abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 18 januari 2006 @ 09:24:55 #1
3185 Adelante
To let it go now
pi_34190941
Hét centrale topic voor alle productinformatie, aanbiedingen, Zweden, nieuws enz... Ook zijn er meerdere medewerkers aanwezig die je graag verder helpen.

Bovendien blijft het elke laatste woensdag van de maand Woonsdag bij IKEA, de hele dag lang zijn er waanzinnige aanbiedingen, acties en leuke activiteiten. IKEA is altijd voordelig, maar op Woonsdag zijn de prijzen wel heel erg laag! Kortingen kunnen oplopen tot ruim 65%. Er is altijd een Waanzinnige Woonsdag aanbieding, maar de extra aanbiedingen zijn minstens zo interessant. Profiteer ook van de kortingsacties in het IKEA restaurant! Iedere woonsdag na 17:00 uur: tweede maaltijd, één euro!

voorgaande topics:
IKEA - Part XIII - God Jul & Gott Nytt År
IKEA - Part XII - Ontdek IKEA PS
IKEA - Part XI - Nieuw! & Verlaagde Prijs
IKEA - Part X - 'n Zonnige Zweedse Zomer
IKEA - Part IX - The Return of IKEA Family
IKEA - Part VIII - Hoera voor Haarlem!!
IKEA - Part VII - Gott nytt år, op naar de lente!
IKEA - Part VI - God Jul & Warme Winterse Woonsdagen
IKEA - Part V - Het zijn bijzondere tijden...
IKEA - part IV - "...omdat ie-de-reen woont!"
IKEA - part III - "...omdat jij woont..."
IKEA - part II - "Omdat ik Woon..."
IKEA [Centraal topic]

er is ook een topic beschikbaar in CUL
Culinaire toppers van IKEA

IKEA CARD: JIJ BEPAALT HOE JIJ BETAALT

vragen?

Anna staat iedere dag voor je klaar!

Anna is wat plastisch, maar je kunt ook altijd één van de medewerkers vragen,
bijvoorbeeld Marie-Isabelle Henri, Zaakvoerder IKEA Hognoul

"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  woensdag 18 januari 2006 @ 09:41:36 #2
37248 BertV
Klei indiaan
pi_34191231
Goede zet dat er een IKEA in amersfoort komt.
Ik ga niet zo snel naar Utrecht door de drukte en het lastige afhalen van de spullen op een krappe lokatie.
Handgemaakt | Doggerland-overlever
  woensdag 18 januari 2006 @ 09:42:08 #3
3185 Adelante
To let it go now
pi_34191238

Met je liefste op de foto...

Op Woonsdag 25 januari kan je bij diverse IKEA vestigingen op de afdeling posters & lijsten gratis een Love-foto laten maken. De foto is direct klaar zodat je hem meteen mee naar huis kan nemen. Dus wil je ook op de foto met je geliefde, zodat je een leuk cadeau hebt om te geven op Valentijnsdag? Kom dan naar IKEA en beleef het zelf!

"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_34196072
tvp, moet de laatste nieuwtjes bijhouden hier....!!
pi_34198497
Beter dan die 'actie' van vorig jaar, 2 halen 1 betalen onder het motto "Romantisch samen dineren in het IKEA Restaurant"
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 01:07 schreef Adelante het volgende:
Uhm... heb je de ANEBODA serie wel eens gezien in de winkel?

Tevens terugvind- en meldpost
Verjaardagen zijn gezond -
hoe meer je er hebt, des te langer je leeft
pi_34206205
Die in Amersfoort komt aan de A1, vlak bij Knooppunt Hoevelaken. Mooie plek, jammer dat ik net van Amersfoort naar Utrecht ben verhuisd.
For great justice!
  woensdag 18 januari 2006 @ 17:42:24 #7
3185 Adelante
To let it go now
pi_34208473
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 13:43 schreef Allan24 het volgende:
Beter dan die 'actie' van vorig jaar, 2 halen 1 betalen onder het motto "Romantisch samen dineren in het IKEA Restaurant"

Tevens terugvind- en meldpost
In Hengelo word je op je wenken bediend

woensdag 18 januari 2006 @ 17:44:53 #8
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_34208555
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 01:07 schreef Adelante het volgende:
Uhm... heb je de ANEBODA serie wel eens gezien in de winkel?
In de winkel kun je hem niet ZO uitgebreid proberen
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
pi_34210764
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 17:44 schreef De_Hertog het volgende:

[..]

In de winkel kun je hem niet ZO uitgebreid proberen

*Ik herhaal*
Al bij het krabben aan mijn zak kraakt die al
*einde herhaling*
pi_34211221
tvp, Ikea Zwolle, een suggestie?
  woensdag 18 januari 2006 @ 19:05:32 #11
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_34211289
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 18:51 schreef WebForce het volgende:

[..]

*Ik herhaal*
Al bij het krabben aan mijn zak kraakt die al
*einde herhaling*
Kun je nagaan...
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
  woensdag 18 januari 2006 @ 19:11:31 #12
3185 Adelante
To let it go now
pi_34211507
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 19:04 schreef Syytön het volgende:
tvp, Ikea Zwolle, een suggestie?
Eerst Leiderdorp na Amersfoort, daarna heeeel misschien Zwolle...
pi_34216463
Ik ben vandaag naar de Ikea geweest om de door mij felbegeerde Mysinge-bank te bekijken. Ik was meteen verliefd op de stof Möllebo-grijsbruin. De Ingebo-donkerbruin viel me erg tegen, zag er wat goedkoop uit. Ik weet niet of de Möllebo katbestendig is, maar ik waag het erop. De bank zit uitstekend, en met een kussen in de rug (de losse kussens krijg je erbij) heb je ook een prima ondersteunde 'actieve zit'.

In de Ikea Haarlem was de Möllebo-grijsbruine 2-zitsbank gecombineerd met een breed zitelement. Dramatisch! In het midden was het element geheel doorgezakt. Bij een informatie-man (zo informatief was hij niet) heb ik gevraagd of dit normaal was, of dit bij intensief gebruik altijd gebeurt, of dat er misschien een ongelukje mee gebeurd is. Volgens hem zou dit absoluut niet voor mogen komen, de bank moest wel kapot zijn, rotklanten ook altijd. Hij draaide de bank om en er bleek niets mis mee te zijn. De vering zal zijn beste tijd wel gehad hebben. Zo'n breed zitelement komt er bij mij niet in, het wordt een chaise longue. Van de chaise-longue viel me de zijleuning weer erg tegen; hij doet me aan een campingartikel denken, een deel van een tent. Maar die kan vast weggelaten worden.

Mooie bank, zit prima, uitstekende prijs, samen 649 euro.

Maar dan dus met een smaller zitelement. De kleur is in het echt mooier.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_34219513
Gefeliciteerd met je Mysinge!
  woensdag 18 januari 2006 @ 22:26:18 #15
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_34221140
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 09:42 schreef Adelante het volgende:
[afbeelding]

Met je liefste op de foto...

Op Woonsdag 25 januari kan je bij diverse IKEA vestigingen op de afdeling posters & lijsten gratis een Love-foto laten maken. De foto is direct klaar zodat je hem meteen mee naar huis kan nemen. Dus wil je ook op de foto met je geliefde, zodat je een leuk cadeau hebt om te geven op Valentijnsdag? Kom dan naar IKEA en beleef het zelf!

Waarom weet ik dit niet

Dit is trouwens de ALLEBY taxi:

Artikelnummer: 900.833.31
Prijs: ¤55

Dit de ALLEBY roos:

Artikelnummer: 600.587.24

Dit de BRATTBY (Nieuw!), gemixt in een doos met 5 afbeeldingen, 3 bloemen en dit zijn de andere twee:

Artikelnummer: 901.067.33
Prijs: ¤19.95

Prijzen van prodocten met de naam ALLEBY of BRATTBY kunnen per vestiging verschillen
  woensdag 18 januari 2006 @ 22:26:45 #16
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_34221167
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 17:42 schreef Adelante het volgende:

[..]

In Hengelo word je op je wenken bediend

[afbeelding]
Dat kan ook wel als de klant/medewerker verhouding normaal rond de '1' ligt
pi_34222864
Morgen maar even kijken voor leuk laminaat.

Heb 10 euro per m² als budget, moet wel lukken dus
  woensdag 18 januari 2006 @ 23:14:52 #18
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_34223477
Weet iemand wat het maximale gewicht is dat het Magiker buffet kan dragen? De site weet het iig niet..
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
pi_34227235
Telkens als ik in de ikea ben sta ik in mijn handen met de ALLEBY taxi poster. Vind de prijs alleen een beetje hoog
pi_34231325
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 00:52 schreef -Yuna- het volgende:
Telkens als ik in de ikea ben sta ik in mijn handen met de ALLEBY taxi poster. Vind de prijs alleen een beetje hoog
Dat heb ik ook.. alleen vind ik de prijs niet te hoog maar de afmetingen (misschien) te groot...
en vriendje vind hem niet mooi
pi_34232891
Hej hej!

Ik heb een vraagje: bij de aankoop van mijn ikea keuken hebben ze mij verteld dat ik abstrakt panelen op
maat kon laten maken ivm een ongewone hoogte van mijn combioven. Nu had ik gister de ikea aan de telefoon en ze zeiden dat ze dachten dat het niet kon. Kan iemand mij vertellen of het kan voordat ik voor de 29252ste keer naar de ikea rijdt voor niets...

Thanks ya all!
Kraakt het niet dan baadt het niet!
pi_34239278
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 21:03 schreef Claudia_x het volgende:
blablablablabla...
dan heb je dus dezelfde als mij

die zijleuning ach, die kan verstellen zoals een raam van een caravan zeg maar, ik zit eigenlijk 80% van de tijd op die chaise longue, kussentje in de rug, half onderuit, heerlijk...

t enige nadeel vind ik dat als je een hoekopstelling maakt (zoals op de foto) de arm leuning vd chaise longue en de rugleuning van de 2? zits van elkaar verschilt van dikte.
ik moet nog een paar kussens halen bij de ikea, met een donkerbruine hoes als je die er dan oplegt zie je t niet eens.
suck my asshole taco bender
pi_34243891
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 13:50 schreef Remco_h het volgende:

dan heb je dus dezelfde als mij
Ik heb hem nog niet, maar hij komt er binnenkort. Past de verpakking in een normale auto?
quote:
t enige nadeel vind ik dat als je een hoekopstelling maakt (zoals op de foto) de arm leuning vd chaise longue en de rugleuning van de 2? zits van elkaar verschilt van dikte.
ik moet nog een paar kussens halen bij de ikea, met een donkerbruine hoes als je die er dan oplegt zie je t niet eens.
Wat je kunt doen, is het grote kussen naast de grote kussens van de 2-zits leggen, maar dan zie je die idiote zijleuning van de chaise longue dus. Wat voor kussens ga je halen, kleine of grote? Kun je die dan apart krijgen?
pi_34244487
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 10:30 schreef Eth3r3al het volgende:
Ik heb een vraagje: bij de aankoop van mijn ikea keuken hebben ze mij verteld dat ik abstrakt panelen op
maat kon laten maken ivm een ongewone hoogte van mijn combioven.
Volgens mij kan het wel. Alleen dat 'laten' moet je even schrappen
pi_34244920
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 15:59 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ik heb hem nog niet, maar hij komt er binnenkort. Past de verpakking in een normale auto?
[..]

Wat je kunt doen, is het grote kussen naast de grote kussens van de 2-zits leggen, maar dan zie je die idiote zijleuning van de chaise longue dus. Wat voor kussens ga je halen, kleine of grote? Kun je die dan apart krijgen?
Wanneer ga je m halen??

Normale auto hmmm... dat denk ik niet, ik heb m mee genomen in een aanhanger, de verpakkingen zijn ongeveer zo groot als de onderstellen van de banken (in t foldertje staat de verpakkings afmeting geloof ik)

In de ikea in utrecht hadden ze rechthoekige kussens er op liggen, in t donkerbruin, als ik t zo moet inschatten zijn die ongeveer 1,5-2x zo groot als de standaard kussens. Deze kan je gewoon los halen, ik zal t weekend eens kijken in utrecht
pi_34246962
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 16:27 schreef Remco_h het volgende:

Wanneer ga je m halen??
Het hangt er vanaf of hij in een normale auto past. Klaarblijkelijk niet. Binnenkort moet ik sowieso een busje huren, dus dan kan ik meteen de bank ophalen. Jammergenoeg weet je gewoon niet wanneer welke Ikea hem op voorraad heeft. Ik gok wel op Amsterdam.
quote:
In de ikea in utrecht hadden ze rechthoekige kussens er op liggen, in t donkerbruin, als ik t zo moet inschatten zijn die ongeveer 1,5-2x zo groot als de standaard kussens. Deze kan je gewoon los halen, ik zal t weekend eens kijken in utrecht
Ik ben benieuwd wat voor kussens dat zijn!
pi_34247480
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 16:15 schreef Allan24 het volgende:

[..]

Volgens mij kan het wel. Alleen dat 'laten' moet je even schrappen
Ik weet het wel zeker
quote:
Goedkoper krijg je em niet . En hij was ooit ¤99!!!
pi_34257031
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 17:32 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Het hangt er vanaf of hij in een normale auto past. Klaarblijkelijk niet. Binnenkort moet ik sowieso een busje huren, dus dan kan ik meteen de bank ophalen. Jammergenoeg weet je gewoon niet wanneer welke Ikea hem op voorraad heeft. Ik gok wel op Amsterdam.
[..]

Ik ben benieuwd wat voor kussens dat zijn!
Chaise longe
breedte:80 cm
hoogte:60 cm
diepte:171 cm
gewicht:41,0 kg

2 zits
breedte:80 cm
hoogte:60 cm
diepte:171 cm
gewicht:42,0 kg

Ik zou voor t busje gaan

Als ik zaterdag geweest ben zal ik wel even posten welke kussens dat zijn met welke hoezen etc
Zal ook wel ff een fototje schieten dan
pi_34263848
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 09:23 schreef Fiorenza het volgende:

[..]

Dat heb ik ook.. alleen vind ik de prijs niet te hoog maar de afmetingen (misschien) te groot...
en vriendje vind hem niet mooi
Hoe groot is ie dan die Alleby taxi?

Ik vind die site van IKEA echt niet handig, de helft van de producten staat er niet op en de andere helft is verkeerd geprijsd (meestal zijn de prijzen op de site hoger dan in de winkel, slimme zet van Ikea )
pi_34279540
al mijn kasten van de slaapkamer komen van Ikea Wilrijk (Belgie)

ik moet zeggen dat ik geen andere kasten meer wil
Volgens mij ben ik toch geen weerwolfje
  vrijdag 20 januari 2006 @ 22:11:01 #31
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_34293410
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 00:22 schreef _Boo_ het volgende:

[..]

Hoe groot is ie dan die Alleby taxi?

Ik vind die site van IKEA echt niet handig, de helft van de producten staat er niet op en de andere helft is verkeerd geprijsd (meestal zijn de prijzen op de site hoger dan in de winkel, slimme zet van Ikea )
Noem eens wat artikellen dan? En de Taxi en Roos zijn 150X100...
pi_34295199
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 22:11 schreef WebForce het volgende:

[..]

Noem eens wat artikellen dan? En de Taxi en Roos zijn 150X100...
De Fjus en de Kullen garderobekast in ieder geval, maar er zijn er nog wel meer.
  zaterdag 21 januari 2006 @ 13:29:55 #33
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_34307740
Over welke IKEA heb je het dan? Delft toch zeker niet hè? Die hanteren nogal andere 'regels', die horen ook niet bij de IKEA groep.
pi_34312099
quote:
Die wil ik zeker ook nog hebben, als ze 'm weer eens op voorrad hebben. Helaas is IKEA de enige die dat soort posters op dat formaat levert. Zou nog wel wat meer verschillende willen zien.

Er zijn nu ook een aantal goedkopere NYC / zwart-wit posters met frame; de Brattby serie van 19,95, maar die staan ook niet op de website.

Ik heb deze: en QYroz nu ook, zoals uit het vorige topic bleek

zaterdag 21 januari 2006 @ 16:23:42 #35
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_34313149
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 15:46 schreef DutchTrain het volgende:

[..]

Die wil ik zeker ook nog hebben, als ze 'm weer eens op voorrad hebben. Helaas is IKEA de enige die dat soort posters op dat formaat levert. Zou nog wel wat meer verschillende willen zien.

Er zijn nu ook een aantal goedkopere NYC / zwart-wit posters met frame; de Brattby serie van 19,95, maar die staan ook niet op de website.

Ik heb deze: en QYroz nu ook, zoals uit het vorige topic bleek

[afbeelding]
Lees de reactie van mij eens! Daar staan ze in
  zaterdag 21 januari 2006 @ 16:53:35 #36
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_34314060
En we hebben weer een blauwe IKEA-er
  zondag 22 januari 2006 @ 00:24:56 #37
6467 QyRoZ
Just Q it!
pi_34331201
Die van mij hangt idd aan de muur in mn kamer nu.
For great justice!
pi_34347414
Ik heb een plundra tegoedbon ofzo gewonnen!
pi_34347443
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 13:29 schreef WebForce het volgende:
Over welke IKEA heb je het dan? Delft toch zeker niet hè? Die hanteren nogal andere 'regels', die horen ook niet bij de IKEA groep.
Delft ja Maar hoezo andere regels?
  zondag 22 januari 2006 @ 16:52:33 #40
67385 ROG
Go on, say it.
pi_34347733
Delft is een pilot-store, accepteren ook geen credit cards e.d. Erg leuk.
pi_34347986
Kan iemand iets vertellen over arbeidsvoorwaarden ed van de ikea. En de werkzaamheden die een medewerker van de technische dienst moet uitvoeren? En nemen ze ook "oudere" mensen aan?
Info mag ook per mail, mailadres staat in profiel
pi_34348358
quote:
Op zondag 22 januari 2006 16:52 schreef ROG het volgende:
Delft is een pilot-store, accepteren ook geen credit cards e.d. Erg leuk.
Juist wel, Delft accepteert Visa én Mastercard... de overige vestigingen alleen Visa (en de IKEA Card natuurlijk )
pi_34348432
quote:
Op zondag 22 januari 2006 16:59 schreef wendywendy het volgende:
Kan iemand iets vertellen over arbeidsvoorwaarden ed van de ikea. En de werkzaamheden die een medewerker van de technische dienst moet uitvoeren? En nemen ze ook "oudere" mensen aan?
Info mag ook per mail, mailadres staat in profiel
Check > http://www.ikea.com/ms/nl_NL/jobs/join_us/index.html
pi_34350163
Ik had een vraagje In de folder staat de Pax/Brevik garderobekast als kast van 100 cm breed, 200 hoog, voor 120 euro (wit).. maar op de site kan ik hem nergens terugvinden (hij heet ineens "Pax Brevik/Pax Vikedal" en is 150 cm breed).

Zit deze kast nog wel in het assortiment?

Oh en als ik toch bezig ben iemand enig idee wat het kost om dingen te laten bezorgen in Hilversum vanuit IKEA Utrecht? Het gaat om een studentenkamer dus kastjes, bankje, tafel, stoeltjes, de hele rits.

[ Bericht 15% gewijzigd door #ANONIEM op 22-01-2006 18:12:49 ]
pi_34350415
Is het niet zo'n kast die je zelf moet maken met de kastenplanner?
pi_34350470
quote:
Op zondag 22 januari 2006 18:16 schreef _Boo_ het volgende:
Is het niet zo'n kast die je zelf moet maken met de kastenplanner?
Nee, in de folder staat hij als losstaande kast In zo'n kadertje van "Nu verlaagde prijs, ¤120".
pi_34351415
Hmm oke, maar er zijn een hele hoop dingen die je niet op de site kunt vinden en wel in de winkel dus hoeft niet persee uit het assortiment te zijn.
pi_34352035
Klopt, die kast van ¤120 is een prijsvoorbeeld, en dat is geheel afhankelijk van hoe je de kast verder indeelt. Vrijwel de gehele PAX garderobekasten serie is m.i.v. de huidige catalogus in prijs verlaagd met 20% t.o.v. het jaar ervoor, dus dat geldt niet alleen voor 'jouw' kast
  zondag 22 januari 2006 @ 21:27:31 #49
3185 Adelante
To let it go now
pi_34358271
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 16:53 schreef WebForce het volgende:
En we hebben weer een blauwe IKEA-er
kleurt beter dan zwart bij dit topic
  zondag 22 januari 2006 @ 21:58:11 #50
1394 Tazz
Vakmanschap is... *hips*
pi_34359534
tvp
Trouwens, ik kom bijna wekelijks bij de ikea duiven... 2 maanden terug een keuken gekocht (zie post in dit forum), en ook wat ideeen opgedaan voor de kinderkamer.... Altijd hele leuke accesoires te vinden...
IKEA is
"ooit geweten wat je allemaal met de beugel van een Grolsch flesje kan doen???"
  zondag 22 januari 2006 @ 22:20:38 #51
3185 Adelante
To let it go now
pi_34360451

niet voor de mijn poes
  zondag 22 januari 2006 @ 22:26:14 #52
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_34360704
quote:
Op zondag 22 januari 2006 21:58 schreef Tazz het volgende:
tvp
Trouwens, ik kom bijna wekelijks bij de ikea duiven... 2 maanden terug een keuken gekocht (zie post in dit forum), en ook wat ideeen opgedaan voor de kinderkamer.... Altijd hele leuke accesoires te vinden...
IKEA is
En vooral IKEA Duiven!
  zondag 22 januari 2006 @ 22:27:45 #53
3185 Adelante
To let it go now
pi_34360769
Duiven is te klein aan het worden WF Ze moeten gewoon de huur opzeggen van Beter Bed en dat kinderpaleis en hun oude pand terugkopen. Vervolgens daar het talonmagazijn van maken en de winkel en ZBM dan flink uitbreiden.

pi_34360854
Ik ben nog nooit in Duiven geweest... waar moet ik aan denken, Sliedrecht in het groot?
  zondag 22 januari 2006 @ 22:41:37 #55
3185 Adelante
To let it go now
pi_34361394
quote:
Op zondag 22 januari 2006 22:29 schreef Allan24 het volgende:
Ik ben nog nooit in Duiven geweest... waar moet ik aan denken, Sliedrecht in het groot?
neuh, dat as Duiven I, het oude pand dat nu verhuurd wordt. Ik denk dat je het redelijk met Utrecht kunt vergelijken (mocht je daar ooit geweest zijn)
pi_34361726
Utrecht
  maandag 23 januari 2006 @ 00:19:37 #57
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_34364888
quote:
Op zondag 22 januari 2006 22:27 schreef Adelante het volgende:
Duiven is te klein aan het worden WF Ze moeten gewoon de huur opzeggen van Beter Bed en dat kinderpaleis en hun oude pand terugkopen. Vervolgens daar het talonmagazijn van maken en de winkel en ZBM dan flink uitbreiden.

Het ligt allemaal aan de gemeente . Plannen, tekeningen, etc. etc. liggen daar op het bureau... Het gaat zelfs zover dat IKEA een rotonde moet voorschieten bij het industrieterein...

Wat ik heb gehoord van de uitbreidingen zal het gaaf worden, maar hoelang dat duurt, sja...

We hebben laatste woonsdag een recordomzet gedraaid, volgens mij is hoger in dit pand ook niet mogelijk, het is idd gewoon te klein! Er was in de weide omtrek geen enkele vrije parkeerplek meer te vinden, klanten die op de personeelsparkeerplaats rondreden (en dus bij de laad/los perons) . Nooit zo'n leuke dag meegemaakt
  Milf maandag 23 januari 2006 @ 00:23:06 #58
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_34364988
Wie is er al in de nieuwe IKEA Groningen geweest?

Wat een megading is dat geworden zeg. .
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
  maandag 23 januari 2006 @ 00:45:52 #59
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_34365593
quote:
Op maandag 23 januari 2006 00:23 schreef nikky het volgende:
Wie is er al in de nieuwe IKEA Groningen geweest?

Wat een megading is dat geworden zeg. .
Je bent niet verdwaald?
pi_34368962
Ik heb gehoord dat er ook een IKEA komt in Roermond. Klopt dat???
Dat zou echt perfect zijn, hoef ik niet meer een half uur te rijden iedere keer!
pi_34369760
quote:
Op maandag 23 januari 2006 08:33 schreef Koningin het volgende:
Ik heb gehoord dat er ook een IKEA komt in Roermond. Klopt dat???
Dat zou echt perfect zijn, hoef ik niet meer een half uur te rijden iedere keer!
Een IKEA in Roermond? Nee hoor?
pi_34370913
quote:
Op maandag 23 januari 2006 09:42 schreef Allan24 het volgende:

[..]

Een IKEA in Roermond? Nee hoor?
Het leek me al een sterk verhaal, maar je weet natuurlijk nooit.
Zou wel heel fijn zijn.
pi_34380961
Ik ben benieuwd of de hedsta eettafel nog te koop is! Mn vriendin en ik wouden m kopen maar zagen m de laatste keer niet meer staan..

dan bedoel ik deze dus:

Iemand een idee of die nog te krijgen is?
  maandag 23 januari 2006 @ 17:26:18 #64
67385 ROG
Go on, say it.
pi_34383739
quote:
Op zondag 22 januari 2006 17:11 schreef Allan24 het volgende:

[..]

Juist wel, Delft accepteert Visa én Mastercard... de overige vestigingen alleen Visa (en de IKEA Card natuurlijk )
Excuus, ik was in de war. In ieder geval ooit hard gelachen omdat een collega dus in A'dam niet met z'n Mastercard kon betalen; 'Maar in Delft..' 'Delft is een pilot meneer.'
pi_34384912
Nou láchen is dat zeg. Ik heb wel eens in Amsterdam gestaan met m'n Mastercard en voor 500 euro aan spullen op m'n wagentje
Iedere droom moet je in een potje vangen.
pi_34385517
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 13:29 schreef WebForce het volgende:
Is die Kullen kast bij andere Ikea's dan wel gewoon 89 euro en in Delft 59 euro? En zijn andere dingen dan weer duurder in Delft ofzo
pi_34387205
Ik heb een gedeelte van m'n Klippan bank wat ingezakt is bij de leuning. Vraag niet hoe het kan, want het is niet dat ik er op heb gezeten, maar ik vraag me af of ik dit kan ruilen.
Het doet er niet toe wie ik ben, maar wie ik wil zijn.
pi_34387689
quote:
Op zondag 22 januari 2006 22:20 schreef Adelante het volgende:
[afbeelding]

niet voor de mijn poes
  maandag 23 januari 2006 @ 19:32:40 #69
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_34387986
quote:
Op maandag 23 januari 2006 18:20 schreef _Boo_ het volgende:

[..]

Is die Kullen kast bij andere Ikea's dan wel gewoon 89 euro en in Delft 59 euro? En zijn andere dingen dan weer duurder in Delft ofzo
Dat zou goed kunnen idd. Ze testen op allerlei verschillende manier in Delft, dus ook met de prijs...
pi_34398023
quote:
Op maandag 23 januari 2006 19:10 schreef Avani het volgende:
Ik heb een gedeelte van m'n Klippan bank wat ingezakt is bij de leuning. Vraag niet hoe het kan, want het is niet dat ik er op heb gezeten, maar ik vraag me af of ik dit kan ruilen.
Dat hangt er vanaf, heb je de kassabon nog? Zelf gehaald of laten bezorgen? Waar, welke vestiging?
pi_34398679
quote:
Op maandag 23 januari 2006 23:27 schreef Allan24 het volgende:

[..]

Dat hangt er vanaf, heb je de kassabon nog? Zelf gehaald of laten bezorgen? Waar, welke vestiging?
Kassabon heb ik en zelf gehaald in Haarlem. Ik zit alleen niet te wachten op een hele bank 3 hoog naar beneden te halen. Ik zal wel ff gaan informeren bij de IKEA zelf.
Het doet er niet toe wie ik ben, maar wie ik wil zijn.
  maandag 23 januari 2006 @ 23:56:25 #72
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_34399074
quote:
Op maandag 23 januari 2006 23:46 schreef Avani het volgende:

[..]

Kassabon heb ik en zelf gehaald in Haarlem. Ik zit alleen niet te wachten op een hele bank 3 hoog naar beneden te halen. Ik zal wel ff gaan informeren bij de IKEA zelf.
. Hij is daar ook gekomen . En te demonteren!!! (de nieuwe types dan)
pi_34399601
Ik heb al zo'n idee wat je als antwoord krijgt laat het hier even weten?
  dinsdag 24 januari 2006 @ 00:49:32 #74
67385 ROG
Go on, say it.
pi_34400424
quote:
Op maandag 23 januari 2006 18:00 schreef imago het volgende:
Nou láchen is dat zeg. Ik heb wel eens in Amsterdam gestaan met m'n Mastercard en voor 500 euro aan spullen op m'n wagentje

Gewoon contant aftikken joh.

edit: O btw Allan ik heb nog een setje Klippan pootjes teveel gekregen hier een maandje of wat terug, ik ging m'n onbeantwoorde mail (Klippan schroeven waren pleite) nabellen en kreeg dus 2x m'n zooi. Overigens het nagebelde was er eerder, en overcompleet. Inleveren bij Ikea in ruil voor een softijsje?
pi_34410948
ziet er mooi uit
Iemand die nooit van mening is veranderd heeft waarschijnlijk niets geleerd.
  woensdag 25 januari 2006 @ 00:55:33 #76
3185 Adelante
To let it go now
pi_34434063
quote:
Op maandag 23 januari 2006 16:03 schreef Luizao het volgende:
Ik ben benieuwd of de hedsta eettafel nog te koop is! Mn vriendin en ik wouden m kopen maar zagen m de laatste keer niet meer staan..

dan bedoel ik deze dus:

[afbeelding]

Iemand een idee of die nog te krijgen is?
helaas, maar deze tafel is uit het assortiment gegaan, misschien dat één van de vestigingen er nog een aantal op voorraad heeft, maar op=op en ze komen niet meer binnen.
  woensdag 25 januari 2006 @ 00:56:09 #77
3185 Adelante
To let it go now
pi_34434081
quote:
Op maandag 23 januari 2006 18:00 schreef imago het volgende:
IKEA Card: jij bepaalt, hoe jij betaalt
pi_34434515
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 00:49 schreef ROG het volgende:

[..]

Gewoon contant aftikken joh.

edit: O btw Allan ik heb nog een setje Klippan pootjes teveel gekregen hier een maandje of wat terug, ik ging m'n onbeantwoorde mail (Klippan schroeven waren pleite) nabellen en kreeg dus 2x m'n zooi. Overigens het nagebelde was er eerder, en overcompleet. Inleveren bij Ikea in ruil voor een softijsje?
Haha, 't zou fijn zijn als je ze idd inlevert bij de klantenservice, kan er wellicht iemand anders mee geholpen worden. En als je 't bij mij doet krijg je echt wel een koffiebon met gebak hoor (wel effe mijn username noemen anders weet ik 't nog niet )
pi_34445046
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 00:55 schreef Adelante het volgende:

[..]

helaas, maar deze tafel is uit het assortiment gegaan, misschien dat één van de vestigingen er nog een aantal op voorraad heeft, maar op=op en ze komen niet meer binnen.
Ja ik was er al bang voor.. via de site van ikea word overal aangegeven dat ze niet meer voorraadig zijn :S... jammer dus! Komt/of is er misschien al een soortgelijk model te vinden bij de ikea?
  woensdag 25 januari 2006 @ 13:45:56 #80
3185 Adelante
To let it go now
pi_34445304
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 13:38 schreef Luizao het volgende:

Ja ik was er al bang voor.. via de site van ikea word overal aangegeven dat ze niet meer voorraadig zijn :S... jammer dus! Komt/of is er misschien al een soortgelijk model te vinden bij de ikea?
FY07 (vanaf sep 2006) wordt er een nieuwe boost gegeven aan het dining segment (eettafels, stoelen, bar, etc..). Veel nieuwe modellen en materialen ter aanvulling van de verbeterde keuken range van dit jaar

Dus langzaam komt er nieuw! assortiment binnen wat betreft eettafels, maar iets vergelijkbaars met de HEDSTA heb ik nog niet gezien.
pi_34448352
betekent dining ook servies? ik vind het huidige nogal saaai.. we hebben zelf de 365+ vierkante borden, maar ik wil meer kleur en bijzondere vormen!
  woensdag 25 januari 2006 @ 15:25:19 #82
3185 Adelante
To let it go now
pi_34448507
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 15:20 schreef Fiorenza het volgende:
betekent dining ook servies? ik vind het huidige nogal saaai.. we hebben zelf de 365+ vierkante borden, maar ik wil meer kleur en bijzondere vormen!
nope, serviezen vallen onder de range cookshop
pi_34449656
Komen er nog meer kastjes in de antiek-beits uitvoering?
Ik vind die ladenkasten uit de Leksvik en Aspelund serie wel leuk, maar ze zijn te breed (meer dan 80cm)?
  woensdag 25 januari 2006 @ 18:38:06 #84
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_34455034
Hello! Ik heb eenen vraagh! Heeft de IKEA ook laptoptafeltjes?

Dus: een makkelijk tafeltje waar je je laptop op kan zetten als je in bed zit of op de bank?
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  woensdag 25 januari 2006 @ 19:25:08 #85
67385 ROG
Go on, say it.
pi_34456573

Laptoptafel Dave, 29 piek.
  woensdag 25 januari 2006 @ 20:08:25 #86
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_34458132
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 19:25 schreef ROG het volgende:
[afbeelding]

Laptoptafel Dave, 29 piek.
Das niet echt een schootmodel... Ik bedoel echt zo'n tafeltje als in de soort die je ook kan gebruiken bij ontbijt op bed.

Die kruispoot in mn schoot lijkt me niet zo prettig
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_34458566
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 20:08 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Das niet echt een schootmodel... Ik bedoel echt zo'n tafeltje als in de soort die je ook kan gebruiken bij ontbijt op bed.

Die kruispoot in mn schoot lijkt me niet zo prettig
Ontbijttafeltjes hebben ze wel, maar of dat nou zo prettig is met een laptop..

BAGN - 5,95
pi_34458604
quote:
Op maandag 23 januari 2006 17:26 schreef ROG het volgende:

[..]

Excuus, ik was in de war. In ieder geval ooit hard gelachen omdat een collega dus in A'dam niet met z'n Mastercard kon betalen; 'Maar in Delft..' 'Delft is een pilot meneer.'
Ik ben die leuke "collega", maar helaas was de actieve kassiere in Barendrecht zo slim om dit te melden ipv Amsterdam......
"He's a beaver, he shouldn't be saying anything!"
The Chronicles of Narnia: The Lion, the Witch and the Wardrobe.
  woensdag 25 januari 2006 @ 20:23:55 #89
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_34458677
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 20:20 schreef _Boo_ het volgende:

[..]

Ontbijttafeltjes hebben ze wel, maar of dat nou zo prettig is met een laptop..

[afbeelding]

BAGN - 5,95
Nouja, voor de prijs hoef ik 't proberen niet te laten natuurlijk

Thnx! 14.gif
  woensdag 25 januari 2006 @ 21:09:28 #90
67385 ROG
Go on, say it.
pi_34460568
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 18:38 schreef XcUZ_Me het volgende:
of op de bank
Daar is dat tafeltje voor, om aan te schuiven als je op de bank zit. Dat ontbijttafeltje heb ik in 't wit en daar word je niet veel wijzer van, onhandig is het sleutelwoord.
  woensdag 25 januari 2006 @ 21:11:13 #91
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_34460635
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 21:09 schreef ROG het volgende:

[..]

Daar is dat tafeltje voor, om aan te schuiven als je op de bank zit. Dat ontbijttafeltje heb ik in 't wit en daar word je niet veel wijzer van, onhandig is het sleutelwoord.
Mjaaa, maar als ik in die positie wil zitten, kruip ik wel achter de pc op m'n bureau. Het gaat nu juist om rélaxed fok!ken op de laptop .

Thnx anyway hoor !
pi_34462306
Ik weet wat je zoekt Xcuz_Me, alleen heb ik geen idee hoe die dingen heten.
Het is een soort van dienblad met een soort kussen er onder. Ik heb er van de zomer eentje gekocht bij het kruidvat voor een paar euro, werkt perfect! Alleen waar je ze kunt kopen.... Blokker misschien??

edit: zo'n ding dus!

http://hobby.blogo.nl/?COMMENTS/495/5410
  woensdag 25 januari 2006 @ 21:54:25 #93
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_34462461
Bedankt voor de tip Liejannuh Zal eens kijken!

Moet te vinden zijn zou je zeggen! Hoewel ik er liever eentje heb met 2 pootjes aan de zijkant ofzo, want de luchtaanzuigdinges voor de koeling zit precies middenonder .
pi_34475691
Even een kort vraagje. Ik heb bij IKEA Eindhoven heel leuk bestek zien hangen, maar dit was helaas niet op voorraad. Weet iemand hier hoe lang het gemiddeld duurt voordat zoiets weer op voorraad is?
Live to ride, ride with your heart
pi_34479460
Okee, omdat ik telkens 10 wachtenden voor me heb bij de infolijn vraag ik het hier:

wat kost het om veel meubels van IKEA utrecht naar Hilversum te laten brengen.
Het is een benedenverdieping en er hoeft niks gemonteerd te worden. Wat er zowieso wordt gekocht is: 1 bank, 1 tafel, 4 tafelpoten, 4 stoelen, 1 tv kastje, 1 boekenkast, 1 grote kast, 1 klerenkast, 1 vloerkleed, 1 stellingkast

Iemand een idee? Ik wil namelijk weten of het goedkoper is dan een busje huren

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 26-01-2006 13:48:28 ]
  donderdag 26 januari 2006 @ 14:02:57 #96
3185 Adelante
To let it go now
pi_34480123
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 11:53 schreef Boost het volgende:
Even een kort vraagje. Ik heb bij IKEA Eindhoven heel leuk bestek zien hangen, maar dit was helaas niet op voorraad. Weet iemand hier hoe lang het gemiddeld duurt voordat zoiets weer op voorraad is?
standaard levertijd is meestal 9 werkdagen, om welk bestek gaat het, kan ik nl even kijken?
pi_34480166
Om de bestekset Parad
  donderdag 26 januari 2006 @ 14:04:52 #98
3185 Adelante
To let it go now
pi_34480185
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 13:45 schreef Razztwizzle het volgende:
Okee, omdat ik telkens 10 wachtenden voor me heb bij de infolijn vraag ik het hier:

Het is een benedenverdieping en er hoeft niks gemonteerd te worden. Wat er zowieso wordt gekocht is: 1 bank, 1 tafel, 4 tafelpoten, 4 stoelen, 1 tv kastje, 1 boekenkast, 1 grote kast, 1 klerenkast, 1 vloerkleed, 1 stellingkast

Helaas geen mdw uit Utrecht in dit topic, maar als ik een schatting moet maken op basis van de tarieven die we in Heerlen hanteren.... Ik schat dat je zo 100 euro kwijt bent op basis van het gewicht en de afstand. Een busje of anders boedelbak huren is voordeliger
  donderdag 26 januari 2006 @ 14:07:12 #99
3185 Adelante
To let it go now
pi_34480256
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 14:04 schreef Boost het volgende:
Om de bestekset Parad
de rvs theelepel set a 7,95???
pi_34480264
nee de bestekset a 39,95
pi_34480339
artikelnummer:60087222

is ook 39,00 zie ik nu :s
  donderdag 26 januari 2006 @ 14:14:05 #102
3185 Adelante
To let it go now
pi_34480502
niet leverbaar, vertraging bij productie: eerstvolgende levering week 8.

ter info
pi_34480746
mmm...duurt nog lang dan haha...maar dan hoef ik ook niet meer dagelijks op de site te kijken haha

Thnx
  donderdag 26 januari 2006 @ 14:56:39 #104
67385 ROG
Go on, say it.
pi_34482089
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 13:45 schreef Razztwizzle het volgende:

Een leuke truc laatst gehoord: gratis Gamma Voordeelpas bij de Gamma nemen, met die pas mag je bij de vestiging een aanhanger huren/lenen, waarvan de eerste twee uur gratis. Beetje doorrijden dus.
  donderdag 26 januari 2006 @ 15:03:38 #105
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_34482394
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 14:56 schreef ROG het volgende:

[..]

Een leuke truc laatst gehoord: gratis Gamma Voordeelpas bij de Gamma nemen, met die pas mag je bij de vestiging een aanhanger huren/lenen, waarvan de eerste twee uur gratis. Beetje doorrijden dus.
Een pas halen hoeft niet eens, de eerste 2 uur zijn altijd gratis. Met die pas krijg je korting op de volgende uren.

Echter, toen ik een aanhanger meenam om mijn bij Gamma gekochtr artikelen mee thuis te brengen moest ik mijn kassabon laten zien. Ik denk dus niet dat ze hem zomaar meegeven...
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
  zaterdag 28 januari 2006 @ 14:31:07 #106
67385 ROG
Go on, say it.
pi_34549293
Ik heb trouwens nog een leuke gevonden voor de klantenservice:

De NYLED keukenrolhouder waar geen keukenrol op kan, hooguit eentje die bijna leeg is. Voor folierollen is ie wel geschikt, daar gebruik ik hem nu ook maar voor.
pi_34561639
Even een vraagje. Ik heb deze vraag al 4x in de winkel gesteld, maar ik krijg steeds verschillende antwoorden.

Is de elektische lattenbodem Landon te gebruiken in combinatie met een Horninge matras? Dit is namelijk een binnenveringsmatras.

Toen ik het Hopen bed kocht was Horninge in de aanbieding en ik nam in eerste instantie de Lade bedbodem mee. Als ik weer wat meer centjes had zou ik later de Landon kopen. Enfin een paar maanden later ging ik naar Ikea en toen kreeg ik te horen dat die combinatie dus niet ging, terwijl bij mijn eerste bezoek er gezegd werd dat het wel kon.
pi_34562083
Volgens de Sultan folder die hier toevallig voor me ligt kan het niet. Alleen de Hustad en Hagalid binnenveringsmatrassen.
pi_34576124
[quote]Op woensdag 18 januari 2006 22:26 schreef WebForce het volgende:

[..]

[afbeelding]

Weet iemand of die taxi nog terug komen bij IKEA ? Laatte x dat ik bij IKEA in Eindhovenwas waren ze er namelijk niet meer

Ik ben namelijk opzoek naar deze foto!
"Total Access Is The Key To Peace Of Mind!"
  zondag 29 januari 2006 @ 13:07:34 #110
62913 Blik
The one and Only!
pi_34576940
Zojuist de Karlanda bank gekocht a 459 euro
pi_34578384
quote:
Op zondag 29 januari 2006 12:40 schreef Miezjah het volgende:
Weet iemand of die taxi nog terug komen bij IKEA ? Laatte x dat ik bij IKEA in Eindhovenwas waren ze er namelijk niet meer

Die hebben ze gewoon in Haarlem hoor, vrijdag nog gezien.
pi_34583001
Weet iemand van de IKEA mensen wanneer er weer deksels voor Slugis bakken op voorraad zijn? Die zijn zo'n beetje overal al tijden uitverkocht in alle maten en kleuren...
pi_34596009
Oke dan, tegek!! Dan zulle ze hem in EIndhoven ook wel weer binnen krijgen of in iedergeval kunnen bestellen Thanx!
quote:
Op zondag 29 januari 2006 13:46 schreef ATB. het volgende:

[..]

Die hebben ze gewoon in Haarlem hoor, vrijdag nog gezien.
"Total Access Is The Key To Peace Of Mind!"
  zondag 29 januari 2006 @ 22:18:52 #114
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_34596324
quote:

[..]

[afbeelding]

In Duiven zijn die ook gewoon leverbaar!
pi_34604762
quote:

[..]

[afbeelding]

Ik zag hem zaterdag in Breda ook nog staan.
pi_34622204
Ik ben op zoek naar een bed wat WEL via mijn trap naar boven past. Deze zondag erachter gekomen dat de boxspring die ik zo graag wilde niet naar boven wilt. Woensdag ga ik hem dus omruilen. Nu is mijn oog gevallen op de Tromsö hoogslaper (1.40 x 2.00 m). Weet iemand of je zeg maar de bedbodem in delen krijgt of dat dit 1 geheel is?
  maandag 30 januari 2006 @ 22:22:15 #117
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_34630442
quote:
Op maandag 30 januari 2006 19:22 schreef San3ne het volgende:
Ik ben op zoek naar een bed wat WEL via mijn trap naar boven past. Deze zondag erachter gekomen dat de boxspring die ik zo graag wilde niet naar boven wilt. Woensdag ga ik hem dus omruilen. Nu is mijn oog gevallen op de Tromsö hoogslaper (1.40 x 2.00 m). Weet iemand of je zeg maar de bedbodem in delen krijgt of dat dit 1 geheel is?
Tromso is in delen verpakt! Volgens mij zelfs 4 ofzo/ Het pakket blijft wel 2.00 m lang (niet alle paketten)
pi_34630886
dat is heel mooi!
pi_34632916
quote:
Op zondag 29 januari 2006 16:02 schreef ATB. het volgende:
Weet iemand van de IKEA mensen wanneer er weer deksels voor Slugis bakken op voorraad zijn? Die zijn zo'n beetje overal al tijden uitverkocht in alle maten en kleuren...
Kick!
pi_34641780
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 14:14 schreef Adelante het volgende:
niet leverbaar, vertraging bij productie: eerstvolgende levering week 8.

ter info
En toch heb ik hem gister bij de IKEA in Eindhoven kunnen kopen !! En we hebben het bestek....nu het volgende haha....
  dinsdag 31 januari 2006 @ 11:29:52 #121
3185 Adelante
To let it go now
pi_34642483
quote:
Op maandag 30 januari 2006 23:15 schreef ATB. het volgende:

Kick!
zal morgen even kijken, welke vestiging(en)?
pi_34665562
Goedenavond. Ik heb afgelopen week een bed gezien bij de Ikea. Misschien is het al eerder gevraagd, maar mijn vraag is of Ikea ook aan thuisbezorging doet als je 2 etages hoger woont zonder lift.
pi_34668209
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 11:29 schreef Adelante het volgende:
zal morgen even kijken, welke vestiging(en)?
Bij voorkeur Haarlem, anders Amsterdam of Delft. Volgens de site zijn ze overal uitverkocht. In Haarlem hangt er een briefje dat er leveringsproblemen zijn.

Kan ik trouwens in de ene IKEA winkel iets ruilen wat in een andere gekocht is?
pi_34669056
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 23:22 schreef wizarddragon het volgende:
Goedenavond. Ik heb afgelopen week een bed gezien bij de Ikea. Misschien is het al eerder gevraagd, maar mijn vraag is of Ikea ook aan thuisbezorging doet als je 2 etages hoger woont zonder lift.
Ja hoor, er geldt dan wel een etagetoeslag, afhankelijk van op welke etage het moet worden gebracht en wat het totaal gewicht van de bezorging is. Hoger dan de 4e etage zonder lift wordt gebracht, maar wel als er een lift aanwezig is. Houd er rekening mee dat niet alles naar boven wordt gebracht (ivm arbo-wetgeving), bijvoorbeeld de EKTORP slaapbank niet (die is daar veel te zwaar voor, 120 kilo ofzo), en dat het wel moet passen (denk aan bijvoorbeeld pakketten van PAX kasten, die zijn wel plat maar toch nog ± 2,36 x 0,60 m en dat past niet in elke lift. (Sommige vestigingen hebben ook sneltransport c.q. vrachttaxi, en daarvoor gelden doorgaans wat meer beperkingen, maar dat kun je het beste in de vestiging navragen.)
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 00:44 schreef ATB. het volgende:

[..]

Kan ik trouwens in de ene IKEA winkel iets ruilen wat in een andere gekocht is?
Ja, dat kan. Ongebruikte artikelen kunnen binnen 90 dagen in de originele verpakking worden geretourneerd, dan krijg je het aankoopbedrag terug. Neem wel de kassabon mee!
  woensdag 1 februari 2006 @ 23:06:25 #125
3185 Adelante
To let it go now
pi_34698978
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 00:44 schreef ATB. het volgende:

Bij voorkeur Haarlem, anders Amsterdam of Delft. Volgens de site zijn ze overal uitverkocht. In Haarlem hangt er een briefje dat er leveringsproblemen zijn.
Haarlem (en alle andere vestigingen) krijgen ze weer binnen in week 8, da's over 3 weken dus. Er is inderdaad sprake van vertraging bij de productie, of met andere woorden de leverancier kan de vraag niet aan
  woensdag 1 februari 2006 @ 23:08:33 #126
3185 Adelante
To let it go now
pi_34699074
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 23:22 schreef wizarddragon het volgende:
Demeeste bedden zijn in twee paketten verpakt: eentje met de zijsteunen en eentje met het hoofd- en voeteneinde. Over het algemeen zijn deze prima te hanteren, dus als je je wat geld wilt uitsparen kun je het ook tot op de begane grond laten leveren en zelf (met hulp) omhoog sjouwen.
  woensdag 1 februari 2006 @ 23:32:02 #127
3185 Adelante
To let it go now
pi_34700059
ohjah de zomer collectie staat weer voor de deur

pi_34701118
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 23:32 schreef Adelante het volgende:

[afbeelding]
Zo'n ding hoeft bij mij ECHT niet voor de deur. Leeeelijk
  donderdag 2 februari 2006 @ 00:04:57 #129
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_34701261
Voor wie nog het een en ander wil uit deze serie: Talbo vrijstaande keuken gaat eruit. Vanavond bij Ikea Groningen nog een grote onderkast met deur en drie lades en een klein ladenkastje gezien, in de koopjeshoek (30% korting).
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_34706684
quote:

[afbeelding]
Wat is dat?? wat een lelijk ding...

Zijn er nog meer zomer voorproefjes? Ik zie ze nog niet op de site
  donderdag 2 februari 2006 @ 10:41:13 #131
60852 beschuit
wil weer verkiezingen
pi_34708562
lijkt wel een Christine leDuc uitvoering van de garden gnome
moest eigenlijk beschuitfluiter zijn, maarja, dat pastte niet...bastards!
www.prikstok.nl : Prikkelend Scherpzinnig!
pi_34722941
zo, vandaag bij ikea delft inkopen gedaan voor mijn nieuwe huisje.
kom ik bij de kassa, of ik even 500 euro wil neerleggen en mijn duurste product was die rooie metalen tvkast, dus dat wil wel wat zeggen..
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_34725363
quote:

[afbeelding]
Volgens mij is het een Ikea sex speeltje
Heb het leven lief, en leef je uit!
pi_34729633
Doen ze bij de ikea moeilijk over met spullen ruilen zonder bon?

Ik heb hier namlijk nog wat laminaat liggen wat over is (gewoon in plastic, ongebruikt dus)..
pi_34746939
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 14:38 schreef heinl het volgende:
Doen ze bij de ikea moeilijk over met spullen ruilen zonder bon?

Ik heb hier namlijk nog wat laminaat liggen wat over is (gewoon in plastic, ongebruikt dus)..
Da's niet zo handig, aangezien de bon ook je garantiebewijs is. Maar enfin.

In principe is ruilen zonder bon niet mogelijk. Staat in de verkoopvoorwaarden. Maar omdat IKEA natuurlijk snapt dat er wel eens een bon verloren kan gaan, is het tot op zekere hoogte mogelijk om te ruilen zonder bon. Let wel, dit is een uitzondering: je hebt een geldig legitimatiebewijs nodig, je krijgt géén geld terug maar een tegoedpas en dan nog voor het laagst bekende bedrag van de laatste 3 maanden (dus het kan dat je minder terug krijgt dan je betaald hebt als je de 'pech' hebt dat het in de aanbieding is of is geweest), er is een maximum bedrag aan gebonden (dus een pak kan onder deze voorwaarden eventueel wel teruggebracht worden, maar als je met 8 pakken aankomt dan mag je ze weer fijn meenemen, dat gaat niet).

Aldus.
  zondag 5 februari 2006 @ 00:15:18 #136
38606 Loesje29
stiekem 30...
pi_34746999
Is er morgen (zondag) een Ikea open? Waar kan ik dat vinden?
Ik dacht alleen vorige zondag dat alle filialen behalve Barendrecht open waren, maar ik zag van de week bij Ikea Breda ook een spandoek hangen met A.S. ZONDAG GEOPEND. Of hing dat er nog per ongeluk van afgelopen zondag?
People are like pieces of a puzzle: we all fit together but not all of us connect.
pi_34747027
Vandaag was het druk trouwens, bij de IKEA klantenservice. Heb (achteraf) wel moeten lachen om een meneer die twintig minuten had moeten wachten voor het terugbrengen van een fotolijst, desgevraagd de bon overhandigde en daaraan te zien het artikel gekocht bleek te hebben bij Trendhopper :')
pi_34747049
quote:
Op zondag 5 februari 2006 00:15 schreef Loesje29 het volgende:
Is er morgen (zondag) een Ikea open? Waar kan ik dat vinden?
Ik dacht alleen vorige zondag dat alle filialen behalve Barendrecht open waren, maar ik zag van de week bij Ikea Breda ook een spandoek hangen met A.S. ZONDAG GEOPEND. Of hing dat er nog per ongeluk van afgelopen zondag?
De koopzondagen vind je hier: http://www.ikea.com/ms/nl_NL/openingstijden.html

Breda is morgen open van 10 tot 17 uur en ik ben lekker vrij
  zondag 5 februari 2006 @ 00:28:15 #139
38606 Loesje29
stiekem 30...
pi_34747436
Heel erg bedankt voor je supersnelle reactie!
Morgen even kijken of ze dat leuke schoolbord nog hebben dat ik in een van de opgestelde keukens zag hangen, een schoolbord met een donkere houten lijst met leuke bakjes eronder om krijtjes in te doen.

En uiteraard weer even wat lekkers lunchen natuurlijk

Fijne vrije dag morgen!
People are like pieces of a puzzle: we all fit together but not all of us connect.
  zondag 5 februari 2006 @ 11:15:52 #140
3185 Adelante
To let it go now
pi_34753022
Afgelopen week héél veel en leuk nieuw assortiment gezien dat IKEA in haar collectie gaat krijgen voor FY07 (vanaf september 2006)

Een paar voorbeelden: 4-zits KLIPPAN bank, veel nieuwe stoffen banken en ook de bestaande range wordt uitgevoerd in weer veel nieuwe kleuren, erg mooie strakke nieuwe keukens en de GALANT serie bureaus met glazen bureaubladen
pi_34754325
Ik heb eens door het persboekje zitten bladeren waarin ook nieuw assortiment staat - 't is inderdaad leuk! Zit veel kleurrijk spul bij... en 't wordt op korte termijn al gelanceerd (dus ± februari 2006). Kleine preview:

Adelante, waar heb je dat nieuwe FY07 assortiment gezien? (K-schijf SO zeker?)
pi_34755184
Oef, ik word een beetje duizelig als ik naar die kleuren kijk, vooral die opstelling met de Klippan
Een aantal dingen heb ik inderdaad al op de site gezien.

Adelante, weet je toevallig of er ook nog belangrijke dingen uitgaan, banken bijvoorbeeld of bedovertrekken?
  zondag 5 februari 2006 @ 14:02:25 #143
3185 Adelante
To let it go now
pi_34758723
quote:
Op zondag 5 februari 2006 12:13 schreef Allan24 het volgende:
Ik heb eens door het persboekje zitten bladeren waarin ook nieuw assortiment staat - \'t is inderdaad leuk! Zit veel kleurrijk spul bij... en \'t wordt op korte termijn al gelanceerd (dus ± februari 2006). Kleine preview:

[afbeelding]

Adelante, waar heb je dat nieuwe FY07 assortiment gezien? (K-schijf SO zeker?)
Range & Sales days in Haarlem, maar die presentaties staan nu ook per BA op intranet

kan ik jou trouwens feliciteren met een nieuwe functie, dacht zoiets gelezen te hebben op het personeelsmededelingenbord
  zondag 5 februari 2006 @ 14:05:59 #144
3185 Adelante
To let it go now
pi_34758883
quote:
Op zondag 5 februari 2006 12:42 schreef Syytön het volgende:

Adelante, weet je toevallig of er ook nog belangrijke dingen uitgaan, banken bijvoorbeeld of bedovertrekken?
een aantal series banken zullen worden stopgezet (o.a. NIKKALA), maar EKTORP, MYSINGE en TYLÖSUNG krijgen extra aandacht. Van EKTORP komt er ook een erg romantische chaise longue binnenkort.

Ook een aantal bedden worden uitverkocht tot de voorraad op is en komen niet terug in de nieuwe collectie, maar bedovertrekken??? Er komt wel een nieuwe variant op de SULTAN matrassen, die volledig is gefrabiceerd met gebruik van natuurlijke materialen: SULTAN NATUR.
  zondag 5 februari 2006 @ 14:43:58 #145
67385 ROG
Go on, say it.
pi_34760623
Ook nieuwe Klippan hoezen?
  zondag 5 februari 2006 @ 14:49:13 #146
38606 Loesje29
stiekem 30...
pi_34760839
Hoe heet die nieuwe bank ook alweer, beetje ouderwetsig om te zien, verkrijgbaar in 3 en 3,5 zits, in een tweed-achtig stofje? Iets met Bracha of zoiets? De stof heet Mossbo!

Die bank vind ik gaaf
  zondag 5 februari 2006 @ 14:50:21 #147
3185 Adelante
To let it go now
pi_34760876
quote:
Op zondag 5 februari 2006 14:43 schreef ROG het volgende:
Ook nieuwe Klippan hoezen?

hele gave retro hoezen met grote bloempatronen in oranje en groen onder andere
  zondag 5 februari 2006 @ 14:53:42 #148
3185 Adelante
To let it go now
pi_34760999
quote:
Op zondag 5 februari 2006 14:49 schreef Loesje29 het volgende:
Hoe heet die nieuwe bank ook alweer, beetje ouderwetsig om te zien, verkrijgbaar in 3 en 3,5 zits, in een tweed-achtig stofje? Iets met Bracha of zoiets? De stof heet Mossbo!

Die bank vind ik gaaf
BACKA inderdaad

zondag 5 februari 2006 @ 14:55:33 #149
38606 Loesje29
stiekem 30...
pi_34761066
Ja! Die ja, dank je! Die gaan wij kopen in die Mossbo stof, die donkere.
Lekker mutserig Hij zit heerlijk. Lijkt me een fijne bank.

Heeft er iemand een tip voor ons:
We vinden voor in ons (niet al te grote) badkamertje de Hollviken wastafel heel erg mooi, dat is diegene die op een klein kinderbadje lijkt - vind ik haha - maar welk niet al te groot kastje zou daar nou mooi onder passen?
pi_34764507
quote:
Op zondag 5 februari 2006 14:05 schreef Adelante het volgende:

[..]

een aantal series banken zullen worden stopgezet (o.a. NIKKALA), maar EKTORP, MYSINGE en TYLÖSUNG krijgen extra aandacht. Van EKTORP komt er ook een erg romantische chaise longue binnenkort.

Ook een aantal bedden worden uitverkocht tot de voorraad op is en komen niet terug in de nieuwe collectie, maar bedovertrekken??? Er komt wel een nieuwe variant op de SULTAN matrassen, die volledig is gefrabiceerd met gebruik van natuurlijke materialen: SULTAN NATUR.
Bedankt voor het antwoord!
Gelukkig blijft de MYSINGE!

Nog meer KLIPPAN varianten, toe maar, volgens mij is dat zowat het meest verkochte product van IKEA
  zondag 5 februari 2006 @ 17:46:26 #151
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_34766884
quote:
Op zondag 5 februari 2006 14:02 schreef Adelante het volgende:

[..]

kan ik jou trouwens feliciteren met een nieuwe functie, dacht zoiets gelezen te hebben op het personeelsmededelingenbord
Wat zijn eigenlijk jullie functies dan?
pi_34767424
quote:
Op zondag 5 februari 2006 00:13 schreef Allan24 het volgende:

[..]

Da\'s niet zo handig, aangezien de bon ook je garantiebewijs is. Maar enfin.

In principe is ruilen zonder bon niet mogelijk. Staat in de verkoopvoorwaarden. Maar omdat IKEA natuurlijk snapt dat er wel eens een bon verloren kan gaan, is het tot op zekere hoogte mogelijk om te ruilen zonder bon. Let wel, dit is een uitzondering: je hebt een geldig legitimatiebewijs nodig, je krijgt géén geld terug maar een tegoedpas en dan nog voor het laagst bekende bedrag van de laatste 3 maanden (dus het kan dat je minder terug krijgt dan je betaald hebt als je de \'pech\' hebt dat het in de aanbieding is of is geweest), er is een maximum bedrag aan gebonden (dus een pak kan onder deze voorwaarden eventueel wel teruggebracht worden, maar als je met 8 pakken aankomt dan mag je ze weer fijn meenemen, dat gaat niet).

Aldus.
Tsja, ik moest de bon afgeven aan huisbaas (zodat ik geld terugkreeg, huisbaas betaalde mijn vloer ) maar ben vergeten om even de bon te kopieren.. Voor garantie is het geen probleem dus, maar om nou veel gekloot bij hem te krijgen om dat ding weer tijdelijk terug te krijgen, is me wat te veel moeite voor 1 pak laminaat..

Iig bedankt voor je reactie!
pi_34768100
quote:
Op zondag 5 februari 2006 14:02 schreef Adelante het volgende:

[..]

Range & Sales days in Haarlem, maar die presentaties staan nu ook per BA op intranet

Ah ok, zal eens kijken van de week.
En nee, ik heb geen andere functie, er is wel een flinke stoelendans aan de gang op het moment, een stuk of 4-5 bammetjes die iets anders gaan doen en daardoor schuift er een hele zwik op... ik weet nog niet of ik mee wil schuiven
quote:
Op zondag 5 februari 2006 17:46 schreef WebForce het volgende:

[..]

Wat zijn eigenlijk jullie functies dan?
Ik ben medewerker klantenservice en backline (klachtenbureau) in Breda dus
pi_34798395
De bouw van de Ikea in Amersfoort gaat echt snel. Ik rij er niet vaak langs maar als ik er lang rij zijn ze altijd weer een heel stuk verder.
  maandag 6 februari 2006 @ 18:40:35 #155
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_34802501
Moet ook wel
  dinsdag 7 februari 2006 @ 00:00:41 #156
37582 Snarf
Het is friet, geen patat.
pi_34815591
quote:
Op maandag 6 februari 2006 16:39 schreef Stansfield het volgende:
De bouw van de Ikea in Amersfoort gaat echt snel. Ik rij er niet vaak langs maar als ik er lang rij zijn ze altijd weer een heel stuk verder.
Het gaat gelukkig in ieder geval vlotter dan ons Delftse IKEA Concept Center.
:-D I am Willem-Alexander Claus George Ferdinand van Oranje-Nassau and I approve this message.
  dinsdag 7 februari 2006 @ 01:59:27 #157
38606 Loesje29
stiekem 30...
pi_34818057
Zijn er inmiddels al (goede?) ervaringen met het keuken installatie systeem dat Ikea alles voor je doet? Meten, installeren, aansluiten, alles? Ik vraag me af of het qua prijsverschil met een gewoon keukeninstallatie bedrijf voordelig uitpakt voor Ikea en hoe de service is

(We gaan volgende week onze Ikea keuken bestellen, ik twijfel alleen nog zo tussen een zwart gratiet-look aanrechtblad of gewoon een houten).
  dinsdag 7 februari 2006 @ 02:34:30 #158
37582 Snarf
pi_34818421
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 01:59 schreef Loesje29 het volgende:
Zijn er inmiddels al (goede?) ervaringen met het keuken installatie systeem dat Ikea alles voor je doet? Meten, installeren, aansluiten, alles? Ik vraag me af of het qua prijsverschil met een gewoon keukeninstallatie bedrijf voordelig uitpakt voor Ikea en hoe de service is

(We gaan volgende week onze Ikea keuken bestellen, ik twijfel alleen nog zo tussen een zwart gratiet-look aanrechtblad of gewoon een houten).
Ja hoor, zat klanten die aan mijn balie nog iets komen bijbestellen en melden dat de installatie perfect is verlopen. Het kan af en toe lang duren (6 weken) maar dan heb je ook meestal wel wat. IKEA werkt met een aantal installatiebedrijven uit de regio waar je je keuken bestelt. Of er een groot verschil is met "gewone" keukeninstallatiebedrijven weet ik niet. Kijk uit voor de kostenpost "leidingen verleggen". Hierin vergissen veel mensen zich. En ik heb me er ook een keer akelig in vergist. Een stukje leiding verleggen (2 meter omleggen) kostte 1600 euro, de installatie van de keuken 700. Tel uit je winst.
:-D I am Willem-Alexander Claus George Ferdinand van Oranje-Nassau and I approve this message.
pi_34904399
ikheb een vraagje voor de medewerkers..

Wij hebben een anderhalf jaar geleden een kastje gekocht voor in de badkamer, het is een wit kastje, met een blauwe achterkant... Hoe heette dit kastje? Wij willen er nl. weer wat bij kopen, en we kunnen deze niet terugvinden op de website
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  donderdag 9 februari 2006 @ 16:52:59 #160
67385 ROG
Go on, say it.
pi_34905417
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 16:28 schreef teigan het volgende:
ikheb een vraagje voor de medewerkers..

Wij hebben een anderhalf jaar geleden een kastje gekocht voor in de badkamer, het is een wit kastje, met een blauwe achterkant... Hoe heette dit kastje? Wij willen er nl. weer wat bij kopen, en we kunnen deze niet terugvinden op de website
Hm, wel erg summiere omschrijving voor de hier aanwezige medewerkers denk ik? Is het hout/plastic, hoe groot, handgreepje(s)?
pi_34905441
spaanplaat, er zaten drie plankjes in, geen deurtje ervoor
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_34917133
Ik weet welke je bedoelt, ik heb er zelf ook kastjes van (wastafelonderkast, spiegelkast, bovenkastje). De naam weet ik zo niet, maar die serie is al even uit het assortiment en nergens meer verkrijgbaar. Qua prijsklasse is de serie KULLEN ervoor in de plaats gekomen maar die is qua uiterlijk niet vergelijkbaar.
pi_34927655
Ok, bedankt voor de informatie..

Ik denk zelf dat hij Sparren heet, maar dat weetik ook niet zkeer, dat vond ik later op de achterkant...
  † In Memoriam † vrijdag 10 februari 2006 @ 12:59:32 #164
7074 moussy
kuttekop
pi_34933703
Weet iemand al iets meer over dat ikea minnen bedje waar een peuter zich in "opgehangen" heeft?
quote:
Kinderbed IKEA blijft te koop ondanks dood peuter
Door ERIC VAN GENNIP

AMSTERDAM - Het kinderbed ‘Minnen’ van IKEA blijft in Nederland voorlopig te koop. Engeland is dinsdag gestopt met de verkoop van het product.

Een 21 maanden oude peuter uit Mansfield Notts stierf vorige week, omdat ze klem kwam te zitten tussen de spijlen van het bed.
Een 21 maanden oude peuter uit Mansfield Notts stierf vorige week, omdat ze klem kwam te zitten tussen de spijlen van het bed. Ze klom er tussendoor en haar nek bleef vastzitten, waardoor ze stikte.

IKEA Nederland wacht het onderzoek af dat in Engeland wordt gedaan naar de toedracht van de dood. Daar is het product zolang het onderzoek loopt niet meer verkrijgbaar. Dat is volgens IKEA geen reden om het bed uit voorzorg ook in Nederland uit de handel te halen.

Ellen van den Boomgaard van IKEA: ,,Als er enigszins een verband blijkt te zijn tussen het bed en het ongeluk, dan halen we het bed meteen uit de handel. Zolang het onderzoek loopt is het onzin om wereldwijd dit product in de ban te doen. We hebben zelf alles getest en weten dat het bed veilig is.’’ Binnen enkele dagen wordt duidelijk of het kinderbed ook hier niet meer verkocht zal worden.
Zijn die spijlen redelijk te buigen misschien?

dat vroegen wij ons dus af in dit Peuterbed, meegroeibed of normaal bed? topic
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_34934329
ik heb die rooie metalen tv kast hier staan, alleen jammer dat het linkerdeurtje op de 1 of andere mysterieuze maneir lager hangt dan de rechter, en neit aansluit op de magneet.
  vrijdag 10 februari 2006 @ 23:15:55 #166
37582 Snarf
pi_34954476
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 12:59 schreef moussy het volgende:
Weet iemand al iets meer over dat ikea minnen bedje waar een peuter zich in "opgehangen" heeft?
[..]

Zijn die spijlen redelijk te buigen misschien?

dat vroegen wij ons dus af in dit Peuterbed, meegroeibed of normaal bed? topic
Ja, dat weet ik. Vanochtend door een persbericht van de Britse politie verklaard dat het kindje niet in het bedje klem kwam te zitten, maar tussen de muur en de zij-spijl van haar bedje. Het is overleden doordat het stikte. Ik heb meegekregen dat het bedje waar het kind in lag, véél te groot was voor de leeftijd van het kind. IKEA NL houdt het bedje in de collectie.
pi_34954925
Bedankt voor het doorgeven Snarf
  zaterdag 11 februari 2006 @ 12:56:56 #168
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_34965072
Haai,
Ik ben al sinds mijn 10e aan het zeuren voor de MAMMUT kinderkast van ikea, nu ik 20 ben en ik samen ga wonen ga ik hem zelf kopen hehehehe...
Nu zag ik hem in Delft voor 119 euro staan, toen ik 1 voor 9 s'avonds er voorbij zoefde naar de kassa.
Gaat hij uit de collectie?
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
pi_34970617
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 12:56 schreef The_Tankgirl het volgende:
Haai,
Ik ben al sinds mijn 10e aan het zeuren voor de MAMMUT kinderkast van ikea, nu ik 20 ben en ik samen ga wonen ga ik hem zelf kopen hehehehe...
Nu zag ik hem in Delft voor 119 euro staan, toen ik 1 voor 9 s'avonds er voorbij zoefde naar de kassa.
Gaat hij uit de collectie?
pi_35003900
Na een lang verblijf in de schuur mag mijn ikea boekenkast (ik geloof Billy) weer mooi in de kamer gaan staan.
Nu kan ik toch helemaal nergens die ijzeren pinnetjes vinden, waar je de planken op zijn plek vast zet...

Weet iemand misschien of ik die pinnetjes los bij de Ikea kan kopen, of misschien in een doe het zelf zaak.
Of misschien weet er iemand een alternatief voor het vast zetten?
  zondag 12 februari 2006 @ 17:19:13 #171
37582 Snarf
pi_35005388
quote:
Op zondag 12 februari 2006 16:44 schreef Hilzillah het volgende:
Na een lang verblijf in de schuur mag mijn ikea boekenkast (ik geloof Billy) weer mooi in de kamer gaan staan.
Nu kan ik toch helemaal nergens die ijzeren pinnetjes vinden, waar je de planken op zijn plek vast zet...

Weet iemand misschien of ik die pinnetjes los bij de Ikea kan kopen, of misschien in een doe het zelf zaak.
Of misschien weet er iemand een alternatief voor het vast zetten?
Klantenservice is waar je moet zijn!
pi_35008847
quote:
Op zondag 12 februari 2006 17:19 schreef Snarf het volgende:

[..]

Klantenservice is waar je moet zijn!
Jij bent goed!!!!
Ik ga morgen gelijk langs
  zondag 12 februari 2006 @ 19:20:56 #173
37582 Snarf
pi_35010307
Kom gezellig naar Delft, ik moet morgenochtend werken
  zondag 12 februari 2006 @ 19:21:35 #174
3185 Adelante
To let it go now
pi_35010336
Schiet die verbouwing van Delft al enigszins op, Snarf?
  zondag 12 februari 2006 @ 20:04:33 #175
37582 Snarf
pi_35012003
quote:
Op zondag 12 februari 2006 19:21 schreef Adelante het volgende:
Schiet die verbouwing van Delft al enigszins op, Snarf?
Nee, die ligt stil ivm. het ontbinden van het bouwcontract.
pi_35034943
quote:
Op zondag 12 februari 2006 19:20 schreef Snarf het volgende:
Kom gezellig naar Delft, ik moet morgenochtend werken
Ik ga naar barendrecht, lekker dichtbij huis
Ga ook pas rond etenstijd... lekker uit eten bij de Ikea
  maandag 13 februari 2006 @ 14:04:34 #177
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_35035167
quote:
Op maandag 13 februari 2006 13:59 schreef Hilzillah het volgende:

[..]

Ik ga naar barendrecht, lekker dichtbij huis
Ga ook pas rond etenstijd... lekker uit eten bij de Ikea
Daar ga ik ook altijd heen! Barendrecht dan he, voor de IKEA, niet voor het dagelijkse avondeten
  maandag 13 februari 2006 @ 14:26:28 #178
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_35036043
quote:
Op zondag 12 februari 2006 20:04 schreef Snarf het volgende:

[..]

Nee, die ligt stil ivm. het ontbinden van het bouwcontract.
Que?
pi_35038711
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 13:18 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik heb die rooie metalen tv kast hier staan, alleen jammer dat het linkerdeurtje op de 1 of andere mysterieuze maneir lager hangt dan de rechter, en neit aansluit op de magneet.
Heey, 'k Heb die kast ook in't wit (3 stuks). Neem aan dat je die 'locker'kasten bedoeld. Ik heb hetzelfde probleem gehad, maar dat heb ik (gedeeltelijk) kunnen oplossen door nog een extra ringetje te plaatsen, samen met het bijgeleverde ringetje, tussen de deur en 't kastje.

'n Groter nadeel van die kast vind ik wel dat hij nogal 'flexibel' is. Mijn 44 cm. TV'tje zorgt er al voor dat het deurtje in het midden klemt doordat de bovenplaat (blijkbaar) iets doorbuigt.

[ Bericht 1% gewijzigd door Rubeneo op 13-02-2006 15:54:22 ]
= Ik zeg maar zo, ik zeg maar niks.. =
pi_35039063
'k Ben trouwens nieuw hier.. dus zal me even voorstellen.. (ahum)

Ruben, aangenaam, een enorme design, interieur, architectuur en Ikea-freak!

Hulde aan Ikea hoe ze dit alles voor zo'n lage prijs kunnen aanbieden met perfecte service! Bij welke andere winkel heb je bijv. 3 maanden de tijd om je te bedenken..
pi_35039850
quote:
Op maandag 13 februari 2006 15:43 schreef Rubeneo het volgende:

Hulde aan Ikea hoe ze dit alles voor zo'n lage prijs kunnen aanbieden met perfecte service! Bij welke andere winkel heb je bijv. 3 maanden de tijd om je te bedenken..
In andere winkels mag je soms 3 maanden wachten voordat het binnenkomt....
pi_35041016
quote:
Op maandag 13 februari 2006 15:59 schreef teigan het volgende:

[..]

Haha, ja, dat ook nog..
  maandag 13 februari 2006 @ 18:27:32 #183
26444 ezzi
mama van ilse
pi_35045666
quote:
Op maandag 13 februari 2006 15:59 schreef teigan het volgende:

[..]

Ja zeg inderdaad. Ik heb een stoeltje gekocht bij de Trendhopper. 100 euro en 6 weken wachten. Het is maar een stoeltje.... misschien had ik bij nader inzien even naar de IKEA moeten rijden.
  maandag 13 februari 2006 @ 19:09:07 #184
37582 Snarf
pi_35047439
quote:
Op maandag 13 februari 2006 14:26 schreef WebForce het volgende:

[..]

Que?
Welk deel snap je niet?
  maandag 13 februari 2006 @ 21:35:15 #185
67385 ROG
Go on, say it.
pi_35055147
Is de FEJIG klok spatwaterdicht? Voor in de douche is ie namelijk best cool, ik kom altijd te laat door te lang douchen.

pi_35059738
quote:
Op maandag 13 februari 2006 21:35 schreef ROG het volgende:
Is de FEJIG klok spatwaterdicht? Voor in de douche is ie namelijk best cool, ik kom altijd te laat door te lang douchen.

[afbeelding]
Als je 'n stukje tape over 't uurwerkje aan de achterkant plakt (batterijklepje en draaiwieltjes) volgens mij wel. Had namelijk 't zelfde idee als jij, maar hij's ook wel groot genoeg om 'm buiten te douche te kunnen zien in de badkamer

Spatwaterdicht wil overigens ook nog niet altijd zeggen dat ie 'douche-proof' is . Mijn 'douche-radio' in de vorm van 'n AXE-showergel zou ook onder de douche kunnen staan..mooi niet dus, batterijen weggeroest en de speaker weggerot..
pi_35059889
quote:
Op maandag 13 februari 2006 14:26 schreef WebForce het volgende:

[..]

Que?
Check: http://www.ikea-delft.nl/content/view/16/48/ hoorde idd ook van een collega van kassa/klantenservice uit Delft, dat de bouw was stilgelegd.
  maandag 13 februari 2006 @ 23:08:02 #188
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_35060189
quote:
Op maandag 13 februari 2006 19:09 schreef Snarf het volgende:

[..]

Welk deel snap je niet?
Die site (wist het bestaan eran niet eens!) is duidelijk genoeg... Ik had het nog nooit gehoord dat een aannemerscontract ontbonden wordt...
pi_35060376
Iemand al een idee wanneer de 'Ikea Family' weer opnieuw wordt geïntroduceerd in Nederland? In Duitsland zie ik wel dat ze het hebben en daar krijg je behoorlijke kortingen op het assortiment. De KLOBO 2-zits-bank bijvoorbeeld, was daar voor Family-members voor slechts ¤ 39,- te koop i.p.v. de ¤ 119,- in Nederland. Het scheelt dus aanzienlijk..

Weet iemand ook of die houten spelletjes van vroeger weer eens terugkomen in het assortiment. Ze waren volgens mij exclusief voor Family-members toendertijd. Wij hebben hier er een aantal liggen (4 op een rij, solitair enz.), maar 't bezoek vraagt er constant naar waar ze te koop zijn.. Vinden het zo jammer dat ze niet meer te krijgen zijn, want het zijn leuke cadeaus om te geven.
  maandag 13 februari 2006 @ 23:44:53 #190
92354 Nuvole
feeling good
pi_35061569
quote:
Op maandag 13 februari 2006 23:12 schreef Rubeneo het volgende:
Iemand al een idee wanneer de 'Ikea Family' weer opnieuw wordt geïntroduceerd in Nederland? In Duitsland zie ik wel dat ze het hebben en daar krijg je behoorlijke kortingen op het assortiment. De KLOBO 2-zits-bank bijvoorbeeld, was daar voor Family-members voor slechts ¤ 39,- te koop i.p.v. de ¤ 119,- in Nederland. Het scheelt dus aanzienlijk..

Weet iemand ook of die houten spelletjes van vroeger weer eens terugkomen in het assortiment. Ze waren volgens mij exclusief voor Family-members toendertijd. Wij hebben hier er een aantal liggen (4 op een rij, solitair enz.), maar 't bezoek vraagt er constant naar waar ze te koop zijn.. Vinden het zo jammer dat ze niet meer te krijgen zijn, want het zijn leuke cadeaus om te geven.
Het is idd zonde dat dat toen afgeschaft is, met die pasjes en stickertjes. Zo'n vaste-klantenconcept geeft toch weer wat meerwaarde en de voordeeltjes zijn ook leuk.
IKEA moet dat maar weer eens snel nieuw leven inblazen, want de Woonsdagen zijn ook niet zo aantrekkelijk meer, vind ik.

Die houten spelletjes vind je nog wel eens bij gespecialiseerde winkels in houten speelgoed. Maar dan moet je er wel net een in de buurt hebben natuurlijk.
Only the good die young.
pi_35062332
quote:
Op maandag 13 februari 2006 23:44 schreef Nuvole het volgende:

[..]

IKEA moet dat maar weer eens snel nieuw leven inblazen, want de Woonsdagen zijn ook niet zo aantrekkelijk meer, vind ik.

Die houten spelletjes vind je nog wel eens bij gespecialiseerde winkels in houten speelgoed. Maar dan moet je er wel net een in de buurt hebben natuurlijk.
Ben het met je eens dat die Woonsdagen zo bijzonder nog niet zijn eigelijk. 't Zijn wel behoorlijke kortingen die ze geven, maar dan wel op artikelen waar eigenlijk niemand op zit te wachten (naar mijn mening). Ikea geeft echt een bepaald saamhorigheids-gevoel (daarom zitten we tenslotte ook samen op deze Ikea-topics te wauwelen ). Over de hele wereld zitten mensen toch met dezelfde meubels thuis. In China of Japan zit men bijvoorbeeld op hetzelfde KLIPPAN-bankje als wij hier in Nederland. Dat is bij de meeste producten uit normale winkels toch niet voor te stellen..Yep, laat dat Ikea Family-gevoel maar snel weer terugkomen!

Wat de spelletjes betreft..bij gespecialiseerde winkels zijn ze lang niet zo goedkoop als bij de Ikea, vrees ik. Plus dat het natuurlijk leuker is als je alles in 'één lijn' hebt..
pi_35062718
In Japan nog niet, de eerste IKEA daar opent dit jaar pas

IKEA Family komt wel terug, met een uitgestelde start weliswaar, introductie staat gepland voor september dit jaar (dus met het uitkomen van de nieuwe catalogus)
  dinsdag 14 februari 2006 @ 00:34:46 #193
92354 Nuvole
feeling good
pi_35063132
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 00:04 schreef Rubeneo het volgende:

[..]

Ben het met je eens dat die Woonsdagen zo bijzonder nog niet zijn eigelijk. 't Zijn wel behoorlijke kortingen die ze geven, maar dan wel op artikelen waar eigenlijk niemand op zit te wachten (naar mijn mening). Ikea geeft echt een bepaald saamhorigheids-gevoel (daarom zitten we tenslotte ook samen op deze Ikea-topics te wauwelen ). Over de hele wereld zitten mensen toch met dezelfde meubels thuis. In China of Japan zit men bijvoorbeeld op hetzelfde KLIPPAN-bankje als wij hier in Nederland. Dat is bij de meeste producten uit normale winkels toch niet voor te stellen..Yep, laat dat Ikea Family-gevoel maar snel weer terugkomen!

Wat de spelletjes betreft..bij gespecialiseerde winkels zijn ze lang niet zo goedkoop als bij de Ikea, vrees ik. Plus dat het natuurlijk leuker is als je alles in 'één lijn' hebt..

Als je bij jou thuis IKEA roept, dan begint ook driekwart van de kamer te dansen?
Ik ben het wel eens met dat IKEA-gevoel, dat is voor hun heel belangrijk. Dat moet IKEA dus ook maximaal uitbuiten; maak ons nog hebberiger dan we al zijn.

En wat McD is voor de hamburgers, is IKEA idd voor de woninginrichting.

Allan24, als Family terugkomt, zijn de oude pasjes dan nog geldig?
Only the good die young.
  dinsdag 14 februari 2006 @ 01:34:44 #194
67385 ROG
Go on, say it.
pi_35064093
quote:
Op maandag 13 februari 2006 22:59 schreef Rubeneo het volgende:

[..]

Als je 'n stukje tape over 't uurwerkje aan de achterkant plakt (batterijklepje en draaiwieltjes) volgens mij wel. Had namelijk 't zelfde idee als jij, maar hij's ook wel groot genoeg om 'm buiten te douche te kunnen zien in de badkamer

Spatwaterdicht wil overigens ook nog niet altijd zeggen dat ie 'douche-proof' is . Mijn 'douche-radio' in de vorm van 'n AXE-showergel zou ook onder de douche kunnen staan..mooi niet dus, batterijen weggeroest en de speaker weggerot..
Thanks.
Momenteel heb ik een ietwat lelijke Dove doucheklok, daar zit een (zegmaar) jamdeksel sluiting op aan de achterkant, rubber ring erin. Morgen maar eentje meepakken, voor dat geld is het zonde om te laten liggen.
pi_35064155
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 00:34 schreef Nuvole het volgende:

[..]

Als je bij jou thuis IKEA roept, dan begint ook driekwart van de kamer te dansen?
Driekwart? M'n hele kamer! Haha , op m'n klerenkast na (pff..gelukkig maar ).

Heb 3 PS-kasten in't wit, die 'lockers', MALM 2-pers.bed, MALUNG Fauteuil, JERKER bureau, Witte verrijdbare hocker (weet niet meer hoe die heet) en dan heb ik 't nog niet eens over alle accesoires als lampen, speakerstands, bloempotten, kussens, afbeeldingen enz.

Zei toch al dat ik 'n IKEA-freak ben.. Zou er het liefst ook werken als er eentje wat dichterbij huis te vinden was. Duiven en Hengelo zijn voor mij nog steeds 3 kwartier rijden.. of krijg je de benzinekosten vergoed?
pi_35064266
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 01:34 schreef ROG het volgende:

[..]

Thanks.
Momenteel heb ik een ietwat lelijke Dove doucheklok, daar zit een (zegmaar) jamdeksel sluiting op aan de achterkant, rubber ring erin. Morgen maar eentje meepakken, voor dat geld is het zonde om te laten liggen.
Aargh..een Dove doucheklok is inderdaad not-done, haha! Laat 'm maar lekker 't raam uitvliegen
En je neemt 'm toch wel in 't turkoois hè..?

Nadeel is wel dat je nooit meer kan zeggen dat je te laat bent omdat je de klok tijdens het douchen niet kon zien..
  dinsdag 14 februari 2006 @ 10:13:04 #197
30488 coolbabe
My little pwny
pi_35067833
Ik wilde buffetkast Ingo hebben maar die was steeds niet op voorraad en nu zelfs van de site verdwenen. Vertel me alsjeblieft niet dat hij uit het assortiment is
Aan de manier waarop zij op haar bezem zat, zag ik dat ik met een nymfomane heks te maken had.
  dinsdag 14 februari 2006 @ 14:42:18 #198
67385 ROG
Go on, say it.
pi_35075618
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 01:47 schreef Rubeneo het volgende:
En je neemt 'm toch wel in 't turkoois hè..?
Uiteraard! Muren zijn blauw, dus past fijn!
  dinsdag 14 februari 2006 @ 14:54:05 #199
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_35075920
quote:
Op maandag 13 februari 2006 23:01 schreef Allan24 het volgende:

[..]

Check: http://www.ikea-delft.nl/content/view/16/48/ hoorde idd ook van een collega van kassa/klantenservice uit Delft, dat de bouw was stilgelegd.
Ik vind een tijdsbepaling als 'twee weken geleden' op een website altijd erg onhandig, zeker als er verder geen datum op staat en het copyright volgens diezelfde pagina tot 2005 loopt..
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
pi_35085309
zou een medewerker van de afdeling textiel mij kunnen helpen? ik zou graag willen weten of IKEA lichtdichte-stof per meter heeft. (en dan vooral in Duiven, Haarlem of Amsterdam. dank!)

alvast bedankt!
Let's check out that wave, before it checks out us!
  dinsdag 14 februari 2006 @ 20:23:36 #201
3185 Adelante
To let it go now
pi_35087653
De enige stofsoort die echt super verduisterend is, is de SANELA, maar die wordt niet per m2 verkocht Ben bang dat ik je niet verder kan helpen, ben sowieso niet zo'n textielfanaat

Ohjah, voor de fans: Woonsdag keert niet terug in FY07 niet meer vernieuwend, levert niet voldoende store traffic op en de aanbiedingen zijn
Goede nieuws is wel dat er wel wordt gekeken naar een ander soortige aanbiedingsdag (evt gecombineerd met IKEA Family)...
  dinsdag 14 februari 2006 @ 23:02:53 #202
67385 ROG
Go on, say it.
pi_35094121
Vandaag in Haarlem vluchtig een nieuwe LACK salontafel gezien, een klein maatje dan de huidige. Maat was 55x90 geloof ik, prijs ben ik vergeten. Kan iemand de exacte info en kleuren opduiken? Thnx.

Hij zou hier iets beter passen denk ik, verkoop mijn huidige wel door in huis hier.
pi_35095344
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 20:23 schreef Adelante het volgende:
De enige stofsoort die echt super verduisterend is, is de SANELA, maar die wordt niet per m2 verkocht Ben bang dat ik je niet verder kan helpen, ben sowieso niet zo'n textielfanaat

Ohjah, voor de fans: Woonsdag keert niet terug in FY07 niet meer vernieuwend, levert niet voldoende store traffic op en de aanbiedingen zijn
Goede nieuws is wel dat er wel wordt gekeken naar een ander soortige aanbiedingsdag (evt gecombineerd met IKEA Family)...
check!

SANELA.
Gordijn
SANELA
¤ 69.00 / 2 st.

Lengte: 300 cm
Breedte: 140 cm
Aantal per verpakking: 2 st.

wel van fluweel! maar ik kan hier niet langer dan een jaar wonen, en ik heb al wat (in dit geval te kleine) rolgordijntjes. dusss... ik denk er nog even overna. bedankt voor je hulp!
  dinsdag 14 februari 2006 @ 23:55:32 #204
37582 Snarf
pi_35096349
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 10:13 schreef coolbabe het volgende:
Ik wilde buffetkast Ingo hebben maar die was steeds niet op voorraad en nu zelfs van de site verdwenen. Vertel me alsjeblieft niet dat hij uit het assortiment is
Ik heb het showmodel (met prijskaartje) vandaag nog zien staan. Vast wel. Ik moet eens een boekje pakken en al die vragen opschrijven...
  woensdag 15 februari 2006 @ 00:54:43 #205
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_35098248
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 20:23 schreef Adelante het volgende:

We hebben anders nog genoeg om de aanbiedingen 3 jaar lang te herhalen!
pi_35098487
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 00:54 schreef WebForce het volgende:

[..]

We hebben anders nog genoeg om de aanbiedingen 3 jaar lang te herhalen!
Vaak is de 'verrassings-aanbieding' dan ook geen verrassing meer :`)
  woensdag 15 februari 2006 @ 07:45:54 #207
30488 coolbabe
My little pwny
pi_35100815
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 23:55 schreef Snarf het volgende:

[..]

Ik heb het showmodel (met prijskaartje) vandaag nog zien staan. Vast wel. Ik moet eens een boekje pakken en al die vragen opschrijven...
Jij werkt op Delft, right? Kun je er een apart houden voor me??
Aan de manier waarop zij op haar bezem zat, zag ik dat ik met een nymfomane heks te maken had.
pi_35102993
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 23:31 schreef granuaile het volgende:

[..]

check!

SANELA.
Gordijn
SANELA
¤ 69.00 / 2 st.

Lengte: 300 cm
Breedte: 140 cm
Aantal per verpakking: 2 st.

wel van fluweel! maar ik kan hier niet langer dan een jaar wonen, en ik heb al wat (in dit geval te kleine) rolgordijntjes. dusss... ik denk er nog even overna. bedankt voor je hulp!
Deze hebben wij ook in de slaapkamer. Echt top! En echt helemaal niet duur, als je het terug rekent naar de meterprijs.
  woensdag 15 februari 2006 @ 19:12:45 #209
3185 Adelante
To let it go now
pi_35123262
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 07:45 schreef coolbabe het volgende:

Jij werkt op Delft, right? Kun je er een apart houden voor me??
INGO buffetkast is tijdelijk niet leverbaar, wordt weer verwacht in week 10. Het goede nieuws is dat ie niet uit het assortiment gaat
  woensdag 15 februari 2006 @ 19:15:09 #210
3185 Adelante
To let it go now
pi_35123362
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 23:02 schreef ROG het volgende:
Vandaag in Haarlem vluchtig een nieuwe LACK salontafel gezien, een klein maatje dan de huidige. Maat was 55x90 geloof ik, prijs ben ik vergeten. Kan iemand de exacte info en kleuren opduiken? Thnx.

Hij zou hier iets beter passen denk ik, verkoop mijn huidige wel door in huis hier.
Ken alleen de LACK salontafel 90x55, maar die is echt niet nieuw ofzo kosten 16,95 voor de witte en 25,00 voor ber/beu
  woensdag 15 februari 2006 @ 19:37:48 #211
30488 coolbabe
My little pwny
pi_35124405
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 19:12 schreef Adelante het volgende:

[..]

INGO buffetkast is tijdelijk niet leverbaar, wordt weer verwacht in week 10. Het goede nieuws is dat ie niet uit het assortiment gaat
dank je wel!
pi_35124604
Stomme winkel. Ze hebben veel te veel leuke dingen.
For great justice!
  woensdag 15 februari 2006 @ 20:15:24 #213
3185 Adelante
To let it go now
pi_35126082
En er komen nog veel en veel meer leuke nieuwe dingen bij voor het nieuwe jaar, klein voorproefje van artikelen die nog niet verkrijgbaar zijn, maar toppers moeten worden voor komend boekjaar:

IKEA STOCKHOLM serie: een iets hoger prijssegment (voor IKEA begrippen), maar ook prima kwaliteit, design en mooie details...

De KRAMFORS bank ook in stof verkrijgbaar:

Nieuwe keukens en accesoires in nieuwe kleuren (bijv. Nexus café):

ik zag zelfs een inbouw espresso machine, hebbuh, hebbuh, hebbuh
pi_35132204
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 10:10 schreef johandeleng het volgende:

[..]

Deze hebben wij ook in de slaapkamer. Echt top! En echt helemaal niet duur, als je het terug rekent naar de meterprijs.
helemaal waar. ik bedenk me dat ik meer nodig heb dan 2x 140. en qua lengte heb ik ook maar de helft nodig. ik ga op strooptocht!
  woensdag 15 februari 2006 @ 22:30:28 #215
37582 Snarf
pi_35133231
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 20:15 schreef Adelante het volgende:
bla
Ben jij bij de FY07 range presentation in Zweden geweest ofzo??
pi_35133257
quote:
En er komen nog veel en veel meer leuke nieuwe dingen bij voor het nieuwe jaar, klein voorproefje van artikelen die nog niet verkrijgbaar zijn, maar toppers moeten worden voor komend boekjaar:

IKEA STOCKHOLM serie: een iets hoger prijssegment (voor IKEA begrippen), maar ook prima kwaliteit, design en mooie details...
[afbeelding]
Wat een mooie kast!
Wat voor materiaal is ie? En wat gaat ie ongeveer kosten?
pi_35136414
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 22:30 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Wat een mooie kast!
Wat voor materiaal is ie? En wat gaat ie ongeveer kosten?
Jaa! Die kast is echt geweldig, met dat trapje Hopen dat ik er straks een wandje voor vrij kan maken (en wat geld opzij kan zetten.. ) Die groene KRAMFORS-bank is ook erg mooi, de lederen versie glimt mij wat teveel, dus stoffen bekleding staat 'm vast goed.

Die twee banken op de bovenste foto's (één 2-zits en 'n loveseat).. is dat ook een nieuwe serie?
Wanneer komt deze nieuwe collectie dan, in 2007 pas..?
  donderdag 16 februari 2006 @ 00:30:19 #218
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_35138790
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 23:31 schreef Rubeneo het volgende:

[..]

Jaa! Die kast is echt geweldig, met dat trapje Hopen dat ik er straks een wandje voor vrij kan maken (en wat geld opzij kan zetten.. ) Die groene KRAMFORS-bank is ook erg mooi, de lederen versie glimt mij wat teveel, dus stoffen bekleding staat 'm vast goed.

Die twee banken op de bovenste foto's (één 2-zits en 'n loveseat).. is dat ook een nieuwe serie?
FY07 begint in september, vaak zijn de producten al eerder en ook vaak komen die pas later (catalogusartikelen niet )
  donderdag 16 februari 2006 @ 01:24:17 #219
67385 ROG
Go on, say it.
pi_35140211
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 19:15 schreef Adelante het volgende:

[..]

Ken alleen de LACK salontafel 90x55, maar die is echt niet nieuw ofzo kosten 16,95 voor de witte en 25,00 voor ber/beu
Díe heb ik dus in beuken, wel leek ie in de showroom kleiner (sorry, wishfull thinking en grotere tafels ernaast ).

Maar hij was wel zeker als 'Nieuw' gelabeld, dit was in H'lem btw. Niet toevallig opnieuw in de markt gezet?
pi_35142466
Die zwarte keuken!
  donderdag 16 februari 2006 @ 12:07:14 #221
3185 Adelante
To let it go now
pi_35147537
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 22:30 schreef Snarf het volgende:

Ben jij bij de FY07 range presentation in Zweden geweest ofzo??
Almhult
  donderdag 16 februari 2006 @ 13:09:50 #222
3185 Adelante
To let it go now
pi_35149434
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 23:31 schreef Rubeneo het volgende:

Jup, ook de banken komen uit de stockholm serie en een 1,5 zits (loveseat). Beide zijn gepland voor launch in augustus 2006.
  donderdag 16 februari 2006 @ 13:54:47 #223
38606 Loesje29
stiekem 30...
pi_35150804
Vraagje betreffende Ikea keukens en je bouwdepot van je hypotheek.
We willen onze keuken volgende week gaan bestellen en waarschijnlijk wordt dat bij IKEA. Maar het bouwdepot van de hypotheek komt pas op 1 mei beschikbaar (dan is de overdracht van het huis pas). Moet je bij Ikea aanbetalen aan je keuken? Of pas betalen bij levering?
  donderdag 16 februari 2006 @ 14:31:28 #224
38606 Loesje29
stiekem 30...
pi_35151975
En als ik dan toch bezig ben nog een vraagje...

Het schoolbord dat in Ikea Breda in een van de showroom keukens hangt, die met die bakjes er onderaan het schoolbord, verkopen jullie dat ook los?
pi_35152068
Ik ga volgende week grote inkopen doen bij Ikea
Op het lijstje staat o.a. de Pax Stordal kast, van 300 x 236.

Heeft iemand ervaring met deze kast? En dan gaat het voornamelijk over het vervoeren ervan, kan je die deuren tillen met 2 personen? Ik huur een verhuisbus, dus dat moet wel passen.

En welke lampjes staan er het mooist bij? Mijn plafond is 2.49 hoog.. Dan passen er waarschijnlijk net geen lampjes op zoals deze:

Want daar staat bij dat vanwege de hitte je er 20 cm omheen vrij moet houden.
Daarnaast kan ik nooit dat lampje aan en uitzetten, 236 cm is wat hoog, ik ben nl 168 cm

Iemand daar tips voor?
Alvast bedankt!
  donderdag 16 februari 2006 @ 15:29:11 #226
67385 ROG
Go on, say it.
pi_35153861
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 14:34 schreef kristen het volgende:
En welke lampjes staan er het mooist bij? Mijn plafond is 2.49 hoog.. Dan passen er waarschijnlijk net geen lampjes op zoals deze:
[afbeelding]

Daarnaast kan ik nooit dat lampje aan en uitzetten, 236 cm is wat hoog, ik ben nl 168 cm

Iemand daar tips voor?
Alvast bedankt!
  • Een schakelaartje in het snoer maken op een goede hoogte, het schakelaartje bovenin staat dan altijd 'aan'. Het snoer laat je achterlangs je kast lopen?
  • Verlengsnoer bovenop je kast leggen, lampjes aansluiten met behulp van een klik-aan-klik-uit systeem, waarmee je op afstand met een kleine afstandsbediening lampen kan aanklikken. Kan je in de bouwmarkt kopen.
  •   donderdag 16 februari 2006 @ 15:32:23 #227
    73232 De_Hertog
    Aut bibat, aut abeat
    pi_35153994
    quote:

Heeft iemand ervaring met deze kast? En dan gaat het voornamelijk over het vervoeren ervan, kan je die deuren tillen met 2 personen? Ik huur een verhuisbus, dus dat moet wel passen.

[afbeelding]

Iemand daar tips voor?
    Alvast bedankt!
    Je zou naar de Magiker lampjes kunnen kijken, die zijn volgens mij wat platter. Aan/uit zetten kun je natuurlijk vrij simpel doen met een verlengsnoer-met-schakelaar op lagere hoogte
    Mary had a little lamb
    Then Mary had dessert
    pi_35154542
    quote:
    Een schakelaartje in het snoer maken op een goede hoogte, het schakelaartje bovenin staat dan altijd 'aan'. Het snoer laat je achterlangs je kast lopen?

Verlengsnoer bovenop je kast leggen, lampjes aansluiten met behulp van een klik-aan-klik-uit systeem, waarmee je op afstand met een kleine afstandsbediening lampen kan aanklikken. Kan je in de bouwmarkt kopen.
    Ja, daar zat ik ook al aan te denken, zo'n schelaartje. Maar wat bedoel je met een klik-aan-klik-uitsysteem? Nooit van gehoord....
    quote:
    Je zou naar de Magiker lampjes kunnen kijken, die zijn volgens mij wat platter. Aan/uit zetten kun je natuurlijk vrij simpel doen met een verlengsnoer-met-schakelaar op lagere hoogte
    En die Magiker lampjes zijn idd wat lager, dus dat zo qua brandgevaar wel kunnen denk ik.
    Zo'n snoer-met-schakelaar kan je dat kant en klaar kopen of moet je dat zelf in elkaar knutselen? (even de moeilijkheidsgraad van dit project meten )
    pi_35154929
    quote:
    Op donderdag 16 februari 2006 13:54 schreef Loesje29 het volgende:
    Vraagje betreffende Ikea keukens en je bouwdepot van je hypotheek.
    We willen onze keuken volgende week gaan bestellen en waarschijnlijk wordt dat bij IKEA. Maar het bouwdepot van de hypotheek komt pas op 1 mei beschikbaar (dan is de overdracht van het huis pas). Moet je bij Ikea aanbetalen aan je keuken? Of pas betalen bij levering?
    Het is wel de bedoeling dat je een aanbetaling doet. In tegenstelling tot 'de meeste' keukenzaken hoeft dat echter geen 10-25% te zijn maar voor zover ik weet volstaat een bedrag van ¤110.-. De rest kun je dan betalen bij levering (of voorafgaand aan de levering per acceptgiro uit je bouwdepot overmaken).
    quote:
    Op donderdag 16 februari 2006 14:31 schreef Loesje29 het volgende:
    En als ik dan toch bezig ben nog een vraagje...

Het schoolbord dat in Ikea Breda in een van de showroom keukens hangt, die met die bakjes er onderaan het schoolbord, verkopen jullie dat ook los?
    Bedoel je deze?
    quote:

Goede keuze
    Het zwaarst en grootst zijn de PAX kasten zèlf. De schuifdeuren zijn NIET voorgemonteerd en komen in 2 of 3 pakketten (afhankelijk van het model en de maat): een lang balk-vormig pakket waarin de rails e.d. zitten, en twee platte pakketten van ± 100x100 cm waarin de deurpanelen zitten. Als je de frames in elkaar zet, gaan die panelen er plaat voor plaat in.
    quote:
    [afbeelding]

Iemand daar tips voor?
    Alvast bedankt!
    Je kunt inderdaad werken met een schakelaar die je naast de kast monteert, of omleidt naar een muurschakelaar. Maar deze lampjes zijn niet de enige die voor dit doel gebruikt kunnen worden, kijk gewoon eens rond op de afdelingen Garderobekasten en Verlichting voor ideeën!
    pi_35155393
    quote:
    Het zwaarst en grootst zijn de PAX kasten zèlf. De schuifdeuren zijn NIET voorgemonteerd en komen in 2 of 3 pakketten (afhankelijk van het model en de maat): een lang balk-vormig pakket waarin de rails e.d. zitten, en twee platte pakketten van ± 100x100 cm waarin de deurpanelen zitten. Als je de frames in elkaar zet, gaan die panelen er plaat voor plaat in.
    Super, dat is goed nieuws!!! Was al bang dat ik die 2 deuren in hun geheel moest gaan vervoeren.. Dat het zwaar en groot is allemaal is gelukkig ingecalculeerd, mijn drie broertjes worden omgekocht dmv een dozijn donuts, moet lukken.
      donderdag 16 februari 2006 @ 16:21:02 #231
    67385 ROG
    Go on, say it.
    pi_35155658

De afstandsbediening, en een contactdoos. De contactdoos klik je in het stopcontact/verlengsnoer, daarin klik je weer je stekker van je lampje. Met de afstandsbedieningen kan je nu de stroom aan en uit zetten.

www.klikaanklikuit.nl

Dit systeem is wel duur (zo'n 25 Euro per item), ik heb zelf een halfjjaar geleden bij de Aldi een imitatie-set (nog mooier vormgegeven ook, raar maar waar) voor 14.95 gehaald met víér contactdozen en een afstandsbediening.
    pi_35155884
    Super, dat moet zelfs voor een klus leek als ik zeker lukken!

* holt naar de aldi
      donderdag 16 februari 2006 @ 16:59:39 #233
    67385 ROG
    Go on, say it.
    pi_35157053
    "een halfjaar geleden" zei ik , Aldi kennende hadden ze ze maar een weekje.

Mijn merk is Quigg, zo te zien een typisch Aldi merk..
      donderdag 16 februari 2006 @ 18:40:37 #234
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_35160800
    geen aldi meuk hier aan gaan prijzen eej IKEA heeft zelf ook prima klik-aan-klik-uit setjes
    pi_35163139
    quote:
    Op donderdag 16 februari 2006 18:40 schreef Adelante het volgende:
    geen aldi meuk hier aan gaan prijzen eej IKEA heeft zelf ook prima klik-aan-klik-uit setjes
    alleen zijn die momenteel niet leverbaar
      donderdag 16 februari 2006 @ 22:35:24 #236
    38606 Loesje29
    stiekem 30...
    pi_35170539
    Allan hartstikke bedankt voor je antwoorden
    Die aanbetaling op de nieuwe keuken is goed te overzien zeg!
    En ik schaam me dat ik dat schoolbord niet zelf kon vinden, want die bedoelde ik inderdaad! Ik typte ´schoolbord´ bij zoeken in op de site en toen kreeg ik niets. Zal wel iets fout gedaan hebben

Volgende week maar eens de keuken gaan bestellen! Heb er zin in!
    pi_35179099
    Natuurlijk ga ik eerst bij Ikea informeren welke fantastische systemen zij hebben!
    Maar als dat niet lukt, dan zijn we helaas genoodzaakt om ergens anders op zoek te gaan...
    pi_35180780
    Ow ja, nog een vraagje:
    Ik heb een poosje geleden opbergdozen gezien bij de Ikea, met een zilverkleurig patroon erop (beetje bloemen, barokachtig)
    Weet iemand of deze nog steeds in het assortiment zijn? Ik kan ze namelijk niet op de website vinden en zag ze in Utrecht zo snel niet.

Alvast bedankt!
      vrijdag 17 februari 2006 @ 23:23:42 #239
    23170 WebForce
    Kijk mij nou!
    pi_35206944
    quote:
    Op vrijdag 17 februari 2006 10:34 schreef kristen het volgende:
    Ow ja, nog een vraagje:
    Ik heb een poosje geleden opbergdozen gezien bij de Ikea, met een zilverkleurig patroon erop (beetje bloemen, barokachtig)
    Weet iemand of deze nog steeds in het assortiment zijn? Ik kan ze namelijk niet op de website vinden en zag ze in Utrecht zo snel niet.

Alvast bedankt!
    Naar mijn weten wel
      Hoofdredactie Fotografie zaterdag 18 februari 2006 @ 14:01:01 #240
    95752 crew  Chell
    Kluns
    pi_35219850
    Als ik een klippan, een vestby garderobekast en een anabode garderobe kast thuis wil laten bezorgen vanuit Delft in Den Haag (centrum, 1e verdieping), hoeveel ben ik dan ongeveer kwijt?

En die Klippan, kan je die eventueel zelf ook makkelijk meenemen? In een aanhanger ofzo
    pi_35222940
    quote:
    Op zaterdag 18 februari 2006 14:01 schreef Yoni het volgende:

En die Klippan, kan je die eventueel zelf ook makkelijk meenemen? In een aanhanger ofzo
    Bij ons pastte ie zelfs in de auto dus aanhanger moet zeker lukken.
      Hoofdredactie Fotografie zaterdag 18 februari 2006 @ 18:32:23 #242
    95752 crew  Chell
    Kluns
    pi_35228445
    quote:
    Op zaterdag 18 februari 2006 15:41 schreef _Boo_ het volgende:

[..]

Bij ons pastte ie zelfs in de auto dus aanhanger moet zeker lukken.
    Wat voor auto?
    pi_35229446
    quote:
    Op zaterdag 18 februari 2006 18:32 schreef Yoni het volgende:

[..]

Wat voor auto?
    Ford Mondeo, hij ging niet meer dicht hoor, maar met een touw ging het prima.
      zaterdag 18 februari 2006 @ 19:00:20 #244
    23170 WebForce
    Kijk mij nou!
    pi_35229586
    De bank is een pakket, deze moet dus nog in elkaar gezet worden
    pi_35229799
    Dat is helemaal handig dan, de mijne kan niet uit elkaar. Sinds wanneer kunnen ze dat dan trouwens wel?
    pi_35244615
    Even een vraag over de ikea keukens: maken zij bij de inbouwkoelkasten (87,5cm) gebruik van sleepdeuren of van deur-op-deur-systemen? Ik kan 't op de site niet goed vinden.
      zondag 19 februari 2006 @ 11:59:58 #247
    37582 Snarf
    pi_35249230
    quote:
    Even een vraag over de ikea keukens: maken zij bij de inbouwkoelkasten (87,5cm) gebruik van sleepdeuren of van deur-op-deur-systemen? Ik kan 't op de site niet goed vinden.

De tafelmodellen (CBU-serie) maken gebruik van deur-op-deur, en bouw je dus niet in een kast in. De inbouw-modellen (CBI-serie) maken gebruik van sleepdeuren en moeten wel in een kast. Voor de volledigheid: de CFS-modellen zijn vrijstaand.
    pi_35251772
    Ok, dan hebben wij dus een sleepdeur nodig. Bedankt!
      zondag 19 februari 2006 @ 19:09:37 #249
    23170 WebForce
    Kijk mij nou!
    pi_35263753
    quote:
    Op zaterdag 18 februari 2006 19:06 schreef _Boo_ het volgende:
    Dat is helemaal handig dan, de mijne kan niet uit elkaar. Sinds wanneer kunnen ze dat dan trouwens wel?
    Half jaartje dacht ik...
    pi_35271077
    De Solsta-fateuil, zijn daar soms leveringsprobls mee? hij is al bijna 3 weken niet op voorraad in Groningen volgens de site... weet iemand hier miss iets meer van, en of deze stoel op korte termijn weer te verkrijgen is? Want als dat niet zo is zoek ik een andere uit...

Alvast bedankt!!
    pi_35327372
    Ben ik weer, toch nog weer een vraagje:
    Ik wil graag een grote uitschuiftafel. Bij Ikea is er de Bjorna

en de Norden

Behalve dat de Norden iets groter, maar toch goedkoper is, zijn er nog andere verschillen? Heeft iemand ervaring met deze tafels? Ik twijfel nl... Norden is wel errug groot, maar die balk waar je lekker je voeten op kan zetten is toch ook wel weer erg leuk.
    pi_35333332
    quote:
    Op donderdag 16 februari 2006 18:40 schreef Adelante het volgende:
    en hoe heten die???
    Iemand die nooit van mening is veranderd heeft waarschijnlijk niets geleerd.
    pi_35342194
    KOPPLA
    pi_35360219
    quote:
    Op dinsdag 21 februari 2006 14:35 schreef kristen het volgende:
    Ben ik weer, toch nog weer een vraagje:
    Ik wil graag een grote uitschuiftafel. Bij Ikea is er de Bjorna
    [afbeelding]
    en de Norden
    [afbeelding]

Behalve dat de Norden iets groter, maar toch goedkoper is, zijn er nog andere verschillen? Heeft iemand ervaring met deze tafels? Ik twijfel nl... Norden is wel errug groot, maar die balk waar je lekker je voeten op kan zetten is toch ook wel weer erg leuk.
    Ik heb de Bjorna. Prima tafel, maar eigenlijk vind ik hem al een beetje aan de grote kant.
    Geen idee of er nog andere verschillen zijn, dat kan je het beste in de winkel zien lijkt me.

[ Bericht 0% gewijzigd door Coconut op 22-02-2006 12:02:07 ]
    amokaapjeeh O+
    pi_35425722
    Ooit zag ik in de catalogus zo'n soort flexibele PVC buis om snoeren in te doen, zodat ze niet los liggen. Is die nog verkrijgbaar en op welke afdeling ligt dat dan?
      vrijdag 24 februari 2006 @ 15:52:31 #256
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_35446102
    dat ding heet RABALDER en ligt op de afdeling verlichting
    pi_35518836
    Ook de katten vinden de Mysinge een prima bank.

zondag 26 februari 2006 @ 21:55:06 #258
    88775 HuubTuub
    slurfmannetje
    pi_35525024
    In Delft was vandaag de nieuwe parking in gebruik.... ik kon zowaar gelijk parkeren! En dat voor zondag
    could you just [i]not[/i] breathe?
    pi_35531175
    Zodra die in Amersfoort open is ga ik even van die schoenspanners kopen. Die zijn toch een paar euro per paar ofzo?
    pi_35535466
    Ik zit erover te denken om slaapkamerbreed een Pax kleerkastwand te maken (hoogglans wit, Lomen?) maar de kans zit erin dat ik binnen niet al te lange tijd ga verhuizen. Is het handiger om die kasten dan weer helemaal uit elkaar te schroeven en in 't nieuwe huis weer in elkaar te zetten (en is de kast dan nog wel stabiel en zo), of gewoon aan 1 stuk vervoeren?
    Dus, iemand ervaring met het in- en uit- weer in elkaar schroeven van de Pax?
      maandag 27 februari 2006 @ 10:23:44 #261
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_35535552
    Mijn PAX STOLMEN combinatie heeft afgelopen jaar al twee verhuizing prima overleefd. Ik heb de glazen deuren er af gehaald, de kasten van elkaar los geschroefd en zo vervoerd. Het enige dat ik heb gedaan, was de achterplaatjes opnieuw vastspijkeren (stabiliteit en stevigheid) en hij staat nu weer rotsvast in ons nieuwe huis.

maar als je al weet dat je gaat verhuizen, zou ik nog even een paar maandjes wachten met de aanschaf...
    pi_35538838
    quote:

[afbeelding]
    Oh cool, ik vond de kramforsbank het meest comfortabel, maar het leer was te donker en glimmend. Als er meerdere kleuren stoffen komen, dan is het echt wel leuk

alleen kan ik niet tot september wachten. Ik heb waarschijnljik een bank nodig in mei
      maandag 27 februari 2006 @ 13:01:33 #263
    67385 ROG
    Go on, say it.
    pi_35539237
    quote:
    Op maandag 27 februari 2006 00:34 schreef Stansfield het volgende:
    Zodra die in Amersfoort open is ga ik even van die schoenspanners kopen. Die zijn toch een paar euro per paar ofzo?
    Je kan beter houten schoenspanners kopen, die nemen (zweet)vocht op.
      maandag 27 februari 2006 @ 13:01:55 #264
    129873 Marjan_K
    I used to dream
    pi_35539246
    tvp
    Or maybe something I thought
    pi_35539382
    quote:
    Op maandag 27 februari 2006 13:01 schreef ROG het volgende:

[..]

Je kan beter houten schoenspanners kopen, die nemen (zweet)vocht op.
    Weet ik maar het is voor mijn sneakerverzameling dus dat boeit niet zo heel veel dan dat ze niet van hout zijn. Een gozer op een sneakerforum had ze gekocht en nu heb ik er altijd nog proppen in maar die dingen zijn bij ikea 1,50 per paar ofzo. Super relaxed dus. Alleen kan ik ze niet vinden op de ikea homepage.
      maandag 27 februari 2006 @ 15:56:30 #266
    55330 ennuik
    Stockholm boppe!
    pi_35544609
    quote:

[afbeelding]

[afbeelding]

Nieuwe keukens en accesoires in nieuwe kleuren (bijv. Nexus café):
    [afbeelding]

ik zag zelfs een inbouw espresso machine, hebbuh, hebbuh, hebbuh
    Mooi! Vooral die kast met het trappetje!

Mijn vriend en ik hopen in 2006 eigenlijk niet meer bij IKEA te komen - we hebben het idee in een IKEA showkamer te wonen en ik ken alle personeelsleden van naam. Inclusief die van het magazijn, de klantenservice en het hotdogkraampje!

Vriend en ik wonen dichtbij (10 min met auto) van de IKEA in Stockholm, die de grootste schijnt te zijn. Erg leuk om rond te sneupen, erg verslavend, niet leuk voor banksaldo!
    pi_35560796
    Heeft iemand ervaring met het DALSELV bed?
      maandag 27 februari 2006 @ 23:37:41 #268
    55647 XcUZ_Me
    Vileine vrouw
    pi_35560848
    quote:
    Op maandag 27 februari 2006 23:35 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:
    Heeft iemand ervaring met het DALSELV bed?
    Ja, ik!

Ik heb 'm nu een jaartje en hij bevalt me prima

Vrij gemakkelijk te monteren en geen mankementen. Prima bed

Ik heb de grootste maat, 180 x 200

Oja, ik heb 'm wel gebeitst en gelakt omdat ik de kleur zo saai vond!
    pi_35560871
    En zijn de witte verduisterende rolgordijnen ECHT verduisterend ?
    pi_35560907
    quote:
    Op maandag 27 februari 2006 23:37 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Ja, ik!

Ik heb 'm nu een jaartje en hij bevalt me prima

Vrij gemakkelijk te monteren en geen mankementen. Prima bed

Ik heb de grootste maat, 180 x 200

Oja, ik heb 'm wel gebeitst en gelakt omdat ik de kleur zo saai vond!
    Ik wil 140 x 200 en hem dan wit beitsen/ white wash,
    is het niet gammel? Zo ziet het er namelijk een beetje uit.
      maandag 27 februari 2006 @ 23:40:26 #271
    55647 XcUZ_Me
    Vileine vrouw
    pi_35560941
    quote:
    Op maandag 27 februari 2006 23:39 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:

[..]

Ik wil 140 x 200 en hem dan wit beitsen/ white wash,
    is het niet gammel? Zo ziet het er namelijk een beetje uit.
    Hij rammelt, kraakt en piept niet, als je dat bedoelt
    pi_35560975
    Dan ga ik hem kopen!
      maandag 27 februari 2006 @ 23:42:28 #273
    55647 XcUZ_Me
    Vileine vrouw
    pi_35560988
    quote:
    Op maandag 27 februari 2006 23:41 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:
    Dan ga ik hem kopen!
    Voor dat geld kun je je ook niet echt bekopen, qua bedden
    pi_35561156
    Het blijft toch 50 euro
      dinsdag 28 februari 2006 @ 00:54:41 #275
    37582 Snarf
    pi_35562705
    quote:
    Op maandag 27 februari 2006 23:48 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:
    Het blijft toch 50 euro
    Koop je liever een auping, dan?
    pi_35565398
    Ik heb ook de Dalselv, de 1persoon versie. Was toen ik 'm kocht slechts 20 euro, meen ik.
    Prima bed hoor, staat stevig. Het ligt ook veel aan je lattenbodem, of het kraakt of piept.
    pi_35566041
    quote:
    Op maandag 27 februari 2006 10:23 schreef Adelante het volgende:
    Mijn PAX STOLMEN combinatie heeft afgelopen jaar al twee verhuizing prima overleefd. Ik heb de glazen deuren er af gehaald, de kasten van elkaar los geschroefd en zo vervoerd. Het enige dat ik heb gedaan, was de achterplaatjes opnieuw vastspijkeren (stabiliteit en stevigheid) en hij staat nu weer rotsvast in ons nieuwe huis.

maar als je al weet dat je gaat verhuizen, zou ik nog even een paar maandjes wachten met de aanschaf...
    Thanks Adelante. Wellicht is dat inderdaad de beste optie, ik ben alleen niet zo geduldig aangelegd Als ik dan een nieuw (ikea-)plan in mijn hoofd heb dan vlieg ik 't liefst meteen naar de winkel!
    pi_35575076
    ikea amersfoort gaat 23 augustus open dus als iemand denkt ik ga wachten met iets kopen totdat de ikea in amersfoort er is... kan je nog wel ff wachten
    pi_35579376
    Haaa hier kan ik even mijn vragen dumpen voordat ik naar Heerlen cross.

- Mysinge-bank! Zit ie lekker? Volgens de poezen hierboven wel maar die heb ik niet... Ik wilde een element met 1 arm nemen en dan zo'n ligding eraan vast. Hoe houdt de stof zich?

- De Expedit kast. Ik kan de grote niet kwijt, en de kleine vind ik te laag. Er was toch ook een andere soortgelijke kast (met vakken) die iets van 39 euro kostte? Hoe heet die precies?

- Ik kan het Gidea buffet niet op de site terugvinden, klopt dat? Alleen de tafel uit de serie. Issie er ook in een andere kleur dan wit?
    "Why does being a librarian make her even hotter?"
    "They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
      dinsdag 28 februari 2006 @ 18:40:11 #280
    67385 ROG
    Go on, say it.
    pi_35580891
    quote:
    Op maandag 27 februari 2006 13:06 schreef Stansfield het volgende:
    Alleen kan ik ze niet vinden op de ikea homepage.
    Hm, ik ken ze wel ja. Staan hier in de Randstad vaak in zo'n vierkante draadbak langs het showroompad, min of meer bij de slaap-/woonkamers?
    pi_35582398
    quote:
    Op dinsdag 28 februari 2006 17:53 schreef Syrena het volgende:

- De Expedit kast. Ik kan de grote niet kwijt, en de kleine vind ik te laag. Er was toch ook een andere soortgelijke kast (met vakken) die iets van 39 euro kostte? Hoe heet die precies?
    Dat is de BRATTBY, was een poosje geleden een Woonsdagaanbieding. Volgens mij is 'ie geen ¤39 meer (dat was op die Woonsdag) maar inmiddels ¤59 ofzo. En qua formaat issie vergelijkbaar met de kleine EXPEDIT, alleen daar houdt de vergelijking wel op. De stevigheid van EXPEDIT is iets beter
    pi_35583052
    quote:
    Op dinsdag 28 februari 2006 19:19 schreef Allan24 het volgende:

[..]

Dat is de BRATTBY, was een poosje geleden een Woonsdagaanbieding. Volgens mij is 'ie geen ¤39 meer (dat was op die Woonsdag) maar inmiddels ¤59 ofzo. En qua formaat issie vergelijkbaar met de kleine EXPEDIT, alleen daar houdt de vergelijking wel op. De stevigheid van EXPEDIT is iets beter
    Ha, het ging me idd voor het formaat. Ik kan 'm niet terugvinden op de site helaas.
    Naja, dan wordt of toch de Expedit of iets anders.
    "They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
    pi_35583156
    Ahhhhh ik spot net op de site de Bonde boekenkast! Die is maar 1.44 breed en wel 2.18 hoog!

En ook meteen drie keer zo duur Maar wel mooi
    pi_35585933
    quote:
    Op dinsdag 28 februari 2006 17:53 schreef Syrena het volgende:
    Haaa hier kan ik even mijn vragen dumpen voordat ik naar Heerlen cross.

- Mysinge-bank! Zit ie lekker? Volgens de poezen hierboven wel maar die heb ik niet... Ik wilde een element met 1 arm nemen en dan zo'n ligding eraan vast. Hoe houdt de stof zich?
    Ik heb dus zojuist de Mysinge gekocht in deze combinatie:

(maar denk de tafeltjes weg, want die wilde ik er niet aan).

Ik had eerst mijn zinnen gezet op de bruine stof, maar die vond ik in het echt erg tegenvallen. Hij was glad en kwam niet erg stevig over. De möllebo grijsbruin heeft een structuur en is wat stugger. Vooral in verband met de katten (die je niet hebt) blijkt dat fijn, want ze zetten er hun nagels wel eens in. De kleur vind ik in het echt overigens mooier dan op de foto.

Hoe de bank zit? Veel steviger dan verwacht! Met een kussentje in je rug (die je meegeleverd krijgt) heb je bovendien een vrij actieve zit. Ik had in de Ikea Haarlem mijn twijfels over het zitelement, omdat het in het midden doorgezakt was. Maar bij de daadwerkelijke aanschaf van de Mysinge in de Ikea Amsterdam viel het me weer erg mee. Je zult er niet op moeten trampolinespringen.

Ik ben vooralsnog erg blij met de bank. Bedenk wel dat hij aardig groot is.
    quote:
    Mijn grote heeft al twee verhuizingen overleefd. Fijne kast, hoewel ik voor mijn boeken liever een minder diepe kast had gehad. Maarja, kasten zijn duur, en de Expedit is scherp geprijsd.
    pi_35586248
    Die bank is zo leuk Is die er ook in verschillende soorten leer?
    De jan lul van het geheel.
    Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
    Kutsch; tussen kut en kitsch
    Het voelt heerlijk!!!!
    pi_35586425
    Volgens mij is hij er alleen in stoffen bekleding: Ingebo donkerblauw, Ingebo donkerbruin, Ingebo beige en Möllebo grijsbruin. Misschien houd je hiervan:

pi_35586518
    Ja die bank vind ik ook errug leuk, alleen het leersoort dan weer te donker en te stug. En volgens mij is die er alleen in die kleur. Zo jammer.
    Met kinderen (in ieder geval met de mijne ) vind ik leer wel ideaal. Ik had echt al voor lul gezeten met een stoffen bank na alle gemorste siropen enzo
    Terwijl ik stof wel weer gezelliger aan vind doen.
    De jan lul van het geheel.
    Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
    Kutsch; tussen kut en kitsch
    Het voelt heerlijk!!!!
    pi_35586813
    Ik vind leer zelf helemaal niets, zo ongezellig, koud en glad. Maar de Kramfors (de bank hierboven) is in het echt wel aardig. Leer lijkt me alleen met katten weer een ramp. Kinderen zijn natuurlijk een ander geval. De hoes van de Mysinge kun je overigens eraf halen en wassen, maar dat lijkt me eerlijk gezegd nogal een karwei.
    pi_35587985
    Ik heb geen katten, maar een hond Hij is permanent bij mijn ouders, maar als zij op vakantie zijn ben ik oppas (dat was de deal, anders geen hond). Maar ik koop toch sowieso een fleece deken voor 'm, dat heeft ie thuis ook.

Ik wil 'm idd ook zo, mijn woonkamer is vrij groot. Twijfel alleen over de kleur, maar grijsbruin klinkt wel beter. Mprgen ff tjekken in het echt
      dinsdag 28 februari 2006 @ 21:52:30 #290
    66470 Klonk
    Koning van Tofania
    pi_35588226
    Goed, wij zijn flink bij ikea bezig geweest.

Gisteren een magiker tv kast met 2 hoge vitrine kasten en 2 kleine magiker tafeltjes en nog een klein cd kastje (ben de naam ff kwijt ), binnenkort aangevuld met een 2 en 3 zits bank van het type tylosand in de hoekbank uitvoering, kleur zwart

Verder nog wat klein spul zoals een geinige bollamp waar je op kunt zitten

Gisteren het in elkaar zetten was een ware ikeathon, alles ging soepel behalve de glazen kastdeurtjes, daar moest een scharnier aan worden vastgemaakt en dat ging moeilijk , was bijna een kwartier per schroefje ofzo bezig
    Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
    pi_35592655
    vandaag bij de ikea die nieuwe braadslee met passend rooster gehaald
    en zweedse balletjes
    helaas geen fris bij de uitgang, die was kaput
    pi_35593356
    Soms krijg ik wel eens de opmerking dat mijn huis net een Ikea-showroom is... dan knik ik altijd trots
    pi_35604692
    Heb een hekel aan het eten bij IKEA voor de rest best wel leuke dingen maar niet echt bijzonder hoor....nee duurt weer lang voordat ik een IKEA ziet
    pi_35606678
    Oops verkeerde topique
    pi_35613713
    quote:
    Op dinsdag 28 februari 2006 20:49 schreef Claudia_x het volgende:

Mijn grote heeft al twee verhuizingen overleefd. Fijne kast, hoewel ik voor mijn boeken liever een minder diepe kast had gehad. Maarja, kasten zijn duur, en de Expedit is scherp geprijsd.
    Ik ga binnenkort verhuizen en m'n grote Expedit moet mee. Hoe heb jij dat gedaan? Helemaal uit elkaar gehaald en later weer in elkaar gezet? Of in één keer de verhuiswagen in?
    pi_35613881
    quote:
    Op woensdag 1 maart 2006 18:01 schreef imago het volgende:

Ik ga binnenkort verhuizen en m'n grote Expedit moet mee. Hoe heb jij dat gedaan? Helemaal uit elkaar gehaald en later weer in elkaar gezet? Of in één keer de verhuiswagen in?
    Helemaal uit elkaar gehaald. De Expedit paste bij mij de eerste keer net niet in de boedelbak, en de tweede keer heb ik het niet eens geprobeerd. Hij neemt veel minder ruimte in beslag als je hem uit elkaar haalt. En dat is helemaal niet zoveel werk.
    pi_35616920
    Hm dat valt mee dan, ik had het idee dat uit elkaar halen (en vooral weer in elkaar zetten!) een onmogelijke klus zou zijn, maar dan is het wel het proberen waard
    pi_35617085
    wij hebben hem inmiddels ook verhuist. ook uitelkaar en op lokatie weer in elkaar gezet ging prima (op een plek waar hij net wel en net niet kon staan, maar das een ander verhaal).
    pi_35634268
    Afgelopen weekend was het voor mij het grote verhuis en inkoopweekend. Heel veel centjes uitgegeven bij de Ikea, meestal niet zo leuk, maar hier werd ik toch wel erg gelukkig van!

De pax stordal kast staat er erg mooi bij, en ook mijn aneboda bed en bjorna eettafel worden bewonderd!

Maar nou bleek dat ik bij de verhuizing vanuit Groningen (toen alles de opslag in is gegaan) alle kleine onderdelen van een vitrinekast en een tafel zeer waarschijnlijk in de vuilnisbak heb gegooid.

Afgelopen dinsdag naar de Ikea geweest, en ook al zijn deze artikelen uit het assortiment, alle onderdelen worden geleverd (hadden ze niet op voorraad) tegen een kleine betaling.

Bij deze Hulde voor de Ikea!!!
    Ik ben er echt superblij mee, want ik had niet geweten hoe ik het anders had moeten oplossen!
    pi_35634501
    Ik heb gisteren uit de koopjeshoek 2 kasten Pax gehaald, met volledige inrichting....

Nu ze nog weer in elkaar zetten, maar ze zijn mooi!!!
    pi_35651766
    Hallo iedereen, ik zit met een lastig probleem.
    Ik heb een slaapbank van Ikea zonder hoes.
    Heeft nog iemand een hoes voor een ikea-slaapbank Vingaker te koop?
    Of weet iemand een andere oplossing voor mij?
    Ikea kon mij niet meer helpen, aangezien de slaapbank Vingaker uit het assortiment is en er
    geen enkel filiaal nog een heeft. Helaas.

Helpers bij voorbaat dank.

Gerrit
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')