jah das waarquote:Op woensdag 18 januari 2006 10:16 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dat heb je buiten fok ook geloof ik
Heiligschennis!quote:Op woensdag 18 januari 2006 10:19 schreef Ynske het volgende:
# Denk je ook vrouwen te kunnen imponeren met Guus Meeuwis songteksten?
zo beterquote:Op woensdag 18 januari 2006 10:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Heiligschennis!
Ik wil Doe Maar terug in de OP!![]()
quote:
als ie zometeen helemaal klaar is gooi ik m er wel ff opquote:Op woensdag 18 januari 2006 10:26 schreef Godlike02 het volgende:
Ja dat ding kan in de wiki
Moet je hem er ff opzetten
En de tags bij mijn naam kloppen niet...quote:Op woensdag 18 januari 2006 10:27 schreef GF het volgende:
Waarom geen Dire Straits TT
En je bent SC vergeten.
Vrouwen
zo beter lieverd?quote:Op woensdag 18 januari 2006 10:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En de tags bij mijn naam kloppen niet...![]()
Ik ben weer helemaal gelukkig!quote:Op woensdag 18 januari 2006 10:31 schreef Ynske het volgende:
[..]
zo beter lieverd?
owjah
credits van de OP gaan naar Mokster
En Godlike dan ook, als ze toch bezig is!quote:Op woensdag 18 januari 2006 10:36 schreef MissMSX het volgende:
Mooie OP
denk alleen dat marc1974 ook wel graag bold wil
dat had moks toch overlegdquote:Op woensdag 18 januari 2006 10:36 schreef GF het volgende:
![]()
Betwijfel alleen of de modcat er blij mee is
quote:Op woensdag 18 januari 2006 10:31 schreef Ynske het volgende:
[..]
zo beter lieverd?
owjah
credits van de OP gaan naar Mokster
Bingo!quote:
Ow... schat... sorry. Het moest allemaal zo snel dat ik eerst wel meer mensen was vergeten...quote:Op woensdag 18 januari 2006 10:40 schreef nixxx het volgende:
[..]
en dan vergeet ze mij .... nou moksy, je weet waar je die films kunt steken
Niet echt... Ik had alleen even een onderonsje met Er.quote:
Dan wil ik er op zijn minst eenquote:Op woensdag 18 januari 2006 10:43 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ow... schat... sorry. Het moest allemaal zo snel dat ik eerst wel meer mensen was vergeten...
Wordt aan gewerkt!
"Het was de slet, echt waar! De slet zeg ik je!"quote:Op woensdag 18 januari 2006 10:43 schreef Mokster het volgende:
[..]
Niet echt... Ik had alleen even een onderonsje met Er.
Mocht de modcat gaan klagen: het is allemaal mijn schuld!!
Gooi maar op die suggesties!quote:Op woensdag 18 januari 2006 10:46 schreef Twisted_fok het volgende:
Ik mis wel wat aspecten in de OP, maar verder issie leuk![]()
welke aspectenquote:Op woensdag 18 januari 2006 10:46 schreef Twisted_fok het volgende:
Koffie![]()
Ik mis wel wat aspecten in de OP, maar verder issie leuk![]()
astublieft Godtinquote:
Een béétje kliek heeft een hele verzameling avatars natuurlijkquote:
Dit is geen kliek, dit is een drempelverlagende OP om nog meer vrouwen te lokken om jouw morele autoriteit op uit te oefenen...quote:Op woensdag 18 januari 2006 10:51 schreef Litpho het volgende:
[..]
Een béétje kliek heeft een hele verzameling avatars natuurlijk.
Ik ben niet van de technische hoogstandjes. Alleen van de teksten...quote:Op woensdag 18 januari 2006 10:51 schreef Litpho het volgende:
[..]
Een béétje kliek heeft een hele verzameling avatars natuurlijk.
quote:Op woensdag 18 januari 2006 10:52 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ow kut...
Maar ik maak het strax helemaal goed met je!
Oh, da's wel slordig inderdaadquote:
Gewoon conceptueel uitdenken en door Ynske laten uitwerken, die kan dat primaquote:Op woensdag 18 januari 2006 10:53 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik ben niet van de technische hoogstandjes. Alleen van de teksten...
quote:Op woensdag 18 januari 2006 10:56 schreef Litpho het volgende:
[..]
Gewoon conceptueel uitdenken en door Ynske laten uitwerken, die kan dat prima.
kom op met die inspiratiequote:Op woensdag 18 januari 2006 10:57 schreef Plato1980 het volgende:
Er ontbreken inderdaad nog wat mensen in de TT. QyRoZ, Annie, kleinkonijn.
Zodra ik je strax van dichtbij heb mogen bewonderen schiet me vast wel een goeie beschrijving te binnenquote:
Petitlapin: De slowchatbelg. Vroeger altijd uit op een rel, maar haar door haar zwangerschap uitgezakte figuur heeft haar milder gemaakt, praat nu alleen nog maar over vreten.quote:Op woensdag 18 januari 2006 10:57 schreef Ynske het volgende:
[..]
kom op met die inspiratie
deel t met me, en ik edit
kijk het werkt! een nieuw mensquote:
Nou ja nieuw, hij loopt toch al enige tijd op FOK!~rond.quote:
bijzaken en hoofdzaken scheiden plato...quote:Op woensdag 18 januari 2006 11:07 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nou ja nieuw, hij loopt toch al enige tijd op FOK!~rond.![]()
Precies!! Ik zou zeggen... Post vrolijk mee en zodra we je wat beter leren kennen verzinnen we vast wel een mooie beschrijving voor je!quote:
dat mag ookquote:Op woensdag 18 januari 2006 11:10 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Ik kwam alleen maar omte posten hoor
he shit, dat moet natuurlijk ook nog gebeurenquote:Op woensdag 18 januari 2006 11:11 schreef Mokster het volgende:
Zo! En nu aan het werk!! Bye people!!!![]()
Ah, mijn nieuwe hulp in de huishouding. Eindelijk!quote:Op woensdag 18 januari 2006 11:11 schreef GF het volgende:
Net gebeld door m'n uitzendbureau. Waarschijnlijk deze week nog op gesprek in Den Haag. Zou om 9 euri per uur gaan. Ik heb alvast interesse![]()
Droom verderquote:Op woensdag 18 januari 2006 11:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ah, mijn nieuwe hulp in de huishouding. Eindelijk!
Tentamens zijn zo 2005.quote:Op woensdag 18 januari 2006 11:14 schreef ThE_ED het volgende:
Straks maar ff laatste beetje tentamen voor vanavond voorbereiden.
Zou je dat nu wel doen?quote:Op woensdag 18 januari 2006 11:18 schreef nixxx het volgende:
daarna de secretaresse van een prof lastig vallen
ja, want ik wil een afspraakquote:
Weet je zeker dat zij jou ook ziet zitten dan?quote:
niet met haarquote:Op woensdag 18 januari 2006 11:22 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Weet je zeker dat zij jou ook ziet zitten dan?![]()
Uit de wikivariant ook neem ik aan?quote:Op woensdag 18 januari 2006 11:08 schreef Godlike02 het volgende:
Ik mag weer uit de op weg van mij.
En nee dat is geen geintje
Uiteraard!quote:Op woensdag 18 januari 2006 11:26 schreef Litpho het volgende:
[..]
Uit de wikivariant ook neem ik aan?.
this all donequote:Op woensdag 18 januari 2006 11:27 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Uiteraard!![]()
Maar ik heb nog geen bevestiging van Y
Godtin en T_F lickin' good.quote:
Dat hoeft nou net weer niet hequote:Op woensdag 18 januari 2006 11:28 schreef Ynske het volgende:
_Kimmie_, moks gaat nog wat voor je verzinnen
Ik snap nu die zin pas...quote:Op woensdag 18 januari 2006 11:26 schreef Litpho het volgende:
[..]
Uit de wikivariant ook neem ik aan?.
Ik moet al met mn ouders lunchenquote:Op woensdag 18 januari 2006 11:28 schreef melismay het volgende:
Wie wil er met me lunchen, ik moet helemaal alleen
lief doen twist!quote:Op woensdag 18 januari 2006 11:30 schreef Twisted_fok het volgende:
Bij BttD eens in de 2 dagen is ook wel een beetje een understatement![]()
quote:Op woensdag 18 januari 2006 11:33 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
IK BEN NIET LIEF! IK BEN NIET SCHATTIG! IK HAAT MENSEN!
Hoe vaak moet ik het nu nog zeggen?
Mensen in de ontkenningsfase zijn zoooo schattigquote:Op woensdag 18 januari 2006 11:33 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Hoe vaak moet ik het nu nog zeggen?
Het gaat wel weer OKquote:
Twistquote:Op woensdag 18 januari 2006 11:33 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Gemiddeld danquote:Op woensdag 18 januari 2006 11:30 schreef Twisted_fok het volgende:
geef maar toe.. je doet het er gewoon omquote:
Het is meer een automatisme.quote:Op woensdag 18 januari 2006 11:39 schreef nixxx het volgende:
[..]
geef maar toe.. je doet het er gewoon om
je fokt op de automaat?quote:
Zo lastig was die nietquote:Op woensdag 18 januari 2006 11:31 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Ik snap nu die zin pas...
"uit de op weg"
En dat zeg jij?quote:Op woensdag 18 januari 2006 11:43 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Ik dacht dat je lysdectisch was ofzo
dat laatste komt me bekend voor... dat wilde ik net ook zeggen.. maar ik hield me inquote:Op woensdag 18 januari 2006 11:47 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Mooi, meer plek voor mij!
*iets met aandacht en hoer.
Doe niet zo gemeen.quote:Op woensdag 18 januari 2006 11:30 schreef Twisted_fok het volgende:
Dat hoor je me ook niet ontkennen he,quote:Op woensdag 18 januari 2006 11:48 schreef _Kimmie_ het volgende:
[..]
waarom? is toch waar wat er over je staat?
Had je best mogen zeggen hoor.quote:Op woensdag 18 januari 2006 11:47 schreef nixxx het volgende:
[..]
dat laatste komt me bekend voor... dat wilde ik net ook zeggen.. maar ik hield me in
Zo'n rokje wilde je graag hebben voor je vriendin?quote:
jij bent ook TE goed .. ik moet er haast van huilen (quote:Op woensdag 18 januari 2006 11:49 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Had je best mogen zeggen hoor.
![]()
Stel je niet zo aan man.quote:Op woensdag 18 januari 2006 11:52 schreef marcb1974 het volgende:
Hallo, dit is serieus, ik wil er NU uit![]()
moet je bij Yns wezen.. als die niet reageert wil Cc of een andere mod het wel even doenquote:Op woensdag 18 januari 2006 11:52 schreef marcb1974 het volgende:
niet zo snellquote:Op woensdag 18 januari 2006 11:53 schreef nixxx het volgende:
[..]
moet je bij Yns wezen.. als die niet reageert wil Cc of een andere mod het wel even doen
emo! huillie!quote:Op woensdag 18 januari 2006 11:52 schreef nixxx het volgende:
[..]
jij bent ook TE goed .. ik moet er haast van huilen ()
Even serieus hoor, waarom is het zo'n ramp?quote:Op woensdag 18 januari 2006 11:52 schreef marcb1974 het volgende:
Je post gewoon teveel in deze reeks.quote:Op woensdag 18 januari 2006 11:52 schreef marcb1974 het volgende:
eetsequote:Op woensdag 18 januari 2006 11:56 schreef Ynske het volgende:
Ojah ben ff eten...
dus reacties duren ff
maar niet op mijn wiener... want dan krijg ik Cc weer achter me aanquote:
En dat wil je niet omdat..?quote:Op woensdag 18 januari 2006 11:57 schreef nixxx het volgende:
[..]
maar niet op mijn wiener... want dan krijg ik Cc weer achter me aan
Dat is niet zo erg.. maar dat krassen op mijn wiener...quote:
Dat zou way over the top zijnquote:Op woensdag 18 januari 2006 11:59 schreef nixxx het volgende:
[..]
Dat is niet zo erg.. maar dat krassen op mijn wiener...
Ik vind dat jij je vandaag niet opstelt als een prettige user.quote:Op woensdag 18 januari 2006 12:00 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Dat zou way over the top zijn
Dat komt omdat jij Godmod bent, dat roept ontzag op.quote:Op woensdag 18 januari 2006 12:01 schreef Godlike02 het volgende:
Dat is leuk
Ik roep dat ik er uit wil niemand die er een punt van maakt
En Marc wil er uit en iedereen valt over hem heen
ook over the top krassenquote:Op woensdag 18 januari 2006 12:00 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Dat zou way over the top zijn
Dat is omdat ik standaard bij iedereen irritatie opwek hequote:Op woensdag 18 januari 2006 12:01 schreef Godlike02 het volgende:
En Marc wil er uit en iedereen valt over hem heen
Blijkbaarquote:Op woensdag 18 januari 2006 12:02 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat komt omdat jij Godmod bent, dat roept ontzag op.
Ik ben het anders met hem eens dattie niet op z'n wiener moet krassen, dat vond ik best lief van mezelf.quote:Op woensdag 18 januari 2006 12:01 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik vind dat jij je vandaag niet opstelt als een prettige user.![]()
Does nie zo raar..quote:Op woensdag 18 januari 2006 12:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat is omdat ik standaard bij iedereen irritatie opwek he
Zonde van het scheermesquote:Op woensdag 18 januari 2006 12:06 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik ben het anders met hem eens dattie niet op z'n wiener moet krassen, dat vond ik best lief van mezelf.W
Maar toch, je bent vandaag niet de schattige Twist die we gewend zijn. Wat is er aan de hand?quote:Op woensdag 18 januari 2006 12:06 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik ben het anders met hem eens dattie niet op z'n wiener moet krassen, dat vond ik best lief van mezelf.W
Je kwam idd niet zo gefreakt over.quote:Op woensdag 18 januari 2006 12:05 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Blijkbaar![]()
Of was het de manier van vragen
Vrouwen die vinden dat ik niet moet krassen zijnquote:Op woensdag 18 januari 2006 12:06 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik wil er niet over praten.quote:Op woensdag 18 januari 2006 12:07 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Maar toch, je bent vandaag niet de schattige Twist die we gewend zijn. Wat is er aan de hand?
Mijn levensdoel, wat doe jequote:Op woensdag 18 januari 2006 12:07 schreef _Kimmie_ het volgende:
[..]
Does nie zo raar..
Het is gewoon omdat je niet bij het kliekje hoort
Zelden.quote:Op woensdag 18 januari 2006 12:08 schreef Twisted_fok het volgende:
Ik ben toch wel vaker niet schattig.
Bedoel je nou dat ik zelden schattig ben of zelden niet schattig?quote:
niet wil horen misschienquote:Op woensdag 18 januari 2006 12:07 schreef _Kimmie_ het volgende:
[..]
Does nie zo raar..
Het is gewoon omdat je niet bij het kliekje hoort
Het is mij nooit eerder opgevallen in ieder geval.quote:Op woensdag 18 januari 2006 12:08 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik wil er niet over praten.![]()
Ik ben toch wel vaker niet schattig.
Pinguïnnetje.quote:Op woensdag 18 januari 2006 12:12 schreef Pheno het volgende:
Hallo
Ik kan het wel ff op kloppenquote:Op woensdag 18 januari 2006 12:15 schreef Frezer het volgende:
Heeft er iemand prik voor in mijn cola?
Oh, het kan vast wel,quote:
Draai die fles dan ook goed dicht.quote:Op woensdag 18 januari 2006 12:15 schreef Frezer het volgende:
Heeft er iemand prik voor in mijn cola?
quote:
quote:Op woensdag 18 januari 2006 12:16 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Draai die fles dan ook goed dicht.![]()
Dan kan de prik er niet uit gaan als het goed is.quote:
Dan moet je het niet zo lang laten staanquote:
Aanwakkeren was de gebruikelijke term, geloof ikquote:
Je beseft dat dit soort opmerkingen je morele autoriteit geen goed doen?quote:Op woensdag 18 januari 2006 12:21 schreef Litpho het volgende:
[..]
Aanwakkeren was de gebruikelijke term, geloof ik.
Dat zal het probleem zijn,quote:Op woensdag 18 januari 2006 12:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan moet je het niet zo lang laten staan
quote:Op woensdag 18 januari 2006 11:50 schreef Litpho het volgende:
[..]
Zo'n rokje wilde je graag hebben voor je vriendin?
Heb ik iets gemist?quote:Op woensdag 18 januari 2006 12:23 schreef Plato1980 het volgende:
morele autoriteit
Egoïst.quote:Op woensdag 18 januari 2006 12:24 schreef GF het volgende:
Alleen niet ermee over straat
Ja:quote:
Mijn morele autoriteit maakt het prima. Jouw acceptatie van die autoriteit daarentegen was altijd al een wankel gegeven, dus ook daar is weinig aan verloren gegaan.quote:Op woensdag 18 januari 2006 12:23 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Je beseft dat dit soort opmerkingen je morele autoriteit geen goed doen?
Ik in elk geval geen cola, want die drink ik niet op tijd op,quote:
Nee, ik miste fok mijn werkquote:Op woensdag 18 januari 2006 12:12 schreef marcb1974 het volgende:
He Pheno, weer beter?
Klopt, ik verzet mij graag tegen bekrompen farizeeërs.quote:Op woensdag 18 januari 2006 12:26 schreef Litpho het volgende:
[..]
Mijn morele autoriteit maakt het prima. Jouw acceptatie van die autoriteit daarentegen was altijd al een wankel gegeven, dus ook daar is weinig aan verloren gegaan.
Dat gelooft nou ook weer niemand hequote:
quote:Op woensdag 18 januari 2006 12:25 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ja:
Litpho: de morele autoriteit van deze slowchat; beroemd om zijn poëtische
uitspraken waar bepaalde dames enorm opgewonden van raken.
Dat van die morele autoriteit snap ik inderdaad ook niet. Alhoewel ik het zelf ooit aan de OP toegevoegd heb.quote:Op woensdag 18 januari 2006 12:30 schreef Frezer het volgende:
[..], dat poëtisch wil ik hem nog wel mee geven.
slaanquote:Op woensdag 18 januari 2006 12:32 schreef MissMSX het volgende:
IK WORD HELEMAAL GEK VAN DIE KUTCOLLEGA'S HIER!!!!
IK HEB ME IN TIJDEN NIET ZO AGRESSIEF GEVOELD![]()
Je hebt het erg snel door.quote:Op woensdag 18 januari 2006 12:33 schreef Frezer het volgende:
![]()
de OP!
"Niets" kan trouwens wel "seks" worden.![]()
Het was mij ook een raadsel, maar gelukkig ben ik gezegend met een flexibele instellingquote:Op woensdag 18 januari 2006 12:32 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat van die morele autoriteit snap ik inderdaad ook niet. Alhoewel ik het zelf ooit aan de OP toegevoegd heb.![]()
Ik ben helemaal niet ziek geweest, maar bedankt voor de interesse.quote:Op woensdag 18 januari 2006 12:34 schreef _Cara_ het volgende:
@ Plato... hoi, ben je weer een beetje opgeknapt?
quote:
Ja, maar daar ben ik al te laat voorquote:Op woensdag 18 januari 2006 12:25 schreef marcb1974 het volgende:
Ik ben boodschappen doen,
iemand nog wat nodig
En wie is hier nu de koffieleut??quote:Op woensdag 18 januari 2006 12:34 schreef _Cara_ het volgende:
* Cara is toe aan een lekkere kop koffie
ikke?quote:
Ach joh, die internet bestellingen zijn toch niet echt betrouwbaar.quote:Op woensdag 18 januari 2006 12:36 schreef _Kimmie_ het volgende:
[..]
Ja, maar daar ben ik al te laat voor![]()
Liefst wel jaquote:
Of "(het gebrek aan) seks"quote:Op woensdag 18 januari 2006 12:33 schreef Frezer het volgende:
![]()
de OP!
"Niets" kan trouwens wel "seks" worden.![]()
Ik heb er ook maar 2 gehad, maar toch schijn ik een koffie leut te zijn. Jij bent meer van de crackertjes naar het schijnt,quote:Op woensdag 18 januari 2006 12:38 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
ikke?wordt wel pas mn 2e kop vandaag.
.ben veel te druk bezig...
Niet alles geloven wat er gezegd wordt! ik ben ook van de worteltjes..quote:Op woensdag 18 januari 2006 12:41 schreef Frezer het volgende:
[..]
Ik heb er ook maar 2 gehad, maar toch schijn ik een koffie leut te zijn. Jij bent meer van de crackertjes naar het schijnt,.
Ik onthoud mij geheel van zulk soort verleidingen.quote:Op woensdag 18 januari 2006 12:41 schreef Frezer het volgende:
[..]
Ik heb er ook maar 2 gehad, maar toch schijn ik een koffie leut te zijn. Jij bent meer van de crackertjes naar het schijnt,.
Heb je nog morele bijstand nodig?quote:Op woensdag 18 januari 2006 12:43 schreef BreaktotheDance het volgende:
Ik ga naar de fysio, en daarna aan het werk
Dag
Alsjeblieft,quote:Op woensdag 18 januari 2006 12:43 schreef Ynske het volgende:
Mijn lampje begint langzaam weer uit te gaan
Op dit moment niet gelukkigquote:Op woensdag 18 januari 2006 12:43 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Heb je nog morele bijstand nodig?
tissur gebeurt dan gister?quote:Op woensdag 18 januari 2006 12:45 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Op dit moment niet gelukkig
Afgelopen nacht wel![]()
Shocking!quote:Op woensdag 18 januari 2006 12:42 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Niet alles geloven wat er gezegd wordt! ik ben ook van de worteltjes..![]()
[R&P SC] Sultans of Swingquote:
Ik vraag me nog steeds af wiens kloon jij bent.quote:Op woensdag 18 januari 2006 12:49 schreef _Cara_ het volgende:
O jee!!.. ik was ff aan het teruglezen..en zie nu pas wat er in de OP staat...
wel lief!!
mn eerste keer in een OP..
Nu zit ik hier toch echt met blozende wangen....![]()
En ik tast nog steeds in het duister over waarom ik een kloon van SG zou zijnquote:Op woensdag 18 januari 2006 12:51 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik vraag me nog steeds af wiens kloon jij bent.
was dat alles?quote:Op woensdag 18 januari 2006 12:48 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
[R&P SC] Sultans of Swing
Staat hier wel in (voorin, pag. 2 en 3 bij mij). Niet echt iets bijzonders, voelde me weer erg klote nadat ik terug kwam van salsa dansen.
Jullie hebben hetzelfde karakter.quote:Op woensdag 18 januari 2006 12:52 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
En ik tast nog steeds in het duister over waarom ik een kloon van SG zou zijn![]()
*Nu echt weg is
Wiens kloon jij bent weet ik ook nog steeds niet.quote:
De mijne raad je ook nooitquote:Op woensdag 18 januari 2006 12:54 schreef Plato1980 het volgende:
Wiens kloon jij bent weet ik ook nog steeds niet.![]()
Nietquote:Op woensdag 18 januari 2006 12:54 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Wiens kloon jij bent weet ik ook nog steeds niet.![]()
Rustig maar, het was maar een grapje.quote:
Ik heb mijn vermoedens, maar ik heb Nixxx beloofd deze niet uit te sprekenquote:Op woensdag 18 januari 2006 12:51 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik vraag me nog steeds af wiens kloon jij bent.
quote:Op woensdag 18 januari 2006 12:58 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Rustig maar, het was maar een grapje.![]()
Ik zal het je vergeven omdat je je nog niet 100 procent voelt.quote:
Een nixxx-kloon, dat had ik niet gedacht.quote:Op woensdag 18 januari 2006 12:59 schreef melismay het volgende:
[..]
Ik heb mijn vermoedens, maar ik heb Nixxx beloofd deze niet uit te spreken
je bent een schatjequote:Op woensdag 18 januari 2006 13:01 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik zal het je vergeven omdat je je nog niet 100 procent voelt.![]()
Nee.quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:02 schreef Frezer het volgende:, speculaties!
Ben ik dan de enige die geen kloon is/ heeft?
Geeft 'ja' je een goed gevoel, of is 'nee' een beter antwoord?quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:02 schreef Frezer het volgende:, speculaties!
Ik ben ook geen kloon.quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:02 schreef Frezer het volgende:, speculaties!
Dat maakt me eerlijk gezegd helemaal niks uit.quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:06 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Geeft 'ja' je een goed gevoel, of is 'nee' een beter antwoord?
Maar je hebt er wel. Minimaal een halve gebande dan toch,quote:
zolang je maar thuis komt eten, mag je van mij doen alsof je een kloon bentquote:Op woensdag 18 januari 2006 13:07 schreef Frezer het volgende:
[..]
Dat maakt me eerlijk gezegd helemaal niks uit.
Ik overweeg nog of ik de kloon MissMSXUser ga aanmaken...quote:
Die heb ik dus niet meer.quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:08 schreef Frezer het volgende:
[..]
Maar je hebt er wel. Minimaal een halve gebande dan toch,.
Doe maar niet...quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:08 schreef AirwiN het volgende:
Ik overweeg nog of ik de kloon MissMSXUser ga aanmaken...![]()
quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:08 schreef Ynske het volgende:
[..]
zolang je maar thuis komt eten, mag je van mij doen alsof je een kloon bent
ik wist wel dat ik je blij kon makenquote:Op woensdag 18 januari 2006 13:10 schreef Frezer het volgende:
[..]
. Dan hoor ik er ook weer helemaal bij.
Kun je dat nog onderbouwen met enige argumentatie?quote:
quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:11 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik wist wel dat ik je blij kon maken
Ik MissAirwiNquote:Op woensdag 18 januari 2006 13:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik overweeg nog of ik de kloon MissMSXUser ga aanmaken...![]()
Schept weer verwarring en dergelijke.quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:11 schreef AirwiN het volgende:
Kun je dat nog onderbouwen met enige argumentatie?
Ja, het is zuurquote:Op woensdag 18 januari 2006 13:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kun je dat nog onderbouwen met enige argumentatie?
Neuken is viesquote:
We hebben Arual beloofd er niets over te zeggen.quote:
Vraag het over 100 jaar eens weer.quote:
En vies is lekkerquote:
Ik zal een poging doenquote:Op woensdag 18 januari 2006 13:15 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Vraag het over 100 jaar eens weer.
Verwacht in ieder geval geen antwoord van mijn kantquote:Op woensdag 18 januari 2006 13:15 schreef Pheno het volgende:
Ik zal een poging doen
Wat? Jij?quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:14 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
We hebben Arual beloofd er niets over te zeggen.
Zo snel al jaquote:Op woensdag 18 januari 2006 13:15 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Vraag het over 100 jaar eens weer.
hijs leukquote:
Dat, en het fiet dat ik kloonvrij wil blijven, heeft me volledig overtuigd!quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:12 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Schept weer verwarring en dergelijke.
Mij is altijd verteld dat alles z'n positieve kanten heeft.quote:
Mooi, is dat ook weer opgelost.quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:18 schreef AirwiN het volgende:
Dat, en het feit dat ik kloonvrij wil blijven, heeft me volledig overtuigd!
Tss, je hebt geen doorzettingsvermogenquote:Op woensdag 18 januari 2006 13:16 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Verwacht in ieder geval geen antwoord van mijn kant
*week wordt van binnen*quote:
Diarree?quote:
nu wil hij zeker niet meerquote:
Dan moet ze maar langs komen vanavond!quote:
Hij heeft denk ik ergens wel een punt.quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:30 schreef Ynske het volgende:
Gynaecologen en sex... waar mensen over nadenken
dat dan weer wel, maar hoe komt hij eropquote:Op woensdag 18 januari 2006 13:31 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Hij heeft denk ik ergens wel een punt.![]()
Hij is misschien gynaecoloog?quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:33 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat dan weer wel, maar hoe komt hij erop
Of die houden zich nu heel erg stilquote:Op woensdag 18 januari 2006 13:34 schreef petitlapin het volgende:
na ja, mijn moeder is een vrouw ( en hetero), dus zij moet in haar privéleven niet nog eens geconfronteerd worden met vrouwelijke geslachtsdelen ( of alleen dat van haarzelf).
ik zou wel eens de mening van mannelijke gynaecologen willen lezen eigenlijk, blijkbaar zijn er geen op fok!
waarom ?quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:31 schreef Plato1980 het volgende:
Hij heeft denk ik ergens wel een punt.![]()
De gemiddelde automonteur gaat 's avonds ook niet voor de lol nog uren in de garaga staan klussen neem ik aan.quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:37 schreef petitlapin het volgende:
[..]
waarom ?
dan zouden alle dokters dat toch moeten hebben ... die zien zoveel naakte mensen.
ik zou er eerlijk gezegd niet geil van worden hoor, om heel de dag naar naakte mannen te kijken, laat staan dat dat een invloed heeft op het liefdesleven met mijn man![]()
het gaat niet echt om het arts zijnquote:Op woensdag 18 januari 2006 13:37 schreef petitlapin het volgende:
[..]
waarom ?
dan zouden alle dokters dat toch moeten hebben ... die zien zoveel naakte mensen.
ik zou er eerlijk gezegd niet geil van worden hoor, om heel de dag naar naakte mannen te kijken, laat staan dat dat een invloed heeft op het liefdesleven met mijn man![]()
juist wel,die mannen zijn meestal geobsedeerd door wagensquote:Op woensdag 18 januari 2006 13:38 schreef Plato1980 het volgende:
De gemiddelde automonteur gaat 's avonds ook niet voor de lol nog uren in de garaga staan klussen neem ik aan.
leg me de link ff tussen mannelijke hoeren en automonteursquote:Op woensdag 18 januari 2006 13:39 schreef petitlapin het volgende:
[..]
juist wel,die mannen zijn meestal geobsedeerd door wagens![]()
bovendien gaat het hier niet over mannelijke hoeren maar over gynaecologen![]()
Ze hanteren beide hoge uurtarieven!quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:40 schreef Ynske het volgende:
[..]
leg me de link ff tussen mannelijke hoeren en automonteurs
het gaat me over de link dat plato het heeft over net dezelfde inhoud van job. Automonteur zijn en die avond hetzelfde werk doen.quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:40 schreef Ynske het volgende:
De uitlaatpijp!quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:40 schreef Ynske het volgende:
[..]
Volgens mij moet je afstand kunnen nemen van je werk. In alle beroepen, en als arts misschien nog wel meer dan gemiddeld.quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:39 schreef Ynske het volgende:
[..]
het gaat niet echt om het arts zijn
ik kan me voorstellen dat het niet echt smakelijk is als je aan t beffen bent of iemand penetreert als je dan van die beelden van smiddags voor je ogen ziet
zeer zekerquote:Op woensdag 18 januari 2006 13:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Volgens mij moet je afstand kunnen nemen van je werk. In alle beroepen, en als arts misschien nog wel meer dan gemiddeld.
Tsk... ik dacht dat we eerst nog liefdevol elkaar gingen leren kennen en dan pas over een tijdje eens gaan kijken of we aan seks zullen gaan denken???quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan moet ze maar langs komen vanavond!![]()
Tegen de kerst?quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:50 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Tsk... ik dacht dat we eerst nog liefdevol elkaar gingen leren kennen en dan pas over een tijdje eens gaan kijken of we aan seks zullen gaan denken???
Des te belangrijker die afspraak voor vanavond, zodat we elkaar zo snel mogelijk liefdevol leren kennen!quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:50 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Tsk... ik dacht dat we eerst nog liefdevol elkaar gingen leren kennen en dan pas over een tijdje eens gaan kijken of we aan seks zullen gaan denken???
Sorry hoor, maar dat wil ik me nou echt niet voorstellen.quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:48 schreef Ynske het volgende:
[..]
je wilt je vrouw/vriendin whatever gaan beffen, en t ruikt naar vis, dus een kans op een schimmelinfectie. visioenen visioenen
Ynske, hou je alsjeblieft in, wil je.quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:48 schreef Ynske het volgende:
zeer zeker
maar stel je dat nu even voor
je wilt je vrouw/vriendin whatever gaan beffen, en t ruikt naar vis, dus een kans op een schimmelinfectie. visioenen visioenen
Dat is zeker waar, maar ik denk dat je dan vanzelf stuk gaat lopen op je werk. Als je leven om je werk draait is er toch wel iets fout denk ikquote:Op woensdag 18 januari 2006 13:48 schreef Ynske het volgende:
[..]
daarbij, niet iedereen kan dat altijd je werk niet mee naar huis nemen
quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar dat wil ik me nou echt niet voorstellen.
das waarquote:En die vrouw/vriendin moet niet zeuren, dat gebeurt er tenminste wat aan
owquote:Op woensdag 18 januari 2006 13:54 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ynske, hou je alsjeblieft in, wil je.![]()
Nee, alsjeblieft niet.quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:56 schreef Ynske het volgende:
[..]
ow
ik zal geen plaatjes posten
daar was dago in de USSC pissig over
Je mag hier best plaatjes posten hoorquote:Op woensdag 18 januari 2006 13:56 schreef Ynske het volgende:
[..]
ow
ik zal geen plaatjes posten
daar was dago in de USSC pissig over
Maar geen plaatjes die direct betrekking hebben op deze discussie.quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je mag hier best plaatjes posten hoor![]()
dat misschien wel, maar iig niet van een poepluierquote:Op woensdag 18 januari 2006 13:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je mag hier best plaatjes posten hoor![]()
Ach een plaatje van een gyn of automonteur die ze leuk vindt kan ook nog welquote:Op woensdag 18 januari 2006 14:00 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Maar geen plaatjes die direct betrekking hebben op deze discussie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |