"I have replaced the button by this penguin, now what are you going to do?"quote:
De TT zou inderdaad wel eens mensen als Sunchaser kunnen aantrekken.quote:
Die link is echt hilarisch! Thanx for quoting, anders had ik m gemist!quote:Op woensdag 18 januari 2006 14:15 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
"I have removes the button by this penguin, now what are you going to do?"![]()
![]()
Sorry dat moest ik echt nog even posten
We zitten hier met 5 ervaren nerds in 1 kamer, allemaal op rode knopjes te klikkenquote:Op woensdag 18 januari 2006 14:18 schreef melismay het volgende:
[..]
Die link is echt hilarisch! Thanx for quoting, anders had ik m gemist!
Graag gedaan. En het valt mij mee: je besprong me niet gelijk.quote:Op woensdag 18 januari 2006 14:20 schreef Mokster het volgende:
[..]
Zie! Had ik toch gelijk
Enne... nog bedankt! Ik vond het erg gezellig!
Geen tijd voor... Ik was aan het verdrinken in je mooie groene ogen...quote:Op woensdag 18 januari 2006 14:21 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Graag gedaan. En het valt mij mee: je besprong me niet gelijk.
Inderdaad "hot piss" die link!quote:Op woensdag 18 januari 2006 14:19 schreef PhaE het volgende:
[..]
We zitten hier met 5 ervaren nerds in 1 kamer, allemaal op rode knopjes te klikken
Ik zat meer naar je tieten te staren.quote:Op woensdag 18 januari 2006 14:24 schreef Mokster het volgende:
[..]
Geen tijd voor... Ik was aan het verdrinken in je mooie groene ogen...![]()
Je had ze ook best mogen aanraken hoor!quote:Op woensdag 18 januari 2006 14:26 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik zat meer naar je tieten te staren.
Maar je lesauto was te langzaam om ze te scheppen?quote:
Ja, daar kom je nu meequote:Op woensdag 18 januari 2006 14:29 schreef Mokster het volgende:
[..]
Je had ze ook best mogen aanraken hoor!![]()
Pie!quote:Op woensdag 18 januari 2006 14:30 schreef Mokster het volgende:
[..]
They make me moist in my special places...
quote:Op woensdag 18 januari 2006 14:29 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik heb nog een trio in het vooruitzichtquote:Op woensdag 18 januari 2006 14:30 schreef Litpho het volgende:
[..]
Maar je lesauto was te langzaam om ze te scheppen?
Je bent nog niet goed genoeg om alleen Annie te scheppen?quote:Op woensdag 18 januari 2006 14:34 schreef GF het volgende:
[..]
Ik heb nog een trio in het vooruitzicht![]()
You're finally giving inquote:Op woensdag 18 januari 2006 14:34 schreef GF het volgende:
[..]
De volgende keer dat ik je zie grijp ik je meteen bij je borsten.quote:Op woensdag 18 januari 2006 14:29 schreef Mokster het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 18 januari 2006 14:36 schreef Litpho het volgende:
[..]
Je bent nog niet goed genoeg om alleen Annie te scheppen?.
Dan moet je de volgende keer wel even stoppen om gedag te zeggen natuurlijk he!quote:Op woensdag 18 januari 2006 14:34 schreef GF het volgende:
[..]
Oeh... morgen, same time same place?quote:Op woensdag 18 januari 2006 14:38 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
De volgende keer dat ik je zie grijp ik je meteen bij je borsten.
Houd ie ooit op? ik kan niet meer stoppen.quote:Op woensdag 18 januari 2006 14:19 schreef PhaE het volgende:
[..]
We zitten hier met 5 ervaren nerds in 1 kamer, allemaal op rode knopjes te klikken
Ja, ik heb het einde gezienquote:Op woensdag 18 januari 2006 14:43 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Houd ie ooit op? ik kan niet meer stoppen.![]()
Krijg toch de klere...!quote:Op woensdag 18 januari 2006 14:48 schreef MissMSX het volgende:
Ik foel me soooooooooo verdomd alleeeeeeen...
Nog geneukt?quote:Op woensdag 18 januari 2006 14:50 schreef JoeyT het volgende:
En?
Wat een fake OP trws... Gewoon plagiaat!!! Ik eis een vergoeding!
sterf met die kutmuziek.quote:Op woensdag 18 januari 2006 14:48 schreef MissMSX het volgende:
Ik foel me soooooooooo verdomd alleeeeeeen...
Ja gister... Was wel goed... Lekker op dr gespoten... Jij?quote:
Ga foor mijn part allemaal doodquote:
Verklaar je nader...quote:Op woensdag 18 januari 2006 14:50 schreef JoeyT het volgende:
En?
Wat een fake OP trws... Gewoon plagiaat!!! Ik eis een vergoeding!
TMIquote:Op woensdag 18 januari 2006 14:52 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ja gister... Was wel goed... Lekker op dr gespoten... Jij?
Nu trws ruzie dus dat is wat minder spang
Ik ook van jouquote:
Briljant nummer!quote:Op woensdag 18 januari 2006 14:52 schreef GF het volgende:
What you gon’ do with all that breast?
All that breast inside that shirt?
Speelgoedquote:Op woensdag 18 januari 2006 14:52 schreef GF het volgende:
What you gon’ do with all that breast?
All that breast inside that shirt?
Wat ben je toch altijd lekker explicietquote:Op woensdag 18 januari 2006 14:52 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ja gister... Was wel goed... Lekker op dr gespoten... Jij?
Nu trws ruzie dus dat is wat minder spang
Roger the shrubberquote:
je hebt al een vriendin!quote:
Hij wil vast ook speelgoed mét rokje.quote:
Toen bestond ik nog niet op Fok...quote:Op woensdag 18 januari 2006 14:56 schreef JoeyT het volgende:
[..]
[Centraal] Singles > Nu met HET lijstje...
Fok zonder Mokster is net zoiets als een eitje zonder zout, een toetje zonder slagroom...quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:03 schreef Mokster het volgende:
[..]
Toen bestond ik nog niet op Fok...
Slijmbalquote:Op woensdag 18 januari 2006 15:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Fok zonder Mokster is net zoiets als een eitje zonder zout, een toetje zonder slagroom...
Jij daarintegen, bent de haar in de macaroni, de rups in de sla!quote:
Morgen heb ik helaas al een afspraak (zonder tieten).quote:Op woensdag 18 januari 2006 14:42 schreef Mokster het volgende:
[..]
Oeh... morgen, same time same place?![]()
Mooiquote:Op woensdag 18 januari 2006 15:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij daarintegen, bent de haar in de macaroni, de rups in de sla!![]()
tss, jong grutquote:Op woensdag 18 januari 2006 15:03 schreef Mokster het volgende:
[..]
Mooiquote:Op woensdag 18 januari 2006 15:08 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Morgen heb ik helaas al een afspraak (zonder tieten).
*proest*quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij daarintegen, bent de haar in de macaroni, de rups in de sla!![]()
A girl's best friend!quote:
Tarzan....quote:
Het spreekt voor zich dat ik het origineel ben. Kloon.quote:
En jij kan het wetenquote:
Damn... Iemand anders interesse in een lunchdate met mijn tieten morgen?quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:08 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Morgen heb ik helaas al een afspraak (zonder tieten).
Singles topicquote:Op woensdag 18 januari 2006 15:03 schreef Mokster het volgende:
[..]
Dat kan ook. Schizofreen.quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:11 schreef Litpho het volgende:
[..]
Het spreekt voor zich dat ik het origineel ben. Kloon.
Pinlijke aangelegenheid hoor als je te horen krijgt dat ze een nieuwe beste vriend heeft...quote:
Wie heeft'em niet?quote:
Alleen maar tieten?quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:11 schreef Mokster het volgende:
[..]
Damn... Iemand anders interesse in een lunchdate met mijn tieten morgen?![]()
Vrijdag kan ikquote:Op woensdag 18 januari 2006 15:11 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ikquote:
Bij mij is 't juist omgekeerdquote:Op woensdag 18 januari 2006 15:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Pinlijke aangelegenheid hoor als je te horen krijgt dat ze een nieuwe beste vriend heeft...![]()
Vooruitquote:Op woensdag 18 januari 2006 15:15 schreef Mokster het volgende:
[..]
Naja... je krijgt mij er gratis bij gezien de omstandigheid dat ze niet afneembaar zijn![]()
Zullen we de lunch gewoon overslaan en meteen voor de whole nine yards gaan dan maar?quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:11 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een leuke beker voor je om cadeau te doen!quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:15 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Bij mij is 't juist omgekeerd![]()
![]()
![]()
Worden er mensen al misselijk van m'n kleffe gedoe?
Dan ga ik nog ff door
You need a man!quote:
Wow, jij bent helderziend! Hoe wist je dat ik mail heb?quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een leuke beker voor je om cadeau te doen!![]()
Je hebt mail...
ow.. ik kan morgen trouwens nietquote:Op woensdag 18 januari 2006 15:15 schreef Mokster het volgende:
[..]
Naja... je krijgt mij er gratis bij gezien de omstandigheid dat ze niet afneembaar zijn![]()
Het kan niet anders dat zo'n populair figuur als jij bestookt wordt met mailtjes...quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:20 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wow, jij bent helderziend! Hoe wist je dat ik mail heb?
Gelukkgi probeer je niet om te slijmen mij MissMSX.quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het kan niet anders dat zo'n populair figuur als jij bestookt wordt met mailtjes...
Ik vond het nog wel subtiel eigenlijk...quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:24 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Gelukkgi probeer je niet om te slijmen mij MissMSX.![]()
Het hele topic zit onder je kwijl manquote:Op woensdag 18 januari 2006 15:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het kan niet anders dat zo'n populair figuur als jij bestookt wordt met mailtjes...
Ik zie dat de roze wolkjes je helder oordeel nu al hebben aangetastquote:Op woensdag 18 januari 2006 15:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik vond het nog wel subtiel eigenlijk...![]()
ik ook hoorquote:Op woensdag 18 januari 2006 15:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ben alleen populair bij een bepaald iemandquote:Op woensdag 18 januari 2006 15:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat zou je dan gezegd hebben als je niet subtiel was geweest?quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoi! Neuken?quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:28 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Wat zou je dan gezegd hebben als je niet subtiel was geweest?![]()
Ik zie vooral dat deze bovengemiddelde text-only soap een steeds grotere schare aan vaste reageerders krijgt...quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:26 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik zie dat de roze wolkjes je helder oordeel nu al hebben aangetast.
Alsof je dat erg vindt.quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zie vooral dat deze bovengemiddelde text-only soap een steeds grotere schare aan vaste reageerders krijgt...![]()
nog zo'n attention whorequote:
Nu al?quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:29 schreef Ynske het volgende:
zo thuis
We naderen bijna de 10.000 posts nixxx. Ben benieuwd of je me nog zal weten te verslaan.quote:
To the point, dat is goedquote:
"ziek"quote:
jah had t gehad om half 3quote:
quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:34 schreef Ynske het volgende:
[..]
jah had t gehad om half 3
inet verbinding lag er steeds uit.
ik had hoofdpijn
dan maar naar huis
kon toch niets doen zonder inetfok
Vandaar dus.quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:34 schreef Ynske het volgende:
[..]
jah had t gehad om half 3
inet verbinding lag er steeds uit.
ik had hoofdpijn
dan maar naar huis
kon toch niets doen zonder inet
ook dat natuurlijk.quote:
Jouw woorden, niet de mijnequote:
ik denk niet dat ik een poging ga wagenquote:Op woensdag 18 januari 2006 15:33 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
We naderen bijna de 10.000 posts nixxx. Ben benieuwd of je me nog zal weten te verslaan.![]()
Nee, maar het is wel een markant moment in onze FOK-loopbaan.quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:37 schreef nixxx het volgende:
[..]
ik denk niet dat ik een poging ga wagenzo boeiend is het nu ook weer niet
zouden wij ook zo'n mooi certificaat van twistje krijgen?quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:38 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nee, maar het is wel een markant moment in onze FOK-loopbaan.![]()
Ik vind dat we dat wel verdiend hebben. Of ten minste een felicitatietopic als eerbetoon.quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:39 schreef nixxx het volgende:
[..]
zouden wij ook zo'n mooi certificaat van twistje krijgen?
maar dan niet in ONZ ,, want dan krijg je weer een topic vol "wiequote:Op woensdag 18 januari 2006 15:40 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik vind dat we dat wel verdiend hebben. Of ten minste een felicitatietopic als eerbetoon.![]()
Het waren wel jouw woorden. Ik kan alleen de post niet meer terug vinden...quote:
Inderdaad, daar kennen ze mij in ieder geval niet. Ik vind een aan ons gewijde slowchat wel een puik idee.quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:42 schreef nixxx het volgende:
[..]
maar dan niet in ONZ ,, want dan krijg je weer een topic vol "wie" posts
ik ookquote:Op woensdag 18 januari 2006 15:44 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Inderdaad, daar kennen ze mij in ieder geval niet. Ik vind een aan ons gewijde slowchat wel een puik idee.![]()
En je trekt uit deze zo mooi bij elkaar passende zinnen geen conclusie?quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het waren wel jouw woorden. Ik kan alleen de post niet meer terug vinden...
Je hebt die post stiekem verwijderd wil je zeggen?quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:45 schreef Litpho het volgende:
[..]
En je trekt uit deze zo mooi bij elkaar passende zinnen geen conclusie?.
Jazeker, dat sommige mensen geen kwaliteit kunnen herkennen zelfs als ze hun nek er bij wijze van spreken over breken...quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:45 schreef Litpho het volgende:
[..]
En je trekt uit deze zo mooi bij elkaar passende zinnen geen conclusie?.
Die schijn hou ik al lang niet meer op.quote:
ik nog wel.. en het lukt aardigquote:Op woensdag 18 januari 2006 15:58 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Die schijn hou ik al lang niet meer op.![]()
Ga werken.quote:Op woensdag 18 januari 2006 16:07 schreef Pheno het volgende:
Hallo
hey... ik heb nog geen 10000 posts hequote:
hooi wordt toch eind van de zomer verzameldquote:
Dat is waar, je hebt nog heel even een leven.quote:Op woensdag 18 januari 2006 16:08 schreef nixxx het volgende:
[..]
hey... ik heb nog geen 10000 posts he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |