Het kan niet anders dat zo'n populair figuur als jij bestookt wordt met mailtjes...quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:20 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wow, jij bent helderziend! Hoe wist je dat ik mail heb?
Gelukkgi probeer je niet om te slijmen mij MissMSX.quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het kan niet anders dat zo'n populair figuur als jij bestookt wordt met mailtjes...
Ik vond het nog wel subtiel eigenlijk...quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:24 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Gelukkgi probeer je niet om te slijmen mij MissMSX.![]()
Het hele topic zit onder je kwijl manquote:Op woensdag 18 januari 2006 15:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het kan niet anders dat zo'n populair figuur als jij bestookt wordt met mailtjes...
Ik zie dat de roze wolkjes je helder oordeel nu al hebben aangetastquote:Op woensdag 18 januari 2006 15:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik vond het nog wel subtiel eigenlijk...![]()
ik ook hoorquote:Op woensdag 18 januari 2006 15:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ben alleen populair bij een bepaald iemandquote:Op woensdag 18 januari 2006 15:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat zou je dan gezegd hebben als je niet subtiel was geweest?quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoi! Neuken?quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:28 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Wat zou je dan gezegd hebben als je niet subtiel was geweest?![]()
Ik zie vooral dat deze bovengemiddelde text-only soap een steeds grotere schare aan vaste reageerders krijgt...quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:26 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik zie dat de roze wolkjes je helder oordeel nu al hebben aangetast.
Alsof je dat erg vindt.quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zie vooral dat deze bovengemiddelde text-only soap een steeds grotere schare aan vaste reageerders krijgt...![]()
nog zo'n attention whorequote:
Nu al?quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:29 schreef Ynske het volgende:
zo thuis
We naderen bijna de 10.000 posts nixxx. Ben benieuwd of je me nog zal weten te verslaan.quote:
To the point, dat is goedquote:
"ziek"quote:
jah had t gehad om half 3quote:
quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:34 schreef Ynske het volgende:
[..]
jah had t gehad om half 3
inet verbinding lag er steeds uit.
ik had hoofdpijn
dan maar naar huis
kon toch niets doen zonder inetfok
Vandaar dus.quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:34 schreef Ynske het volgende:
[..]
jah had t gehad om half 3
inet verbinding lag er steeds uit.
ik had hoofdpijn
dan maar naar huis
kon toch niets doen zonder inet
ook dat natuurlijk.quote:
Jouw woorden, niet de mijnequote:
ik denk niet dat ik een poging ga wagenquote:Op woensdag 18 januari 2006 15:33 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
We naderen bijna de 10.000 posts nixxx. Ben benieuwd of je me nog zal weten te verslaan.![]()
Nee, maar het is wel een markant moment in onze FOK-loopbaan.quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:37 schreef nixxx het volgende:
[..]
ik denk niet dat ik een poging ga wagenzo boeiend is het nu ook weer niet
zouden wij ook zo'n mooi certificaat van twistje krijgen?quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:38 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nee, maar het is wel een markant moment in onze FOK-loopbaan.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |