Hij is geen supporter van Ajax, hij is aanhanger. Hij is supporter van ASWH.quote:Op woensdag 18 januari 2006 16:36 schreef M0NTANA het volgende:
Steven Pienaar officieel weg bij Ajax (zie site BVB), Nourdin Boukhari moet vertrekken en dus is de vraag of methodmich nog supporter blijft van Ajax?
Supporter sowieso niet, aanhanger wel. Maar ik heb wel het idee dat ik steeds minder met Ajax heb. Waardeloze mentaliteit de laatste jaren, domme aankopen, goede spelers worden voor een habbekrats verkocht of voelen geen waardering. Doodzonde.quote:Op woensdag 18 januari 2006 16:36 schreef M0NTANA het volgende:
Steven Pienaar officieel weg bij Ajax (zie site BVB), Nourdin Boukhari moet vertrekken en dus is de vraag of methodmich nog supporter blijft van Ajax?
Erg fraai.quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:05 schreef JaWi het volgende:
Uitshirt 2006-2007 bekend?
Op een Ajax Netwerk subforum is een foto geplaatst van het mogelijke uitshirt voor het seizoen 2006-2007. Het shirt is zwart met rode accenten en lijkt zeer treffend op het 'exclusieve' Champions League-shirt dat er eerder was.
[afbeelding].
Succesaanhanger dus.quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:08 schreef methodmich het volgende:
[..]
Supporter sowieso niet, aanhanger wel. Maar ik heb wel het idee dat ik steeds minder met Ajax heb. Waardeloze mentaliteit de laatste jaren, domme aankopen, goede spelers worden voor een habbekrats verkocht of voelen geen waardering. Doodzonde.
Heeft meer met de club te maken dan met winst, Suijk. De manier waarop er nu weer met een Aggelos omgegaan wordt, ronduit schandalig. Escudé, zelfde verhaal. En dan zwijg ik maar over Nigel, Steven en Nourdin.quote:
quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:13 schreef methodmich het volgende:
[..]
Heeft meer met de club te maken dan met winst, Suijk. De manier waarop er nu weer met een Aggelos omgegaan wordt, ronduit schandalig. Escudé, zelfde verhaal. En dan zwijg ik maar over Nigel, Steven en Nourdin.
Dat mag hij toch vinden?quote:
Ik snap je wel en het staat me ook tegen hoe ze sommige zaken 'oplossen'. Maar ja, ik kan er niet niet van houden, als je begrijpt wat ik bedoel. Ik zie het als een grote zure appel en straks komt er weer 'gewoon' een hele grote zoete taart.quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:13 schreef methodmich het volgende:
[..]
Heeft meer met de club te maken dan met winst, Suijk. De manier waarop er nu weer met een Aggelos omgegaan wordt, ronduit schandalig. Escudé, zelfde verhaal. En dan zwijg ik maar over Nigel, Steven en Nourdin.
Tsja, dat is het gevolg van Adidas als sponsor.quote:
En hoe lang kijk jij al Ajax? Jaar of twee?quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:13 schreef Jasza het volgende:
[..]
Oftewel een gloryhunterAjacied ben je niet voor even, Ajacied ben je je hele leven
![]()
![]()
Oh jawel, maar in die zin is Ajax denk ik voor mij jouw FC Omniworld. Als je begrijpt wat ik bedoel.quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:17 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ik snap je wel en het staat me ook tegen hoe ze sommige zaken 'oplossen'. Maar ja, ik kan er niet niet van houden, als je begrijpt wat ik bedoel. Ik zie het als een grote zure appel en straks komt er weer 'gewoon' een hele grote zoete taart.
Dat mag wel, maar is niet echt sportief. Het is idd kut, maar de feeling met Ajax zla altijd blijvenquote:
Hoezo niet sportief? Als ze bovenaan hadden gestaan en de randzaken waren hetzelfde, had ik dezelfde mening gehad.quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:24 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Dat mag wel, maar is niet echt sportief. Het is idd kut, maar de feeling met Ajax zla altijd blijven
De feeling heb je altijd of heb je niet.quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:27 schreef methodmich het volgende:
[..]
Hoezo niet sportief? Als ze bovenaan hadden gestaan en de randzaken waren hetzelfde, had ik dezelfde mening gehad.
En je mag dus nooit kritiek hebben of je ergens niet in kunnen vinden? Dat is raar.quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:31 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
De feeling heb je altijd of heb je niet.
Ik zei al dat dat mag. Ik blijf het dan wel raar vinden dat de feeling dan opeens minder wordt..quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:31 schreef methodmich het volgende:
[..]
En je mag dus nooit kritiek hebben of je ergens niet in kunnen vinden? Dat is raar.
Nou ja, ik vind zoiets niet rijmen met de manier waarop ik beleid zou willen voeren, dus heb ik er wat minder mee dan voorheen.quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:48 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Ik zei al dat dat mag. Ik blijf het dan wel raar vinden dat de feeling dan opeens minder wordt..
Ik vind van welquote:Op woensdag 18 januari 2006 19:48 schreef Radegast het volgende:
Zou Niels Oude Kamphuis niet iets zijn voor Ajax volgend seizoen als rechtermiddenvelder?
Leeft die nog dan?quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:48 schreef Radegast het volgende:
Zou Niels Oude Kamphuis niet iets zijn voor Ajax volgend seizoen als rechtermiddenvelder?
Sinds ik geboren ben, ben een echte Amsterdammer dus wat is je puntquote:Op woensdag 18 januari 2006 19:22 schreef methodmich het volgende:
[..]
En hoe lang kijk jij al Ajax? Jaar of twee?
De vraag is hoe lang dat is. Want je weet helemaal niet hoe lang anderen dat al doen, je overhaaste conclusie was dus wat vreemd.quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:52 schreef Jasza het volgende:
[..]
Sinds ik geboren ben, ben een echte Amsterdammer dus wat is je punt![]()
Hoelang, als we er vanuit gaan dat ik vanaf me 4e kijk dan is het 13 jaarquote:Op woensdag 18 januari 2006 19:56 schreef methodmich het volgende:
[..]
De vraag is hoe lang dat is. Want je weet helemaal niet hoe lang anderen dat al doen, je overhaaste conclusie was dus wat vreemd.
Nou, ik vind dat je gelijk hebt in je punten opzich maar ik snap niet dat je dan ineens minder voor Ajax word ?quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:58 schreef methodmich het volgende:
Nou, dan is het dus vreemd om iemand die de club dan al langer heeft gevolgd als gloryhunter te gaan betitelen. Dat is het punt.
Ik zeg niet dat ik er minder voor word, meer dat ik er minder mee heb in het algemeen.quote:Op woensdag 18 januari 2006 20:00 schreef Jasza het volgende:
[..]
Nou, ik vind dat je gelijk hebt in je punten opzich maar ik snap niet dat je dan ineens minder voor Ajax word ?
Damn!!!....ik ben ook eens gaan tellen....dit jaar voor het 18de seizoen een seizoenkaart...quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:57 schreef Jasza het volgende:
[..]
Hoelang, als we er vanuit gaan dat ik vanaf me 4e kijk dan is het 13 jaar![]()
Nu je het zegt zien de rode vlakken er wel heel nep uit.quote:Op woensdag 18 januari 2006 20:11 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik zou dat shirt trouwens maar niet te serieus nemen, volgens mij heeft de Maradona lopen soepen.
In een half uur tijd heb ik nu al 2 verschillende versies gezien op dezelfde locatie van het plaatje (dat wil zeggen 2 verschillende mouwen)
idd, maar het zou ook best kunne opzich. Tis wel iets voor Adidas ditquote:Op woensdag 18 januari 2006 20:16 schreef pfaf het volgende:
[..]
Nu je het zegt zien de rode vlakken er wel heel nep uit.
het is gewoon het nieuwe adidas basis shirtje, alleen de kleuren verschillen per clubquote:Op woensdag 18 januari 2006 20:22 schreef Erwtensoep het volgende:
Het zal er wel ongeveer zo uit gaan zien waarschijnlijk, maar ga ermaar vanuit dat dit gesoept is
En waarom heb je dan geen uitkaart?quote:Op woensdag 18 januari 2006 20:11 schreef --HOOLIE-- het volgende:
[..]
Damn!!!....ik ben ook eens gaan tellen....dit jaar voor het 18de seizoen een seizoenkaart...
Waar is de tijd gebleven...
Danny zal het niet zijn geweestquote:Op woensdag 18 januari 2006 20:14 schreef methodmich het volgende:
Golfer is de langstzittende Ajacied van Fok denk ik. En anders Doc of tong.
Hij speelt bij Monchengladbach en heeft het daar wel naar zijn zin, maar valt op voetbalgebied niet zo op.quote:Op woensdag 18 januari 2006 20:06 schreef SoA-Holic het volgende:
Oude Kamphuis speelt nu toch bij nurnberg? Hoe doet ie 't daar?
Ken me nog wel herinneren dat ie 5 jaar geleden ofzo Ajax afwees om naar Schalke te gaan.
Lekker dan, als je Ajax door middel van Studio Sport moet volgen!quote:Op woensdag 18 januari 2006 20:49 schreef TerroRobbie het volgende:
Er is wel een groot verschil tussen de volgers als Golfer en Tong die de club via teletekst/studio sport volgen en bijv. "HOOLIE" die al 18 jaar een scc heeft.
Dat was pas 'vroeger'quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:22 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Lekker dan, als je Ajax door middel van Studio Sport moet volgen!![]()
Centrale middenvelders hebben wij niet nodig, zeker niet als we op termijn weer 4-3-3/3-4-3 gaan spelen, Ajax moet nu gewoon eens een paar vleugelspelers aantrekken.quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:07 schreef S-Two het volgende:
Ik lees op vi.nl dat AZ belanstelling heeft voor Joey Gudjohnsson. Hij is in de zomer transfervrij. Ik weet niet hoe hij zich ontwikkeld heeft maar vond het bij RKC altijd een hele goede speler. Misschien niet iets voor ons?
Edit: Ook een mooi stuk met Van Geel trouwens, ik heb wel vertrouwen in hem
Wanneer begint de voorverkoop voor Feyenoord - Ajax nu eindelijk eens?quote:Boukhari zet alles van zich af
Amsterdam, 18 januari 2006
Na een week die niet bepaald de gelukkigste in zijn carrière bleek, was Nourdin Boukhari blij en opgelucht om een frisse start te maken en weer op het trainingsveld te staan. Daar waar het draait om voetbal en niet om bijzaken. ,,Als mensen al beginnen te fluiten wanneer je naam wordt omgeroepen voor de wedstrijd, weet je dat het niets van voetbal te maken heeft'', blikte de Marokkaanse Rotterdammer woensdagmiddag terug na Ajax' tweede training van de dag.
Terwijl de selectie van trainer Danny Blind begin vorige week een miniatuurtrainingskamp afwerkte in de Zandvoortse duinen, vertoefde Nourdin Boukhari in warmer oorden. Hij was in het vliegtuig gestapt in de veronderstelling met Marokko deel te gaan nemen aan het toernooi om de Afrika Cup. Maar de nieuwe bondscoach Mohammed Fakhir had meer voetballers opgeroepen dan hij daadwerkelijk mee kon nemen naar Egypte, het land waar de eindronde vanaf vrijdag wordt gespeeld. Een vriendschappelijk duel met de Democratische Republiek Congo werd als laatste test gebruikt. Na afloop hakte Fakhir de knoop door: vijf spelers mochten terug naar huis, waaronder Boukhari.
De linkspoot keerde terug naar Nederland en was zodoende alsnog inzetbaar tijdens het thuisduel met NEC. Het zou voor Boukhari een middag worden om snel te vergeten. Vanaf het moment dat de stadionspeaker de opstelling wereldkundig maakte en Boukhari’s naam door het stadion schalde, werd hij door een deel van het publiek met fluitconcerten begroet. Gedurende de wedstrijd werd het er niet beter op: de manier waarop Boukhari werd bejegend niet, en daarmee samenhangend ook zijn spel niet. Een elleboogblessure en de daaropvolgende wissel verlosten Boukhari uit zijn lijden.
Drie dagen later bekijkt de 25-jarige het nuchter, voor zover dat mogelijk is. ,,Ik had er niets aan kunnen doen, want er werd al gefloten voor de wedstrijd goed en wel was begonnen. Dan heeft het dus helemaal niets met voetbal te maken wat die mensen doen. Ik hoop gewoon dat het niet meer gebeurt. Niet tegen mij, maar ook niet tegen andere spelers. Niemand wil zoiets meemaken.’’ Ook trainer Danny Blind en de medespelers van Boukhari dachten er zo over, lieten ze in diverse media weten.
Alsof hij nog niet genoeg kreeg te verwerken, maakte Ajax Boukhari na zijn terugkeer uit Afrika ook nog duidelijk dat de club hem geen verlenging van zijn aflopende contract zal aanbieden. Die mededeling van technisch directeur Martin van Geel kwam niet als een schok voor de Rotterdammer. Sterker nog: hij deelde die mening. ,,We hebben er samen over gesproken en zijn allebei tot de conclusie gekomen dat het na vier jaar beter voor mij was om iets anders te zoeken. De komende tijd zal blijken wat er op mijn pad komt.’’
De middagtraining bood Boukhari woensdag de mogelijkheid om alles van zich af te zetten. Werd er in de ochtenduren uitsluitend aan de conditie gesleuteld, in de tweede sessie stond de bal centraal. Na een uitgebreide serie oefeningen waarbij het inspelen en kaatsen van de bal werd besloten met een schot op doel, eindigde de training met een reeks onderlinge wedstrijdjes. De ploeg van Boukhari kwam niet geheel toevallig als winnaar uit de strijd kwam. In het laatste miniduel kwam een van de goals op zijn naam; een fraai tikje in de dichtstbijzijnde kruising.
En ook in de afsluitende penaltyreeks tegen het team in de oranje hesjes deed Boukhari van zich spreken, door als eerste raak te schieten. Voor hem faalden Yannis Anastasiou en Wesley Sneijder van elf meter. De stemming van Ajax’ nummer 28 liet zich daarna raden. ,,Heerlijk getraind vandaag’’, aldus Boukhari, alvorens met een krat drinkflessen het bruggetje naar de ArenA over te steken.
De van een enkelblessure herstellende Thomas Vermaelen verscheen 's middags niet op het trainingsveld. In plaats daarvan had fysiotherapeut Frank van Deursen kortstondig Bogdan Lobont onder zijn hoede. De Roemeense keeper kampt met liesklachten en zocht al snel weer de kleedkamer op.
Donderdag traint Ajax andermaal twee keer. De eerste sessie start om 10.30 uur, 's middags begint de selectie om 14.30 uur.
ze hebben besloten dat er geen Ajax supporters mogen komen maar dat zeggen ze alleen nog niet.quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:27 schreef M0NTANA het volgende:
Wanneer begint de voorverkoop voor Feyenoord - Ajax nu eindelijk eens?
Ben bang dat het dan juist chaos wordt.quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:30 schreef jna het volgende:
[..]
ze hebben besloten dat er geen Ajax supporters mogen komen maar dat zeggen ze alleen nog niet.
stel je eens voor zeg...
In zijn uitspraken (niet alleen op AJAX.nl, maar ook in andere media) komt Nourdin Boukhari wel érg volwassen over, zou hij dan de routinier zijn die Ajax naar successen zal leiden?quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:35 schreef Suijk het volgende:
Zelfs Boukhari zelf is het eens dat hij niet bij Ajax past.
Zoveel goede middenvelders hebben we volgend seizoen anders niet meer, zeker als Galasek ook nog weg gaat houden we weinig meer over. Daarnaast kan Joey volgens mij ook prima als rechtshalf in een 4-3-3 spelen. Hij is gratis, bekend met de nederlands cultuur dus waarom niet?quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:24 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Centrale middenvelders hebben wij niet nodig, zeker niet als we op termijn weer 4-3-3/3-4-3 gaan spelen, Ajax moet nu gewoon eens een paar vleugelspelers aantrekken.
Ik zie het wel zover komenquote:Op woensdag 18 januari 2006 21:30 schreef jna het volgende:
[..]
ze hebben besloten dat er geen Ajax supporters mogen komen maar dat zeggen ze alleen nog niet.
[
In de jeugd (o.a. Robbert Schilder) lopen ook nog wat groeibriljantjes die centraal op het middenveld uit de voeten kunnen en met Hedwiges Maduro, Wesley Sneijder, Olaf Lindenbergh en Urby Emanuelson hebben we nog aardig wat lopen.quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:41 schreef S-Two het volgende:
[..]
Zoveel goede middenvelders hebben we volgend seizoen anders niet meer, zeker als Galasek ook nog weg gaat houden we weinig meer over. Daarnaast kan Joey volgens mij ook prima als rechtshalf in een 4-3-3 spelen. Hij is gratis, bekend met de nederlands cultuur dus waarom niet?
Daar kun je je nog wel eens flink in vergissen.quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:47 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Ik zie het wel zover komen
Maar een chaos zal het dan niet worden.
Nep dusquote:demaradonas schreef:
Jullie hebben goed opgelet!! ;B :B
Zodra ik het echte shirt heb zal ik het hier plaatsen
Want? Dan waren jullie niet gedegradeerd?quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:16 schreef TerroRobbie het volgende:
Had ons Ananas vorig jaar maar gegeven, toen wij hem wilden hebben
Hehe wat een bastardquote:
Omdat ik jaren onregelmatige diensten, dus ook de weekenden heb moeten werken en daardoor zelden of nooit naar een uitwedstrijd kon.quote:
leg uit?quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:06 schreef devv05 het volgende:
[..]
Daar kun je je nog wel eens flink in vergissen.
Als hij er +- 3 had gemaakt niet inderdaad. Slechter dan die Janssen van RKC die we toen een half jaar kregen zal hij niet geweest zijn iig.quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:17 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Want? Dan waren jullie niet gedegradeerd?
Yeah right.quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:50 schreef Tobbes het volgende:
Als wij deze spelers aan hun contract hadden gehouden, hadden ze dit seizoen nog in een Ajax shirt gelopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |