Mjah zou kunnen; ik viel letterlijk in slaapquote:Op donderdag 19 januari 2006 15:52 schreef Roycoooooo het volgende:
Bronby was t Sneijder!!
Sparta uitquote:Op donderdag 19 januari 2006 15:35 schreef Tobbes het volgende:
Noem mij 5 wedstrijden de afgelopen 2 seizoenen waarin wij hem niet hadden kunnen missen.
Post ze dan niet.quote:Op donderdag 19 januari 2006 14:07 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Iedereen denkt volgens mij dat hij een column over de situatie bij Ajax moet schrijven.![]()
Schoen opetenquote:Op donderdag 19 januari 2006 19:58 schreef TimoBasso het volgende:
Als ie in Spanje de sterren van de hemel speelt,dan vreet ik mijn voetbalschoen op.
( ik zie het ook nog gebeuren ook)
Ik neem aan van wel, hij heeft zich altijd keurig opgesteld en verdient een ereronde.quote:Op donderdag 19 januari 2006 19:52 schreef jna het volgende:
Komt er nog een afscheid, hij was toch een van de vaste gezichten van Ajax.
quote:
quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:00 schreef Nashje het volgende:
Ben benieuwd wie Van Geel er in de plaats voor aantrekt.
Is dat soms een talentvolle Britse, linksbenige centrale verdediger?quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:02 schreef TerroRobbie het volgende:
Burberry
Talentvol niet...quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:04 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
[..]
Is dat soms een talentvolle Britse, linksbenige centrale verdediger?![]()
dan kloon ik van Geel en geef hem alle functies bij Ajaxquote:Op donderdag 19 januari 2006 21:04 schreef Tobbes het volgende:
Stam.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |