quote:Mauro Rosales wordt waarschijnlijk toch verhuurd aan River Plate, zo meldt Clarin. Ajax zou alsnog akkoord gaan met een verhuurconstructie voor de rechterspits.
Aanvankelijk wilden de Amsterdammers Rosales alleen verkopen, maar River kon de gevraagde transfersom van 3 miljoen euro niet opbrengen. De rechtsbuiten verkast morgen naar Buenos Aires om het contract te signeren.
Ajax-directeur Martin van Geel heeft echter een andere lezing van de zaak. Hij laat vandaag in het AD weten dat de Amsterdammers niet willen praten over een verhuur, omdat de club zuinig is op zijn buitenspelers.
quote:Op woensdag 18 januari 2006 14:17 schreef PLAE@ het volgende:
Mensen, mogen wij uberhaupt naar die havenstad afreizen dit jaar?Nog steeds niks bekend.
quote:Vrij vervoer naar de kuip!
Vandaag was het vooroverleg voor de klassieker (5 februari). Omdat wij ons de laatst e tijd goed gedragen hebben en omdat de NS niet kan garanderen dat de treinen op tijd zullen rijden en/of de wissels goed staan is besloten dat Ajax-supporters op een andere manier naar zuid moeten reizen.
Omdat ook de streekvervoerder (r.e.t.) niet kan garanderen dat ze genoeg bussen beschikbaar hebben en Oad het niet aan durft vanwege eventuele schades, is besloten dat de Ajacieden met de auto kunnen afreizen.
Hiervoor zal het voorplein worden afgezet voor het thuispubliek zodat er genoeg parkeerruimte is voor de 1.600 Ajacieden. De kaartverkoop zal volgende week dinsdag om 15.00 uur beginnen, kosten: 17,50 euro.
Vroeger was alles beter!quote:
Maar is dat gebeurd door een andere speelwijze/strategie die Danny Blind hanteerde ten opzichte van Ronald Koeman? Of heeft hij ergens tactisch sterk ingegrepen tijdens een wedstrijd in de CL? Of door enkele goede aankopen van Danny Blind?quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:05 schreef DeTolk het volgende:
2e Ronde CL
door veel geluk. Ik ben erg benieuwd wie er deze club aan het voetballen krijgt.quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:08 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Maar is dat gebeurd door een andere speelwijze/strategie die Danny Blind hanteerde ten opzichte van Ronald Koeman? Of heeft hij ergens tactisch sterk ingegrepen tijdens een wedstrijd in de CL? Of door enkele goede aankopen van Danny Blind?
En een hele zwakke poulequote:Op woensdag 18 januari 2006 15:09 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
door veel geluk. Ik ben erg benieuwd wie er deze club aan het voetballen krijgt.
En ik vond sqd geen goeie speler voor Ajax, verschil van inzicht kan toch?. Je had net zo goed een hollander voor zijn plek kunnen halen, want in NL. lopen ook zulke verdedigers rond. Het is een aardige speler maar niet meer dan dat, en bij Ajax moet de spelers top zijn. Ook al is dat de helft niet.quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:56 schreef Radegast het volgende:
Zo, daar werd op het eind van het vorige topic Escudé nog even snel bestempeld als een prutser.
Eerst Boukhari, nu Escudé. Wie is de volgende? Galasek?
Ik vond Escudé een goede speler voor Ajax, en wens hem veel succes bij Sevilla.
Au revoir, Julien!
Hoop het niet, want daar hebben we op dit moment niets aan! Daarbij kunnen we het geld dat we aan hem kwijt zouden zijn, beter kunnen investeren in een buitenspeler.quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:11 schreef Nashje het volgende:
Volgt Ajax eigenlijk Kim Källström nog?
Van Voetbalzone dat wel, maar als River Plate al die spits haalt en moeite met betalen zullen ze Rosales wel niet kunnen halen.quote:River Plate heeft zijn selectie versterkt met Luciano Figueroa. De Argentijnse spits komt voor 2,2 miljoen euro over van Villarreal CF. Bij de Spaanse club was hij op een zijspoor geraakt.
Figueroa signeert in Buenos Aires een contract voor 1,5 jaar. Hij speelde eerder voor Rosario Central, Birmingham City en het Mexicaanse Cruz Azul. River maakt het transferbedrag overigens in vier termijnen over.
Dat vraag ik niet.quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:15 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Hoop het niet, want daar hebben we op dit moment niets aan! Daarbij kunnen we het geld dat we aan hem kwijt zouden zijn, beter kunnen investeren in een buitenspeler.
Christian Wilhelmsson is geen wereldster, maar wél enigszins haalbaar (hij speelt in België, de Nederlandse competitie is een stap hogerop en Ajax heeft gewoon een goede naam bij Scandinaviërs) en aangezien we slecht één rechtsbuiten (Mauro Rosales) en één geblesseerde linksbuiten (Nicolae Mitea) in onze selectie hebben, is hij zeer bruikbaar.quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:14 schreef Omega het volgende:
Wat me ook opvalt is dat veel mesnen hier altijd lyrisch zijn over spelers die (nog) niet bij Ajax spelen. Zoals die Wilhelmson, geen slechte hoor, maar dat soort spelers zijn echt niet beter dan degene die we al hebben. In een goed draaiend elftal lijken spelers beter dan in een slecht draaiend elftal. Kijk naar PSV, waar mensen als Addo ineens redelijk goed lijken te zijn. Terwijl anderhalf jaar geleden toen PSV ook slecht was, kon hij er helemaal niets van.
Co Adriaanse heeft veel stront over zich heen gekregen, daar is hij aan gewend. Ook tijdens zijn periode bij Ajax heeft hij veel stront over zich heen gekregen en is hij door publiek en pers uitgekotst. Hij zal daarom wellicht ook niet eens terugwillen naar Ajax, als dat aan de orde komt. Maar toch heeft hij met sommige dingen gelijk gehad, ik ben ook (nog?) helemaal niet weg van San Marco als bondscoach. Als trainer/coach heb ik Co Adriaanse ook véél hoger zitten dan de generatie Jan Wouters, Marco van Basten, Erwin Koeman, Ronald Koeman, Frank Rijkaard en Danny Blind.quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:28 schreef Radegast het volgende:
En een stront dat Co over zich heen kreeg toen ie dat zei!
Is tegen Feyenoord of niet? Uitvak zit zo vol, dat het haast wel tegen Feyenoord moet zijn.quote:
Schoen opetenquote:Op woensdag 18 januari 2006 15:30 schreef Black-Death het volgende:
Als Ajax Rosales verkoopt eet ik mijn hoed op
Trouwens, die foto van Litmanen is gran-di-oos
Idem.quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:32 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Als trainer/coach heb ik Co Adriaanse ook véél hoger zitten dan de generatie Jan Wouters, Marco van Basten, Erwin Koeman, Ronald Koeman, Frank Rijkaard en Danny Blind.
Eén of andere wazige Argentijse krant (Clarin) meldt het, terwijl Martin van Geel het tegenspreekt in het AD.quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:32 schreef Radegast het volgende:
Is dat al bevestigd dan van Rosales?
Neequote:Op woensdag 18 januari 2006 15:32 schreef Radegast het volgende:
Is dat al bevestigd dan van Rosales?
quote:
Precies.quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:35 schreef Da_Sandman het volgende:
Dan geloof ik eerder Van Geel dan een of andere wazige Argentijnse krant...
Ik snap niet zo dat je Huntelaar in je avatar hebt. Deze aankoop is toch het resultaat van wanbeleid? Ik zou VDV in mn avatar als ajacied. Of Zlatan. Of Adriaansequote:Op woensdag 18 januari 2006 15:35 schreef Da_Sandman het volgende:
Dan geloof ik eerder Rosales dan een of andere wazige Argentijnse krant...
Zoals hij dusquote:
Dan hoop ik voor je dat het om een verhuur gaat, zoals Clarin meldt vandaag.quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:30 schreef Black-Death het volgende:
Als Ajax Rosales verkoopt eet ik mijn hoed op
Haha.. nee maar bij mij gaat het er gewoon niet in dat Rosales verkocht dan wel verhuurd wordtquote:Op woensdag 18 januari 2006 15:37 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Dan hoop ik voor je dat het om een verhuur gaat, zoals Clarin meldt vandaag.![]()
Och die avatar...quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:37 schreef ErikT het volgende:
[..]
Ik snap niet zo dat je Huntelaar in je avatar hebt. Deze aankoop is toch het resultaat van wanbeleid? Ik zou VDV in mn avatar als ajacied. Of Zlatan. Of Adriaanse
Behalve als Ajax besloten heeft 4-4-2 te gaan spelen, dan heb je kans dat ze hem best een half jaar bij River willen laten spelen.quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:38 schreef SoA-Holic het volgende:
Van Geel geeft vanmorgen nog aan dat het ie niet verkocht gaat worden, gister geeft Rosales zelf aan dat ie blijft via RTV-NH. Dan mag je ervan uitgaan dan onze beste man in de mooiste stad van NL blijft![]()
Galásek is al een tijdje over zijn top heen. Escudé is te snel afgeschreven. In zijn plaats had ik ook een vertrek gezocht, nu krijgt hij nog een kans.quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:56 schreef Radegast het volgende:
Zo, daar werd op het eind van het vorige topic Escudé nog even snel bestempeld als een prutser.
Eerst Boukhari, nu Escudé. Wie is de volgende? Galasek?
Ik vond Escudé een goede speler voor Ajax, en wens hem veel succes bij Sevilla.
Au revoir, Julien!
quote:Met een tweede training op woensdagmiddag nog in het verschiet, benutte Ajax de ochtenduren om de conditie te onderhouden. Nog voor ze op het veld naast de Amsterdam ArenA stonden, stelden de spelers binnen in het stadion hun uithoudingsvermogen op de proef tijdens de zogeheten shuttle-run-test. En ook in de buitenlucht werd hun fysiek stevig aangesproken.
,,Nee, René! Wacht daar nog nog maar even mee.’’ Wesley Sneijder, Maarten Stekelenburg en nog een handvol andere Ajacieden hebben het tegen René Wormhoudt, de conditietrainer van de A-selectie. Hij wil dat de spelers nog vier minuten rustig rondjes lopen over het trainingsveld, maar de meesten maken absoluut geen aanstalte daartoe. Uitgeteld ligt Sneijder op het gras, de benen omhoog tegen het hek. Vijf keer tweehonderd meter lopen in een hoog tempo heeft veel gevraagd van de middenvelder, en van de andere Ajacieden evenzeer. Ze zitten, liggen en staan voorover gebogen op het veld, nahijgend van de zware beproeving.
Als de ergste vermoeidheid is weggeëbd, begint de groep in een grote stoet alsnog aan de uitloopronden. Met enige overtuigingskracht lukt het de trainers Ruud Krol en Danny Blind ook om Sneijder weer op zijn benen te krijgen. ,,Kom Wes, uitlopen is belangrijk. Goed ademen, tot rust komen.’’
In het anderhalve uur daarvoor heeft Wormhoudt de Ajacieden stevig onder handen genomen. Na de warming-up volgt een lange reeks oefeningen op een hindernissenparcours, waarbij het vooral aankomt op sprongkracht, wendbaarheid en explosiviteit. De opdrachten worden vol overgave uitgevoerd, getuige het feit dat het veld langzamerhand steeds verder wordt omgeploegd door de accellererende spelers.
Als de groep mag uitlopen, is een slagveld aan dopjes en stokken het bewijs van wat er daarvoor is gebeurd
De enige die het relatief rustig aan mag doen, is Thomas Vermaelen. De Belg traint onder toeziend oog van fysiotherapeut Frank van Deursen op het kunstgrasveld. Hij is herstellende van de enkelblessure die hij opliep in de eerste helft van Ajax - NEC.
jepquote:Op woensdag 18 januari 2006 15:33 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Is tegen Feyenoord of niet? Uitvak zit zo vol, dat het haast wel tegen Feyenoord moet zijn.
Blind houdt ervan elke week in een andere formatie te spelen dus een halfjaar 4-4-2 lijkt me onwaarschijnlijk. Voor je het weet krijg je automatismen in een elftal, dat moeten we niet hebben!quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:39 schreef Jasza het volgende:
[..]
Behalve als Ajax besloten heeft 4-4-2 te gaan spelen, dan heb je kans dat ze hem best een half jaar bij River willen laten spelen.
Wooter? Die zit goed bij Panathinaikos hoor.quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:37 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Baba / wooter zoekt ook nog een club
werd toch 6-0 ofzo?quote:
quote:Jong Ajax op bezoek bij opticiën
Na ook zelf uitvoerig te zijn getest legt Van den Brom - naast trainer/coach van Jong Ajax ook hoofd opleidingen - uit waarom Ajax zijn spelers langs de opticiën stuurt. ,,We willen er zeker van zijn dat geen van onze spelers een oogafwijking heeft, zoals we ook met adidas samenwerken op het gebied van schoenmetingen. We gaan daar redelijk ver in, maar dat hoort ook zo bij Ajax. Men verwacht van ons dat alles perfect is geregeld.''
quote:
quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:49 schreef Erwtensoep het volgende:
Dan kunnen ze Blind ook meteen naar het KNGF sturen voor een geleidehond
Weg ermeequote:Tussentijds vertrek Anastasiou?
Volgens de nieuwste editie van Voetbal International hebben Willem II, NEC en Roda JC interesse getoond voor een overgang van Anastasiou. Het blad meldt dat binnenlandse clubs geen transfersom hoeven te betalen bij een tussentijdse overgang, buitenlandse clubs wel. Het contract van de Griek loopt aan het einde van het seizoen af en wordt niet verlengd.
Je hoeft de grap van Erwtensoep niet per sé uit te leggen, hoor! De gemiddelde voetbalsupporter is niet super-intelligent, maar het gemiddelde IQ van een Ajax-supporter ligt wel weer hoger dan de concurrentie.quote:
Ik d8 dat ik ergens had gelezen dat ze of Figueroa of Rosales wilde dus het lijkt me duidelijk..quote:Villarreal: Argentijnse spits komt en gaat
18/1/2006 15:21
Villarreal heeft de ene Argentijnse spits vervangen door een ander. En de ene international door de ander. Luciano Figueroa (foto) verlaat de Spaanse club voor River Plate. De club uit Buenos Aires legde hem voor 1,5 jaar vast.
Ik denk dat hij zijn eigen grap niet eens door heeft gehadquote:Op woensdag 18 januari 2006 15:57 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Je hoeft de grap van Erwtensoep niet per sé uit te leggen, hoor! De gemiddelde voetbalsupporter is niet super-intelligent, maar het gemiddelde IQ van een Ajax-supporter ligt wel weer hoger dan de concurrentie.
Yannis Anastasioui kostte niet veel qua transfersom én salaris, daarbij lag hij goed in de groep, schikte zich in zijn reserve-rol en presteerde nog best aardig. Geen verkeerde aankoop van RK dus!quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:56 schreef Jasza het volgende:
[..]
Weg ermeede schoonmaak van de koeman aankopen is duidelijk begonnen..
Misschien niet maar het is wel opvallend dat allemaal spelers die Koeman heeft gekocht nu langzaam weggewerkt worden, Mitea en Grygera nog niet maar de rest wel.quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:59 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Yannis Anastasioui kostte niet veel qua transfersom én salaris, daarbij lag hij goed in de groep, schikte zich in zijn reserve-rol en presteerde nog best aardig. Geen verkeerde aankoop van RK dus!
quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:58 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij zijn eigen grap niet eens door heeft gehad
Denk het ook niet.quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:58 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij zijn eigen grap niet eens door heeft gehad
Eensch.quote:Op woensdag 18 januari 2006 16:21 schreef devv05 het volgende:
De dag dat Vreven naar Ajax gaat lever ik mn SCC in.
Daar ga je dan met die IQ opmerkingquote:Op woensdag 18 januari 2006 16:22 schreef M0NTANA het volgende:
Even voor de duidelijkheid, het was geen serieuze opmerking!
quote:Op woensdag 18 januari 2006 16:36 schreef M0NTANA het volgende:
Steven Pienaar officieel weg bij Ajax (zie site BVB), Nourdin Boukhari moet vertrekken en dus is de vraag of methodmich nog supporter blijft van Ajax?
Site Borussia Dortmundquote:Steven Pienaar unterschrieb
Dreijahres-Vertrag beim BVB
[18.01.] Der BVB plant weiter intensiv für die Zukunft: Im Sommer wechselt der Südafrikaner Steven Pienaar von Ajax Amsterdam zu Borussia Dortmund. Der 23-Jährige unterschrieb jetzt einen Vertrag, der am 1. Juli 2006 in Kraft tritt und über drei Jahre bis zum 30. Juni 2009 läuft.
bild
Von Sommer 2006 an Borusse: Steven Pienaar (Ajax Amsterdam).
Pienaar ist Mittelfeldspieler, aktueller Nationalspieler (14 Einsätze) und begann seine Karriere in der Jugend beim südafrikanischen Verein Ajax Kapstadt, der zur Ajax Amsterdam AG gehört. Seit 2001 spielt der 1,76 m große Pienaar bei Ajax Amsterdam.
"Ich freue mich auf Borussia Dortmund und möchte mit dabei sein, wenn hier ein neues Team aufgebaut wird, das so schnell wie möglich wieder international mitspielt", sagte Pienaar nach der Vertragsunterzeichnung. Er wisse, so der Mittelfeldspieler weiter, dass der BVB ein großer Club mit einem fantastischen Stadion und großartigen Fans sei. "Jedes Heimspiel vor fast 80.000 Zuschauern bestreiten zu dürfen, wird für mich eine ganz neue Erfahrung sein, auf die ich mich riesig freue."
"Wir dürfen uns glücklich schätzen, einen Spieler dieser Qualität verpflichtet zu haben, der ablösefrei zu uns wechselt und bereits in jungen Jahren viel internationale Erfahrung in Champions League- und Länderspielen gesammelt hat", kommentierte BVB-Sportdirektor Michael Zorc die Vertragsunterzeichnung mit Steven Pienaar:
Als dat gebeurt draag ik hem persoonlijk van Rome naar Amsterdamquote:Op woensdag 18 januari 2006 16:53 schreef Jasza het volgende:
Hou op JNAChivu moet na dit seizoen terug naar Ajax
I'll helpquote:Op woensdag 18 januari 2006 16:57 schreef jna het volgende:
[..]
Als dat gebeurt draag ik hem persoonlijk van Rome naar Amsterdam
Het lijkt verdomme iets uit de vorige eeuw dit...quote:Op woensdag 18 januari 2006 16:52 schreef jna het volgende:
[afbeelding]
Ibrahimovic, Chivu en Maxwell![]()
![]()
Doe eens plaatsenquote:Op woensdag 18 januari 2006 17:19 schreef pfaf het volgende:
Leuk interview met Van Geel in de VI. Klinkt allemaal geweldig zoals hij eht weet te verpakken, als er nu ook nog wat van terecht zou komen, kmot het allemaal wel goed met Ajax.
Precies, na de woorden van hem zie je het meteen weer zitten. Hij straalt voetbalverstand, rust en vertrouwen uit.quote:Op woensdag 18 januari 2006 17:28 schreef Da_Sandman het volgende:
Nope, nergens online te vinden. Mooi interview wel, hij straalt eerlijkheid en vertrouwen uit, ik zie het zitten.
Hij is geen supporter van Ajax, hij is aanhanger. Hij is supporter van ASWH.quote:Op woensdag 18 januari 2006 16:36 schreef M0NTANA het volgende:
Steven Pienaar officieel weg bij Ajax (zie site BVB), Nourdin Boukhari moet vertrekken en dus is de vraag of methodmich nog supporter blijft van Ajax?
Supporter sowieso niet, aanhanger wel. Maar ik heb wel het idee dat ik steeds minder met Ajax heb. Waardeloze mentaliteit de laatste jaren, domme aankopen, goede spelers worden voor een habbekrats verkocht of voelen geen waardering. Doodzonde.quote:Op woensdag 18 januari 2006 16:36 schreef M0NTANA het volgende:
Erg fraai.quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:05 schreef JaWi het volgende:
Uitshirt 2006-2007 bekend?
Op een Ajax Netwerk subforum is een foto geplaatst van het mogelijke uitshirt voor het seizoen 2006-2007. Het shirt is zwart met rode accenten en lijkt zeer treffend op het 'exclusieve' Champions League-shirt dat er eerder was.
[afbeelding].
Succesaanhanger dus.quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:08 schreef methodmich het volgende:
[..]
Supporter sowieso niet, aanhanger wel. Maar ik heb wel het idee dat ik steeds minder met Ajax heb. Waardeloze mentaliteit de laatste jaren, domme aankopen, goede spelers worden voor een habbekrats verkocht of voelen geen waardering. Doodzonde.
Heeft meer met de club te maken dan met winst, Suijk. De manier waarop er nu weer met een Aggelos omgegaan wordt, ronduit schandalig. Escudé, zelfde verhaal. En dan zwijg ik maar over Nigel, Steven en Nourdin.quote:
quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:13 schreef methodmich het volgende:
[..]
Heeft meer met de club te maken dan met winst, Suijk. De manier waarop er nu weer met een Aggelos omgegaan wordt, ronduit schandalig. Escudé, zelfde verhaal. En dan zwijg ik maar over Nigel, Steven en Nourdin.
Dat mag hij toch vinden?quote:
Ik snap je wel en het staat me ook tegen hoe ze sommige zaken 'oplossen'. Maar ja, ik kan er niet niet van houden, als je begrijpt wat ik bedoel. Ik zie het als een grote zure appel en straks komt er weer 'gewoon' een hele grote zoete taart.quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:13 schreef methodmich het volgende:
[..]
Heeft meer met de club te maken dan met winst, Suijk. De manier waarop er nu weer met een Aggelos omgegaan wordt, ronduit schandalig. Escudé, zelfde verhaal. En dan zwijg ik maar over Nigel, Steven en Nourdin.
Tsja, dat is het gevolg van Adidas als sponsor.quote:
En hoe lang kijk jij al Ajax? Jaar of twee?quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:13 schreef Jasza het volgende:
[..]
Oftewel een gloryhunterAjacied ben je niet voor even, Ajacied ben je je hele leven
![]()
![]()
Oh jawel, maar in die zin is Ajax denk ik voor mij jouw FC Omniworld. Als je begrijpt wat ik bedoel.quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:17 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ik snap je wel en het staat me ook tegen hoe ze sommige zaken 'oplossen'. Maar ja, ik kan er niet niet van houden, als je begrijpt wat ik bedoel. Ik zie het als een grote zure appel en straks komt er weer 'gewoon' een hele grote zoete taart.
Dat mag wel, maar is niet echt sportief. Het is idd kut, maar de feeling met Ajax zla altijd blijvenquote:
Hoezo niet sportief? Als ze bovenaan hadden gestaan en de randzaken waren hetzelfde, had ik dezelfde mening gehad.quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:24 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Dat mag wel, maar is niet echt sportief. Het is idd kut, maar de feeling met Ajax zla altijd blijven
De feeling heb je altijd of heb je niet.quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:27 schreef methodmich het volgende:
[..]
Hoezo niet sportief? Als ze bovenaan hadden gestaan en de randzaken waren hetzelfde, had ik dezelfde mening gehad.
En je mag dus nooit kritiek hebben of je ergens niet in kunnen vinden? Dat is raar.quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:31 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
De feeling heb je altijd of heb je niet.
Ik zei al dat dat mag. Ik blijf het dan wel raar vinden dat de feeling dan opeens minder wordt..quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:31 schreef methodmich het volgende:
[..]
En je mag dus nooit kritiek hebben of je ergens niet in kunnen vinden? Dat is raar.
Nou ja, ik vind zoiets niet rijmen met de manier waarop ik beleid zou willen voeren, dus heb ik er wat minder mee dan voorheen.quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:48 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Ik zei al dat dat mag. Ik blijf het dan wel raar vinden dat de feeling dan opeens minder wordt..
Ik vind van welquote:Op woensdag 18 januari 2006 19:48 schreef Radegast het volgende:
Zou Niels Oude Kamphuis niet iets zijn voor Ajax volgend seizoen als rechtermiddenvelder?
Leeft die nog dan?quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:48 schreef Radegast het volgende:
Zou Niels Oude Kamphuis niet iets zijn voor Ajax volgend seizoen als rechtermiddenvelder?
Sinds ik geboren ben, ben een echte Amsterdammer dus wat is je puntquote:Op woensdag 18 januari 2006 19:22 schreef methodmich het volgende:
[..]
En hoe lang kijk jij al Ajax? Jaar of twee?
De vraag is hoe lang dat is. Want je weet helemaal niet hoe lang anderen dat al doen, je overhaaste conclusie was dus wat vreemd.quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:52 schreef Jasza het volgende:
[..]
Sinds ik geboren ben, ben een echte Amsterdammer dus wat is je punt![]()
Hoelang, als we er vanuit gaan dat ik vanaf me 4e kijk dan is het 13 jaarquote:Op woensdag 18 januari 2006 19:56 schreef methodmich het volgende:
[..]
De vraag is hoe lang dat is. Want je weet helemaal niet hoe lang anderen dat al doen, je overhaaste conclusie was dus wat vreemd.
Nou, ik vind dat je gelijk hebt in je punten opzich maar ik snap niet dat je dan ineens minder voor Ajax word ?quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:58 schreef methodmich het volgende:
Nou, dan is het dus vreemd om iemand die de club dan al langer heeft gevolgd als gloryhunter te gaan betitelen. Dat is het punt.
Ik zeg niet dat ik er minder voor word, meer dat ik er minder mee heb in het algemeen.quote:Op woensdag 18 januari 2006 20:00 schreef Jasza het volgende:
[..]
Nou, ik vind dat je gelijk hebt in je punten opzich maar ik snap niet dat je dan ineens minder voor Ajax word ?
Damn!!!....ik ben ook eens gaan tellen....dit jaar voor het 18de seizoen een seizoenkaart...quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:57 schreef Jasza het volgende:
[..]
Hoelang, als we er vanuit gaan dat ik vanaf me 4e kijk dan is het 13 jaar![]()
Nu je het zegt zien de rode vlakken er wel heel nep uit.quote:Op woensdag 18 januari 2006 20:11 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik zou dat shirt trouwens maar niet te serieus nemen, volgens mij heeft de Maradona lopen soepen.
In een half uur tijd heb ik nu al 2 verschillende versies gezien op dezelfde locatie van het plaatje (dat wil zeggen 2 verschillende mouwen)
idd, maar het zou ook best kunne opzich. Tis wel iets voor Adidas ditquote:Op woensdag 18 januari 2006 20:16 schreef pfaf het volgende:
[..]
Nu je het zegt zien de rode vlakken er wel heel nep uit.
het is gewoon het nieuwe adidas basis shirtje, alleen de kleuren verschillen per clubquote:Op woensdag 18 januari 2006 20:22 schreef Erwtensoep het volgende:
Het zal er wel ongeveer zo uit gaan zien waarschijnlijk, maar ga ermaar vanuit dat dit gesoept is
En waarom heb je dan geen uitkaart?quote:Op woensdag 18 januari 2006 20:11 schreef --HOOLIE-- het volgende:
[..]
Damn!!!....ik ben ook eens gaan tellen....dit jaar voor het 18de seizoen een seizoenkaart...
Waar is de tijd gebleven...
Danny zal het niet zijn geweestquote:Op woensdag 18 januari 2006 20:14 schreef methodmich het volgende:
Golfer is de langstzittende Ajacied van Fok denk ik. En anders Doc of tong.
Hij speelt bij Monchengladbach en heeft het daar wel naar zijn zin, maar valt op voetbalgebied niet zo op.quote:Op woensdag 18 januari 2006 20:06 schreef SoA-Holic het volgende:
Oude Kamphuis speelt nu toch bij nurnberg? Hoe doet ie 't daar?
Ken me nog wel herinneren dat ie 5 jaar geleden ofzo Ajax afwees om naar Schalke te gaan.
Lekker dan, als je Ajax door middel van Studio Sport moet volgen!quote:Op woensdag 18 januari 2006 20:49 schreef TerroRobbie het volgende:
Er is wel een groot verschil tussen de volgers als Golfer en Tong die de club via teletekst/studio sport volgen en bijv. "HOOLIE" die al 18 jaar een scc heeft.
Dat was pas 'vroeger'quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:22 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Lekker dan, als je Ajax door middel van Studio Sport moet volgen!![]()
Centrale middenvelders hebben wij niet nodig, zeker niet als we op termijn weer 4-3-3/3-4-3 gaan spelen, Ajax moet nu gewoon eens een paar vleugelspelers aantrekken.quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:07 schreef S-Two het volgende:
Ik lees op vi.nl dat AZ belanstelling heeft voor Joey Gudjohnsson. Hij is in de zomer transfervrij. Ik weet niet hoe hij zich ontwikkeld heeft maar vond het bij RKC altijd een hele goede speler. Misschien niet iets voor ons?
Edit: Ook een mooi stuk met Van Geel trouwens, ik heb wel vertrouwen in hem
Wanneer begint de voorverkoop voor Feyenoord - Ajax nu eindelijk eens?quote:Boukhari zet alles van zich af
Amsterdam, 18 januari 2006
Na een week die niet bepaald de gelukkigste in zijn carrière bleek, was Nourdin Boukhari blij en opgelucht om een frisse start te maken en weer op het trainingsveld te staan. Daar waar het draait om voetbal en niet om bijzaken. ,,Als mensen al beginnen te fluiten wanneer je naam wordt omgeroepen voor de wedstrijd, weet je dat het niets van voetbal te maken heeft'', blikte de Marokkaanse Rotterdammer woensdagmiddag terug na Ajax' tweede training van de dag.
Terwijl de selectie van trainer Danny Blind begin vorige week een miniatuurtrainingskamp afwerkte in de Zandvoortse duinen, vertoefde Nourdin Boukhari in warmer oorden. Hij was in het vliegtuig gestapt in de veronderstelling met Marokko deel te gaan nemen aan het toernooi om de Afrika Cup. Maar de nieuwe bondscoach Mohammed Fakhir had meer voetballers opgeroepen dan hij daadwerkelijk mee kon nemen naar Egypte, het land waar de eindronde vanaf vrijdag wordt gespeeld. Een vriendschappelijk duel met de Democratische Republiek Congo werd als laatste test gebruikt. Na afloop hakte Fakhir de knoop door: vijf spelers mochten terug naar huis, waaronder Boukhari.
De linkspoot keerde terug naar Nederland en was zodoende alsnog inzetbaar tijdens het thuisduel met NEC. Het zou voor Boukhari een middag worden om snel te vergeten. Vanaf het moment dat de stadionspeaker de opstelling wereldkundig maakte en Boukhari’s naam door het stadion schalde, werd hij door een deel van het publiek met fluitconcerten begroet. Gedurende de wedstrijd werd het er niet beter op: de manier waarop Boukhari werd bejegend niet, en daarmee samenhangend ook zijn spel niet. Een elleboogblessure en de daaropvolgende wissel verlosten Boukhari uit zijn lijden.
Drie dagen later bekijkt de 25-jarige het nuchter, voor zover dat mogelijk is. ,,Ik had er niets aan kunnen doen, want er werd al gefloten voor de wedstrijd goed en wel was begonnen. Dan heeft het dus helemaal niets met voetbal te maken wat die mensen doen. Ik hoop gewoon dat het niet meer gebeurt. Niet tegen mij, maar ook niet tegen andere spelers. Niemand wil zoiets meemaken.’’ Ook trainer Danny Blind en de medespelers van Boukhari dachten er zo over, lieten ze in diverse media weten.
Alsof hij nog niet genoeg kreeg te verwerken, maakte Ajax Boukhari na zijn terugkeer uit Afrika ook nog duidelijk dat de club hem geen verlenging van zijn aflopende contract zal aanbieden. Die mededeling van technisch directeur Martin van Geel kwam niet als een schok voor de Rotterdammer. Sterker nog: hij deelde die mening. ,,We hebben er samen over gesproken en zijn allebei tot de conclusie gekomen dat het na vier jaar beter voor mij was om iets anders te zoeken. De komende tijd zal blijken wat er op mijn pad komt.’’
De middagtraining bood Boukhari woensdag de mogelijkheid om alles van zich af te zetten. Werd er in de ochtenduren uitsluitend aan de conditie gesleuteld, in de tweede sessie stond de bal centraal. Na een uitgebreide serie oefeningen waarbij het inspelen en kaatsen van de bal werd besloten met een schot op doel, eindigde de training met een reeks onderlinge wedstrijdjes. De ploeg van Boukhari kwam niet geheel toevallig als winnaar uit de strijd kwam. In het laatste miniduel kwam een van de goals op zijn naam; een fraai tikje in de dichtstbijzijnde kruising.
En ook in de afsluitende penaltyreeks tegen het team in de oranje hesjes deed Boukhari van zich spreken, door als eerste raak te schieten. Voor hem faalden Yannis Anastasiou en Wesley Sneijder van elf meter. De stemming van Ajax’ nummer 28 liet zich daarna raden. ,,Heerlijk getraind vandaag’’, aldus Boukhari, alvorens met een krat drinkflessen het bruggetje naar de ArenA over te steken.
De van een enkelblessure herstellende Thomas Vermaelen verscheen 's middags niet op het trainingsveld. In plaats daarvan had fysiotherapeut Frank van Deursen kortstondig Bogdan Lobont onder zijn hoede. De Roemeense keeper kampt met liesklachten en zocht al snel weer de kleedkamer op.
Donderdag traint Ajax andermaal twee keer. De eerste sessie start om 10.30 uur, 's middags begint de selectie om 14.30 uur.
ze hebben besloten dat er geen Ajax supporters mogen komen maar dat zeggen ze alleen nog niet.quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:27 schreef M0NTANA het volgende:
Wanneer begint de voorverkoop voor Feyenoord - Ajax nu eindelijk eens?
Ben bang dat het dan juist chaos wordt.quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:30 schreef jna het volgende:
[..]
ze hebben besloten dat er geen Ajax supporters mogen komen maar dat zeggen ze alleen nog niet.
stel je eens voor zeg...
In zijn uitspraken (niet alleen op AJAX.nl, maar ook in andere media) komt Nourdin Boukhari wel érg volwassen over, zou hij dan de routinier zijn die Ajax naar successen zal leiden?quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:35 schreef Suijk het volgende:
Zelfs Boukhari zelf is het eens dat hij niet bij Ajax past.
Zoveel goede middenvelders hebben we volgend seizoen anders niet meer, zeker als Galasek ook nog weg gaat houden we weinig meer over. Daarnaast kan Joey volgens mij ook prima als rechtshalf in een 4-3-3 spelen. Hij is gratis, bekend met de nederlands cultuur dus waarom niet?quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:24 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Centrale middenvelders hebben wij niet nodig, zeker niet als we op termijn weer 4-3-3/3-4-3 gaan spelen, Ajax moet nu gewoon eens een paar vleugelspelers aantrekken.
Ik zie het wel zover komenquote:Op woensdag 18 januari 2006 21:30 schreef jna het volgende:
[..]
ze hebben besloten dat er geen Ajax supporters mogen komen maar dat zeggen ze alleen nog niet.
[
In de jeugd (o.a. Robbert Schilder) lopen ook nog wat groeibriljantjes die centraal op het middenveld uit de voeten kunnen en met Hedwiges Maduro, Wesley Sneijder, Olaf Lindenbergh en Urby Emanuelson hebben we nog aardig wat lopen.quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:41 schreef S-Two het volgende:
[..]
Zoveel goede middenvelders hebben we volgend seizoen anders niet meer, zeker als Galasek ook nog weg gaat houden we weinig meer over. Daarnaast kan Joey volgens mij ook prima als rechtshalf in een 4-3-3 spelen. Hij is gratis, bekend met de nederlands cultuur dus waarom niet?
Daar kun je je nog wel eens flink in vergissen.quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:47 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Ik zie het wel zover komen
Maar een chaos zal het dan niet worden.
Nep dusquote:demaradonas schreef:
Jullie hebben goed opgelet!! ;B :B
Zodra ik het echte shirt heb zal ik het hier plaatsen
Want? Dan waren jullie niet gedegradeerd?quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:16 schreef TerroRobbie het volgende:
Had ons Ananas vorig jaar maar gegeven, toen wij hem wilden hebben
Hehe wat een bastardquote:
Omdat ik jaren onregelmatige diensten, dus ook de weekenden heb moeten werken en daardoor zelden of nooit naar een uitwedstrijd kon.quote:
leg uit?quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:06 schreef devv05 het volgende:
[..]
Daar kun je je nog wel eens flink in vergissen.
Als hij er +- 3 had gemaakt niet inderdaad. Slechter dan die Janssen van RKC die we toen een half jaar kregen zal hij niet geweest zijn iig.quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:17 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Want? Dan waren jullie niet gedegradeerd?
Yeah right.quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:50 schreef Tobbes het volgende:
Als wij deze spelers aan hun contract hadden gehouden, hadden ze dit seizoen nog in een Ajax shirt gelopen.
Allemaal minstens tot 2006 gecontracteerd; al kan ik dat voor Andy niet zeker zeggen.quote:
Zlatan, Chivu en Van der Vaartquote:Op woensdag 18 januari 2006 23:50 schreef Tobbes het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Als wij deze spelers aan hun contract hadden gehouden, hadden ze dit seizoen nog in een Ajax shirt gelopen.
Wat denk je zelf? Twee keer verloren van PSV, dat deed het hem dat seizoen.quote:Op donderdag 19 januari 2006 01:36 schreef StarGazer het volgende:
Seizoen 2002-2003
Waarom we dat jaar geen kampioen zijn geworden is mij nog steeds een raadsel
quote:AZ-trainer Louis van Gaal heeft gisteren na de gewonnen wedstrijd tegen ADO Den Haag (3-1) laten weten dat hij bij de Alkmaarse club vertrekt als er in het nieuwe stadion geen kunstgras wordt aangelegd. Hij reageerde op opmerkingen van journalisten dat er al besloten zou zijn voor een normale 'ouderwetse' grasmat. Volgens Van Gaal is er namelijk nog niets besloten. ''Of ik word voorgelogen of de kranten schrijven onzin, zoals ze wel vaker doen'', zei de trainer op de persconferentie na afloop.
Hoe sneller hoe beter.quote:Op donderdag 19 januari 2006 09:13 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Anders sturen we Blind de laan uit en halen we van Gaal terug.. Hij komt toch vrij:
[..]
Die kans acht ik goed aanwezig ja. Anders kan er wel eens onrust ontstaan, ook met het oog op de belachelijke gecreerde problemen van vorig jaar.quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:26 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
leg uit?
Gaan er dan ineens honderden Amsterdammers die kant op ipv de standaard groep die vrijwel jaarlijks een poging doet?
Zal Scheringa wel niet leuk vinden..quote:Op donderdag 19 januari 2006 09:36 schreef M0NTANA het volgende:
Is Louis van Gaal ruilen met Danny Blind een optie?
Overigens zie ik nog nergens niets over de kaartverkoopquote:Op donderdag 19 januari 2006 09:36 schreef devv05 het volgende:
[..]
Die kans acht ik goed aanwezig ja. Anders kan er wel eens onrust ontstaan, ook met het oog op de belachelijke gecreerde problemen van vorig jaar.
Kunstgras, welteverstaan.quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:36 schreef jna het volgende:
Wie gaat er mee naar Alkmaar en even een grasveldje aanleggen?
PSV uit begon ook pas de week voor de wedstrijd...quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:27 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Wanneer begint de voorverkoop voor Feyenoord - Ajax nu eindelijk eens?
Net wakker, je hebt helemaal gelijk!quote:
Wij waren een stuk beter dat jaarquote:Op donderdag 19 januari 2006 01:37 schreef Radegast het volgende:
[..]
Wat denk je zelf? Twee keer verloren van PSV, dat deed het hem dat seizoen.
quote:Mauro Rosales blijft sowieso tot het einde van het seizoen bij Ajax, zo meldt de Argentijnse krant Clarin vandaag. River Plate wilde de buitenspeler huren, maar zou niet kunnen voldoeen aan de eisen van de Amsterdamse club.
Technisch directeur Martin van Geel verklaarde gisteren al dat Rosales niet mag vertrekken bij Ajax. De Amsterdammers zouden zuinig zijn op hun buitenspelers.
Clarin meldde echter dat Rosales naar River zou gaan, maar spreekt deze berichtgeving vandaag weer tegen.
Laten we het hopen ja, want als ik egens een scheithekel aan heb zijn het de playoffs welquote:Op donderdag 19 januari 2006 11:50 schreef jna het volgende:
playoffs dus ook in 2007, maar laten we hopen dat Ajax dan gewoon nummer 1 staat zoals het hoort
quote:De Rat: "Vandaag gesprek NAC en Anastasiou"
Zoals bekend zal Ajax Anastasiou niets in de weg leggen indien hij een nieuwe club zal vinden. De site van het NAC fanzine De Rat meldt vandaag dat NAC een gesprek heeft met Ajax-spits Yannis Anastasiou. Volgens deze bron hebben ook Roda en NEC interesse in de in Amsterdam overbodig geworden spits. Anastasiou zou in Breda Pierre van Hooijdonk moeten gaan vervangen en een contract aangeboden krijgen van 3 jaar volgens De Rat
Ach, we krijgen er sowieso geen cent voor... Maar ik gun het Ananas welquote:
nou dat zou ik wel een mooie club voor hem vinden, komt platsje in de spits vrij daar, denk dat hij die wel goed kan opvullenquote:
mooi naam voor je fanblad zegquote:Op donderdag 19 januari 2006 12:40 schreef Jasza het volgende:
De Rat: "Vandaag gesprek NAC en Anastasiou"
Zoals bekend zal Ajax Anastasiou niets in de weg leggen indien hij een nieuwe club zal vinden. De site van het NAC fanzine De Rat meldt vandaag dat NAC een gesprek heeft met Ajax-spits Yannis Anastasiou. Volgens deze bron hebben ook Roda en NEC interesse in de in Amsterdam overbodig geworden spits. Anastasiou zou in Breda Pierre van Hooijdonk moeten gaan vervangen en een contract aangeboden krijgen van 3 jaar volgens De Rat
speciaal voor Pierrequote:Op donderdag 19 januari 2006 12:54 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
mooi naam voor je fanblad zeg
Inderdaad, kwam er weer op neer dat de huidige groep mentaliteit mist en dat men op termijn terug gaat naar 4-3-3. Ook werd weer de naam Cruijff bijgehaald, dat hij er niet mee kokketeert enzo.quote:Op donderdag 19 januari 2006 13:28 schreef Roycoooooo het volgende:
K heb t al gelezen ja, maar stonden er nu zulke schokkende dingen in dan? Vond t nog wel meevallen
Iedereen denkt volgens mij dat hij een column over de situatie bij Ajax moet schrijven.quote:Waar is het mis gegaan?
18 januari 2006, door Miguel Willemsberg
De jeugdopleiding, hoe goed die ook is, moet doorgelicht worden. Er dient gewoon van jongs af aan gescout te worden op positie, talent en aanpassingsvermogen. Ajax wil naam maken door eigen spelers op te leiden, dan moeten er ook niet per seizoen vier of vijf buitenlanders voor het eerste elftal worden aangetrokken.
Daar zit wel de eerste score voor Martin van Geel: niet in het wilde weg shoppen omdat er toch geld aanwezig is. Het aanwezige geld moet naar mijn mening gebruikt worden om het salarisplafond op te schroeven zodat Ajax tenminste in staat is om spelers aan te trekken die normaal niet haalbaar blijken vanwege het gevraagde salaris.
Maar wederom is net als met Louis van Gaal en Ronald Koeman een technisch directeur gekomen terwijl er al een trainer was. Heeft Ajax niet geleerd? Als één ding duidelijk moet zijn na al deze ellende is dat men altijd eerst naar het verleden moet kijken wil men zich goed voorbereiden op de Toekomst. Pijnlijk moet ik toezien hoe mijn Ajax het zelfs tegen een leuke club als NEC moeilijk heeft. Een ploeg als Heerenveen is gewoon een angstgegner geworden, AZ een topclub en het lijkt erop alsof Feyenoord en PSV de betere talenten in huis hebben.
Al toen Van der Vaart en Sneijder werden opgenomen in het eerste elftal moet duidelijk zijn geworden dat het middenveld erg sterk moest zijn om verdedigend ook ondersteuning te geven. De twee supertalenten zijn aanvallend een gevaar voor elke club, maar aan verdedigen doen of deden ze niet vanwege instelling of gewoon fysieke tekortkoming. Met Olaf Lindenbergh werd er een middenvelder aangetrokken die qua fysieke gesteldheid niet veel onder doet voor Wesley Sneijder. Onbegrijpelijk.
Als je een ploeg bouwt, laat dan diegenen die de toekomst van Ajax worden zoveel mogelijk spelen! Haal geen spelers om de zogenaamde balans tussen jeugd en ervaring te verbeteren, maar laat het nieuwe team zo lang mogelijk in een vaste opstelling spelen zodat er in het nieuwe seizoen een ingespeelde ploeg staat die enkel op wat kleine of gerichte versterkingen na geen veranderingen ondergaat.
Ik hoop dat het beter gaat met Ajax, Blind moet weg want mijn Ajax-hart bloedt!
quote:Nigel de Jong laat binnen twee weken weten waar hij volgend seizoen zal voetballen. De middenvelder van Ajax wordt al maandenlang in verband gebracht met verschillende buitenlandse clubs. De Jong heeft nog geen besluit genomen over zijn toekomst. Zijn zaakwaarnemer verklaart tegenover het Spaanse ABC dat dit nog in januari zal gebeuren.
Borussia Dortmund, Benfica, Celtic, Sevilla, West Ham United, Manchester United en Chelsea waren geïnteresseerd in de speler. Omdat zijn contract aankomende zomer afloopt, mag hij transfervrij de Arena verlaten. Een contractverlenging zit er niet in, omdat De Jong er genoeg van heeft elke keer op een andere positie te moeten spelen en omdat hij naar eigen zeggen toe is aan een nieuwe uitdaging.
Celtic, Dortmund en West Ham United hebben zich officieel gemeld bij Ajax, maar een aanbieding van de Schotten werd direct van de tafel geveegd. In de winterstop vloog de Oranje-international naar Sevilla, en heeft na een gesprek met de leiding er een zeer goed gevoel aan over gehouden.
Ook West Ham United is ondertussen afgehaakt. Zij huren per direct rechtsback Marcin Baszczynski van Sparta Praag.
quote:Op donderdag 19 januari 2006 12:54 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
mooi naam voor je fanblad zeg
quote:Technisch directeur Martin van Geel verklaarde gisteren al dat Rosales niet mag vertrekken bij Ajax. De Amsterdammers zouden zuinig zijn op hun buitenspelers.
klinkt inderdaad als een gevalletje Mido...quote:Op donderdag 19 januari 2006 14:23 schreef M0NTANA het volgende:
Nigel de Jong is door het hele elftal geslingerd, soms werd hij ook niet opgesteld, maar dat is just part of the game en ook bij West Ham United, Celtic, Sevilla en Borussia Dortmund is hij niet wekelijks verzekerd van een basisplaats op zijn favoriete positie. Nigel de Jong is 21 jaar, Ajax zit in zijn hart en het is een geboren en getogen Amsterdammer, waarom ga je dan niet eerst eens een jaar of drie vechten voor successen bij Ajax? Waarom nu al zo'n grote bek en naar het buitenland? Nigel de Jong vind ik maar hypocriet, toch hoop ik dat hij tot het besef komt dat nog een paar jaar Ajax niet slecht is voor zijn ontwikkeling. Maar goed, dat is hopen tegen beter weten in.
Mido ?quote:Op donderdag 19 januari 2006 14:32 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
klinkt inderdaad als een gevalletje Mido...
Nordin Wooter en Kiki Musampa waren nog geen international, Nigel de Jong is al tienvoudig Oranje-international. Zegt wellicht ook meer over het wazige beleid van San Marco.quote:Op donderdag 19 januari 2006 14:34 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Mido ?
Eerder Wooter, Musampa, etc.
Tis iig heel zelfzaam geworden. En als ze clubliefde hebben dan stuurt Ajax ze alsnog gewoon weg hoor (de ridder anyone?).quote:Op donderdag 19 januari 2006 14:47 schreef Jasza het volgende:
Clubliefde bestaat allang niet meer..
De Ridder speelt zometeen ergens bij een obscuur 4e divisie clubje in Spanje.quote:Op donderdag 19 januari 2006 14:53 schreef Jasza het volgende:
De Ridder is nu ookal aan het zeuren bij Celta, die gast denkt echt dat hij zomaar ineens daar wel in de basis gaat komen..
En komt op een gegeven moment terecht bij De Graafschap, net als dat andere voormalige supertalent van Ajax, Arno Splinter (de opvolger van Danny Blind werd hij ooit genoemd).quote:Op donderdag 19 januari 2006 15:00 schreef DeTolk het volgende:
[..]
De Ridder speelt zometeen ergens bij een obscuur 4e divisie clubje in Spanje.
oja, en Dennis Schulp; de nieuwe Bergkampquote:Op donderdag 19 januari 2006 15:02 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
En komt op een gegeven moment terecht bij De Graafschap, net als dat andere voormalige supertalent van Ajax, Arno Splinter (de opvolger van Danny Blind werd hij ooit genoemd).
Dennis Schulp leek ook best een beetje op Dennis Bergkamp, alleen qua voetbal in de verste verte niet.quote:Op donderdag 19 januari 2006 15:03 schreef Ko_9 het volgende:
[..]
oja, en Dennis Schulp; de nieuwe Bergkamp![]()
Ik lees ze niet eens meer. Tijdsverspilling. Het lijkt alsof iedereen denkt dat ze columns kunnen schrijven. Houd toch gewoon je muil, het is niet alsof je wat schrijft wat nog niet is gezegd.quote:Op donderdag 19 januari 2006 14:07 schreef M0NTANA het volgende:
Iedereen denkt volgens mij dat hij een column over de situatie bij Ajax moet schrijven.![]()
Wat is dit nou weer voor geschiedvervalsing?quote:Op donderdag 19 januari 2006 14:51 schreef M0NTANA het volgende:
Daniël de Ridder gaf, voordat Ajax bekendmaakte zijn contract niet te verlengen, zelf ook al eens aan dat hij wellicht uit zichzelf zou vertrekken, om aan meer speeltijd te komen.
quote:Tom de Mul keert, mits hij zich goed door blijft ontwikkelen, komende zomer terug bij Ajax. De huurling speelt momenteel verdienstelijk bij Vitesse en dat is Ajax-trainer Danny Blind niet onopgemerkt gebleven.
Aan Highlow vertelt de Belgische vleugelspits dat Blind hem de belofte heeft gedaan dat hij een nieuwe kans in de Amsterdamse hoofdmacht krijgt. Voorwaarde is wel dat De Mul zich de komende maanden net zo blijft ontwikkelen als de afgelopen maanden, waarin hij indruk maakte in Arnhem.
quote:Op donderdag 19 januari 2006 15:33 schreef Tobbes het volgende:
Het enige wat de Jong een zogenaamd goede speler maakt bij mensen is die ene goal tegen Arsenal.
Noem mij 5 wedstrijden de afgelopen 2 seizoenen waarin wij hem niet hadden kunnen missen.quote:Op donderdag 19 januari 2006 15:34 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]dat is onzin. In vorm is het een hele goede speler.
Niets vervalsing, eind 2004 gaf Daniël de Ridder aan dat hij meer speeltijd wilde, anders zou hij zijn contract niet verlengen en vertrekken bij Ajax. Prompt stelde toenmalig trainer/coach Ronald Koeman de rechtsbuiten meer op en werd het contract verlengd, waardoor het vertrek van Daniël de Ridder eind augustus 2005 naar het Spaanse Celta de Vigo best onverwacht was. Maar het is dus echt niet zo dat Daniël de Ridder per sé bij Ajax wilde blijven, dus om nou van onvoorwaardelijke clubliefde te praten, vind ik onterecht.quote:Op donderdag 19 januari 2006 15:23 schreef gras het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor geschiedvervalsing?
Die kerel tekende nog géén jaar voor hij vertrok een contract (tot 2008) wat hem maakte tot de best betaalde bankzitter/tribunklant van heel Nederland.
Noem mij 5 wedstrijden in de afgelopen 2 seizoenen dat Ajax echt in vorm wasquote:Op donderdag 19 januari 2006 15:35 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Noem mij 5 wedstrijden de afgelopen 2 seizoenen waarin wij hem niet hadden kunnen missen.
hij heeft meer dan eens belangrijke doelpunten gescoord.quote:Op donderdag 19 januari 2006 15:35 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Noem mij 5 wedstrijden de afgelopen 2 seizoenen waarin wij hem niet hadden kunnen missen.
Thun volgens mijquote:Op donderdag 19 januari 2006 15:40 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
hij heeft meer dan eens belangrijke doelpunten gescoord.
het is dat mijn geheugen niet zo goed is anders wist ik wel tegen wie
Mjah zou kunnen; ik viel letterlijk in slaapquote:Op donderdag 19 januari 2006 15:52 schreef Roycoooooo het volgende:
Bronby was t Sneijder!!
Sparta uitquote:Op donderdag 19 januari 2006 15:35 schreef Tobbes het volgende:
Post ze dan niet.quote:Op donderdag 19 januari 2006 14:07 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Iedereen denkt volgens mij dat hij een column over de situatie bij Ajax moet schrijven.![]()
Schoen opetenquote:Op donderdag 19 januari 2006 19:58 schreef TimoBasso het volgende:
Als ie in Spanje de sterren van de hemel speelt,dan vreet ik mijn voetbalschoen op.
( ik zie het ook nog gebeuren ook)
Ik neem aan van wel, hij heeft zich altijd keurig opgesteld en verdient een ereronde.quote:Op donderdag 19 januari 2006 19:52 schreef jna het volgende:
Komt er nog een afscheid, hij was toch een van de vaste gezichten van Ajax.
quote:
quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:00 schreef Nashje het volgende:
Ben benieuwd wie Van Geel er in de plaats voor aantrekt.
Is dat soms een talentvolle Britse, linksbenige centrale verdediger?quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:02 schreef TerroRobbie het volgende:
Burberry
Talentvol niet...quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:04 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
[..]
Is dat soms een talentvolle Britse, linksbenige centrale verdediger?![]()
dan kloon ik van Geel en geef hem alle functies bij Ajaxquote:Op donderdag 19 januari 2006 21:04 schreef Tobbes het volgende:
Stam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |