abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32151837
goed van isa!

wij hebben dus wel nog dat dunne matrasje gekocht (wist ik veel van dat nieuwe, had dat ff eerder gezegd phileine! ) maar zijn wel van plan om tzt een dikkere te kopen. voor nu voldoet die dunne nog wel hoor. ik wilde eigenlijk bij een (niet te duur) matrassenwinkeltje dat ik ken in Utrecht een steviger matrasje bestellen in de middelste maat (middenmatras+voeteneind samen), maar wacht even jullie ervaring met de sultan sussa af.
  † In Memoriam † donderdag 10 november 2005 @ 16:45:04 #202
7074 moussy
kuttekop
pi_32152075
Toen de nieuwe sultan er nog niet was heb ik voor René een matras gekocht en met een electrisch broodmes in stukken gesneden
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_32154134
Haha, da's de moussy-methode!

Sorry Bix, ik wist het ook niet eerder. Was in Ikea voor iets anders en zag toen toevallig dat nieuwe matrasje en ben daarom overstag gegaan voor dat meegroeibed. Ik was ook al op marktplaats aan het bieden op peuterbedjes, maar vind het inderdaad nog vrij prijzig daar. En dan nog de kosten van het ophalen, matrasje erbij, vaak moet er toch nog een likje verf overheen, dan ben je bijna net zo duur uit met zo'n meegroeiding en daar kan ze veel langer mee doen.

Welk spijlenbedje bedoel jij Danosa?
mooi he, alles
pi_32155343
quote:
Op donderdag 10 november 2005 18:00 schreef phileine het volgende:
Welk spijlenbedje bedoel jij Danosa?
Die van Isa natuurlijk
  zondag 13 november 2005 @ 10:49:03 #205
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_32226103
quote:
Op woensdag 9 november 2005 12:15 schreef bixister het volgende:
ik heb nog ff op marktplaats zitten zoeken en zag meteen een paar hele leuke peuterbedden. kreeg bijna alweer spijt van onze vikare. bijv. deze of deze. zie je maxim er al in liggen martineke?
wat schattig eigenlijk zeg

eigenlijk ben ik best bang dat Maxim eruit gaat klimmen....
een wieg kopen voor "vruchtje" doen we niet we hadden een wieg en die hebben we al verkocht die gaat gewoon gelijk in een ledikantje.

maar misschien wel een idee om ff tijdelijk een extra ledikant te hebben, en dan ff wachten tot maxim groter is.
pi_32231233
Hallo,

Kan iemand mij de maten geven van een matras voor een meegroeibed van Ikea. Ook ik vindt de matrasjes hiervoor bij Ikea te dun en laat er nu een maken (schuimrubberkoning in Breda, niet duur en heel goed). Bij Ikea kunnen ze me de maten niet geven, en ik heb geen zin om de hele eind naar Breda te rijden om alleen iets op te meten. Dus, wie kan mij helpen???

Bedankt,
Judith
  † In Memoriam † zondag 13 november 2005 @ 15:31:21 #207
7074 moussy
kuttekop
pi_32232964
Judith, kijk anders hier even
pi_32279871
Hoi,

Ja die Ikea site heb ik allang gezien, maar daar staan de maten niet bij van de 3 afzonderlijke stukken matras, en die moet ik nu juist hebben.
  † In Memoriam † dinsdag 15 november 2005 @ 11:30:59 #209
7074 moussy
kuttekop
pi_32281277
dan bel je toch even naar Ikea
pi_32288124
het grootste stuk is 120 cm lang. De beide andere stukken dus 40 cm. Je hebt de paar berichtjes terug gelezen dat Ikea inmiddels ook een dikker meegroeimatrasje in het assortiment heeft?
mooi he, alles
pi_32288826
oh sorry ik had je vraag niet gezien juudpy.
phileine, is isa al gewend aan dr nieuwe bed? en wat ik nog wilde zeggen: die gedraaide deurkruk is hier al een tijdje 'geen probleem' meer voor piet, ik zou voor de zekerheid toch ook maar een traphekje regelen of als je dat al hebt het dicht doen als isa in haar kamer is.
pi_32291086
we hebben wel een traphekje, maar eentje die -stom genoeg- heel erg lawaai maakt als je m openmaakt. Dat is als waarschuwing zodat je weet dat er iemand met zijn tengels aan zit, maar niet zo handig als er een kindje naast ligt te slapen. Maar goed, beter dan een kind dat van de trap af slaapwandelt. t is helaas de enige die daar past (t is zo'n oprolding), dus ik kan er geen andere hangen.

Isa heeft een paar dagen bij opa en oma gelogeerd, dus ik ben benieuwd of ze bij terugkomst nog steeds weg is van haar eigen bedje. t ledikant is de deur uit, dus ze zal wel moeten trouwens

Is Piet nog steeds content met zijn bed?
mooi he, alles
pi_32302439
hij slaapt er wel goed in, is er nog nooit uitgevallen (oei, afkloppen!!!). hij vindt 't ook wel erg leuk dat ie er zelf uit kan geloof ik. soms wil hij nog eventjes in z'n oude bedje (is nu anna's bed) en dat mag hij dan ook van mij (niet slapen, maar wel bij wijze van spelen). hij is sowieso wel weer veel bezig met 'baby zijn' de laatste dagen. zo grappig dat contrast met anna die heel hard groot aan 't worden is nu. stel je voor: zij staat al bij de tafel, hij kruipt nog even in de maxicosi met beer & duim. maar goed, over z'n bed heeft ie nog niet geklaagd.
pi_32305998
Ja helaas,

Wanneer je Ikea belt kan niemand je dus vertellen wat de maten zijn van de matrassen. Dus ik gisteren toch maar er naartoe gereden, aangezien ik er niet echt achter kon komen. Met natuurlijk jullie tip van die nieuwe matras die ze hebben. Maar ja die matras is zo nieuw dat niemand er iets vanaf wist en ze ook nog niet in de schappen lagen. Ik heb ze m oeten laten zien dat hij op internet stond voordat ze me geloofden. Kost me dus weer een ritje, want blijkbaar komen ze ws zaterdag binnen.
  † In Memoriam † woensdag 16 november 2005 @ 09:32:40 #215
7074 moussy
kuttekop
pi_32306568
Ow maar er is ook een helpdeskje van IKEA op fok aanwezig hoor IKEA - Part XII - Ontdek IKEA PS

voor de volgende keer
pi_32307645
quote:
Op woensdag 16 november 2005 08:48 schreef juudpy het volgende:
Ja helaas,

Wanneer je Ikea belt kan niemand je dus vertellen wat de maten zijn van de matrassen. Dus ik gisteren toch maar er naartoe gereden, aangezien ik er niet echt achter kon komen. Met natuurlijk jullie tip van die nieuwe matras die ze hebben. Maar ja die matras is zo nieuw dat niemand er iets vanaf wist en ze ook nog niet in de schappen lagen. Ik heb ze m oeten laten zien dat hij op internet stond voordat ze me geloofden. Kost me dus weer een ritje, want blijkbaar komen ze ws zaterdag binnen.
Hier ook een ikea medewerker
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
pi_32386868
Mensen.... hebben jullie ervaring met kinderen in een stapelbed? Ik wil nl als Duncan toe is aan een "groot" bed een stapelbed gaan kopen en dan Damien boven en Duncan onder.... Ze moeten helaas wel bij elkaar op de kamer omdat in de babykamer geen normaal bed past en twee eenpersoonsbedden in de slaapkamer ( is al de grootste...) van Damien niet passen......

Verhuizen om een slaapkamer doe ik niet aan
  vrijdag 18 november 2005 @ 23:36:49 #218
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_32388152
Ik heb zelf heel lang met mijn zus in een stapelbed gelegen en mijn broers sliepen ook in een stapelbed. Ik vond het wel gezellig, het enige probleem is het verschil in ritmes. Mijn zus had maar heel weinig slaap nodig, dus die zat tot diep in de nacht te lezen, spelen, knutselen en zo, maar ik sliep daar goed doorheen.
Mijn broers hadden meer problemen, mijn oudste broer wilde graag uitslapen en mijn jongste broertje was om 07.00 al klaarwakker. Dat leverde zoveel problemen op dat mijn ouders uiteindelijk een kamer voor ieder van hen apart hebben gecreeerd.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_32388229
Hahaha zo ging het ongveer met mijn broertjes ook livelink. Deze kregen dan geen eigen kamer, maar van het stapelbed werd een hoogslaper gemaakt (buro eronder je kent t wel). En de andere aan de andere kant van t kamertje zelfde verhaal. Afscheiding ertussen en toen ging het beter.
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  vrijdag 18 november 2005 @ 23:41:43 #220
37150 livelink
pi_32388292
Ja, bij ons was de afscheiding ook maar een vouwmuurtje, maar het voldeed.
  vrijdag 18 november 2005 @ 23:42:25 #221
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_32388322
Tip neem wel een stapelbed met vaste trap wij hadden vroeger een stapelbed met losse trap.. en ik sliep onder , maar aangezien ik nogal veel rond trapte in mijn slaap is die trap menigmaal omgeduveld plus dat als ze een keer ruzie hebben elkara niet daar mee kunnen etteren..
Engaging Infinite Improbability Drive..
  vrijdag 18 november 2005 @ 23:43:37 #222
37150 livelink
pi_32388355
Is een goede tip, Evenstar. Wij hebben wat lopen zeulen met die trappen. Was wel leuk speelmateriaal.
  vrijdag 18 november 2005 @ 23:45:17 #223
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_32388406
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 23:43 schreef livelink het volgende:
Is een goede tip, Evenstar. Wij hebben wat lopen zeulen met die trappen. Was wel leuk speelmateriaal.
ooh en qua bodem niet met latjes doen.. ik plaatste de voeten tussen de latjes en dan hopla matras omhoog wippen.. dat me zus uit bed kukelde ( of zus bij mij )
Engaging Infinite Improbability Drive..
  FOK!fossiel zondag 18 december 2005 @ 22:24:48 #224
2628 Karin
pi_33204030
Ik was voor de 300000e x aan het zoeken naar een leuk bedje voor Bram. En zag op de site van Ikea dat ze daar een nieuw bedje hebben

In de kerstvakantie maar eens in het echt gaan bewonderen.
pi_33206091
karin, ik vind die pootjes er wel wat fragiel uitzien. (ook irl).
  FOK!fossiel dinsdag 27 december 2005 @ 21:29:09 #226
2628 Karin
pi_33452864
Wij hebben gisteren een nieuw bed gekocht voor Bram. Toch dat bedje als hierboven staat.

Eerst natuurlijk in elkaar zetten

We hebben er ook zo'n tent boven gekocht, daar was Bram in de Ikea helemaal gek van. Peet heeft hem wel wat gemodificeerd want dat ding steekt eigenlijk aan 2 kanten naast het bed uit en dan zou het bed een stukje van de kant afmoeten, vond ik toch wel eng ivm eruit vallen. We hadden het eerst helemaal tegen de kant geschoven maar dan kon ik niet meer knap bij de commode, er zit niet veel ruimte tussen het bed en de commode. Dus Peet heeft de middenstokjes een stukje korter gemaakt en het doek met ty-wrapjes vastgezet zodat het strak bleef staan.

Bram was zo door het dolle van het samen in elkaar zetten en toen ook nog een traphekje verplaatsen waarbij er geboord moest worden. Dat vindt hij helemaal geweldig, hij werd er echt helemaal van. We gaan als het goed is morgen een videocamera kopen. Ik zei al tegen Peet dat hij dan gewoon ergens moet gaan boren en dan ga ik dat filmen, het is echt een geweldig gezicht hoe hyper Bram daarvan wordt Dus van het slapen kwam de eerste paar uur niets. Maar daarna heeft hij heerlijk geslapen en ik heb hem de hele nacht niet gehoord. Vanmorgen was hij echt ontzettend druk aan het vertellen toen hij wakker werd maar we werden nog niet geroepen. Opeens kwam het "mamaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ben wakker!!!!!!!!!!!!!!!!! Wil eruiihuit!!!!!" vanaf zijn kamertje en toen ik riep dat hij maar moest komen bleef het opeens heel stil Volgens mij durfde hij niet. Maar toen ik zijn kamertje opendeed kwam hij er heel snel uit "Kan zelluf " Tussen de middag ging het slapen ook heel goed en vanavond ging hij er ook zo weer in. Hij vindt het superstoer en verteld ook aan iedereen dat hij een nieuw bed heeft.
  dinsdag 27 december 2005 @ 21:33:19 #227
24188 Belana
kloon van belana
pi_33453011
wat leuk Karin! Ik vind dat ze dan zo groot worden he in zo'n bedje
stormy waters...
sailin'
pi_33455916
Prachtig Karin!!!
Welk matrasje hebben jullie erin gekocht?

Ik lees eik alleen maar succesverhalen over de overgang naar een groter bed. Ben beniwued hoelang Jadey het nog volhoudt in haar ledikantje. Ik heb het idee dat ik er meer aan toe ben dan zij Ze vind haar bedje nog steeds helemaal het einde en heeft het af en toe over een groet bed, maar dan bedoelt ze het bed onder de zonnebank op zolder. Dat ziet ze dus compleet los van d'r eigen ledikantje. "eigen bed hč mama"
pi_33456142
mooi hoor bram! (helemaal hoe hij er met z'n graafmachine in ligt! )
pi_33456214
Wat super dat het zo soepel gaat Karin

Hier zitten we er ook aan te denken om Sven over te laten gaan naar een ander bed, maar hij heeft het ook nog zo super naar zijn zin in zijn ledikantje dat we dat steeds uitstellen
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
  FOK!fossiel dinsdag 27 december 2005 @ 23:11:48 #231
2628 Karin
pi_33456273
Wij hebben het matrasje van de Ikea erbij gekocht. Ben er op zich ook niet zo kapot van maarja wat weegt hij nou eigenlijk? En volgens Peet lag het wel lekker. Misschien dat ik nog wel op zoek ga naar een ander matrasje.

Tja Bram pastte op zich ook nog wel in zijn ledikantje alleen was hij vreselijk aan het klimmen in dat ding Vond het gewoon eng worden. En nu blijft hij dus keurig liggen tot ik zeg dat hij eruit mag
pi_33456406
Maar als ze beginnen met klimmen moet je ook wel Karin. Je meot er toch niet aan denken dat ze die smak uit het ledikantje maken. Jadey durft niet eens zelf uit haar bedje te klimmen, ze zwiepert er wel een beetje over en vraagt dan of ik wil helpen. Ik zeg weleens dat ze het zelf moet doen, maar dan schud ze driftig nee, ze durft het echt niet. Die kinderen wegen idd ook niet zo veel en als Peet het lekker vindt liggen zal het ook wel zo zijn
pi_33456607
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 23:15 schreef danosa het volgende:
. Jadey durft niet eens zelf uit haar bedje te klimmen, ze zwiepert er wel een beetje over en vraagt dan of ik wil helpen. Ik zeg weleens dat ze het zelf moet doen, maar dan schud ze driftig nee, ze durft het echt niet.
Wat een lekker stel is het he, Sven blijft liggen tot we zijn kamer inkomen (wel druk roepend dat hij wakker is hoor) en als zijn slaapzak uit is (die hij uittrekt nadat we zeggen dat dat mag ) probeert hij wel uit zijn bed te klimmen, maar zet het niet door, "mama, optillen"is het dan
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
  vrijdag 30 december 2005 @ 22:16:30 #234
58128 Genuivere
driemaal mamama
pi_33559371
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 22:59 schreef danosa het volgende:
Prachtig Karin!!!
Welk matrasje hebben jullie erin gekocht?

Ik lees eik alleen maar succesverhalen over de overgang naar een groter bed. Ben beniwued hoelang Jadey het nog volhoudt in haar ledikantje.
Hier niet hoor Danosa, de beide jongens gingen wel goed in het grotere peuterbed. Ik heb een bed van 1.50 meter met nog wel een soort van spijltjes ervoor, maar ze kunnen er zo zelf uitklimmen. Storm ging keurig in bed en slapen en kwam er alleen met een goede reden uit, de middelste, Sverre (inmiddels ruim 3 jaar), kwam helemaal niet zelf uit bed, die bleef tot voor 2 maanden terug zelfs nog keurig in zijn bed spelen tot ik hem op kwam halen. Imniddels is het peuterbed bij hem vervangen voor een groot bed en hadden we het peuterbed naar Lune gedaan. Zij was toen net 2 jaar. En die genoot zo van haar vrijheid op uit bed te komen dat ze hele nachten begon te spoken. Veel wakker, onrustig, direct bed uit en kamer op de kop zetten. En savonds een spelletje maken van uit bed klimmen zogauw ik de deur dichtdeed. Na een week was ik het zat en ging ze terug in haar kleine bedje. En ze sliep de nacht weer door en ze haalde de slaap in. Ze heeft wel geprobeerd om toen uit dat bedje te klimmen, éénmaal een gelukte poging en een tweede poging die minder goed gelukt was, toen was het huilen en sindsdien blijft ze weer keurig in het bedje. Voorlopig laat ik het nog even zo, en ik heb het idee dat Lune dit ook nog wel goed vindt, ze gaat tevreden slapen, ze slaapt lekker door en sochtends wacht ze vrolijk tot ik haar op kom halen...
As het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat...
Mama van Storm (10-12-2000), Sverre (19-08-2002) en Lune (05-09-2003)
pi_33587063
Op welke leeftijd gingen jullie kindjes over van ledikant naar een (meegroei/peuter) bedje?
Ik zit er bij Isis aan te denken om haar in een groter bed te laten slapen als ze 2 is of.... als er eerder een 2e komt. Heb al een leuk bedje op het oog bij http://www.kinderbedden.info/index2.htm
  zaterdag 31 december 2005 @ 20:28:53 #236
58128 Genuivere
driemaal mamama
pi_33590617
De jongens waren allebei rond de twee jaar Xanthe. Storm ging met 23 maanden naar een groter bed. Zijn bedje was inderdaad ook nodig voor Sverre, die toen nog in de wieg lag. Sverre hebben we ook rond de twee jjaar overgehuisd naar een groter bed toen het peuterbed vrijkwam omdat Storm een nieuwe hoogslaper kreeg. En Lune is nu 2 jaar en 3maand en slaapt nog altijd het beste in het spijlenbedje, zie verhaaltje hierboven. Het ligt denk ik ook een beetje aan je kleintje of die eraan toe is.
As het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat...
Mama van Storm (10-12-2000), Sverre (19-08-2002) en Lune (05-09-2003)
pi_33669565
Hier zulke mooooooie bedjes : http://www.dehebberij.nl
Ik word er helemaal hebberig van.
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  † In Memoriam † zaterdag 7 januari 2006 @ 19:37:13 #238
7074 moussy
kuttekop
pi_33808223
Wij hebbent och nog maar even een bedrekje gehaald voor Cas aangezien meneer altijd met zn hoofd tegen het hoofdeinde opgekrult ligt te slapen.

Wat zijn die dingen trouwens prijzig tis dus een 2dehansie geworden.
  zaterdag 7 januari 2006 @ 22:46:07 #239
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_33815427
We zijn op marktplaats aan het bieden op een bed. Zijn blijven steken op ¤ 75, maar er wordt al meer geboden. Maar wat kost een nieuw en een 2ehands peuterbed ongeveer?
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_33816242
Kijk even op de ikea site dutchie daar staan verschillende peuterbedden. Dan kan je wat prijsindikatie opdoen.
Het voelt heerlijk!!!!
  maandag 9 januari 2006 @ 12:53:16 #241
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_33862513
Zal ik doen Jessie.
En ik zie gelijk, dat wij stoppen met bieden. Alhoewel, het is wel inclusief het matras, dat bed waar we op geboden hebben. Aan de andere kant, is een tweedehands matras wel wat?
pi_33862657
Ik zou een 2e hands matras niet doen. Denkend aan bledpassende peuters enzo
Het voelt heerlijk!!!!
  † In Memoriam † maandag 9 januari 2006 @ 13:00:38 #243
7074 moussy
kuttekop
pi_33862762
quote:
Op maandag 9 januari 2006 12:57 schreef jessie het volgende:
Ik zou een 2e hands matras niet doen. Denkend aan bledpassende peuters enzo
Ik ook niet ik vind dat sowieso viezig (of is dat een tic van mij?) Dat wij ons bed verkochten waren er zelfs kopers die ons achterlijk vonden dat we de matrassen er niet bij verkochten
  maandag 9 januari 2006 @ 13:01:42 #244
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_33862793
Ieuw getver Jessie, daar had ik nog helemaal niet aan gedacht.
* dutchie noteert: onder geen beding een tweedehands matras
pi_33862913
Hier ook geen 2e hands matras , vind het ook viezig , zou zelf ook niet op een 2ehand matras gaan slapen , dus mijn kids ook niet.
  † In Memoriam † maandag 9 januari 2006 @ 13:06:47 #246
7074 moussy
kuttekop
pi_33862962
quote:
Op maandag 9 januari 2006 13:05 schreef Xanthe het volgende:
Hier ook geen 2e hands matras , vind het ook viezig , zou zelf ook niet op een 2ehand matras gaan slapen , dus mijn kids ook niet.
Op marktplaats staat een "net matra"s" te koop, er zit een witte hoes om die helemaal geel/bruin uitgeslagen is
pi_33863096
quote:
Op maandag 9 januari 2006 13:06 schreef moussy het volgende:

[..]

Op marktplaats staat een "net matra"s" te koop, er zit een witte hoes om die helemaal geel/bruin uitgeslagen is
Ze bedoelen zeker net een matras?
  † In Memoriam † maandag 9 januari 2006 @ 13:13:02 #248
7074 moussy
kuttekop
pi_33863209
Ik ga het ledikantenmatras gebruiken, met eeen stuk schuim er naast, omdat het uitschuifbed 10cm breder is dan het ledikant.
pi_33863215
quote:
Op maandag 9 januari 2006 13:10 schreef Xanthe het volgende:

[..]

Ze bedoelen zeker net een matras?
*proest*
W ~ H ~ T
  vrijdag 10 februari 2006 @ 12:29:53 #250
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_34932797
*schopje*

het o zo populaire meegroeibedje is nogal in opspraak. In Engeland is er een peuter overleden nadat ze vastzat met haar hoofdje tussen de spijlen. In nederland zijn ze aan 't bekijken of ze het wel of niet blijven verkopen:
quote:
Kinderbed IKEA blijft te koop ondanks dood peuter
Door ERIC VAN GENNIP

AMSTERDAM - Het kinderbed ‘Minnen’ van IKEA blijft in Nederland voorlopig te koop. Engeland is dinsdag gestopt met de verkoop van het product.

Een 21 maanden oude peuter uit Mansfield Notts stierf vorige week, omdat ze klem kwam te zitten tussen de spijlen van het bed.
Een 21 maanden oude peuter uit Mansfield Notts stierf vorige week, omdat ze klem kwam te zitten tussen de spijlen van het bed. Ze klom er tussendoor en haar nek bleef vastzitten, waardoor ze stikte.

IKEA Nederland wacht het onderzoek af dat in Engeland wordt gedaan naar de toedracht van de dood. Daar is het product zolang het onderzoek loopt niet meer verkrijgbaar. Dat is volgens IKEA geen reden om het bed uit voorzorg ook in Nederland uit de handel te halen.

Ellen van den Boomgaard van IKEA: ,,Als er enigszins een verband blijkt te zijn tussen het bed en het ongeluk, dan halen we het bed meteen uit de handel. Zolang het onderzoek loopt is het onzin om wereldwijd dit product in de ban te doen. We hebben zelf alles getest en weten dat het bed veilig is.’’ Binnen enkele dagen wordt duidelijk of het kinderbed ook hier niet meer verkocht zal worden.
bron: www.ad.nl
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')