Hij is geen supporter van Ajax, hij is aanhanger. Hij is supporter van ASWH.quote:Op woensdag 18 januari 2006 16:36 schreef M0NTANA het volgende:
Steven Pienaar officieel weg bij Ajax (zie site BVB), Nourdin Boukhari moet vertrekken en dus is de vraag of methodmich nog supporter blijft van Ajax?
Supporter sowieso niet, aanhanger wel. Maar ik heb wel het idee dat ik steeds minder met Ajax heb. Waardeloze mentaliteit de laatste jaren, domme aankopen, goede spelers worden voor een habbekrats verkocht of voelen geen waardering. Doodzonde.quote:Op woensdag 18 januari 2006 16:36 schreef M0NTANA het volgende:
Steven Pienaar officieel weg bij Ajax (zie site BVB), Nourdin Boukhari moet vertrekken en dus is de vraag of methodmich nog supporter blijft van Ajax?
Erg fraai.quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:05 schreef JaWi het volgende:
Uitshirt 2006-2007 bekend?
Op een Ajax Netwerk subforum is een foto geplaatst van het mogelijke uitshirt voor het seizoen 2006-2007. Het shirt is zwart met rode accenten en lijkt zeer treffend op het 'exclusieve' Champions League-shirt dat er eerder was.
[afbeelding].
Succesaanhanger dus.quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:08 schreef methodmich het volgende:
[..]
Supporter sowieso niet, aanhanger wel. Maar ik heb wel het idee dat ik steeds minder met Ajax heb. Waardeloze mentaliteit de laatste jaren, domme aankopen, goede spelers worden voor een habbekrats verkocht of voelen geen waardering. Doodzonde.
Heeft meer met de club te maken dan met winst, Suijk. De manier waarop er nu weer met een Aggelos omgegaan wordt, ronduit schandalig. Escudé, zelfde verhaal. En dan zwijg ik maar over Nigel, Steven en Nourdin.quote:
quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:13 schreef methodmich het volgende:
[..]
Heeft meer met de club te maken dan met winst, Suijk. De manier waarop er nu weer met een Aggelos omgegaan wordt, ronduit schandalig. Escudé, zelfde verhaal. En dan zwijg ik maar over Nigel, Steven en Nourdin.
Dat mag hij toch vinden?quote:
Ik snap je wel en het staat me ook tegen hoe ze sommige zaken 'oplossen'. Maar ja, ik kan er niet niet van houden, als je begrijpt wat ik bedoel. Ik zie het als een grote zure appel en straks komt er weer 'gewoon' een hele grote zoete taart.quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:13 schreef methodmich het volgende:
[..]
Heeft meer met de club te maken dan met winst, Suijk. De manier waarop er nu weer met een Aggelos omgegaan wordt, ronduit schandalig. Escudé, zelfde verhaal. En dan zwijg ik maar over Nigel, Steven en Nourdin.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |