Ik vind dat we dat wel verdiend hebben. Of ten minste een felicitatietopic als eerbetoon.quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:39 schreef nixxx het volgende:
[..]
zouden wij ook zo'n mooi certificaat van twistje krijgen?
maar dan niet in ONZ ,, want dan krijg je weer een topic vol "wiequote:Op woensdag 18 januari 2006 15:40 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik vind dat we dat wel verdiend hebben. Of ten minste een felicitatietopic als eerbetoon.![]()
Het waren wel jouw woorden. Ik kan alleen de post niet meer terug vinden...quote:
Inderdaad, daar kennen ze mij in ieder geval niet. Ik vind een aan ons gewijde slowchat wel een puik idee.quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:42 schreef nixxx het volgende:
[..]
maar dan niet in ONZ ,, want dan krijg je weer een topic vol "wie" posts
ik ookquote:Op woensdag 18 januari 2006 15:44 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Inderdaad, daar kennen ze mij in ieder geval niet. Ik vind een aan ons gewijde slowchat wel een puik idee.![]()
En je trekt uit deze zo mooi bij elkaar passende zinnen geen conclusie?quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het waren wel jouw woorden. Ik kan alleen de post niet meer terug vinden...
Je hebt die post stiekem verwijderd wil je zeggen?quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:45 schreef Litpho het volgende:
[..]
En je trekt uit deze zo mooi bij elkaar passende zinnen geen conclusie?.
Jazeker, dat sommige mensen geen kwaliteit kunnen herkennen zelfs als ze hun nek er bij wijze van spreken over breken...quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:45 schreef Litpho het volgende:
[..]
En je trekt uit deze zo mooi bij elkaar passende zinnen geen conclusie?.
Ik deed of ik een leven hadquote:
Die schijn hou ik al lang niet meer op.quote:
ik nog wel.. en het lukt aardigquote:Op woensdag 18 januari 2006 15:58 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Die schijn hou ik al lang niet meer op.![]()
Ga werken.quote:Op woensdag 18 januari 2006 16:07 schreef Pheno het volgende:
Hallo
hoest ?quote:
hey... ik heb nog geen 10000 posts hequote:
hooi wordt toch eind van de zomer verzameldquote:
Dat is waar, je hebt nog heel even een leven.quote:Op woensdag 18 januari 2006 16:08 schreef nixxx het volgende:
[..]
hey... ik heb nog geen 10000 posts he
Dat snapt ie toch nietquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |