Tsja, dat is het gevolg van Adidas als sponsor.quote:
En hoe lang kijk jij al Ajax? Jaar of twee?quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:13 schreef Jasza het volgende:
[..]
Oftewel een gloryhunterAjacied ben je niet voor even, Ajacied ben je je hele leven
![]()
![]()
Oh jawel, maar in die zin is Ajax denk ik voor mij jouw FC Omniworld. Als je begrijpt wat ik bedoel.quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:17 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ik snap je wel en het staat me ook tegen hoe ze sommige zaken 'oplossen'. Maar ja, ik kan er niet niet van houden, als je begrijpt wat ik bedoel. Ik zie het als een grote zure appel en straks komt er weer 'gewoon' een hele grote zoete taart.
Dat mag wel, maar is niet echt sportief. Het is idd kut, maar de feeling met Ajax zla altijd blijvenquote:
Hoezo niet sportief? Als ze bovenaan hadden gestaan en de randzaken waren hetzelfde, had ik dezelfde mening gehad.quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:24 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Dat mag wel, maar is niet echt sportief. Het is idd kut, maar de feeling met Ajax zla altijd blijven
De feeling heb je altijd of heb je niet.quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:27 schreef methodmich het volgende:
[..]
Hoezo niet sportief? Als ze bovenaan hadden gestaan en de randzaken waren hetzelfde, had ik dezelfde mening gehad.
En je mag dus nooit kritiek hebben of je ergens niet in kunnen vinden? Dat is raar.quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:31 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
De feeling heb je altijd of heb je niet.
Ik zei al dat dat mag. Ik blijf het dan wel raar vinden dat de feeling dan opeens minder wordt..quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:31 schreef methodmich het volgende:
[..]
En je mag dus nooit kritiek hebben of je ergens niet in kunnen vinden? Dat is raar.
Nou ja, ik vind zoiets niet rijmen met de manier waarop ik beleid zou willen voeren, dus heb ik er wat minder mee dan voorheen.quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:48 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Ik zei al dat dat mag. Ik blijf het dan wel raar vinden dat de feeling dan opeens minder wordt..
Ik vind van welquote:Op woensdag 18 januari 2006 19:48 schreef Radegast het volgende:
Zou Niels Oude Kamphuis niet iets zijn voor Ajax volgend seizoen als rechtermiddenvelder?
Leeft die nog dan?quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:48 schreef Radegast het volgende:
Zou Niels Oude Kamphuis niet iets zijn voor Ajax volgend seizoen als rechtermiddenvelder?
Sinds ik geboren ben, ben een echte Amsterdammer dus wat is je puntquote:Op woensdag 18 januari 2006 19:22 schreef methodmich het volgende:
[..]
En hoe lang kijk jij al Ajax? Jaar of twee?
De vraag is hoe lang dat is. Want je weet helemaal niet hoe lang anderen dat al doen, je overhaaste conclusie was dus wat vreemd.quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:52 schreef Jasza het volgende:
[..]
Sinds ik geboren ben, ben een echte Amsterdammer dus wat is je punt![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |