En vies is lekkerquote:
Ik zal een poging doenquote:Op woensdag 18 januari 2006 13:15 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Vraag het over 100 jaar eens weer.
Verwacht in ieder geval geen antwoord van mijn kantquote:Op woensdag 18 januari 2006 13:15 schreef Pheno het volgende:
Ik zal een poging doen
Wat? Jij?quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:14 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
We hebben Arual beloofd er niets over te zeggen.
Zo snel al jaquote:Op woensdag 18 januari 2006 13:15 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Vraag het over 100 jaar eens weer.
hijs leukquote:
Dat, en het fiet dat ik kloonvrij wil blijven, heeft me volledig overtuigd!quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:12 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Schept weer verwarring en dergelijke.
Mij is altijd verteld dat alles z'n positieve kanten heeft.quote:
Mooi, is dat ook weer opgelost.quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:18 schreef AirwiN het volgende:
Dat, en het feit dat ik kloonvrij wil blijven, heeft me volledig overtuigd!
Tss, je hebt geen doorzettingsvermogenquote:Op woensdag 18 januari 2006 13:16 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Verwacht in ieder geval geen antwoord van mijn kant
*week wordt van binnen*quote:
Diarree?quote:
nu wil hij zeker niet meerquote:
Dan moet ze maar langs komen vanavond!quote:
Hij heeft denk ik ergens wel een punt.quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:30 schreef Ynske het volgende:
Gynaecologen en sex... waar mensen over nadenken
dat dan weer wel, maar hoe komt hij eropquote:Op woensdag 18 januari 2006 13:31 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Hij heeft denk ik ergens wel een punt.![]()
Hij is misschien gynaecoloog?quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:33 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat dan weer wel, maar hoe komt hij erop
Of die houden zich nu heel erg stilquote:Op woensdag 18 januari 2006 13:34 schreef petitlapin het volgende:
na ja, mijn moeder is een vrouw ( en hetero), dus zij moet in haar privéleven niet nog eens geconfronteerd worden met vrouwelijke geslachtsdelen ( of alleen dat van haarzelf).
ik zou wel eens de mening van mannelijke gynaecologen willen lezen eigenlijk, blijkbaar zijn er geen op fok!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |