Ik onthoud mij geheel van zulk soort verleidingen.quote:Op woensdag 18 januari 2006 12:41 schreef Frezer het volgende:
[..]
Ik heb er ook maar 2 gehad, maar toch schijn ik een koffie leut te zijn. Jij bent meer van de crackertjes naar het schijnt,.
Heb je nog morele bijstand nodig?quote:Op woensdag 18 januari 2006 12:43 schreef BreaktotheDance het volgende:
Ik ga naar de fysio, en daarna aan het werk
Dag
Alsjeblieft,quote:Op woensdag 18 januari 2006 12:43 schreef Ynske het volgende:
Mijn lampje begint langzaam weer uit te gaan
Op dit moment niet gelukkigquote:Op woensdag 18 januari 2006 12:43 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Heb je nog morele bijstand nodig?
tissur gebeurt dan gister?quote:Op woensdag 18 januari 2006 12:45 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Op dit moment niet gelukkig
Afgelopen nacht wel![]()
Shocking!quote:Op woensdag 18 januari 2006 12:42 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Niet alles geloven wat er gezegd wordt! ik ben ook van de worteltjes..![]()
[R&P SC] Sultans of Swingquote:
Ik vraag me nog steeds af wiens kloon jij bent.quote:Op woensdag 18 januari 2006 12:49 schreef _Cara_ het volgende:
O jee!!.. ik was ff aan het teruglezen..en zie nu pas wat er in de OP staat...
wel lief!!
mn eerste keer in een OP..
Nu zit ik hier toch echt met blozende wangen....![]()
En ik tast nog steeds in het duister over waarom ik een kloon van SG zou zijnquote:Op woensdag 18 januari 2006 12:51 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik vraag me nog steeds af wiens kloon jij bent.
was dat alles?quote:Op woensdag 18 januari 2006 12:48 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
[R&P SC] Sultans of Swing
Staat hier wel in (voorin, pag. 2 en 3 bij mij). Niet echt iets bijzonders, voelde me weer erg klote nadat ik terug kwam van salsa dansen.
Jullie hebben hetzelfde karakter.quote:Op woensdag 18 januari 2006 12:52 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
En ik tast nog steeds in het duister over waarom ik een kloon van SG zou zijn![]()
*Nu echt weg is
Wiens kloon jij bent weet ik ook nog steeds niet.quote:
De mijne raad je ook nooitquote:Op woensdag 18 januari 2006 12:54 schreef Plato1980 het volgende:
Wiens kloon jij bent weet ik ook nog steeds niet.![]()
Nietquote:Op woensdag 18 januari 2006 12:54 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Wiens kloon jij bent weet ik ook nog steeds niet.![]()
Rustig maar, het was maar een grapje.quote:
Ik heb mijn vermoedens, maar ik heb Nixxx beloofd deze niet uit te sprekenquote:Op woensdag 18 januari 2006 12:51 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik vraag me nog steeds af wiens kloon jij bent.
quote:Op woensdag 18 januari 2006 12:58 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Rustig maar, het was maar een grapje.![]()
Ik zal het je vergeven omdat je je nog niet 100 procent voelt.quote:
Een nixxx-kloon, dat had ik niet gedacht.quote:Op woensdag 18 januari 2006 12:59 schreef melismay het volgende:
[..]
Ik heb mijn vermoedens, maar ik heb Nixxx beloofd deze niet uit te spreken
je bent een schatjequote:Op woensdag 18 januari 2006 13:01 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik zal het je vergeven omdat je je nog niet 100 procent voelt.![]()
Nee.quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:02 schreef Frezer het volgende:, speculaties!
Ben ik dan de enige die geen kloon is/ heeft?
Geeft 'ja' je een goed gevoel, of is 'nee' een beter antwoord?quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:02 schreef Frezer het volgende:, speculaties!
Ik ben ook geen kloon.quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:02 schreef Frezer het volgende:, speculaties!
Dat maakt me eerlijk gezegd helemaal niks uit.quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:06 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Geeft 'ja' je een goed gevoel, of is 'nee' een beter antwoord?
Maar je hebt er wel. Minimaal een halve gebande dan toch,quote:
zolang je maar thuis komt eten, mag je van mij doen alsof je een kloon bentquote:Op woensdag 18 januari 2006 13:07 schreef Frezer het volgende:
[..]
Dat maakt me eerlijk gezegd helemaal niks uit.
Ik overweeg nog of ik de kloon MissMSXUser ga aanmaken...quote:
Die heb ik dus niet meer.quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:08 schreef Frezer het volgende:
[..]
Maar je hebt er wel. Minimaal een halve gebande dan toch,.
Doe maar niet...quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:08 schreef AirwiN het volgende:
Ik overweeg nog of ik de kloon MissMSXUser ga aanmaken...![]()
quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:08 schreef Ynske het volgende:
[..]
zolang je maar thuis komt eten, mag je van mij doen alsof je een kloon bent
ik wist wel dat ik je blij kon makenquote:Op woensdag 18 januari 2006 13:10 schreef Frezer het volgende:
[..]
. Dan hoor ik er ook weer helemaal bij.
Kun je dat nog onderbouwen met enige argumentatie?quote:
quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:11 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik wist wel dat ik je blij kon maken
Ik MissAirwiNquote:Op woensdag 18 januari 2006 13:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik overweeg nog of ik de kloon MissMSXUser ga aanmaken...![]()
Schept weer verwarring en dergelijke.quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:11 schreef AirwiN het volgende:
Kun je dat nog onderbouwen met enige argumentatie?
Ja, het is zuurquote:Op woensdag 18 januari 2006 13:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kun je dat nog onderbouwen met enige argumentatie?
Neuken is viesquote:
We hebben Arual beloofd er niets over te zeggen.quote:
Vraag het over 100 jaar eens weer.quote:
En vies is lekkerquote:
Ik zal een poging doenquote:Op woensdag 18 januari 2006 13:15 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Vraag het over 100 jaar eens weer.
Verwacht in ieder geval geen antwoord van mijn kantquote:Op woensdag 18 januari 2006 13:15 schreef Pheno het volgende:
Ik zal een poging doen
Wat? Jij?quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:14 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
We hebben Arual beloofd er niets over te zeggen.
Zo snel al jaquote:Op woensdag 18 januari 2006 13:15 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Vraag het over 100 jaar eens weer.
hijs leukquote:
Dat, en het fiet dat ik kloonvrij wil blijven, heeft me volledig overtuigd!quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:12 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Schept weer verwarring en dergelijke.
Mij is altijd verteld dat alles z'n positieve kanten heeft.quote:
Mooi, is dat ook weer opgelost.quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:18 schreef AirwiN het volgende:
Dat, en het feit dat ik kloonvrij wil blijven, heeft me volledig overtuigd!
Tss, je hebt geen doorzettingsvermogenquote:Op woensdag 18 januari 2006 13:16 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Verwacht in ieder geval geen antwoord van mijn kant
*week wordt van binnen*quote:
Diarree?quote:
nu wil hij zeker niet meerquote:
Dan moet ze maar langs komen vanavond!quote:
Hij heeft denk ik ergens wel een punt.quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:30 schreef Ynske het volgende:
Gynaecologen en sex... waar mensen over nadenken
dat dan weer wel, maar hoe komt hij eropquote:Op woensdag 18 januari 2006 13:31 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Hij heeft denk ik ergens wel een punt.![]()
Hij is misschien gynaecoloog?quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:33 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat dan weer wel, maar hoe komt hij erop
Of die houden zich nu heel erg stilquote:Op woensdag 18 januari 2006 13:34 schreef petitlapin het volgende:
na ja, mijn moeder is een vrouw ( en hetero), dus zij moet in haar privéleven niet nog eens geconfronteerd worden met vrouwelijke geslachtsdelen ( of alleen dat van haarzelf).
ik zou wel eens de mening van mannelijke gynaecologen willen lezen eigenlijk, blijkbaar zijn er geen op fok!
waarom ?quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:31 schreef Plato1980 het volgende:
Hij heeft denk ik ergens wel een punt.![]()
De gemiddelde automonteur gaat 's avonds ook niet voor de lol nog uren in de garaga staan klussen neem ik aan.quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:37 schreef petitlapin het volgende:
[..]
waarom ?
dan zouden alle dokters dat toch moeten hebben ... die zien zoveel naakte mensen.
ik zou er eerlijk gezegd niet geil van worden hoor, om heel de dag naar naakte mannen te kijken, laat staan dat dat een invloed heeft op het liefdesleven met mijn man![]()
het gaat niet echt om het arts zijnquote:Op woensdag 18 januari 2006 13:37 schreef petitlapin het volgende:
[..]
waarom ?
dan zouden alle dokters dat toch moeten hebben ... die zien zoveel naakte mensen.
ik zou er eerlijk gezegd niet geil van worden hoor, om heel de dag naar naakte mannen te kijken, laat staan dat dat een invloed heeft op het liefdesleven met mijn man![]()
juist wel,die mannen zijn meestal geobsedeerd door wagensquote:Op woensdag 18 januari 2006 13:38 schreef Plato1980 het volgende:
De gemiddelde automonteur gaat 's avonds ook niet voor de lol nog uren in de garaga staan klussen neem ik aan.
leg me de link ff tussen mannelijke hoeren en automonteursquote:Op woensdag 18 januari 2006 13:39 schreef petitlapin het volgende:
[..]
juist wel,die mannen zijn meestal geobsedeerd door wagens![]()
bovendien gaat het hier niet over mannelijke hoeren maar over gynaecologen![]()
Ze hanteren beide hoge uurtarieven!quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:40 schreef Ynske het volgende:
[..]
leg me de link ff tussen mannelijke hoeren en automonteurs
het gaat me over de link dat plato het heeft over net dezelfde inhoud van job. Automonteur zijn en die avond hetzelfde werk doen.quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:40 schreef Ynske het volgende:
De uitlaatpijp!quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:40 schreef Ynske het volgende:
[..]
Volgens mij moet je afstand kunnen nemen van je werk. In alle beroepen, en als arts misschien nog wel meer dan gemiddeld.quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:39 schreef Ynske het volgende:
[..]
het gaat niet echt om het arts zijn
ik kan me voorstellen dat het niet echt smakelijk is als je aan t beffen bent of iemand penetreert als je dan van die beelden van smiddags voor je ogen ziet
zeer zekerquote:Op woensdag 18 januari 2006 13:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Volgens mij moet je afstand kunnen nemen van je werk. In alle beroepen, en als arts misschien nog wel meer dan gemiddeld.
Tsk... ik dacht dat we eerst nog liefdevol elkaar gingen leren kennen en dan pas over een tijdje eens gaan kijken of we aan seks zullen gaan denken???quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan moet ze maar langs komen vanavond!![]()
Tegen de kerst?quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:50 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Tsk... ik dacht dat we eerst nog liefdevol elkaar gingen leren kennen en dan pas over een tijdje eens gaan kijken of we aan seks zullen gaan denken???
Des te belangrijker die afspraak voor vanavond, zodat we elkaar zo snel mogelijk liefdevol leren kennen!quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:50 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Tsk... ik dacht dat we eerst nog liefdevol elkaar gingen leren kennen en dan pas over een tijdje eens gaan kijken of we aan seks zullen gaan denken???
Sorry hoor, maar dat wil ik me nou echt niet voorstellen.quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:48 schreef Ynske het volgende:
[..]
je wilt je vrouw/vriendin whatever gaan beffen, en t ruikt naar vis, dus een kans op een schimmelinfectie. visioenen visioenen
Ynske, hou je alsjeblieft in, wil je.quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:48 schreef Ynske het volgende:
zeer zeker
maar stel je dat nu even voor
je wilt je vrouw/vriendin whatever gaan beffen, en t ruikt naar vis, dus een kans op een schimmelinfectie. visioenen visioenen
Dat is zeker waar, maar ik denk dat je dan vanzelf stuk gaat lopen op je werk. Als je leven om je werk draait is er toch wel iets fout denk ikquote:Op woensdag 18 januari 2006 13:48 schreef Ynske het volgende:
[..]
daarbij, niet iedereen kan dat altijd je werk niet mee naar huis nemen
quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar dat wil ik me nou echt niet voorstellen.
das waarquote:En die vrouw/vriendin moet niet zeuren, dat gebeurt er tenminste wat aan
owquote:Op woensdag 18 januari 2006 13:54 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ynske, hou je alsjeblieft in, wil je.![]()
Nee, alsjeblieft niet.quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:56 schreef Ynske het volgende:
[..]
ow
ik zal geen plaatjes posten
daar was dago in de USSC pissig over
Je mag hier best plaatjes posten hoorquote:Op woensdag 18 januari 2006 13:56 schreef Ynske het volgende:
[..]
ow
ik zal geen plaatjes posten
daar was dago in de USSC pissig over
Maar geen plaatjes die direct betrekking hebben op deze discussie.quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je mag hier best plaatjes posten hoor![]()
dat misschien wel, maar iig niet van een poepluierquote:Op woensdag 18 januari 2006 13:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je mag hier best plaatjes posten hoor![]()
Ach een plaatje van een gyn of automonteur die ze leuk vindt kan ook nog welquote:Op woensdag 18 januari 2006 14:00 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Maar geen plaatjes die direct betrekking hebben op deze discussie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |