abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34226267
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 23:50 schreef Tobbes het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Als wij deze spelers aan hun contract hadden gehouden, hadden ze dit seizoen nog in een Ajax shirt gelopen.
Zlatan, Chivu en Van der Vaart
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_34228175
Seizoen 2002-2003

Waarom we dat jaar geen kampioen zijn geworden is mij nog steeds een raadsel
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_34228191
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 01:36 schreef StarGazer het volgende:
Seizoen 2002-2003

Waarom we dat jaar geen kampioen zijn geworden is mij nog steeds een raadsel
Wat denk je zelf? Twee keer verloren van PSV, dat deed het hem dat seizoen.

[ Bericht 7% gewijzigd door Radegast op 19-01-2006 01:44:15 ]
pi_34228217
Die blonde vetzak
pi_34228296
sinds wanneer heeft Kone een contract bij ajax gehad alsk vragen mag, alsk die plaatjes mag geloven
10. Jari Litmanen
Ajacied ben je niet voor even, Ajacied ben je voor het leven
Biblis le Grosse Pedal Slakmoncul!!!
pi_34228314
Nee niet, maar zonder gepruts was dat ook een Ajacied geweest.
pi_34230579
Kampioenen!
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
  donderdag 19 januari 2006 @ 09:04:35 #208
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_34231051
Altijd. Ajax. Amsterdam
pi_34231163
Anders sturen we Blind de laan uit en halen we van Gaal terug.. Hij komt toch vrij:
quote:
AZ-trainer Louis van Gaal heeft gisteren na de gewonnen wedstrijd tegen ADO Den Haag (3-1) laten weten dat hij bij de Alkmaarse club vertrekt als er in het nieuwe stadion geen kunstgras wordt aangelegd. Hij reageerde op opmerkingen van journalisten dat er al besloten zou zijn voor een normale 'ouderwetse' grasmat. Volgens Van Gaal is er namelijk nog niets besloten. ''Of ik word voorgelogen of de kranten schrijven onzin, zoals ze wel vaker doen'', zei de trainer op de persconferentie na afloop.
pi_34231515
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 09:13 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Anders sturen we Blind de laan uit en halen we van Gaal terug.. Hij komt toch vrij:
[..]
Hoe sneller hoe beter.
pi_34231570
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 23:26 schreef PLAE@ het volgende:

[..]

leg uit?

Gaan er dan ineens honderden Amsterdammers die kant op ipv de standaard groep die vrijwel jaarlijks een poging doet?
Die kans acht ik goed aanwezig ja. Anders kan er wel eens onrust ontstaan, ook met het oog op de belachelijke gecreerde problemen van vorig jaar.
  donderdag 19 januari 2006 @ 09:36:33 #212
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_34231574
Is Louis van Gaal ruilen met Danny Blind een optie?
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_34231715
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 09:36 schreef M0NTANA het volgende:
Is Louis van Gaal ruilen met Danny Blind een optie?
Zal Scheringa wel niet leuk vinden..

*denkt..*

Ik zeg doen...
pi_34232159
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 09:36 schreef devv05 het volgende:

[..]

Die kans acht ik goed aanwezig ja. Anders kan er wel eens onrust ontstaan, ook met het oog op de belachelijke gecreerde problemen van vorig jaar.
Overigens zie ik nog nergens niets over de kaartverkoop .
slettebak [@] gmail.com
  donderdag 19 januari 2006 @ 10:36:22 #215
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_34233073
Wie gaat er mee naar Alkmaar en even een grasveldje aanleggen?
Jawel, je keek.
  donderdag 19 januari 2006 @ 10:38:49 #216
131729 jna
pi_34233138
We hebben tenslotte al genoeg gedaan aan dat stadion
Jawel, je keek.
  donderdag 19 januari 2006 @ 10:39:45 #217
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_34233160
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 10:36 schreef jna het volgende:
Wie gaat er mee naar Alkmaar en even een grasveldje aanleggen?
Kunstgras, welteverstaan.
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_34233174
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 21:27 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Wanneer begint de voorverkoop voor Feyenoord - Ajax nu eindelijk eens?
PSV uit begon ook pas de week voor de wedstrijd...
I didn't lose my mind, it was mine to give away.
  donderdag 19 januari 2006 @ 10:44:56 #219
131729 jna
pi_34233306
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 10:39 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Kunstgras, welteverstaan.
Jij wilt van Gaal niet terug?
Jawel, je keek.
  donderdag 19 januari 2006 @ 10:50:06 #220
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_34233455
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 10:44 schreef jna het volgende:

[..]

Jij wilt van Gaal niet terug?
Net wakker, je hebt helemaal gelijk!

Natuurlijk wil ik Louis van Gaal terug, ook al krijgt de ArenA dan kunstgras.
  donderdag 19 januari 2006 @ 10:55:33 #221
131729 jna
pi_34233566
Dus, wie weet nog een goeie tuinman die goed gras aan kan leggen.
Jawel, je keek.
pi_34233887
AJAX
pi_34234207
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 01:37 schreef Radegast het volgende:

[..]

Wat denk je zelf? Twee keer verloren van PSV, dat deed het hem dat seizoen.
Wij waren een stuk beter dat jaar
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_34234669
Schijnt dus een grapje te zijn van de heer Van Gaal
pi_34234809
quote:
Mauro Rosales blijft sowieso tot het einde van het seizoen bij Ajax, zo meldt de Argentijnse krant Clarin vandaag. River Plate wilde de buitenspeler huren, maar zou niet kunnen voldoeen aan de eisen van de Amsterdamse club.

Technisch directeur Martin van Geel verklaarde gisteren al dat Rosales niet mag vertrekken bij Ajax. De Amsterdammers zouden zuinig zijn op hun buitenspelers.

Clarin meldde echter dat Rosales naar River zou gaan, maar spreekt deze berichtgeving vandaag weer tegen.
  donderdag 19 januari 2006 @ 11:50:24 #227
131729 jna
pi_34235103
playoffs dus ook in 2007, maar laten we hopen dat Ajax dan gewoon nummer 1 staat zoals het hoort
Jawel, je keek.
pi_34235570
Mauro
pi_34236323
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 11:50 schreef jna het volgende:
playoffs dus ook in 2007, maar laten we hopen dat Ajax dan gewoon nummer 1 staat zoals het hoort
Laten we het hopen ja, want als ik egens een scheithekel aan heb zijn het de playoffs wel
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_34236755
quote:
De Rat: "Vandaag gesprek NAC en Anastasiou"
Zoals bekend zal Ajax Anastasiou niets in de weg leggen indien hij een nieuwe club zal vinden. De site van het NAC fanzine De Rat meldt vandaag dat NAC een gesprek heeft met Ajax-spits Yannis Anastasiou. Volgens deze bron hebben ook Roda en NEC interesse in de in Amsterdam overbodig geworden spits. Anastasiou zou in Breda Pierre van Hooijdonk moeten gaan vervangen en een contract aangeboden krijgen van 3 jaar volgens De Rat
pi_34236824
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 12:40 schreef Jasza het volgende:

[..]
Ach, we krijgen er sowieso geen cent voor... Maar ik gun het Ananas wel
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
  donderdag 19 januari 2006 @ 12:45:48 #232
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_34236904
Ananas verdient wel een basisplaats bij NAC
pi_34236955
Ze zullen er meer aan hebben dan aan piet van huildonk
Houd van een lijntje.
pi_34236979
quote:

[..]
nou dat zou ik wel een mooie club voor hem vinden, komt platsje in de spits vrij daar, denk dat hij die wel goed kan opvullen
pi_34237181
quote:
De Rat: "Vandaag gesprek NAC en Anastasiou"
Zoals bekend zal Ajax Anastasiou niets in de weg leggen indien hij een nieuwe club zal vinden. De site van het NAC fanzine De Rat meldt vandaag dat NAC een gesprek heeft met Ajax-spits Yannis Anastasiou. Volgens deze bron hebben ook Roda en NEC interesse in de in Amsterdam overbodig geworden spits. Anastasiou zou in Breda Pierre van Hooijdonk moeten gaan vervangen en een contract aangeboden krijgen van 3 jaar volgens De Rat
mooi naam voor je fanblad zeg
pi_34237250
Ik zal maar niet zeggen hoe het stadion nu heet....
Houd van een lijntje.
pi_34237465
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 12:54 schreef Mangoworks2002 het volgende:

[..]

speciaal voor Pierre
pi_34237947
Pirat van Hooijdonk hihi

Goed dat Mauro blijft, je moet die jongen gewoon paar wedstrijden laten staan, dan komt het vertrouwen ook wel weer !!
A.F.C.A.
Op woensdag 13 juni 2007 09:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
knuffelnegertje van de SC! ^O^
  donderdag 19 januari 2006 @ 13:21:17 #239
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_34238126
Voor wie het interview met Van Geel nog wil lezen (Uit de VI) mail dan naar Hools1000@hotmail.com
pi_34238404
K heb t al gelezen ja, maar stonden er nu zulke schokkende dingen in dan? Vond t nog wel meevallen
A.F.C.A.
pi_34238946
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 13:28 schreef Roycoooooo het volgende:
K heb t al gelezen ja, maar stonden er nu zulke schokkende dingen in dan? Vond t nog wel meevallen
Inderdaad, kwam er weer op neer dat de huidige groep mentaliteit mist en dat men op termijn terug gaat naar 4-3-3. Ook werd weer de naam Cruijff bijgehaald, dat hij er niet mee kokketeert enzo.
De VI-verslaggever had er meer uit kunnen halen imo
En Vincent zag het koren
En Einstein het getal
En Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
  donderdag 19 januari 2006 @ 13:43:34 #242
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_34239007
VI is kut.
  donderdag 19 januari 2006 @ 14:07:57 #243
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_34239866
quote:
Waar is het mis gegaan?

18 januari 2006, door Miguel Willemsberg

De jeugdopleiding, hoe goed die ook is, moet doorgelicht worden. Er dient gewoon van jongs af aan gescout te worden op positie, talent en aanpassingsvermogen. Ajax wil naam maken door eigen spelers op te leiden, dan moeten er ook niet per seizoen vier of vijf buitenlanders voor het eerste elftal worden aangetrokken.

Daar zit wel de eerste score voor Martin van Geel: niet in het wilde weg shoppen omdat er toch geld aanwezig is. Het aanwezige geld moet naar mijn mening gebruikt worden om het salarisplafond op te schroeven zodat Ajax tenminste in staat is om spelers aan te trekken die normaal niet haalbaar blijken vanwege het gevraagde salaris.

Maar wederom is net als met Louis van Gaal en Ronald Koeman een technisch directeur gekomen terwijl er al een trainer was. Heeft Ajax niet geleerd? Als één ding duidelijk moet zijn na al deze ellende is dat men altijd eerst naar het verleden moet kijken wil men zich goed voorbereiden op de Toekomst. Pijnlijk moet ik toezien hoe mijn Ajax het zelfs tegen een leuke club als NEC moeilijk heeft. Een ploeg als Heerenveen is gewoon een angstgegner geworden, AZ een topclub en het lijkt erop alsof Feyenoord en PSV de betere talenten in huis hebben.

Al toen Van der Vaart en Sneijder werden opgenomen in het eerste elftal moet duidelijk zijn geworden dat het middenveld erg sterk moest zijn om verdedigend ook ondersteuning te geven. De twee supertalenten zijn aanvallend een gevaar voor elke club, maar aan verdedigen doen of deden ze niet vanwege instelling of gewoon fysieke tekortkoming. Met Olaf Lindenbergh werd er een middenvelder aangetrokken die qua fysieke gesteldheid niet veel onder doet voor Wesley Sneijder. Onbegrijpelijk.

Als je een ploeg bouwt, laat dan diegenen die de toekomst van Ajax worden zoveel mogelijk spelen! Haal geen spelers om de zogenaamde balans tussen jeugd en ervaring te verbeteren, maar laat het nieuwe team zo lang mogelijk in een vaste opstelling spelen zodat er in het nieuwe seizoen een ingespeelde ploeg staat die enkel op wat kleine of gerichte versterkingen na geen veranderingen ondergaat.

Ik hoop dat het beter gaat met Ajax, Blind moet weg want mijn Ajax-hart bloedt!
Iedereen denkt volgens mij dat hij een column over de situatie bij Ajax moet schrijven.
pi_34240006
quote:
Nigel de Jong laat binnen twee weken weten waar hij volgend seizoen zal voetballen. De middenvelder van Ajax wordt al maandenlang in verband gebracht met verschillende buitenlandse clubs. De Jong heeft nog geen besluit genomen over zijn toekomst. Zijn zaakwaarnemer verklaart tegenover het Spaanse ABC dat dit nog in januari zal gebeuren.

Borussia Dortmund, Benfica, Celtic, Sevilla, West Ham United, Manchester United en Chelsea waren geïnteresseerd in de speler. Omdat zijn contract aankomende zomer afloopt, mag hij transfervrij de Arena verlaten. Een contractverlenging zit er niet in, omdat De Jong er genoeg van heeft elke keer op een andere positie te moeten spelen en omdat hij naar eigen zeggen toe is aan een nieuwe uitdaging.

Celtic, Dortmund en West Ham United hebben zich officieel gemeld bij Ajax, maar een aanbieding van de Schotten werd direct van de tafel geveegd. In de winterstop vloog de Oranje-international naar Sevilla, en heeft na een gesprek met de leiding er een zeer goed gevoel aan over gehouden.

Ook West Ham United is ondertussen afgehaakt. Zij huren per direct rechtsback Marcin Baszczynski van Sparta Praag.
pi_34240120
Iedereen weet ook precies waar het fout zit en waar het allemaal verbeterd moet worden

Ik vraag me serieus af wat er nou precies moet gebeuren willen we snel uit deze situatie komen. Een nieuwe trainer helpt niet direct, een nieuwe speler gaat niet direct helpen, bestuurlijke veranderingen zullen ook niet de prestaties bevorderen. Schoon schip maken is het enige hulpmiddel, maar hoelang dat gaat duren
pi_34240132
zolang hij maar weg gaat vind ik het best, het liefst zo snel mogelijk

ik heb het helemaal gehad met dat ventje
Houd van een lijntje.
  donderdag 19 januari 2006 @ 14:23:11 #247
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_34240415
Nigel de Jong is door het hele elftal geslingerd, soms werd hij ook niet opgesteld, maar dat is just part of the game en ook bij West Ham United, Celtic, Sevilla en Borussia Dortmund is hij niet wekelijks verzekerd van een basisplaats op zijn favoriete positie. Nigel de Jong is 21 jaar, Ajax zit in zijn hart en het is een geboren en getogen Amsterdammer, waarom ga je dan niet eerst eens een jaar of drie vechten voor successen bij Ajax? Waarom nu al zo'n grote bek en naar het buitenland? Nigel de Jong vind ik maar hypocriet, toch hoop ik dat hij tot het besef komt dat nog een paar jaar Ajax niet slecht is voor zijn ontwikkeling. Maar goed, dat is hopen tegen beter weten in.
  donderdag 19 januari 2006 @ 14:26:50 #248
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_34240551
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 12:54 schreef Mangoworks2002 het volgende:

[..]

komop ietsjes beter inlezen mag wel hoor
quote:
Technisch directeur Martin van Geel verklaarde gisteren al dat Rosales niet mag vertrekken bij Ajax. De Amsterdammers zouden zuinig zijn op hun buitenspelers.
pi_34240756
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 14:23 schreef M0NTANA het volgende:
Nigel de Jong is door het hele elftal geslingerd, soms werd hij ook niet opgesteld, maar dat is just part of the game en ook bij West Ham United, Celtic, Sevilla en Borussia Dortmund is hij niet wekelijks verzekerd van een basisplaats op zijn favoriete positie. Nigel de Jong is 21 jaar, Ajax zit in zijn hart en het is een geboren en getogen Amsterdammer, waarom ga je dan niet eerst eens een jaar of drie vechten voor successen bij Ajax? Waarom nu al zo'n grote bek en naar het buitenland? Nigel de Jong vind ik maar hypocriet, toch hoop ik dat hij tot het besef komt dat nog een paar jaar Ajax niet slecht is voor zijn ontwikkeling. Maar goed, dat is hopen tegen beter weten in.
klinkt inderdaad als een gevalletje Mido...
  donderdag 19 januari 2006 @ 14:34:23 #250
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_34240832
Ik vind dit ernstiger dan Mido.
pi_34240842
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 14:32 schreef Mangoworks2002 het volgende:

[..]

klinkt inderdaad als een gevalletje Mido...
Mido ?

Eerder Wooter, Musampa, etc.
pi_34240997
Mido wilde nadat hij met veel stennis weg wilde bij ajax anders laatst toch erg graag terug...
  donderdag 19 januari 2006 @ 14:45:16 #253
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_34241212
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 14:34 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Mido ?

Eerder Wooter, Musampa, etc.
Nordin Wooter en Kiki Musampa waren nog geen international, Nigel de Jong is al tienvoudig Oranje-international. Zegt wellicht ook meer over het wazige beleid van San Marco.
pi_34241281
Clubliefde bestaat allang niet meer..
  donderdag 19 januari 2006 @ 14:48:24 #255
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_34241326
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 14:47 schreef Jasza het volgende:
Clubliefde bestaat allang niet meer..
Tis iig heel zelfzaam geworden. En als ze clubliefde hebben dan stuurt Ajax ze alsnog gewoon weg hoor (de ridder anyone?).
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_34241365
Wie zegt dat De Ridder clubliefde heeft ??
Houd van een lijntje.
  donderdag 19 januari 2006 @ 14:51:07 #257
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_34241436
Daniël de Ridder gaf, voordat Ajax bekendmaakte zijn contract niet te verlengen, zelf ook al eens aan dat hij wellicht uit zichzelf zou vertrekken, om aan meer speeltijd te komen.

Doordat de talentvolle spelers van Ajax overgehypt worden, gaan zij zichzelf overschatten. Ze moeten zich allemaal nog bewijzen, ze zijn er nog niet, ook al denken ze zelf van wel.
pi_34241504
Ze moeten niet denken dat omdat ze voor ajax spelen ze goed zijn, ze moeten wel goed blijven, en uiteraard naar behoren presteren...
pi_34241555
De Ridder is nu ookal aan het zeuren bij Celta, die gast denkt echt dat hij zomaar ineens daar wel in de basis gaat komen..
  donderdag 19 januari 2006 @ 15:00:58 #260
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_34241844
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 14:53 schreef Jasza het volgende:
De Ridder is nu ookal aan het zeuren bij Celta, die gast denkt echt dat hij zomaar ineens daar wel in de basis gaat komen..
De Ridder speelt zometeen ergens bij een obscuur 4e divisie clubje in Spanje.
  donderdag 19 januari 2006 @ 15:02:19 #261
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_34241904
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 15:00 schreef DeTolk het volgende:

[..]

De Ridder speelt zometeen ergens bij een obscuur 4e divisie clubje in Spanje.
En komt op een gegeven moment terecht bij De Graafschap, net als dat andere voormalige supertalent van Ajax, Arno Splinter (de opvolger van Danny Blind werd hij ooit genoemd).
pi_34241958
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 15:02 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

En komt op een gegeven moment terecht bij De Graafschap, net als dat andere voormalige supertalent van Ajax, Arno Splinter (de opvolger van Danny Blind werd hij ooit genoemd).
oja, en Dennis Schulp; de nieuwe Bergkamp
  donderdag 19 januari 2006 @ 15:07:32 #263
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_34242100
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 15:03 schreef Ko_9 het volgende:

[..]

oja, en Dennis Schulp; de nieuwe Bergkamp
Dennis Schulp leek ook best een beetje op Dennis Bergkamp, alleen qua voetbal in de verste verte niet.
  donderdag 19 januari 2006 @ 15:18:03 #264
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_34242438
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 14:07 schreef M0NTANA het volgende:
Iedereen denkt volgens mij dat hij een column over de situatie bij Ajax moet schrijven.
Ik lees ze niet eens meer. Tijdsverspilling. Het lijkt alsof iedereen denkt dat ze columns kunnen schrijven. Houd toch gewoon je muil, het is niet alsof je wat schrijft wat nog niet is gezegd.
pi_34242620
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 14:51 schreef M0NTANA het volgende:
Daniël de Ridder gaf, voordat Ajax bekendmaakte zijn contract niet te verlengen, zelf ook al eens aan dat hij wellicht uit zichzelf zou vertrekken, om aan meer speeltijd te komen.
Wat is dit nou weer voor geschiedvervalsing?

Die kerel tekende nog géén jaar voor hij vertrok een contract (tot 2008) wat hem maakte tot de best betaalde bankzitter/tribunklant van heel Nederland.
pi_34242861
quote:
Tom de Mul keert, mits hij zich goed door blijft ontwikkelen, komende zomer terug bij Ajax. De huurling speelt momenteel verdienstelijk bij Vitesse en dat is Ajax-trainer Danny Blind niet onopgemerkt gebleven.

Aan Highlow vertelt de Belgische vleugelspits dat Blind hem de belofte heeft gedaan dat hij een nieuwe kans in de Amsterdamse hoofdmacht krijgt. Voorwaarde is wel dat De Mul zich de komende maanden net zo blijft ontwikkelen als de afgelopen maanden, waarin hij indruk maakte in Arnhem.
pi_34242950
Het enige wat de Jong een zogenaamd goede speler maakt bij mensen is die ene goal tegen Arsenal.
pi_34242971
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 15:33 schreef Tobbes het volgende:
Het enige wat de Jong een zogenaamd goede speler maakt bij mensen is die ene goal tegen Arsenal.
dat is onzin. In vorm is het een hele goede speler.
pi_34242998
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 15:34 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

dat is onzin. In vorm is het een hele goede speler.
Noem mij 5 wedstrijden de afgelopen 2 seizoenen waarin wij hem niet hadden kunnen missen.
  donderdag 19 januari 2006 @ 15:37:56 #270
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_34243107
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 15:23 schreef gras het volgende:

[..]

Wat is dit nou weer voor geschiedvervalsing?

Die kerel tekende nog géén jaar voor hij vertrok een contract (tot 2008) wat hem maakte tot de best betaalde bankzitter/tribunklant van heel Nederland.
Niets vervalsing, eind 2004 gaf Daniël de Ridder aan dat hij meer speeltijd wilde, anders zou hij zijn contract niet verlengen en vertrekken bij Ajax. Prompt stelde toenmalig trainer/coach Ronald Koeman de rechtsbuiten meer op en werd het contract verlengd, waardoor het vertrek van Daniël de Ridder eind augustus 2005 naar het Spaanse Celta de Vigo best onverwacht was. Maar het is dus echt niet zo dat Daniël de Ridder per sé bij Ajax wilde blijven, dus om nou van onvoorwaardelijke clubliefde te praten, vind ik onterecht.
  donderdag 19 januari 2006 @ 15:38:47 #271
72703 Lionheaad
Nothing beats a Lion
pi_34243140
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 15:35 schreef Tobbes het volgende:

[..]

Noem mij 5 wedstrijden de afgelopen 2 seizoenen waarin wij hem niet hadden kunnen missen.
Noem mij 5 wedstrijden in de afgelopen 2 seizoenen dat Ajax echt in vorm was
wordt aan gewerkt....ben net terug
pi_34243196
quote:

[..]

hij heeft meer dan eens belangrijke doelpunten gescoord.
het is dat mijn geheugen niet zo goed is anders wist ik wel tegen wie
  donderdag 19 januari 2006 @ 15:43:52 #273
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_34243298
Sparta-uit, dit seizoen. Maar goed, ook in wedstrijden waarin hij niet scoort of voorbereidt kan Nigel de Jong belangrijk zijn geweest, daarbij kan het een verlengstuk zijn/worden van de Ajax-supporters. Maar als meneertje echt naar het buitenland wilt om respect te verdienen, mag hij gaan. Ik wil in de toekomst alleen nog maar voetballers die graag voor Ajax willen spelen, niets is belangrijker dan de club.
pi_34243314
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 15:40 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

hij heeft meer dan eens belangrijke doelpunten gescoord.
het is dat mijn geheugen niet zo goed is anders wist ik wel tegen wie
Thun volgens mij

En Brondby toevallig?
pi_34243601
Bronby was t Sneijder!!
A.F.C.A.
pi_34243679
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 15:52 schreef Roycoooooo het volgende:
Bronby was t Sneijder!!
Mjah zou kunnen; ik viel letterlijk in slaap

Maar ja dat heb je als je in 422 gaat zitten
pi_34247395
Niks mis met 422, heb ik een jaar gezeten

Was best gezellig
Houd van een lijntje.
  donderdag 19 januari 2006 @ 18:16:31 #278
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_34248431
quote:
Sparta uit
Praag thuis
Thun uit
AZ thuis
Feyenoord uit

En dan zijn dat alleen de wedstrijden waarin 'i'e scoorde.

[ Bericht 2% gewijzigd door twi op 19-01-2006 18:22:24 ]
pi_34248698
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 14:07 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Post ze dan niet.

Het scrollwieltje van m'n muis gaat haast naar de klote door die lappen tekst die niemand leest...

Mochten we hem terug willen kopen over een tijdje, hij heeft een clausule in z'n contract (moet in Spanje), slechts 18 miljoen euro!

[ Bericht 9% gewijzigd door Radegast op 19-01-2006 18:36:34 ]
pi_34251765
Oh, 18 miljoen. Schijntje voor Spaanse clausulebegrippen. Maar goed, ik wens hem veel succes!
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  donderdag 19 januari 2006 @ 19:52:25 #281
131729 jna
pi_34251935
Komt er nog een afscheid, hij was toch een van de vaste gezichten van Ajax.
Jawel, je keek.
  donderdag 19 januari 2006 @ 19:58:47 #282
37966 TimoBasso
Vai Vai,we need Bayliss
pi_34252205
Als ie in Spanje de sterren van de hemel speelt,dan vreet ik mijn voetbalschoen op.
( ik zie het ook nog gebeuren ook )
SKB | Michel Fabrizio | Noriyuki Haga
MotoGP | World Champion 2006 Nicky Hayden | World Champion 2007 Casey Stoner
Alice Team | Mika Kallio | Niccolò Canepa
  donderdag 19 januari 2006 @ 20:23:49 #283
131729 jna
pi_34253126
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 19:58 schreef TimoBasso het volgende:
Als ie in Spanje de sterren van de hemel speelt,dan vreet ik mijn voetbalschoen op.
( ik zie het ook nog gebeuren ook )
Schoen opeten
Jawel, je keek.
pi_34253397
De Mul terug?

Sorry maar dat vind ik echt zo'n speler die het bij een club als Vitesse leuk doet maar gewoon tekort komt voor Ajax, net als Boukhari zo'n beetje.
pi_34253775
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 19:52 schreef jna het volgende:
Komt er nog een afscheid, hij was toch een van de vaste gezichten van Ajax.
Ik neem aan van wel, hij heeft zich altijd keurig opgesteld en verdient een ereronde.
That's all folks!
pi_34253788
De Jong lijkt ook voor Sevilla te gaan kiezen, volgens AT5.
  donderdag 19 januari 2006 @ 20:43:15 #287
37966 TimoBasso
Vai Vai,we need Bayliss
pi_34253828
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 20:23 schreef jna het volgende:

[..]

Schoen opeten
SKB | Michel Fabrizio | Noriyuki Haga
MotoGP | World Champion 2006 Nicky Hayden | World Champion 2007 Casey Stoner
Alice Team | Mika Kallio | Niccolò Canepa
pi_34253845
Vind het toch wel klote dat Escudé is vertrokken. Ik heb zo'n gevoel dat ie bij Sevilla de sterren van de hemel gaat spelen.
pi_34253880
SQD is niet iemand die de sterren van de hemel gaat spelen. Gewoon degelijk verdedigen wel. En zijn kopgoaltjes meepikken.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_34253942
Ik bedoel met sterren van de hemel spelen dus dat ie een vaste waarde gaat worden bij Sevilla. Zodat vervolgens wat topclubs aan 'm gaan trekken.
pi_34254313
Ja, dat zou inderdaad wel eens kunnen. Hij had van mij ook niet weg gehoeven hoor.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_34254477
Ben benieuwd wie Van Geel er in de plaats voor aantrekt.
  donderdag 19 januari 2006 @ 21:01:39 #293
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_34254524
Waarom zou je Julien Escudé houden? Sinds 28 augustus 2005 speelde hij niet meer voor Ajax en zat hij zelfs op de tribune, daar is die jongen gewoon te goed en (zakelijk bekeken) te duur voor.
  donderdag 19 januari 2006 @ 21:04:36 #295
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_34254641
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 21:00 schreef Nashje het volgende:
Ben benieuwd wie Van Geel er in de plaats voor aantrekt.
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 21:02 schreef TerroRobbie het volgende:
Burberry
Is dat soms een talentvolle Britse, linksbenige centrale verdediger?
pi_34254651
Stam.
pi_34254692
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 21:04 schreef Tobbes het volgende:
Stam.
Doe maar niet.
pi_34254836
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 21:04 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

[..]

Is dat soms een talentvolle Britse, linksbenige centrale verdediger?
Talentvol niet...
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
  donderdag 19 januari 2006 @ 21:09:33 #299
131729 jna
pi_34254857
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 21:04 schreef Tobbes het volgende:
Stam.
dan kloon ik van Geel en geef hem alle functies bij Ajax
Jawel, je keek.
pi_34254883
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 21:09 schreef Superheld het volgende: