abonnement Unibet Coolblue
pi_34202219
vautje
En Vincent zag het koren
En Einstein het getal
En Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
pi_34202258
Wat me ook opvalt is dat veel mesnen hier altijd lyrisch zijn over spelers die (nog) niet bij Ajax spelen. Zoals die Wilhelmson, geen slechte hoor, maar dat soort spelers zijn echt niet beter dan degene die we al hebben. In een goed draaiend elftal lijken spelers beter dan in een slecht draaiend elftal. Kijk naar PSV, waar mensen als Addo ineens redelijk goed lijken te zijn. Terwijl anderhalf jaar geleden toen PSV ook slecht was, kon hij er helemaal niets van.
"Het is moeilijk met mensen om te gaan omdat zwijgen zo moeilijk is"
  woensdag 18 januari 2006 @ 15:15:45 #28
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_34202298
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 15:11 schreef Nashje het volgende:

Volgt Ajax eigenlijk Kim Källström nog?
Hoop het niet, want daar hebben we op dit moment niets aan! Daarbij kunnen we het geld dat we aan hem kwijt zouden zijn, beter kunnen investeren in een buitenspeler.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_34202375
quote:
River Plate heeft zijn selectie versterkt met Luciano Figueroa. De Argentijnse spits komt voor 2,2 miljoen euro over van Villarreal CF. Bij de Spaanse club was hij op een zijspoor geraakt.

Figueroa signeert in Buenos Aires een contract voor 1,5 jaar. Hij speelde eerder voor Rosario Central, Birmingham City en het Mexicaanse Cruz Azul. River maakt het transferbedrag overigens in vier termijnen over.
Van Voetbalzone dat wel, maar als River Plate al die spits haalt en moeite met betalen zullen ze Rosales wel niet kunnen halen.
"Het is moeilijk met mensen om te gaan omdat zwijgen zo moeilijk is"
pi_34202393
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 15:15 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Hoop het niet, want daar hebben we op dit moment niets aan! Daarbij kunnen we het geld dat we aan hem kwijt zouden zijn, beter kunnen investeren in een buitenspeler.
Dat vraag ik niet.
pi_34202574
Ik geloof er nog niks van dat Ajax echt zo dom is om nu Rosales te verhuren.
  woensdag 18 januari 2006 @ 15:26:20 #32
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_34202747
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 15:14 schreef Omega het volgende:
Wat me ook opvalt is dat veel mesnen hier altijd lyrisch zijn over spelers die (nog) niet bij Ajax spelen. Zoals die Wilhelmson, geen slechte hoor, maar dat soort spelers zijn echt niet beter dan degene die we al hebben. In een goed draaiend elftal lijken spelers beter dan in een slecht draaiend elftal. Kijk naar PSV, waar mensen als Addo ineens redelijk goed lijken te zijn. Terwijl anderhalf jaar geleden toen PSV ook slecht was, kon hij er helemaal niets van.
Christian Wilhelmsson is geen wereldster, maar wél enigszins haalbaar (hij speelt in België, de Nederlandse competitie is een stap hogerop en Ajax heeft gewoon een goede naam bij Scandinaviërs) en aangezien we slecht één rechtsbuiten (Mauro Rosales) en één geblesseerde linksbuiten (Nicolae Mitea) in onze selectie hebben, is hij zeer bruikbaar.

Danny Blind moet in elk geval eens stoppen met spelers opstellen op een positie waar zij niet thuishoren. Afgelopen zaterdag speelde Markus Rosenberg als linksbuiten, stond Nourdin Boukhari op tien en was Juanfran de linkshafl. Eerder zijn ook Hedwiges Maduro (centraal in de verdediging), Nigel de Jong (centraal, links en rechts in de verdediging), Ryan Babel (linksbuiten) en Steven Pienaar (rechtsbuiten) ook al misbruikt door Danny Blind.

Als je geen linksbuiten in je selectie hebt, ga dan óf een ander systeem spelen óf haal een speler uit de jeugdopleiding óf je koopt er één. Maar al die tactische dwalingen van Danny Blind zorgen er niet voor dat ik hem serieus ga nemen als trainer. Het was een goede speler, maar als trainer is na een jaar wel duidelijk dat het géén talent is. Co Adriaanse zei ooit over Marco van Basten: "Een goede paard is nog geen goede ruiter!" (ofzoiets) en dit gaat dus helaas ook op voor Danny Blind, jammer!
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_34202788
Wilhelmson komt niet naar Ajax, die wil per se naar een grotere competitie, en het liefste naar Italie.
Houd van een lijntje.
pi_34202819
En een stront dat Co over zich heen kreeg toen ie dat zei!
pi_34202908
Als Ajax Rosales verkoopt eet ik mijn hoed op

Trouwens, die foto van Litmanen is gran-di-oos
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_34202933
Van Geel maakt zichzelf belachelijk, eerst zeggen dat Rosales nergens heen gaat en hem dan verhuren aan River. Al zou dat misschien wel beter zijn als we sowieso 4-4-2 zouden gaan spelen, laat hem dan maar een half jaar daar spelen.
  woensdag 18 januari 2006 @ 15:32:04 #37
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_34202964
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 15:28 schreef Radegast het volgende:
En een stront dat Co over zich heen kreeg toen ie dat zei!
Co Adriaanse heeft veel stront over zich heen gekregen, daar is hij aan gewend. Ook tijdens zijn periode bij Ajax heeft hij veel stront over zich heen gekregen en is hij door publiek en pers uitgekotst. Hij zal daarom wellicht ook niet eens terugwillen naar Ajax, als dat aan de orde komt. Maar toch heeft hij met sommige dingen gelijk gehad, ik ben ook (nog?) helemaal niet weg van San Marco als bondscoach. Als trainer/coach heb ik Co Adriaanse ook véél hoger zitten dan de generatie Jan Wouters, Marco van Basten, Erwin Koeman, Ronald Koeman, Frank Rijkaard en Danny Blind.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_34202980
Is dat al bevestigd dan van Rosales?
  woensdag 18 januari 2006 @ 15:33:10 #39
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_34203005
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 14:11 schreef PLAE@ het volgende:
[afbeelding]
Is tegen Feyenoord of niet? Uitvak zit zo vol, dat het haast wel tegen Feyenoord moet zijn.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_34203020
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 15:30 schreef Black-Death het volgende:
Als Ajax Rosales verkoopt eet ik mijn hoed op

Trouwens, die foto van Litmanen is gran-di-oos
Schoen opeten
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  woensdag 18 januari 2006 @ 15:33:57 #41
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_34203041
Ajax
pi_34203043
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 15:32 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Als trainer/coach heb ik Co Adriaanse ook véél hoger zitten dan de generatie Jan Wouters, Marco van Basten, Erwin Koeman, Ronald Koeman, Frank Rijkaard en Danny Blind.
Idem.
  woensdag 18 januari 2006 @ 15:34:34 #43
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_34203070
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 15:32 schreef Radegast het volgende:
Is dat al bevestigd dan van Rosales?
Eén of andere wazige Argentijse krant (Clarin) meldt het, terwijl Martin van Geel het tegenspreekt in het AD.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_34203113
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 15:32 schreef Radegast het volgende:
Is dat al bevestigd dan van Rosales?
Nee
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_34203121
Dan geloof ik eerder Van Geel dan een of andere wazige Argentijnse krant...
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_34203134
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 15:33 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Schoen opeten
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_34203162
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_34203178
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 15:35 schreef Da_Sandman het volgende:
Dan geloof ik eerder Van Geel dan een of andere wazige Argentijnse krant...
Precies.
  woensdag 18 januari 2006 @ 15:37:00 #49
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_34203200
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 15:35 schreef Da_Sandman het volgende:
Dan geloof ik eerder Rosales dan een of andere wazige Argentijnse krant...
Ik snap niet zo dat je Huntelaar in je avatar hebt. Deze aankoop is toch het resultaat van wanbeleid? Ik zou VDV in mn avatar als ajacied. Of Zlatan. Of Adriaanse
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
pi_34203208
Baba / wooter zoekt ook nog een club
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')