Ik onthoud mij geheel van zulk soort verleidingen.quote:Op woensdag 18 januari 2006 12:41 schreef Frezer het volgende:
[..]
Ik heb er ook maar 2 gehad, maar toch schijn ik een koffie leut te zijn. Jij bent meer van de crackertjes naar het schijnt,.
Heb je nog morele bijstand nodig?quote:Op woensdag 18 januari 2006 12:43 schreef BreaktotheDance het volgende:
Ik ga naar de fysio, en daarna aan het werk
Dag
Alsjeblieft,quote:Op woensdag 18 januari 2006 12:43 schreef Ynske het volgende:
Mijn lampje begint langzaam weer uit te gaan
Op dit moment niet gelukkigquote:Op woensdag 18 januari 2006 12:43 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Heb je nog morele bijstand nodig?
tissur gebeurt dan gister?quote:Op woensdag 18 januari 2006 12:45 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Op dit moment niet gelukkig
Afgelopen nacht wel![]()
Shocking!quote:Op woensdag 18 januari 2006 12:42 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Niet alles geloven wat er gezegd wordt! ik ben ook van de worteltjes..![]()
[R&P SC] Sultans of Swingquote:
Ik vraag me nog steeds af wiens kloon jij bent.quote:Op woensdag 18 januari 2006 12:49 schreef _Cara_ het volgende:
O jee!!.. ik was ff aan het teruglezen..en zie nu pas wat er in de OP staat...
wel lief!!
mn eerste keer in een OP..
Nu zit ik hier toch echt met blozende wangen....![]()
En ik tast nog steeds in het duister over waarom ik een kloon van SG zou zijnquote:Op woensdag 18 januari 2006 12:51 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik vraag me nog steeds af wiens kloon jij bent.
was dat alles?quote:Op woensdag 18 januari 2006 12:48 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
[R&P SC] Sultans of Swing
Staat hier wel in (voorin, pag. 2 en 3 bij mij). Niet echt iets bijzonders, voelde me weer erg klote nadat ik terug kwam van salsa dansen.
Jullie hebben hetzelfde karakter.quote:Op woensdag 18 januari 2006 12:52 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
En ik tast nog steeds in het duister over waarom ik een kloon van SG zou zijn![]()
*Nu echt weg is
Wiens kloon jij bent weet ik ook nog steeds niet.quote:
De mijne raad je ook nooitquote:Op woensdag 18 januari 2006 12:54 schreef Plato1980 het volgende:
Wiens kloon jij bent weet ik ook nog steeds niet.![]()
Nietquote:Op woensdag 18 januari 2006 12:54 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Wiens kloon jij bent weet ik ook nog steeds niet.![]()
Rustig maar, het was maar een grapje.quote:
Ik heb mijn vermoedens, maar ik heb Nixxx beloofd deze niet uit te sprekenquote:Op woensdag 18 januari 2006 12:51 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik vraag me nog steeds af wiens kloon jij bent.
quote:Op woensdag 18 januari 2006 12:58 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Rustig maar, het was maar een grapje.![]()
Ik zal het je vergeven omdat je je nog niet 100 procent voelt.quote:
Een nixxx-kloon, dat had ik niet gedacht.quote:Op woensdag 18 januari 2006 12:59 schreef melismay het volgende:
[..]
Ik heb mijn vermoedens, maar ik heb Nixxx beloofd deze niet uit te spreken
je bent een schatjequote:Op woensdag 18 januari 2006 13:01 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik zal het je vergeven omdat je je nog niet 100 procent voelt.![]()
Nee.quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:02 schreef Frezer het volgende:, speculaties!
Ben ik dan de enige die geen kloon is/ heeft?
Geeft 'ja' je een goed gevoel, of is 'nee' een beter antwoord?quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:02 schreef Frezer het volgende:, speculaties!
Ik ben ook geen kloon.quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:02 schreef Frezer het volgende:, speculaties!
Dat maakt me eerlijk gezegd helemaal niks uit.quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:06 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Geeft 'ja' je een goed gevoel, of is 'nee' een beter antwoord?
Maar je hebt er wel. Minimaal een halve gebande dan toch,quote:
zolang je maar thuis komt eten, mag je van mij doen alsof je een kloon bentquote:Op woensdag 18 januari 2006 13:07 schreef Frezer het volgende:
[..]
Dat maakt me eerlijk gezegd helemaal niks uit.
Ik overweeg nog of ik de kloon MissMSXUser ga aanmaken...quote:
Die heb ik dus niet meer.quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:08 schreef Frezer het volgende:
[..]
Maar je hebt er wel. Minimaal een halve gebande dan toch,.
Doe maar niet...quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:08 schreef AirwiN het volgende:
Ik overweeg nog of ik de kloon MissMSXUser ga aanmaken...![]()
quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:08 schreef Ynske het volgende:
[..]
zolang je maar thuis komt eten, mag je van mij doen alsof je een kloon bent
ik wist wel dat ik je blij kon makenquote:Op woensdag 18 januari 2006 13:10 schreef Frezer het volgende:
[..]
. Dan hoor ik er ook weer helemaal bij.
Kun je dat nog onderbouwen met enige argumentatie?quote:
quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:11 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik wist wel dat ik je blij kon maken
Ik MissAirwiNquote:Op woensdag 18 januari 2006 13:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik overweeg nog of ik de kloon MissMSXUser ga aanmaken...![]()
Schept weer verwarring en dergelijke.quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:11 schreef AirwiN het volgende:
Kun je dat nog onderbouwen met enige argumentatie?
Ja, het is zuurquote:Op woensdag 18 januari 2006 13:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kun je dat nog onderbouwen met enige argumentatie?
Neuken is viesquote:
We hebben Arual beloofd er niets over te zeggen.quote:
Vraag het over 100 jaar eens weer.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |