Zoals hij dusquote:
Dan hoop ik voor je dat het om een verhuur gaat, zoals Clarin meldt vandaag.quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:30 schreef Black-Death het volgende:
Als Ajax Rosales verkoopt eet ik mijn hoed op
Haha.. nee maar bij mij gaat het er gewoon niet in dat Rosales verkocht dan wel verhuurd wordtquote:Op woensdag 18 januari 2006 15:37 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Dan hoop ik voor je dat het om een verhuur gaat, zoals Clarin meldt vandaag.![]()
Och die avatar...quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:37 schreef ErikT het volgende:
[..]
Ik snap niet zo dat je Huntelaar in je avatar hebt. Deze aankoop is toch het resultaat van wanbeleid? Ik zou VDV in mn avatar als ajacied. Of Zlatan. Of Adriaanse
Behalve als Ajax besloten heeft 4-4-2 te gaan spelen, dan heb je kans dat ze hem best een half jaar bij River willen laten spelen.quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:38 schreef SoA-Holic het volgende:
Van Geel geeft vanmorgen nog aan dat het ie niet verkocht gaat worden, gister geeft Rosales zelf aan dat ie blijft via RTV-NH. Dan mag je ervan uitgaan dan onze beste man in de mooiste stad van NL blijft![]()
Galásek is al een tijdje over zijn top heen. Escudé is te snel afgeschreven. In zijn plaats had ik ook een vertrek gezocht, nu krijgt hij nog een kans.quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:56 schreef Radegast het volgende:
Zo, daar werd op het eind van het vorige topic Escudé nog even snel bestempeld als een prutser.
Eerst Boukhari, nu Escudé. Wie is de volgende? Galasek?
Ik vond Escudé een goede speler voor Ajax, en wens hem veel succes bij Sevilla.
Au revoir, Julien!
quote:Met een tweede training op woensdagmiddag nog in het verschiet, benutte Ajax de ochtenduren om de conditie te onderhouden. Nog voor ze op het veld naast de Amsterdam ArenA stonden, stelden de spelers binnen in het stadion hun uithoudingsvermogen op de proef tijdens de zogeheten shuttle-run-test. En ook in de buitenlucht werd hun fysiek stevig aangesproken.
,,Nee, René! Wacht daar nog nog maar even mee.’’ Wesley Sneijder, Maarten Stekelenburg en nog een handvol andere Ajacieden hebben het tegen René Wormhoudt, de conditietrainer van de A-selectie. Hij wil dat de spelers nog vier minuten rustig rondjes lopen over het trainingsveld, maar de meesten maken absoluut geen aanstalte daartoe. Uitgeteld ligt Sneijder op het gras, de benen omhoog tegen het hek. Vijf keer tweehonderd meter lopen in een hoog tempo heeft veel gevraagd van de middenvelder, en van de andere Ajacieden evenzeer. Ze zitten, liggen en staan voorover gebogen op het veld, nahijgend van de zware beproeving.
Als de ergste vermoeidheid is weggeëbd, begint de groep in een grote stoet alsnog aan de uitloopronden. Met enige overtuigingskracht lukt het de trainers Ruud Krol en Danny Blind ook om Sneijder weer op zijn benen te krijgen. ,,Kom Wes, uitlopen is belangrijk. Goed ademen, tot rust komen.’’
In het anderhalve uur daarvoor heeft Wormhoudt de Ajacieden stevig onder handen genomen. Na de warming-up volgt een lange reeks oefeningen op een hindernissenparcours, waarbij het vooral aankomt op sprongkracht, wendbaarheid en explosiviteit. De opdrachten worden vol overgave uitgevoerd, getuige het feit dat het veld langzamerhand steeds verder wordt omgeploegd door de accellererende spelers.
Als de groep mag uitlopen, is een slagveld aan dopjes en stokken het bewijs van wat er daarvoor is gebeurd
De enige die het relatief rustig aan mag doen, is Thomas Vermaelen. De Belg traint onder toeziend oog van fysiotherapeut Frank van Deursen op het kunstgrasveld. Hij is herstellende van de enkelblessure die hij opliep in de eerste helft van Ajax - NEC.
jepquote:Op woensdag 18 januari 2006 15:33 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Is tegen Feyenoord of niet? Uitvak zit zo vol, dat het haast wel tegen Feyenoord moet zijn.
Blind houdt ervan elke week in een andere formatie te spelen dus een halfjaar 4-4-2 lijkt me onwaarschijnlijk. Voor je het weet krijg je automatismen in een elftal, dat moeten we niet hebben!quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:39 schreef Jasza het volgende:
[..]
Behalve als Ajax besloten heeft 4-4-2 te gaan spelen, dan heb je kans dat ze hem best een half jaar bij River willen laten spelen.
Wooter? Die zit goed bij Panathinaikos hoor.quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:37 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Baba / wooter zoekt ook nog een club
werd toch 6-0 ofzo?quote:
quote:Jong Ajax op bezoek bij opticiën
Na ook zelf uitvoerig te zijn getest legt Van den Brom - naast trainer/coach van Jong Ajax ook hoofd opleidingen - uit waarom Ajax zijn spelers langs de opticiën stuurt. ,,We willen er zeker van zijn dat geen van onze spelers een oogafwijking heeft, zoals we ook met adidas samenwerken op het gebied van schoenmetingen. We gaan daar redelijk ver in, maar dat hoort ook zo bij Ajax. Men verwacht van ons dat alles perfect is geregeld.''
quote:
quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:49 schreef Erwtensoep het volgende:
Dan kunnen ze Blind ook meteen naar het KNGF sturen voor een geleidehond
Weg ermeequote:Tussentijds vertrek Anastasiou?
Volgens de nieuwste editie van Voetbal International hebben Willem II, NEC en Roda JC interesse getoond voor een overgang van Anastasiou. Het blad meldt dat binnenlandse clubs geen transfersom hoeven te betalen bij een tussentijdse overgang, buitenlandse clubs wel. Het contract van de Griek loopt aan het einde van het seizoen af en wordt niet verlengd.
Je hoeft de grap van Erwtensoep niet per sé uit te leggen, hoor! De gemiddelde voetbalsupporter is niet super-intelligent, maar het gemiddelde IQ van een Ajax-supporter ligt wel weer hoger dan de concurrentie.quote:
Ik d8 dat ik ergens had gelezen dat ze of Figueroa of Rosales wilde dus het lijkt me duidelijk..quote:Villarreal: Argentijnse spits komt en gaat
18/1/2006 15:21
Villarreal heeft de ene Argentijnse spits vervangen door een ander. En de ene international door de ander. Luciano Figueroa (foto) verlaat de Spaanse club voor River Plate. De club uit Buenos Aires legde hem voor 1,5 jaar vast.
Ik denk dat hij zijn eigen grap niet eens door heeft gehadquote:Op woensdag 18 januari 2006 15:57 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Je hoeft de grap van Erwtensoep niet per sé uit te leggen, hoor! De gemiddelde voetbalsupporter is niet super-intelligent, maar het gemiddelde IQ van een Ajax-supporter ligt wel weer hoger dan de concurrentie.
Yannis Anastasioui kostte niet veel qua transfersom én salaris, daarbij lag hij goed in de groep, schikte zich in zijn reserve-rol en presteerde nog best aardig. Geen verkeerde aankoop van RK dus!quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:56 schreef Jasza het volgende:
[..]
Weg ermeede schoonmaak van de koeman aankopen is duidelijk begonnen..
Misschien niet maar het is wel opvallend dat allemaal spelers die Koeman heeft gekocht nu langzaam weggewerkt worden, Mitea en Grygera nog niet maar de rest wel.quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:59 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Yannis Anastasioui kostte niet veel qua transfersom én salaris, daarbij lag hij goed in de groep, schikte zich in zijn reserve-rol en presteerde nog best aardig. Geen verkeerde aankoop van RK dus!
quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:58 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij zijn eigen grap niet eens door heeft gehad
Denk het ook niet.quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:58 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij zijn eigen grap niet eens door heeft gehad
Eensch.quote:Op woensdag 18 januari 2006 16:21 schreef devv05 het volgende:
De dag dat Vreven naar Ajax gaat lever ik mn SCC in.
Daar ga je dan met die IQ opmerkingquote:Op woensdag 18 januari 2006 16:22 schreef M0NTANA het volgende:
Even voor de duidelijkheid, het was geen serieuze opmerking!
quote:Op woensdag 18 januari 2006 16:36 schreef M0NTANA het volgende:
Steven Pienaar officieel weg bij Ajax (zie site BVB), Nourdin Boukhari moet vertrekken en dus is de vraag of methodmich nog supporter blijft van Ajax?
Site Borussia Dortmundquote:Steven Pienaar unterschrieb
Dreijahres-Vertrag beim BVB
[18.01.] Der BVB plant weiter intensiv für die Zukunft: Im Sommer wechselt der Südafrikaner Steven Pienaar von Ajax Amsterdam zu Borussia Dortmund. Der 23-Jährige unterschrieb jetzt einen Vertrag, der am 1. Juli 2006 in Kraft tritt und über drei Jahre bis zum 30. Juni 2009 läuft.
bild
Von Sommer 2006 an Borusse: Steven Pienaar (Ajax Amsterdam).
Pienaar ist Mittelfeldspieler, aktueller Nationalspieler (14 Einsätze) und begann seine Karriere in der Jugend beim südafrikanischen Verein Ajax Kapstadt, der zur Ajax Amsterdam AG gehört. Seit 2001 spielt der 1,76 m große Pienaar bei Ajax Amsterdam.
"Ich freue mich auf Borussia Dortmund und möchte mit dabei sein, wenn hier ein neues Team aufgebaut wird, das so schnell wie möglich wieder international mitspielt", sagte Pienaar nach der Vertragsunterzeichnung. Er wisse, so der Mittelfeldspieler weiter, dass der BVB ein großer Club mit einem fantastischen Stadion und großartigen Fans sei. "Jedes Heimspiel vor fast 80.000 Zuschauern bestreiten zu dürfen, wird für mich eine ganz neue Erfahrung sein, auf die ich mich riesig freue."
"Wir dürfen uns glücklich schätzen, einen Spieler dieser Qualität verpflichtet zu haben, der ablösefrei zu uns wechselt und bereits in jungen Jahren viel internationale Erfahrung in Champions League- und Länderspielen gesammelt hat", kommentierte BVB-Sportdirektor Michael Zorc die Vertragsunterzeichnung mit Steven Pienaar:
Als dat gebeurt draag ik hem persoonlijk van Rome naar Amsterdamquote:Op woensdag 18 januari 2006 16:53 schreef Jasza het volgende:
Hou op JNAChivu moet na dit seizoen terug naar Ajax
I'll helpquote:Op woensdag 18 januari 2006 16:57 schreef jna het volgende:
[..]
Als dat gebeurt draag ik hem persoonlijk van Rome naar Amsterdam
Het lijkt verdomme iets uit de vorige eeuw dit...quote:Op woensdag 18 januari 2006 16:52 schreef jna het volgende:
[afbeelding]
Ibrahimovic, Chivu en Maxwell![]()
![]()
Doe eens plaatsenquote:Op woensdag 18 januari 2006 17:19 schreef pfaf het volgende:
Leuk interview met Van Geel in de VI. Klinkt allemaal geweldig zoals hij eht weet te verpakken, als er nu ook nog wat van terecht zou komen, kmot het allemaal wel goed met Ajax.
Precies, na de woorden van hem zie je het meteen weer zitten. Hij straalt voetbalverstand, rust en vertrouwen uit.quote:Op woensdag 18 januari 2006 17:28 schreef Da_Sandman het volgende:
Nope, nergens online te vinden. Mooi interview wel, hij straalt eerlijkheid en vertrouwen uit, ik zie het zitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |