Ja en ik mis mn meisjequote:Op vrijdag 27 mei 2005 20:40 schreef Metro2005 het volgende:
ik mis:
- stoere OP plaatje
- foto's
- NIEUWE stellingen, deze zijn al zo oud als methusalhem
link naar OP plaatje:quote:Op vrijdag 27 mei 2005 20:44 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ja en ik mis mn meisje![]()
Maar als jij zegt hoe ik t in moet voeren dan doe ik t
het is je meisje niet meerquote:Op vrijdag 27 mei 2005 20:44 schreef JoeyT het volgende:
Ja en ik mis mn meisje![]()
Maar als jij zegt hoe ik t in moet voeren dan doe ik t
Niet zo stoer kijken, want mijn romantische idee wordt aankomende week uitgevoerd...quote:
Ga je een poging doen om dr terug te krijgenquote:Op vrijdag 27 mei 2005 20:53 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Niet zo stoer kijken, want mijn romantische idee wordt aankomende week uitgevoerd...![]()
![]()
![]()
Ja kdoe t meteen als ik mn cursus fotoshoppen heb voltooid...quote:Op vrijdag 27 mei 2005 20:50 schreef Metro2005 het volgende:
foto's, ff resizen met een fotobewekingsprogramma en op dezelfde manier invoegen alleen moet je het adres dan even van de plaatjes achterhalen door erop te klikken met rechts en eigenschappen plaatje te kiezen.
Tuurlijk ik ben niet iemand die snel opgeeft... Opgeven is voor watjes...quote:Op vrijdag 27 mei 2005 20:54 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Ga je een poging doen om dr terug te krijgen?
achter iemand aanlopen nadat je de relatie verbroken hebt, is ook voor watjesquote:Op vrijdag 27 mei 2005 20:56 schreef JoeyT het volgende:
Tuurlijk ik ben niet iemand die snel opgeeft... Opgeven is voor watjes...![]()
en de discussie is op dit punt aanbeland:quote:Op vrijdag 27 mei 2005 19:17 schreef Ruis het volgende:
en mijn mening over dat lijstje wat jullie aan het maken zijn;
Het is misschien qua idee wel leuk, al zullen sommige users de uitspraken in het lijstje niet erg waarderen, maar het topic word er vooral erg incrowd, erg kliekerig door.
En dat is voor een vrij nieuwe reeks, die nog onder discussie staat van de GC moderators, niet een erg geweldig plan.
Het is juist geen bash postquote:Op vrijdag 27 mei 2005 21:03 schreef buzzer het volgende:
[..]
en de discussie is op dit punt aanbeland:
Het is vandaag de tweede keer dat er een hoop bashposts mbt missbliss zijn weg-geëdit.
Ik dacht dat de waarschuwing van gisteren duidelijk genoeg was, maar blijkbaar zijn er hier een paar hardleerse typjes die dat snel weer vergeten zijn.
De eerstvolgende bashpost mbt missbliss levert direkt een ban op, en bij aanhoudend gebash is het gewoon einde verhaal wat betreft deze reeks.
Mijn reactie postte ik tegelijkertijd met Buzzer... Enige wat ik zag is dat ik mn OP niet meer kon aanpassenquote:Op vrijdag 27 mei 2005 21:06 schreef Metro2005 het volgende:
joeyT, die waarschuwing staat er niet voor niks en was ook niet tegen jouw gericht.
Laat dat onderwerp toch gvd eens een keer rusten
Dat komt omdat buzzer een aanpassing in je post heeft gemaakt, ik denk dat hij het plaatje er in heeft gezet ofzoquote:Op vrijdag 27 mei 2005 21:07 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Mijn reactie postte ik tegelijkertijd met Buzzer... Enige wat ik zag is dat ik mn OP niet meer kon aanpassen
Ik wijt het aan pure vermoeidheid. Had die nacht 2 uurtjes geslapen en gewoon een impulsieve actie van me...quote:Op vrijdag 27 mei 2005 21:01 schreef petitlapin het volgende:
[..]
achter iemand aanlopen nadat je de relatie verbroken hebt, is ook voor watjes, JoeyT
ik zou nooit meer met zo iemand samen kunnen zijn. iemand die zo licht met een relatie omspringt: verbreken en dan weer terugnemen, en dan weer ...
nee, daar pas ik voor. Hoe kom je erop om zelf een relatie te verbreken, als je er gewoon niet achter stond. ..
Neej hij heeft MissBliss uit de lijst gehaald... Maar dat boeit niet. Alleen kan ik nu geen nieuwe mensen erbij zetten...quote:Op vrijdag 27 mei 2005 21:09 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Dat komt omdat buzzer een aanpassing in je post heeft gemaakt, ik denk dat hij het plaatje er in heeft gezet ofzo
Ik geloof dat heel veel mensen het lijstje niet hilarisch vinden... En nu zeg ik er niks meer over, dit gezeik heeft me al genoeg tijd gekost.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 21:03 schreef JoeyT het volgende:
Er moet nog in de lijst komen: Buzzer is de verneuk moderator van het feitenlijstje...
Hoe moet ik nu andere mensen in t lijstje zetten????? Zo wordt t idd een kliek ja
Beetje jammer dat MissBliss niet de humor van het lijstje kan inzien zeg...
liev hequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |