Ja, vraag me niet waarom!quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:26 schreef het.ismij het volgende:
zo daar is indd wel ove rnagedacht.
Ik had anders een vrouw van rond de dertigquote:Op woensdag 18 januari 2006 13:29 schreef Developersrus het volgende:
Saaie suffe gozers, die gynaecologen!
M'n ex heeft bij een slager gewerkt waarvan algemeen bekend was dat hij wel eens een koe had geneukt. Dus of dat nu zo'n goed voorbeeld is..quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:43 schreef Flyingdutchman het volgende:
Het is gewoon werk. En je bekijkt het als object niet zozeer als persoon meer als werkgebied. Dat word je wel bijgebracht in de opleiding
Een slager eet toch ook gewoon gehakt als hij al de hele dag heeft staan slachten of vlees (voor)bereiden?
Waar trek je de grens? Als je boven de 30 uit komt kun je er de donder op zeggen dat je tig bevallingen voor je neus krijgt. Lijkt mij niet zo'n prettig aangezicht!quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:27 schreef MikeyMan het volgende:
Alleen daarom al zou ik jongeren-gyneacoloog worden...
Gat in de markt dus...quote:Op woensdag 18 januari 2006 14:09 schreef Flyingdutchman het volgende:
Jongeren-gyneacoloog bestaat niet als functieJe bent gyneacoloog of je bent het niet.
Ik denk dat het, zoals bij alle beroepen, iets moet zijn wat je ligt. Er zijn ook een hoop andere beroepen waarbij je zou kunnen bedenken dat je ergens geen zin meer in zou hebben daar buiten, maar dat lijkt me een kwestie van scheiden. Seks hebben is iets heel anders dan een kut onderzoeken, dus het lijkt me niet echt een probleem eigenlijk..quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:43 schreef Flyingdutchman het volgende:
Het is gewoon werk. En je bekijkt het als object niet zozeer als persoon meer als werkgebied. Dat word je wel bijgebracht in de opleiding
Ik denk dat er een heleboel wenkbrauwen gaan fronsen als een gynaecoloog alleen jonge meisjes op spreekuur wil.quote:Op woensdag 18 januari 2006 14:12 schreef MikeyMan het volgende:
[..]
Gat in de markt dus...
Of markt in een gat, net hoe je het wil noemen
Ik denk dat de gynaecoloog nog het meest gaat fronsen van allemaal.quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:28 schreef WAT het volgende:
[..]
Ik denk dat er een heleboel wenkbrauwen gaan fronsen als een gynaecoloog alleen jonge meisjes op spreekuur wil.
Hoezo? Waar die meisjes toch blijven?quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:35 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Ik denk dat de gynaecoloog nog het meest gaat fronsen van allemaal.
Uit onderzoek bleek, dat meer dan 60% van de gynaecologen zich wel eens seksueel tot een patiente aangetrokken voelt. Rond de 30% (!) heeft wel eens iets met een patiente gehad. Tot zover het werkgebied van de gynaecoloog.quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:43 schreef Flyingdutchman het volgende:
Een slager eet toch ook gewoon gehakt als hij al de hele dag heeft staan slachten of vlees (voor)bereiden?
Waar de vliesjes toch zijn.quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:41 schreef WAT het volgende:
[..]
Hoezo? Waar die meisjes toch blijven?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |