"Het was de slet, echt waar! De slet zeg ik je!"quote:Op woensdag 18 januari 2006 10:43 schreef Mokster het volgende:
[..]
Niet echt... Ik had alleen even een onderonsje met Er.
Mocht de modcat gaan klagen: het is allemaal mijn schuld!!
Gooi maar op die suggesties!quote:Op woensdag 18 januari 2006 10:46 schreef Twisted_fok het volgende:
Ik mis wel wat aspecten in de OP, maar verder issie leuk![]()
welke aspectenquote:Op woensdag 18 januari 2006 10:46 schreef Twisted_fok het volgende:
Koffie![]()
Ik mis wel wat aspecten in de OP, maar verder issie leuk![]()
astublieft Godtinquote:
Een béétje kliek heeft een hele verzameling avatars natuurlijkquote:
Dit is geen kliek, dit is een drempelverlagende OP om nog meer vrouwen te lokken om jouw morele autoriteit op uit te oefenen...quote:Op woensdag 18 januari 2006 10:51 schreef Litpho het volgende:
[..]
Een béétje kliek heeft een hele verzameling avatars natuurlijk.
Ik ben niet van de technische hoogstandjes. Alleen van de teksten...quote:Op woensdag 18 januari 2006 10:51 schreef Litpho het volgende:
[..]
Een béétje kliek heeft een hele verzameling avatars natuurlijk.
quote:Op woensdag 18 januari 2006 10:52 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ow kut...
Maar ik maak het strax helemaal goed met je!
Oh, da's wel slordig inderdaadquote:
Gewoon conceptueel uitdenken en door Ynske laten uitwerken, die kan dat primaquote:Op woensdag 18 januari 2006 10:53 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik ben niet van de technische hoogstandjes. Alleen van de teksten...
quote:Op woensdag 18 januari 2006 10:56 schreef Litpho het volgende:
[..]
Gewoon conceptueel uitdenken en door Ynske laten uitwerken, die kan dat prima.
kom op met die inspiratiequote:Op woensdag 18 januari 2006 10:57 schreef Plato1980 het volgende:
Er ontbreken inderdaad nog wat mensen in de TT. QyRoZ, Annie, kleinkonijn.
Zodra ik je strax van dichtbij heb mogen bewonderen schiet me vast wel een goeie beschrijving te binnenquote:
Petitlapin: De slowchatbelg. Vroeger altijd uit op een rel, maar haar door haar zwangerschap uitgezakte figuur heeft haar milder gemaakt, praat nu alleen nog maar over vreten.quote:Op woensdag 18 januari 2006 10:57 schreef Ynske het volgende:
[..]
kom op met die inspiratie
deel t met me, en ik edit
kijk het werkt! een nieuw mensquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |