waarom ?quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:31 schreef Plato1980 het volgende:
Hij heeft denk ik ergens wel een punt.![]()
De gemiddelde automonteur gaat 's avonds ook niet voor de lol nog uren in de garaga staan klussen neem ik aan.quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:37 schreef petitlapin het volgende:
[..]
waarom ?
dan zouden alle dokters dat toch moeten hebben ... die zien zoveel naakte mensen.
ik zou er eerlijk gezegd niet geil van worden hoor, om heel de dag naar naakte mannen te kijken, laat staan dat dat een invloed heeft op het liefdesleven met mijn man![]()
het gaat niet echt om het arts zijnquote:Op woensdag 18 januari 2006 13:37 schreef petitlapin het volgende:
[..]
waarom ?
dan zouden alle dokters dat toch moeten hebben ... die zien zoveel naakte mensen.
ik zou er eerlijk gezegd niet geil van worden hoor, om heel de dag naar naakte mannen te kijken, laat staan dat dat een invloed heeft op het liefdesleven met mijn man![]()
juist wel,die mannen zijn meestal geobsedeerd door wagensquote:Op woensdag 18 januari 2006 13:38 schreef Plato1980 het volgende:
De gemiddelde automonteur gaat 's avonds ook niet voor de lol nog uren in de garaga staan klussen neem ik aan.
leg me de link ff tussen mannelijke hoeren en automonteursquote:Op woensdag 18 januari 2006 13:39 schreef petitlapin het volgende:
[..]
juist wel,die mannen zijn meestal geobsedeerd door wagens![]()
bovendien gaat het hier niet over mannelijke hoeren maar over gynaecologen![]()
Ze hanteren beide hoge uurtarieven!quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:40 schreef Ynske het volgende:
[..]
leg me de link ff tussen mannelijke hoeren en automonteurs
het gaat me over de link dat plato het heeft over net dezelfde inhoud van job. Automonteur zijn en die avond hetzelfde werk doen.quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:40 schreef Ynske het volgende:
De uitlaatpijp!quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:40 schreef Ynske het volgende:
[..]
Volgens mij moet je afstand kunnen nemen van je werk. In alle beroepen, en als arts misschien nog wel meer dan gemiddeld.quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:39 schreef Ynske het volgende:
[..]
het gaat niet echt om het arts zijn
ik kan me voorstellen dat het niet echt smakelijk is als je aan t beffen bent of iemand penetreert als je dan van die beelden van smiddags voor je ogen ziet
zeer zekerquote:Op woensdag 18 januari 2006 13:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Volgens mij moet je afstand kunnen nemen van je werk. In alle beroepen, en als arts misschien nog wel meer dan gemiddeld.
Tsk... ik dacht dat we eerst nog liefdevol elkaar gingen leren kennen en dan pas over een tijdje eens gaan kijken of we aan seks zullen gaan denken???quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan moet ze maar langs komen vanavond!![]()
Tegen de kerst?quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:50 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Tsk... ik dacht dat we eerst nog liefdevol elkaar gingen leren kennen en dan pas over een tijdje eens gaan kijken of we aan seks zullen gaan denken???
Des te belangrijker die afspraak voor vanavond, zodat we elkaar zo snel mogelijk liefdevol leren kennen!quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:50 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Tsk... ik dacht dat we eerst nog liefdevol elkaar gingen leren kennen en dan pas over een tijdje eens gaan kijken of we aan seks zullen gaan denken???
Sorry hoor, maar dat wil ik me nou echt niet voorstellen.quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:48 schreef Ynske het volgende:
[..]
je wilt je vrouw/vriendin whatever gaan beffen, en t ruikt naar vis, dus een kans op een schimmelinfectie. visioenen visioenen
Ynske, hou je alsjeblieft in, wil je.quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:48 schreef Ynske het volgende:
zeer zeker
maar stel je dat nu even voor
je wilt je vrouw/vriendin whatever gaan beffen, en t ruikt naar vis, dus een kans op een schimmelinfectie. visioenen visioenen
Dat is zeker waar, maar ik denk dat je dan vanzelf stuk gaat lopen op je werk. Als je leven om je werk draait is er toch wel iets fout denk ikquote:Op woensdag 18 januari 2006 13:48 schreef Ynske het volgende:
[..]
daarbij, niet iedereen kan dat altijd je werk niet mee naar huis nemen
quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar dat wil ik me nou echt niet voorstellen.
das waarquote:En die vrouw/vriendin moet niet zeuren, dat gebeurt er tenminste wat aan
owquote:Op woensdag 18 januari 2006 13:54 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ynske, hou je alsjeblieft in, wil je.![]()
Nee, alsjeblieft niet.quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:56 schreef Ynske het volgende:
[..]
ow
ik zal geen plaatjes posten
daar was dago in de USSC pissig over
Je mag hier best plaatjes posten hoorquote:Op woensdag 18 januari 2006 13:56 schreef Ynske het volgende:
[..]
ow
ik zal geen plaatjes posten
daar was dago in de USSC pissig over
Maar geen plaatjes die direct betrekking hebben op deze discussie.quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je mag hier best plaatjes posten hoor![]()
dat misschien wel, maar iig niet van een poepluierquote:Op woensdag 18 januari 2006 13:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je mag hier best plaatjes posten hoor![]()
Ach een plaatje van een gyn of automonteur die ze leuk vindt kan ook nog welquote:Op woensdag 18 januari 2006 14:00 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Maar geen plaatjes die direct betrekking hebben op deze discussie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |