Die van Isa natuurlijkquote:Op donderdag 10 november 2005 18:00 schreef phileine het volgende:
Welk spijlenbedje bedoel jij Danosa?
wat schattig eigenlijk zegquote:Op woensdag 9 november 2005 12:15 schreef bixister het volgende:
ik heb nog ff op marktplaats zitten zoeken en zag meteen een paar hele leuke peuterbedden. kreeg bijna alweer spijt van onze vikare. bijv. deze of deze.zie je maxim er al in liggen martineke?
Hier ook een ikea medewerkerquote:Op woensdag 16 november 2005 08:48 schreef juudpy het volgende:
Ja helaas,
Wanneer je Ikea belt kan niemand je dus vertellen wat de maten zijn van de matrassen. Dus ik gisteren toch maar er naartoe gereden, aangezien ik er niet echt achter kon komen. Met natuurlijk jullie tip van die nieuwe matras die ze hebben. Maar ja die matras is zo nieuw dat niemand er iets vanaf wist en ze ook nog niet in de schappen lagen. Ik heb ze m oeten laten zien dat hij op internet stond voordat ze me geloofden. Kost me dus weer een ritje, want blijkbaar komen ze ws zaterdag binnen.
![]()
ooh en qua bodem niet met latjes doen.. ik plaatste de voeten tussen de latjes en dan hopla matras omhoog wippen.. dat me zus uit bed kukelde ( of zus bij mijquote:Op vrijdag 18 november 2005 23:43 schreef livelink het volgende:
Is een goede tip, Evenstar. Wij hebben wat lopen zeulen met die trappen. Was wel leuk speelmateriaal.
Wat een lekker stel is het he, Sven blijft liggen tot we zijn kamer inkomen (wel druk roepend dat hij wakker is hoor) en als zijn slaapzak uit is (die hij uittrekt nadat we zeggen dat dat magquote:Op dinsdag 27 december 2005 23:15 schreef danosa het volgende:
. Jadey durft niet eens zelf uit haar bedje te klimmen, ze zwiepert er wel een beetje over en vraagt dan of ik wil helpen. Ik zeg weleens dat ze het zelf moet doen, maar dan schud ze driftig nee, ze durft het echt niet.
Hier niet hoor Danosa, de beide jongens gingen wel goed in het grotere peuterbed. Ik heb een bed van 1.50 meter met nog wel een soort van spijltjes ervoor, maar ze kunnen er zo zelf uitklimmen. Storm ging keurig in bed en slapen en kwam er alleen met een goede reden uit, de middelste, Sverre (inmiddels ruim 3 jaar), kwam helemaal niet zelf uit bed, die bleef tot voor 2 maanden terug zelfs nog keurig in zijn bed spelen tot ik hem op kwam halen. Imniddels is het peuterbed bij hem vervangen voor een groot bed en hadden we het peuterbed naar Lune gedaan. Zij was toen net 2 jaar. En die genoot zo van haar vrijheid op uit bed te komen dat ze hele nachten begon te spoken. Veel wakker, onrustig, direct bed uit en kamer op de kop zetten. En savonds een spelletje maken van uit bed klimmen zogauw ik de deur dichtdeed. Na een week was ik het zat en ging ze terug in haar kleine bedje. En ze sliep de nacht weer door en ze haalde de slaap in. Ze heeft wel geprobeerd om toen uit dat bedje te klimmen, éénmaal een gelukte poging en een tweede poging die minder goed gelukt was, toen was het huilen en sindsdien blijft ze weer keurig in het bedje. Voorlopig laat ik het nog even zo, en ik heb het idee dat Lune dit ook nog wel goed vindt, ze gaat tevreden slapen, ze slaapt lekker door en sochtends wacht ze vrolijk tot ik haar op kom halen...quote:Op dinsdag 27 december 2005 22:59 schreef danosa het volgende:
Prachtig Karin!!!
Welk matrasje hebben jullie erin gekocht?
Ik lees eik alleen maar succesverhalen over de overgang naar een groter bed. Ben beniwued hoelang Jadey het nog volhoudt in haar ledikantje.
Ik ook nietquote:Op maandag 9 januari 2006 12:57 schreef jessie het volgende:
Ik zou een 2e hands matras niet doen. Denkend aan bledpassende peuters enzo
Op marktplaats staat een "net matra"s" te koop, er zit een witte hoes om die helemaal geel/bruin uitgeslagen isquote:Op maandag 9 januari 2006 13:05 schreef Xanthe het volgende:
Hier ook geen 2e hands matras , vind het ook viezig , zou zelf ook niet op een 2ehand matras gaan slapen , dus mijn kids ook niet.
quote:Op maandag 9 januari 2006 13:06 schreef moussy het volgende:
[..]
Op marktplaats staat een "net matra"s" te koop, er zit een witte hoes om die helemaal geel/bruin uitgeslagen is
bron: www.ad.nlquote:Kinderbed IKEA blijft te koop ondanks dood peuter
Door ERIC VAN GENNIP
AMSTERDAM - Het kinderbed ‘Minnen’ van IKEA blijft in Nederland voorlopig te koop. Engeland is dinsdag gestopt met de verkoop van het product.
Een 21 maanden oude peuter uit Mansfield Notts stierf vorige week, omdat ze klem kwam te zitten tussen de spijlen van het bed.
Een 21 maanden oude peuter uit Mansfield Notts stierf vorige week, omdat ze klem kwam te zitten tussen de spijlen van het bed. Ze klom er tussendoor en haar nek bleef vastzitten, waardoor ze stikte.
IKEA Nederland wacht het onderzoek af dat in Engeland wordt gedaan naar de toedracht van de dood. Daar is het product zolang het onderzoek loopt niet meer verkrijgbaar. Dat is volgens IKEA geen reden om het bed uit voorzorg ook in Nederland uit de handel te halen.
Ellen van den Boomgaard van IKEA: ,,Als er enigszins een verband blijkt te zijn tussen het bed en het ongeluk, dan halen we het bed meteen uit de handel. Zolang het onderzoek loopt is het onzin om wereldwijd dit product in de ban te doen. We hebben zelf alles getest en weten dat het bed veilig is.’’ Binnen enkele dagen wordt duidelijk of het kinderbed ook hier niet meer verkocht zal worden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |