Het kan niet anders dat zo'n populair figuur als jij bestookt wordt met mailtjes...quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:20 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wow, jij bent helderziend! Hoe wist je dat ik mail heb?
Gelukkgi probeer je niet om te slijmen mij MissMSX.quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het kan niet anders dat zo'n populair figuur als jij bestookt wordt met mailtjes...
Ik vond het nog wel subtiel eigenlijk...quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:24 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Gelukkgi probeer je niet om te slijmen mij MissMSX.![]()
Het hele topic zit onder je kwijl manquote:Op woensdag 18 januari 2006 15:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het kan niet anders dat zo'n populair figuur als jij bestookt wordt met mailtjes...
Ik zie dat de roze wolkjes je helder oordeel nu al hebben aangetastquote:Op woensdag 18 januari 2006 15:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik vond het nog wel subtiel eigenlijk...![]()
ik ook hoorquote:Op woensdag 18 januari 2006 15:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ben alleen populair bij een bepaald iemandquote:Op woensdag 18 januari 2006 15:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat zou je dan gezegd hebben als je niet subtiel was geweest?quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoi! Neuken?quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:28 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Wat zou je dan gezegd hebben als je niet subtiel was geweest?![]()
Ik zie vooral dat deze bovengemiddelde text-only soap een steeds grotere schare aan vaste reageerders krijgt...quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:26 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik zie dat de roze wolkjes je helder oordeel nu al hebben aangetast.
Alsof je dat erg vindt.quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zie vooral dat deze bovengemiddelde text-only soap een steeds grotere schare aan vaste reageerders krijgt...![]()
nog zo'n attention whorequote:
Nu al?quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:29 schreef Ynske het volgende:
zo thuis
We naderen bijna de 10.000 posts nixxx. Ben benieuwd of je me nog zal weten te verslaan.quote:
To the point, dat is goedquote:
"ziek"quote:
jah had t gehad om half 3quote:
quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:34 schreef Ynske het volgende:
[..]
jah had t gehad om half 3
inet verbinding lag er steeds uit.
ik had hoofdpijn
dan maar naar huis
kon toch niets doen zonder inetfok
Vandaar dus.quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:34 schreef Ynske het volgende:
[..]
jah had t gehad om half 3
inet verbinding lag er steeds uit.
ik had hoofdpijn
dan maar naar huis
kon toch niets doen zonder inet
ook dat natuurlijk.quote:
Jouw woorden, niet de mijnequote:
ik denk niet dat ik een poging ga wagenquote:Op woensdag 18 januari 2006 15:33 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
We naderen bijna de 10.000 posts nixxx. Ben benieuwd of je me nog zal weten te verslaan.![]()
Nee, maar het is wel een markant moment in onze FOK-loopbaan.quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:37 schreef nixxx het volgende:
[..]
ik denk niet dat ik een poging ga wagenzo boeiend is het nu ook weer niet
zouden wij ook zo'n mooi certificaat van twistje krijgen?quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:38 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nee, maar het is wel een markant moment in onze FOK-loopbaan.![]()
Ik vind dat we dat wel verdiend hebben. Of ten minste een felicitatietopic als eerbetoon.quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:39 schreef nixxx het volgende:
[..]
zouden wij ook zo'n mooi certificaat van twistje krijgen?
maar dan niet in ONZ ,, want dan krijg je weer een topic vol "wiequote:Op woensdag 18 januari 2006 15:40 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik vind dat we dat wel verdiend hebben. Of ten minste een felicitatietopic als eerbetoon.![]()
Het waren wel jouw woorden. Ik kan alleen de post niet meer terug vinden...quote:
Inderdaad, daar kennen ze mij in ieder geval niet. Ik vind een aan ons gewijde slowchat wel een puik idee.quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:42 schreef nixxx het volgende:
[..]
maar dan niet in ONZ ,, want dan krijg je weer een topic vol "wie" posts
ik ookquote:Op woensdag 18 januari 2006 15:44 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Inderdaad, daar kennen ze mij in ieder geval niet. Ik vind een aan ons gewijde slowchat wel een puik idee.![]()
En je trekt uit deze zo mooi bij elkaar passende zinnen geen conclusie?quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het waren wel jouw woorden. Ik kan alleen de post niet meer terug vinden...
Je hebt die post stiekem verwijderd wil je zeggen?quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:45 schreef Litpho het volgende:
[..]
En je trekt uit deze zo mooi bij elkaar passende zinnen geen conclusie?.
Jazeker, dat sommige mensen geen kwaliteit kunnen herkennen zelfs als ze hun nek er bij wijze van spreken over breken...quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:45 schreef Litpho het volgende:
[..]
En je trekt uit deze zo mooi bij elkaar passende zinnen geen conclusie?.
Ik deed of ik een leven hadquote:
Die schijn hou ik al lang niet meer op.quote:
ik nog wel.. en het lukt aardigquote:Op woensdag 18 januari 2006 15:58 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Die schijn hou ik al lang niet meer op.![]()
Ga werken.quote:Op woensdag 18 januari 2006 16:07 schreef Pheno het volgende:
Hallo
hoest ?quote:
hey... ik heb nog geen 10000 posts hequote:
hooi wordt toch eind van de zomer verzameldquote:
Dat is waar, je hebt nog heel even een leven.quote:Op woensdag 18 januari 2006 16:08 schreef nixxx het volgende:
[..]
hey... ik heb nog geen 10000 posts he
Dat snapt ie toch nietquote:
Hij is anders wel stil, blijkbaar is de boodschap toch overgekomen.quote:
Dat duurt toch nog wel een paar dagen jaquote:Op woensdag 18 januari 2006 16:08 schreef nixxx het volgende:
[..]
In mijn gedachten wordt het iedere dag van het jaar verzameld. Voor de meeste mensen idd aan het eind van de zomerquote:Op woensdag 18 januari 2006 16:08 schreef nixxx het volgende:
[..]
hooi wordt toch eind van de zomer verzameld
Eind deze week is de situatie weer compleet anders.quote:Op woensdag 18 januari 2006 16:08 schreef nixxx het volgende:
Ga studerenquote:
Of hij is een woordenboek aan het zoekenquote:Op woensdag 18 januari 2006 16:10 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Hij is anders wel stil, blijkbaar is de boodschap toch overgekomen.![]()
werken? ik?quote:Op woensdag 18 januari 2006 16:10 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Hij is anders wel stil, blijkbaar is de boodschap toch overgekomen.![]()
hmmm eind van de zomer... hooi... dat roept beelden in mij op van rotzooien in hooibergen... heb jij dat nu ook?quote:Op woensdag 18 januari 2006 16:10 schreef _Kimmie_ het volgende:
[..]
In mijn gedachten wordt het iedere dag van het jaar verzameld. Voor de meeste mensen idd aan het eind van de zomer
denk het wel ja.. dan is mijn leven overquote:Op woensdag 18 januari 2006 16:11 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Eind deze week is de situatie weer compleet anders.
Nee eigenlijk toch niet.. maar nu dus welquote:Op woensdag 18 januari 2006 16:12 schreef nixxx het volgende:
[..]
hmmm eind van de zomer... hooi... dat roept beelden in mij op van rotzooien in hooibergen... heb jij dat nu ook?
ik heb ook geen 10000 posts hoorquote:Op woensdag 18 januari 2006 16:13 schreef nixxx het volgende:
[..]
denk het wel ja.. dan is mijn leven over![]()
Heb je echt een leven dan? das erg voor jequote:Op woensdag 18 januari 2006 16:13 schreef nixxx het volgende:
[..]
Doe ik, vandaag al een aantal artikelen gelezen en zo'n 1600 woorden getikt.quote:
waarom dequote:Op woensdag 18 januari 2006 16:14 schreef _Kimmie_ het volgende:
[..]
Nee eigenlijk toch niet.. maar nu dus wel![]()
Dat moment ligt inderdaad al ver achter je.quote:
Nee tuurlijk, is heel leuk, maar ik zie geen hooibergen nu. Dus kan ik er weinig meequote:Op woensdag 18 januari 2006 16:15 schreef nixxx het volgende:
[..]
waarom desmiley? rotzooien in hooibergen is toch leuk? Of ben je allergisch?
je mag het hebben hoorquote:Op woensdag 18 januari 2006 16:15 schreef _Kimmie_ het volgende:
[..]
Heb je echt een leven dan? das erg voor je
Toch nog een beetje ranzig plaatje.. als je in de juiste/foute mindset bentquote:Op woensdag 18 januari 2006 16:17 schreef _Kimmie_ het volgende:
[..]
Nee tuurlijk, is heel leuk, maar ik zie geen hooibergen nu. Dus kan ik er weinig mee
Mijn leven is allang over, maar ik post hier ook nog steeds.quote:Op woensdag 18 januari 2006 16:13 schreef nixxx het volgende:
Doet me denken aan een scene in Soldaat van Oranje.quote:Op woensdag 18 januari 2006 16:18 schreef nixxx het volgende:
[..]
Toch nog een beetje ranzig plaatje.. als je in de juiste/foute mindset bent
[afbeelding]
Vertel het eens aan opa nixxxquote:Op woensdag 18 januari 2006 16:18 schreef _Kimmie_ het volgende:
[..]
Nee dankje, ik heb mijn eigen leven![]()
Dat kun je wel zeggen jaquote:Op woensdag 18 januari 2006 16:18 schreef nixxx het volgende:
[..]
Toch nog een beetje ranzig plaatje.. als je in de juiste/foute mindset bent
Alsof hele dagen Fokken niet leuk is!quote:Op woensdag 18 januari 2006 16:21 schreef _Kimmie_ het volgende:
[..]
Wat zou ik moeten vertellen dan? Mijn leven is gewoon leuk
* nixxx pakt spreadsheet erbij.... kimmie..hmmquote:Op woensdag 18 januari 2006 16:21 schreef _Kimmie_ het volgende:
[..]
Wat zou ik moeten vertellen dan? Mijn leven is gewoon leuk
Nee, AirwiN citeert hem verkeerd, ongetwijfeld om zijn affaire met MissMSX extra glans te geven.quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:46 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Je hebt die post stiekem verwijderd wil je zeggen?![]()
Ik werk idd in de zorg, en ja het is leuk. Alleen mn collega's zijn soms niet zo leuk. Wat ik mee maak is iedere dag anders, en verschilt ook nog is of ik een vroege of een late dienst heb, of een dienst waarbij je 1 op 1 werkt. Maar uiteindelijk is het zorgen voor de mensen wel echt heel leuk en uitdagend. Maar ik ben wel blij dat mn leven niet alleen uit mn werk bestaatquote:Op woensdag 18 januari 2006 16:23 schreef nixxx het volgende:
[..]
* nixxx pakt spreadsheet erbij.... kimmie..hmm
je werkt in de zorg toch? bevalt dat nog steeds? hoe ziet je dag eruit, wat maak je mee?
Hangt de muur achter je bureau soms vol met citaten van Fokkers zodat je die altijd tot je beschikking hebt?quote:Op woensdag 18 januari 2006 16:27 schreef nixxx het volgende:misschien ben ik nu iets te creepy bezig met dat spreadsheet
Ik voel me een vergiet onderhand na al die messteken in de rug!quote:Op woensdag 18 januari 2006 16:24 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nee, AirwiN citeert hem verkeerd, ongetwijfeld om zijn affaire met MissMSX extra glans te geven.
ssst nou verklap je wat zijn leven inhoudquote:Op woensdag 18 januari 2006 16:29 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Hangt de muur achter je bureau soms vol met citaten van Fokkers zodat je die altijd tot je beschikking hebt?![]()
neenee.. netjes met referenties etc in een databasequote:Op woensdag 18 januari 2006 16:29 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Hangt de muur achter je bureau soms vol met citaten van Fokkers zodat je die altijd tot je beschikking hebt?![]()
studiequote:Op woensdag 18 januari 2006 16:32 schreef nixxx het volgende:
ik werk nog niet.. even de laatste eindjes van studie afknopen en dan zoeken.. de arbeidsmarkt trekt wel weer aan dus dat is wel positief.
Minder leuke collegas kunnen je plezier wel vergallen ja... dat heeft mijn ma af en toe ook.. maar dat moet je maar proberen van je af te zetten..
quote:Op woensdag 18 januari 2006 16:34 schreef _Kimmie_ het volgende:
studie.. daar zou ik op dit moment ook mee bezig moeten zijn. Best problematisch...
vervelend dat e je collega's niet kan kiezen.. want je brengt er toch een aardig deel van je dag mee door..quote:En collega's, ze horen erbij en in mijn werk heb ik ze hard nodig, maar ik ben blij dat ik sommige in de rest van mn leven niet tegenkom. Maar er is met zo nu en dan spuien tegen andere wel mee te leven hoor
Ik doe idd een deeltijd studie, en zit in mn laatste jaar, dus dat is bijna klaar hoop ik. alleen dat stomme afstuderen he...quote:Op woensdag 18 januari 2006 16:37 schreef nixxx het volgende:
[..]
confusion .. werk je parttime met een studie ernaast?
[..]
vervelend dat e je collega's niet kan kiezen.. want je brengt er toch een aardig deel van je dag mee door..![]()
Afstuderen is juist leuk.quote:Op woensdag 18 januari 2006 16:39 schreef _Kimmie_ het volgende:
[..]
Ik doe idd een deeltijd studie, en zit in mn laatste jaar, dus dat is bijna klaar hoop ik. alleen dat stomme afstuderen he...
En ik kan het op mn werk wel zo draaien dat ik mn collega's alleen zie als ik hun nodig heb of zij mij. Dus als ik ze echt niet mag zitten er een paar deuren tussen die ik op slot gooi.
Nee, ik moet het zelf nog twee keer doen.quote:Op woensdag 18 januari 2006 16:46 schreef _Kimmie_ het volgende:
[..]
Wil jij dat dan even voor mij doen?
Broertje.quote:Op woensdag 18 januari 2006 16:46 schreef QyRoZ het volgende:
[qyroz.jpg]
Ben je al thuis?quote:Op woensdag 18 januari 2006 16:46 schreef QyRoZ het volgende:
[qyroz.jpg]
Ja maar jij vind het leuk, en dat is het ook wel, maar het is tijdrovend.. tijd.. die ik niet hebquote:Op woensdag 18 januari 2006 16:46 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nee, ik moet het zelf nog twee keer doen.![]()
Wat doe je dan voor opleiding?quote:Op woensdag 18 januari 2006 16:48 schreef _Kimmie_ het volgende:
[..]
Ja maar jij vind het leuk, en dat is het ook wel, maar het is tijdrovend.. tijd.. die ik niet heb
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |