Pinguïnnetje.quote:Op woensdag 18 januari 2006 12:12 schreef Pheno het volgende:
Hallo
Ik kan het wel ff op kloppenquote:Op woensdag 18 januari 2006 12:15 schreef Frezer het volgende:
Heeft er iemand prik voor in mijn cola?
Oh, het kan vast wel,quote:
Draai die fles dan ook goed dicht.quote:Op woensdag 18 januari 2006 12:15 schreef Frezer het volgende:
Heeft er iemand prik voor in mijn cola?
quote:
quote:Op woensdag 18 januari 2006 12:16 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Draai die fles dan ook goed dicht.![]()
Dan kan de prik er niet uit gaan als het goed is.quote:
Dan moet je het niet zo lang laten staanquote:
Aanwakkeren was de gebruikelijke term, geloof ikquote:
Je beseft dat dit soort opmerkingen je morele autoriteit geen goed doen?quote:Op woensdag 18 januari 2006 12:21 schreef Litpho het volgende:
[..]
Aanwakkeren was de gebruikelijke term, geloof ik.
Dat zal het probleem zijn,quote:Op woensdag 18 januari 2006 12:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan moet je het niet zo lang laten staan
quote:Op woensdag 18 januari 2006 11:50 schreef Litpho het volgende:
[..]
Zo'n rokje wilde je graag hebben voor je vriendin?
Heb ik iets gemist?quote:Op woensdag 18 januari 2006 12:23 schreef Plato1980 het volgende:
morele autoriteit
Egoïst.quote:Op woensdag 18 januari 2006 12:24 schreef GF het volgende:
Alleen niet ermee over straat
Ja:quote:
Mijn morele autoriteit maakt het prima. Jouw acceptatie van die autoriteit daarentegen was altijd al een wankel gegeven, dus ook daar is weinig aan verloren gegaan.quote:Op woensdag 18 januari 2006 12:23 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Je beseft dat dit soort opmerkingen je morele autoriteit geen goed doen?
Ik in elk geval geen cola, want die drink ik niet op tijd op,quote:
Nee, ik miste fok mijn werkquote:Op woensdag 18 januari 2006 12:12 schreef marcb1974 het volgende:
He Pheno, weer beter?
Klopt, ik verzet mij graag tegen bekrompen farizeeërs.quote:Op woensdag 18 januari 2006 12:26 schreef Litpho het volgende:
[..]
Mijn morele autoriteit maakt het prima. Jouw acceptatie van die autoriteit daarentegen was altijd al een wankel gegeven, dus ook daar is weinig aan verloren gegaan.
Dat gelooft nou ook weer niemand hequote:
quote:Op woensdag 18 januari 2006 12:25 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ja:
Litpho: de morele autoriteit van deze slowchat; beroemd om zijn poëtische
uitspraken waar bepaalde dames enorm opgewonden van raken.
Dat van die morele autoriteit snap ik inderdaad ook niet. Alhoewel ik het zelf ooit aan de OP toegevoegd heb.quote:Op woensdag 18 januari 2006 12:30 schreef Frezer het volgende:
[..], dat poëtisch wil ik hem nog wel mee geven.
slaanquote:Op woensdag 18 januari 2006 12:32 schreef MissMSX het volgende:
IK WORD HELEMAAL GEK VAN DIE KUTCOLLEGA'S HIER!!!!
IK HEB ME IN TIJDEN NIET ZO AGRESSIEF GEVOELD![]()
Je hebt het erg snel door.quote:Op woensdag 18 januari 2006 12:33 schreef Frezer het volgende:
![]()
de OP!
"Niets" kan trouwens wel "seks" worden.![]()
Het was mij ook een raadsel, maar gelukkig ben ik gezegend met een flexibele instellingquote:Op woensdag 18 januari 2006 12:32 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat van die morele autoriteit snap ik inderdaad ook niet. Alhoewel ik het zelf ooit aan de OP toegevoegd heb.![]()
Ik ben helemaal niet ziek geweest, maar bedankt voor de interesse.quote:Op woensdag 18 januari 2006 12:34 schreef _Cara_ het volgende:
@ Plato... hoi, ben je weer een beetje opgeknapt?
quote:
Ja, maar daar ben ik al te laat voorquote:Op woensdag 18 januari 2006 12:25 schreef marcb1974 het volgende:
Ik ben boodschappen doen,
iemand nog wat nodig
En wie is hier nu de koffieleut??quote:Op woensdag 18 januari 2006 12:34 schreef _Cara_ het volgende:
* Cara is toe aan een lekkere kop koffie
ikke?quote:
Ach joh, die internet bestellingen zijn toch niet echt betrouwbaar.quote:Op woensdag 18 januari 2006 12:36 schreef _Kimmie_ het volgende:
[..]
Ja, maar daar ben ik al te laat voor![]()
Liefst wel jaquote:
Of "(het gebrek aan) seks"quote:Op woensdag 18 januari 2006 12:33 schreef Frezer het volgende:
![]()
de OP!
"Niets" kan trouwens wel "seks" worden.![]()
Ik heb er ook maar 2 gehad, maar toch schijn ik een koffie leut te zijn. Jij bent meer van de crackertjes naar het schijnt,quote:Op woensdag 18 januari 2006 12:38 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
ikke?wordt wel pas mn 2e kop vandaag.
.ben veel te druk bezig...
Niet alles geloven wat er gezegd wordt! ik ben ook van de worteltjes..quote:Op woensdag 18 januari 2006 12:41 schreef Frezer het volgende:
[..]
Ik heb er ook maar 2 gehad, maar toch schijn ik een koffie leut te zijn. Jij bent meer van de crackertjes naar het schijnt,.
Ik onthoud mij geheel van zulk soort verleidingen.quote:Op woensdag 18 januari 2006 12:41 schreef Frezer het volgende:
[..]
Ik heb er ook maar 2 gehad, maar toch schijn ik een koffie leut te zijn. Jij bent meer van de crackertjes naar het schijnt,.
Heb je nog morele bijstand nodig?quote:Op woensdag 18 januari 2006 12:43 schreef BreaktotheDance het volgende:
Ik ga naar de fysio, en daarna aan het werk
Dag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |