"I have replaced the button by this penguin, now what are you going to do?"quote:
De TT zou inderdaad wel eens mensen als Sunchaser kunnen aantrekken.quote:
Die link is echt hilarisch! Thanx for quoting, anders had ik m gemist!quote:Op woensdag 18 januari 2006 14:15 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
"I have removes the button by this penguin, now what are you going to do?"![]()
![]()
Sorry dat moest ik echt nog even posten
We zitten hier met 5 ervaren nerds in 1 kamer, allemaal op rode knopjes te klikkenquote:Op woensdag 18 januari 2006 14:18 schreef melismay het volgende:
[..]
Die link is echt hilarisch! Thanx for quoting, anders had ik m gemist!
Graag gedaan. En het valt mij mee: je besprong me niet gelijk.quote:Op woensdag 18 januari 2006 14:20 schreef Mokster het volgende:
[..]
Zie! Had ik toch gelijk
Enne... nog bedankt! Ik vond het erg gezellig!
Geen tijd voor... Ik was aan het verdrinken in je mooie groene ogen...quote:Op woensdag 18 januari 2006 14:21 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Graag gedaan. En het valt mij mee: je besprong me niet gelijk.
Inderdaad "hot piss" die link!quote:Op woensdag 18 januari 2006 14:19 schreef PhaE het volgende:
[..]
We zitten hier met 5 ervaren nerds in 1 kamer, allemaal op rode knopjes te klikken
Ik zat meer naar je tieten te staren.quote:Op woensdag 18 januari 2006 14:24 schreef Mokster het volgende:
[..]
Geen tijd voor... Ik was aan het verdrinken in je mooie groene ogen...![]()
Je had ze ook best mogen aanraken hoor!quote:Op woensdag 18 januari 2006 14:26 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik zat meer naar je tieten te staren.
Maar je lesauto was te langzaam om ze te scheppen?quote:
Ja, daar kom je nu meequote:Op woensdag 18 januari 2006 14:29 schreef Mokster het volgende:
[..]
Je had ze ook best mogen aanraken hoor!![]()
Pie!quote:Op woensdag 18 januari 2006 14:30 schreef Mokster het volgende:
[..]
They make me moist in my special places...
quote:Op woensdag 18 januari 2006 14:29 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik heb nog een trio in het vooruitzichtquote:Op woensdag 18 januari 2006 14:30 schreef Litpho het volgende:
[..]
Maar je lesauto was te langzaam om ze te scheppen?
Je bent nog niet goed genoeg om alleen Annie te scheppen?quote:Op woensdag 18 januari 2006 14:34 schreef GF het volgende:
[..]
Ik heb nog een trio in het vooruitzicht![]()
You're finally giving inquote:Op woensdag 18 januari 2006 14:34 schreef GF het volgende:
[..]
De volgende keer dat ik je zie grijp ik je meteen bij je borsten.quote:Op woensdag 18 januari 2006 14:29 schreef Mokster het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 18 januari 2006 14:36 schreef Litpho het volgende:
[..]
Je bent nog niet goed genoeg om alleen Annie te scheppen?.
Dan moet je de volgende keer wel even stoppen om gedag te zeggen natuurlijk he!quote:Op woensdag 18 januari 2006 14:34 schreef GF het volgende:
[..]
Oeh... morgen, same time same place?quote:Op woensdag 18 januari 2006 14:38 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
De volgende keer dat ik je zie grijp ik je meteen bij je borsten.
Houd ie ooit op? ik kan niet meer stoppen.quote:Op woensdag 18 januari 2006 14:19 schreef PhaE het volgende:
[..]
We zitten hier met 5 ervaren nerds in 1 kamer, allemaal op rode knopjes te klikken
Ja, ik heb het einde gezienquote:Op woensdag 18 januari 2006 14:43 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Houd ie ooit op? ik kan niet meer stoppen.![]()
Krijg toch de klere...!quote:Op woensdag 18 januari 2006 14:48 schreef MissMSX het volgende:
Ik foel me soooooooooo verdomd alleeeeeeen...
Nog geneukt?quote:Op woensdag 18 januari 2006 14:50 schreef JoeyT het volgende:
En?
Wat een fake OP trws... Gewoon plagiaat!!! Ik eis een vergoeding!
sterf met die kutmuziek.quote:Op woensdag 18 januari 2006 14:48 schreef MissMSX het volgende:
Ik foel me soooooooooo verdomd alleeeeeeen...
Ja gister... Was wel goed... Lekker op dr gespoten... Jij?quote:
Ga foor mijn part allemaal doodquote:
Verklaar je nader...quote:Op woensdag 18 januari 2006 14:50 schreef JoeyT het volgende:
En?
Wat een fake OP trws... Gewoon plagiaat!!! Ik eis een vergoeding!
TMIquote:Op woensdag 18 januari 2006 14:52 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ja gister... Was wel goed... Lekker op dr gespoten... Jij?
Nu trws ruzie dus dat is wat minder spang
Ik ook van jouquote:
Briljant nummer!quote:Op woensdag 18 januari 2006 14:52 schreef GF het volgende:
What you gon’ do with all that breast?
All that breast inside that shirt?
Speelgoedquote:Op woensdag 18 januari 2006 14:52 schreef GF het volgende:
What you gon’ do with all that breast?
All that breast inside that shirt?
Wat ben je toch altijd lekker explicietquote:Op woensdag 18 januari 2006 14:52 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ja gister... Was wel goed... Lekker op dr gespoten... Jij?
Nu trws ruzie dus dat is wat minder spang
Roger the shrubberquote:
je hebt al een vriendin!quote:
Hij wil vast ook speelgoed mét rokje.quote:
Toen bestond ik nog niet op Fok...quote:Op woensdag 18 januari 2006 14:56 schreef JoeyT het volgende:
[..]
[Centraal] Singles > Nu met HET lijstje...
Fok zonder Mokster is net zoiets als een eitje zonder zout, een toetje zonder slagroom...quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:03 schreef Mokster het volgende:
[..]
Toen bestond ik nog niet op Fok...
Slijmbalquote:Op woensdag 18 januari 2006 15:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Fok zonder Mokster is net zoiets als een eitje zonder zout, een toetje zonder slagroom...
Jij daarintegen, bent de haar in de macaroni, de rups in de sla!quote:
Morgen heb ik helaas al een afspraak (zonder tieten).quote:Op woensdag 18 januari 2006 14:42 schreef Mokster het volgende:
[..]
Oeh... morgen, same time same place?![]()
Mooiquote:Op woensdag 18 januari 2006 15:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij daarintegen, bent de haar in de macaroni, de rups in de sla!![]()
tss, jong grutquote:Op woensdag 18 januari 2006 15:03 schreef Mokster het volgende:
[..]
Mooiquote:Op woensdag 18 januari 2006 15:08 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Morgen heb ik helaas al een afspraak (zonder tieten).
*proest*quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij daarintegen, bent de haar in de macaroni, de rups in de sla!![]()
A girl's best friend!quote:
Tarzan....quote:
Het spreekt voor zich dat ik het origineel ben. Kloon.quote:
En jij kan het wetenquote:
Damn... Iemand anders interesse in een lunchdate met mijn tieten morgen?quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:08 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Morgen heb ik helaas al een afspraak (zonder tieten).
Singles topicquote:Op woensdag 18 januari 2006 15:03 schreef Mokster het volgende:
[..]
Dat kan ook. Schizofreen.quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:11 schreef Litpho het volgende:
[..]
Het spreekt voor zich dat ik het origineel ben. Kloon.
Pinlijke aangelegenheid hoor als je te horen krijgt dat ze een nieuwe beste vriend heeft...quote:
Wie heeft'em niet?quote:
Alleen maar tieten?quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:11 schreef Mokster het volgende:
[..]
Damn... Iemand anders interesse in een lunchdate met mijn tieten morgen?![]()
Vrijdag kan ikquote:Op woensdag 18 januari 2006 15:11 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ikquote:
Bij mij is 't juist omgekeerdquote:Op woensdag 18 januari 2006 15:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Pinlijke aangelegenheid hoor als je te horen krijgt dat ze een nieuwe beste vriend heeft...![]()
Vooruitquote:Op woensdag 18 januari 2006 15:15 schreef Mokster het volgende:
[..]
Naja... je krijgt mij er gratis bij gezien de omstandigheid dat ze niet afneembaar zijn![]()
Zullen we de lunch gewoon overslaan en meteen voor de whole nine yards gaan dan maar?quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:11 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een leuke beker voor je om cadeau te doen!quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:15 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Bij mij is 't juist omgekeerd![]()
![]()
![]()
Worden er mensen al misselijk van m'n kleffe gedoe?
Dan ga ik nog ff door
You need a man!quote:
Wow, jij bent helderziend! Hoe wist je dat ik mail heb?quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een leuke beker voor je om cadeau te doen!![]()
Je hebt mail...
ow.. ik kan morgen trouwens nietquote:Op woensdag 18 januari 2006 15:15 schreef Mokster het volgende:
[..]
Naja... je krijgt mij er gratis bij gezien de omstandigheid dat ze niet afneembaar zijn![]()
Het kan niet anders dat zo'n populair figuur als jij bestookt wordt met mailtjes...quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:20 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wow, jij bent helderziend! Hoe wist je dat ik mail heb?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |