijn 67e en dan mag ik nog een aantal jaren doelloos op de dood gaan zitten wachten.![]()
Grrrrrrquote:Op woensdag 18 januari 2006 18:02 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Je kookt vanavond maar zelf. Ik heb maandag en disndag al voor je gekookt.![]()
Ik heb vandaag de DVD van Un Long Dimanche binnengekregen.quote:Op woensdag 18 januari 2006 18:11 schreef nixxx het volgende:
weet je wat ik ga doen? Een film metAudrey Tatou
kijken
Dan ga je maar naar de snackbar.quote:
Die ja.. maar er zitten geen ondertitels bijquote:Op woensdag 18 januari 2006 18:13 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ik heb vandaag de DVD van Un Long Dimanche binnengekregen.
Dan moet je je DVD terugbrengen.quote:Op woensdag 18 januari 2006 18:15 schreef nixxx het volgende:
[..]
Die ja.. maar er zitten geen ondertitels bij
20 uur nog veel meer.quote:Op woensdag 18 januari 2006 18:14 schreef Ynske het volgende:
2 uurtjes slaap doet wonderen voor een mens
Geen idee, ik heb zelf ook heul geen taart gezien. Leugenaars daar.quote:
Schandalig, ik zou die lui aanklagen.quote:Op woensdag 18 januari 2006 18:17 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb zelf ook heul geen taart gezien. Leugenaars daar.
Of m'n klasgenoten hebben hem snel opgegeten zonder mij (gezien ik toch niet vaak op school was de afgelopen tijd), in dat geval: stelletje eikels.
Ja, dat kun je echt niet maken hoor.. een zuipvoorsprong hebben op mij.quote:Op woensdag 18 januari 2006 18:08 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Mooi! Dan ga ik vrijdagavond en zaterdag overdag wel te veel zuipen.![]()
Puik idee.quote:Op woensdag 18 januari 2006 18:17 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Schandalig, ik zou die lui aanklagen.
Sorry. Ik zal het niet te vaak doen.quote:Op woensdag 18 januari 2006 18:18 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ja, dat kun je echt niet maken hoor.. een zuipvoorsprong hebben op mij.
En daarom ga jij het zaterdagmiddag maar vast op een zuipen zetten?quote:Op woensdag 18 januari 2006 18:19 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Sorry. Ik zal het niet te vaak doen.![]()
En Spinvis moet je nuchter beleven!
Als jij vervolgens even wat anders zuigt!quote:Op woensdag 18 januari 2006 18:14 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dan ga je maar naar de snackbar.![]()
En denk erom dat je gestofzuigd hebt als ik straks thuiskom.![]()
Gelukkig kan jij dat horenquote:Op woensdag 18 januari 2006 18:22 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
En daarom ga jij het zaterdagmiddag maar vast op een zuipen zetten?
Lief van je dat je waterijsjes voor me gehaald hebt.quote:Op woensdag 18 januari 2006 18:23 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Als jij vervolgens even wat anders zuigt!![]()
quote:Op woensdag 18 januari 2006 18:23 schreef Godlike02 het volgende:
Als jij vervolgens even wat anders zuigt!![]()
Nee, dat heeft een andere reden.quote:Op woensdag 18 januari 2006 18:22 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
En daarom ga jij het zaterdagmiddag maar vast op een zuipen zetten?
Ben je nu al weer vergeten dat we vanochtend ons huwelijk aangekondigd hebben?quote:Op woensdag 18 januari 2006 18:25 schreef petitlapin het volgende:
[..]
![]()
ben je een ontluikende biseksualiteit aan het ontdekken, godt ?
nu, gefeliciteerd.quote:Op woensdag 18 januari 2006 18:26 schreef Plato1980 het volgende:
Ben je nu al weer vergeten dat we vanochtend ons huwelijk aangekondigd hebben?![]()
Ja, maar wel een echte Nederlandse behorende tot de Germaanse stam.quote:Op woensdag 18 januari 2006 18:27 schreef petitlapin het volgende:
[..]
nu, gefeliciteerd.
nog een draagmoeder nodig ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |