Je bent er maar druk mee.quote:Op woensdag 18 januari 2006 17:43 schreef Wolkje het volgende:
[..]
oja, ik heb ook nog een relatie met iemand anders![]()
Slettebak!quote:Op woensdag 18 januari 2006 17:43 schreef Wolkje het volgende:
[..]
oja, ik heb ook nog een relatie met iemand anders![]()
OS Q!quote:Op woensdag 18 januari 2006 17:42 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Inderdaad. OSX is vele malen beter.
windows Q.11 ?quote:
doe mij maar een sixpackquote:
Wat een prachtig leven.quote:Op woensdag 18 januari 2006 17:53 schreef Plato1980 het volgende:
Gegeten. Klaar voor weer een avond achter word en FOK!![]()
Word! homy!quote:Op woensdag 18 januari 2006 17:53 schreef Plato1980 het volgende:
Kan me niet beter wensen.quote:
Waar ga je naartoe?quote:Op woensdag 18 januari 2006 17:54 schreef Twisted_fok het volgende:
Ik kan weer vrij goed horen
Wat wel zo fijn is voor aankomende zaterdag.
WAT is er komende zaterdag?quote:Op woensdag 18 januari 2006 17:54 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Waar is mijn eten dan?quote:Op woensdag 18 januari 2006 17:53 schreef Plato1980 het volgende:
Mooi!quote:Op woensdag 18 januari 2006 17:54 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
ow god... spinvis weer of nietquote:Op woensdag 18 januari 2006 17:59 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Mooi!
Niet ziek zijn verder hè? Het is namelijk te geniaal.
Je hebt het wel voor elkaar dan zo hequote:Op woensdag 18 januari 2006 17:55 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Kan me niet beter wensen.![]()
En dan te bedenken dat heel veel dagen en avonden de komende maanden er zo uit zullen zien.![]()
En daarna mag je de rest van je leven werken. Het is zoooo mooi!quote:Op woensdag 18 januari 2006 17:55 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Kan me niet beter wensen.![]()
En dan te bedenken dat heel veel dagen en avonden de komende maanden er zo uit zullen zien.![]()
Je kookt vanavond maar zelf. Ik heb maandag en disndag al voor je gekookt.quote:
pensioenen zitten er voor ons niet meer in neequote:Op woensdag 18 januari 2006 18:01 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
En daarna mag je de rest van je leven werken. Het is zoooo mooi!
Ja, tot mijn 67e en dan mag ik nog een aantal jaren doelloos op de dood gaan zitten wachten.quote:Op woensdag 18 januari 2006 18:01 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
En daarna mag je de rest van je leven werken. Het is zoooo mooi!
Ik zal vrijdagavond niet teveel zuipenquote:Op woensdag 18 januari 2006 17:59 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Mooi!
Niet ziek zijn verder hè? Het is namelijk te geniaal.
Nou, waar is die taart?quote:Op woensdag 18 januari 2006 18:03 schreef Twisted_fok het volgende:
Twisted_fok kreeg een gezellige taart (om te delen met iedereen, want zo werkt dat natuurlijk
Mooi! Dan ga ik vrijdagavond en zaterdag overdag wel te veel zuipen.quote:Op woensdag 18 januari 2006 18:03 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik zal vrijdagavond niet teveel zuipen
Verder zijn er geen tekenen dat ik ziek zal zijn.![]()
Het leven is prachtig!quote:Op woensdag 18 januari 2006 18:02 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ja, tot mijn 67e en dan mag ik nog een aantal jaren doelloos op de dood gaan zitten wachten.![]()
Grrrrrrquote:Op woensdag 18 januari 2006 18:02 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Je kookt vanavond maar zelf. Ik heb maandag en disndag al voor je gekookt.![]()
Ik heb vandaag de DVD van Un Long Dimanche binnengekregen.quote:Op woensdag 18 januari 2006 18:11 schreef nixxx het volgende:
weet je wat ik ga doen? Een film metAudrey Tatou
kijken
Dan ga je maar naar de snackbar.quote:
Die ja.. maar er zitten geen ondertitels bijquote:Op woensdag 18 januari 2006 18:13 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ik heb vandaag de DVD van Un Long Dimanche binnengekregen.
Dan moet je je DVD terugbrengen.quote:Op woensdag 18 januari 2006 18:15 schreef nixxx het volgende:
[..]
Die ja.. maar er zitten geen ondertitels bij
20 uur nog veel meer.quote:Op woensdag 18 januari 2006 18:14 schreef Ynske het volgende:
2 uurtjes slaap doet wonderen voor een mens
Geen idee, ik heb zelf ook heul geen taart gezien. Leugenaars daar.quote:
Schandalig, ik zou die lui aanklagen.quote:Op woensdag 18 januari 2006 18:17 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb zelf ook heul geen taart gezien. Leugenaars daar.
Of m'n klasgenoten hebben hem snel opgegeten zonder mij (gezien ik toch niet vaak op school was de afgelopen tijd), in dat geval: stelletje eikels.
Ja, dat kun je echt niet maken hoor.. een zuipvoorsprong hebben op mij.quote:Op woensdag 18 januari 2006 18:08 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Mooi! Dan ga ik vrijdagavond en zaterdag overdag wel te veel zuipen.![]()
Puik idee.quote:Op woensdag 18 januari 2006 18:17 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Schandalig, ik zou die lui aanklagen.
Sorry. Ik zal het niet te vaak doen.quote:Op woensdag 18 januari 2006 18:18 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ja, dat kun je echt niet maken hoor.. een zuipvoorsprong hebben op mij.
En daarom ga jij het zaterdagmiddag maar vast op een zuipen zetten?quote:Op woensdag 18 januari 2006 18:19 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Sorry. Ik zal het niet te vaak doen.![]()
En Spinvis moet je nuchter beleven!
Als jij vervolgens even wat anders zuigt!quote:Op woensdag 18 januari 2006 18:14 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dan ga je maar naar de snackbar.![]()
En denk erom dat je gestofzuigd hebt als ik straks thuiskom.![]()
Gelukkig kan jij dat horenquote:Op woensdag 18 januari 2006 18:22 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
En daarom ga jij het zaterdagmiddag maar vast op een zuipen zetten?
Lief van je dat je waterijsjes voor me gehaald hebt.quote:Op woensdag 18 januari 2006 18:23 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Als jij vervolgens even wat anders zuigt!![]()
quote:Op woensdag 18 januari 2006 18:23 schreef Godlike02 het volgende:
Als jij vervolgens even wat anders zuigt!![]()
Nee, dat heeft een andere reden.quote:Op woensdag 18 januari 2006 18:22 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
En daarom ga jij het zaterdagmiddag maar vast op een zuipen zetten?
Ben je nu al weer vergeten dat we vanochtend ons huwelijk aangekondigd hebben?quote:Op woensdag 18 januari 2006 18:25 schreef petitlapin het volgende:
[..]
![]()
ben je een ontluikende biseksualiteit aan het ontdekken, godt ?
nu, gefeliciteerd.quote:Op woensdag 18 januari 2006 18:26 schreef Plato1980 het volgende:
Ben je nu al weer vergeten dat we vanochtend ons huwelijk aangekondigd hebben?![]()
Ja, maar wel een echte Nederlandse behorende tot de Germaanse stam.quote:Op woensdag 18 januari 2006 18:27 schreef petitlapin het volgende:
[..]
nu, gefeliciteerd.
nog een draagmoeder nodig ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |