abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 16 februari 2006 @ 12:07:14 #221
3185 Adelante
To let it go now
pi_35147537
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 22:30 schreef Snarf het volgende:

Ben jij bij de FY07 range presentation in Zweden geweest ofzo??
Almhult
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  donderdag 16 februari 2006 @ 13:09:50 #222
3185 Adelante
To let it go now
pi_35149434
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 23:31 schreef Rubeneo het volgende:

Die twee banken op de bovenste foto's (één 2-zits en 'n loveseat).. is dat ook een nieuwe serie?
Wanneer komt deze nieuwe collectie dan, in 2007 pas..?
Jup, ook de banken komen uit de stockholm serie en een 1,5 zits (loveseat). Beide zijn gepland voor launch in augustus 2006.
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  donderdag 16 februari 2006 @ 13:54:47 #223
38606 Loesje29
stiekem 30...
pi_35150804
Vraagje betreffende Ikea keukens en je bouwdepot van je hypotheek.
We willen onze keuken volgende week gaan bestellen en waarschijnlijk wordt dat bij IKEA. Maar het bouwdepot van de hypotheek komt pas op 1 mei beschikbaar (dan is de overdracht van het huis pas). Moet je bij Ikea aanbetalen aan je keuken? Of pas betalen bij levering?
People are like pieces of a puzzle: we all fit together but not all of us connect.
  donderdag 16 februari 2006 @ 14:31:28 #224
38606 Loesje29
stiekem 30...
pi_35151975
En als ik dan toch bezig ben nog een vraagje...

Het schoolbord dat in Ikea Breda in een van de showroom keukens hangt, die met die bakjes er onderaan het schoolbord, verkopen jullie dat ook los?
People are like pieces of a puzzle: we all fit together but not all of us connect.
pi_35152068
Ik ga volgende week grote inkopen doen bij Ikea
Op het lijstje staat o.a. de Pax Stordal kast, van 300 x 236.

Heeft iemand ervaring met deze kast? En dan gaat het voornamelijk over het vervoeren ervan, kan je die deuren tillen met 2 personen? Ik huur een verhuisbus, dus dat moet wel passen.

En welke lampjes staan er het mooist bij? Mijn plafond is 2.49 hoog.. Dan passen er waarschijnlijk net geen lampjes op zoals deze:

Want daar staat bij dat vanwege de hitte je er 20 cm omheen vrij moet houden.
Daarnaast kan ik nooit dat lampje aan en uitzetten, 236 cm is wat hoog, ik ben nl 168 cm

Iemand daar tips voor?
Alvast bedankt!
  donderdag 16 februari 2006 @ 15:29:11 #226
67385 ROG
Go on, say it.
pi_35153861
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 14:34 schreef kristen het volgende:
En welke lampjes staan er het mooist bij? Mijn plafond is 2.49 hoog.. Dan passen er waarschijnlijk net geen lampjes op zoals deze:
[afbeelding]

Daarnaast kan ik nooit dat lampje aan en uitzetten, 236 cm is wat hoog, ik ben nl 168 cm

Iemand daar tips voor?
Alvast bedankt!
  • Een schakelaartje in het snoer maken op een goede hoogte, het schakelaartje bovenin staat dan altijd 'aan'. Het snoer laat je achterlangs je kast lopen?
  • Verlengsnoer bovenop je kast leggen, lampjes aansluiten met behulp van een klik-aan-klik-uit systeem, waarmee je op afstand met een kleine afstandsbediening lampen kan aanklikken. Kan je in de bouwmarkt kopen.
  •   donderdag 16 februari 2006 @ 15:32:23 #227
    73232 De_Hertog
    Aut bibat, aut abeat
    pi_35153994
    quote:

Heeft iemand ervaring met deze kast? En dan gaat het voornamelijk over het vervoeren ervan, kan je die deuren tillen met 2 personen? Ik huur een verhuisbus, dus dat moet wel passen.

[afbeelding]

Iemand daar tips voor?
    Alvast bedankt!
    Je zou naar de Magiker lampjes kunnen kijken, die zijn volgens mij wat platter. Aan/uit zetten kun je natuurlijk vrij simpel doen met een verlengsnoer-met-schakelaar op lagere hoogte
    Mary had a little lamb
    Then Mary had dessert
    pi_35154542
    quote:
    Een schakelaartje in het snoer maken op een goede hoogte, het schakelaartje bovenin staat dan altijd 'aan'. Het snoer laat je achterlangs je kast lopen?

Verlengsnoer bovenop je kast leggen, lampjes aansluiten met behulp van een klik-aan-klik-uit systeem, waarmee je op afstand met een kleine afstandsbediening lampen kan aanklikken. Kan je in de bouwmarkt kopen.
    Ja, daar zat ik ook al aan te denken, zo'n schelaartje. Maar wat bedoel je met een klik-aan-klik-uitsysteem? Nooit van gehoord....
    quote:
    Je zou naar de Magiker lampjes kunnen kijken, die zijn volgens mij wat platter. Aan/uit zetten kun je natuurlijk vrij simpel doen met een verlengsnoer-met-schakelaar op lagere hoogte
    En die Magiker lampjes zijn idd wat lager, dus dat zo qua brandgevaar wel kunnen denk ik.
    Zo'n snoer-met-schakelaar kan je dat kant en klaar kopen of moet je dat zelf in elkaar knutselen? (even de moeilijkheidsgraad van dit project meten )
    pi_35154929
    quote:
    Op donderdag 16 februari 2006 13:54 schreef Loesje29 het volgende:
    Vraagje betreffende Ikea keukens en je bouwdepot van je hypotheek.
    We willen onze keuken volgende week gaan bestellen en waarschijnlijk wordt dat bij IKEA. Maar het bouwdepot van de hypotheek komt pas op 1 mei beschikbaar (dan is de overdracht van het huis pas). Moet je bij Ikea aanbetalen aan je keuken? Of pas betalen bij levering?
    Het is wel de bedoeling dat je een aanbetaling doet. In tegenstelling tot 'de meeste' keukenzaken hoeft dat echter geen 10-25% te zijn maar voor zover ik weet volstaat een bedrag van ¤110.-. De rest kun je dan betalen bij levering (of voorafgaand aan de levering per acceptgiro uit je bouwdepot overmaken).
    quote:
    Op donderdag 16 februari 2006 14:31 schreef Loesje29 het volgende:
    En als ik dan toch bezig ben nog een vraagje...

Het schoolbord dat in Ikea Breda in een van de showroom keukens hangt, die met die bakjes er onderaan het schoolbord, verkopen jullie dat ook los?
    Bedoel je deze?
    quote:

Goede keuze
    Het zwaarst en grootst zijn de PAX kasten zèlf. De schuifdeuren zijn NIET voorgemonteerd en komen in 2 of 3 pakketten (afhankelijk van het model en de maat): een lang balk-vormig pakket waarin de rails e.d. zitten, en twee platte pakketten van ± 100x100 cm waarin de deurpanelen zitten. Als je de frames in elkaar zet, gaan die panelen er plaat voor plaat in.
    quote:
    [afbeelding]

Iemand daar tips voor?
    Alvast bedankt!
    Je kunt inderdaad werken met een schakelaar die je naast de kast monteert, of omleidt naar een muurschakelaar. Maar deze lampjes zijn niet de enige die voor dit doel gebruikt kunnen worden, kijk gewoon eens rond op de afdelingen Garderobekasten en Verlichting voor ideeën!
    Verjaardagen zijn gezond -
    hoe meer je er hebt, des te langer je leeft
    pi_35155393
    quote:
    Het zwaarst en grootst zijn de PAX kasten zèlf. De schuifdeuren zijn NIET voorgemonteerd en komen in 2 of 3 pakketten (afhankelijk van het model en de maat): een lang balk-vormig pakket waarin de rails e.d. zitten, en twee platte pakketten van ± 100x100 cm waarin de deurpanelen zitten. Als je de frames in elkaar zet, gaan die panelen er plaat voor plaat in.
    Super, dat is goed nieuws!!! Was al bang dat ik die 2 deuren in hun geheel moest gaan vervoeren.. Dat het zwaar en groot is allemaal is gelukkig ingecalculeerd, mijn drie broertjes worden omgekocht dmv een dozijn donuts, moet lukken.
      donderdag 16 februari 2006 @ 16:21:02 #231
    67385 ROG
    Go on, say it.
    pi_35155658

De afstandsbediening, en een contactdoos. De contactdoos klik je in het stopcontact/verlengsnoer, daarin klik je weer je stekker van je lampje. Met de afstandsbedieningen kan je nu de stroom aan en uit zetten.

www.klikaanklikuit.nl

Dit systeem is wel duur (zo'n 25 Euro per item), ik heb zelf een halfjjaar geleden bij de Aldi een imitatie-set (nog mooier vormgegeven ook, raar maar waar) voor 14.95 gehaald met víér contactdozen en een afstandsbediening.
    pi_35155884
    Super, dat moet zelfs voor een klus leek als ik zeker lukken!

* holt naar de aldi
      donderdag 16 februari 2006 @ 16:59:39 #233
    67385 ROG
    Go on, say it.
    pi_35157053
    "een halfjaar geleden" zei ik , Aldi kennende hadden ze ze maar een weekje.

Mijn merk is Quigg, zo te zien een typisch Aldi merk..
      donderdag 16 februari 2006 @ 18:40:37 #234
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_35160800
    geen aldi meuk hier aan gaan prijzen eej IKEA heeft zelf ook prima klik-aan-klik-uit setjes
    pi_35163139
    quote:
    Op donderdag 16 februari 2006 18:40 schreef Adelante het volgende:
    geen aldi meuk hier aan gaan prijzen eej IKEA heeft zelf ook prima klik-aan-klik-uit setjes
    alleen zijn die momenteel niet leverbaar
      donderdag 16 februari 2006 @ 22:35:24 #236
    38606 Loesje29
    stiekem 30...
    pi_35170539
    Allan hartstikke bedankt voor je antwoorden
    Die aanbetaling op de nieuwe keuken is goed te overzien zeg!
    En ik schaam me dat ik dat schoolbord niet zelf kon vinden, want die bedoelde ik inderdaad! Ik typte ´schoolbord´ bij zoeken in op de site en toen kreeg ik niets. Zal wel iets fout gedaan hebben

Volgende week maar eens de keuken gaan bestellen! Heb er zin in!
    pi_35179099
    Natuurlijk ga ik eerst bij Ikea informeren welke fantastische systemen zij hebben!
    Maar als dat niet lukt, dan zijn we helaas genoodzaakt om ergens anders op zoek te gaan...
    pi_35180780
    Ow ja, nog een vraagje:
    Ik heb een poosje geleden opbergdozen gezien bij de Ikea, met een zilverkleurig patroon erop (beetje bloemen, barokachtig)
    Weet iemand of deze nog steeds in het assortiment zijn? Ik kan ze namelijk niet op de website vinden en zag ze in Utrecht zo snel niet.

Alvast bedankt!
      vrijdag 17 februari 2006 @ 23:23:42 #239
    23170 WebForce
    Kijk mij nou!
    pi_35206944
    quote:
    Op vrijdag 17 februari 2006 10:34 schreef kristen het volgende:
    Ow ja, nog een vraagje:
    Ik heb een poosje geleden opbergdozen gezien bij de Ikea, met een zilverkleurig patroon erop (beetje bloemen, barokachtig)
    Weet iemand of deze nog steeds in het assortiment zijn? Ik kan ze namelijk niet op de website vinden en zag ze in Utrecht zo snel niet.

Alvast bedankt!
    Naar mijn weten wel
      Hoofdredactie Fotografie zaterdag 18 februari 2006 @ 14:01:01 #240
    95752 crew  Chell
    Kluns
    pi_35219850
    Als ik een klippan, een vestby garderobekast en een anabode garderobe kast thuis wil laten bezorgen vanuit Delft in Den Haag (centrum, 1e verdieping), hoeveel ben ik dan ongeveer kwijt?

En die Klippan, kan je die eventueel zelf ook makkelijk meenemen? In een aanhanger ofzo
    pi_35222940
    quote:
    Op zaterdag 18 februari 2006 14:01 schreef Yoni het volgende:

En die Klippan, kan je die eventueel zelf ook makkelijk meenemen? In een aanhanger ofzo
    Bij ons pastte ie zelfs in de auto dus aanhanger moet zeker lukken.
      Hoofdredactie Fotografie zaterdag 18 februari 2006 @ 18:32:23 #242
    95752 crew  Chell
    Kluns
    pi_35228445
    quote:
    Op zaterdag 18 februari 2006 15:41 schreef _Boo_ het volgende:

[..]

Bij ons pastte ie zelfs in de auto dus aanhanger moet zeker lukken.
    Wat voor auto?
    pi_35229446
    quote:
    Op zaterdag 18 februari 2006 18:32 schreef Yoni het volgende:

[..]

Wat voor auto?
    Ford Mondeo, hij ging niet meer dicht hoor, maar met een touw ging het prima.
      zaterdag 18 februari 2006 @ 19:00:20 #244
    23170 WebForce
    Kijk mij nou!
    pi_35229586
    De bank is een pakket, deze moet dus nog in elkaar gezet worden
    pi_35229799
    Dat is helemaal handig dan, de mijne kan niet uit elkaar. Sinds wanneer kunnen ze dat dan trouwens wel?
    pi_35244615
    Even een vraag over de ikea keukens: maken zij bij de inbouwkoelkasten (87,5cm) gebruik van sleepdeuren of van deur-op-deur-systemen? Ik kan 't op de site niet goed vinden.
      zondag 19 februari 2006 @ 11:59:58 #247
    37582 Snarf
    Het is friet, geen patat.
    pi_35249230
    quote:
    Even een vraag over de ikea keukens: maken zij bij de inbouwkoelkasten (87,5cm) gebruik van sleepdeuren of van deur-op-deur-systemen? Ik kan 't op de site niet goed vinden.

De tafelmodellen (CBU-serie) maken gebruik van deur-op-deur, en bouw je dus niet in een kast in. De inbouw-modellen (CBI-serie) maken gebruik van sleepdeuren en moeten wel in een kast. Voor de volledigheid: de CFS-modellen zijn vrijstaand.
    :-D I am Willem-Alexander Claus George Ferdinand van Oranje-Nassau and I approve this message.
    pi_35251772
    Ok, dan hebben wij dus een sleepdeur nodig. Bedankt!
      zondag 19 februari 2006 @ 19:09:37 #249
    23170 WebForce
    Kijk mij nou!
    pi_35263753
    quote:
    Op zaterdag 18 februari 2006 19:06 schreef _Boo_ het volgende:
    Dat is helemaal handig dan, de mijne kan niet uit elkaar. Sinds wanneer kunnen ze dat dan trouwens wel?
    Half jaartje dacht ik...
    pi_35271077
    De Solsta-fateuil, zijn daar soms leveringsprobls mee? hij is al bijna 3 weken niet op voorraad in Groningen volgens de site... weet iemand hier miss iets meer van, en of deze stoel op korte termijn weer te verkrijgen is? Want als dat niet zo is zoek ik een andere uit...

Alvast bedankt!!
    pi_35327372
    Ben ik weer, toch nog weer een vraagje:
    Ik wil graag een grote uitschuiftafel. Bij Ikea is er de Bjorna

en de Norden

Behalve dat de Norden iets groter, maar toch goedkoper is, zijn er nog andere verschillen? Heeft iemand ervaring met deze tafels? Ik twijfel nl... Norden is wel errug groot, maar die balk waar je lekker je voeten op kan zetten is toch ook wel weer erg leuk.
    pi_35333332
    quote:
    Op donderdag 16 februari 2006 18:40 schreef Adelante het volgende:
    en hoe heten die???
    Iemand die nooit van mening is veranderd heeft waarschijnlijk niets geleerd.
    pi_35342194
    KOPPLA
    pi_35360219
    quote:
    Op dinsdag 21 februari 2006 14:35 schreef kristen het volgende:
    Ben ik weer, toch nog weer een vraagje:
    Ik wil graag een grote uitschuiftafel. Bij Ikea is er de Bjorna
    [afbeelding]
    en de Norden
    [afbeelding]

Behalve dat de Norden iets groter, maar toch goedkoper is, zijn er nog andere verschillen? Heeft iemand ervaring met deze tafels? Ik twijfel nl... Norden is wel errug groot, maar die balk waar je lekker je voeten op kan zetten is toch ook wel weer erg leuk.
    Ik heb de Bjorna. Prima tafel, maar eigenlijk vind ik hem al een beetje aan de grote kant.
    Geen idee of er nog andere verschillen zijn, dat kan je het beste in de winkel zien lijkt me.

[ Bericht 0% gewijzigd door Coconut op 22-02-2006 12:02:07 ]
    amokaapjeeh O+
    pi_35425722
    Ooit zag ik in de catalogus zo'n soort flexibele PVC buis om snoeren in te doen, zodat ze niet los liggen. Is die nog verkrijgbaar en op welke afdeling ligt dat dan?
      vrijdag 24 februari 2006 @ 15:52:31 #256
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_35446102
    dat ding heet RABALDER en ligt op de afdeling verlichting
    pi_35518836
    Ook de katten vinden de Mysinge een prima bank.

I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
      zondag 26 februari 2006 @ 21:55:06 #258
    88775 HuubTuub
    slurfmannetje
    pi_35525024
    In Delft was vandaag de nieuwe parking in gebruik.... ik kon zowaar gelijk parkeren! En dat voor zondag
    could you just [i]not[/i] breathe?
    pi_35531175
    Zodra die in Amersfoort open is ga ik even van die schoenspanners kopen. Die zijn toch een paar euro per paar ofzo?
    pi_35535466
    Ik zit erover te denken om slaapkamerbreed een Pax kleerkastwand te maken (hoogglans wit, Lomen?) maar de kans zit erin dat ik binnen niet al te lange tijd ga verhuizen. Is het handiger om die kasten dan weer helemaal uit elkaar te schroeven en in 't nieuwe huis weer in elkaar te zetten (en is de kast dan nog wel stabiel en zo), of gewoon aan 1 stuk vervoeren?
    Dus, iemand ervaring met het in- en uit- weer in elkaar schroeven van de Pax?
      maandag 27 februari 2006 @ 10:23:44 #261
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_35535552
    Mijn PAX STOLMEN combinatie heeft afgelopen jaar al twee verhuizing prima overleefd. Ik heb de glazen deuren er af gehaald, de kasten van elkaar los geschroefd en zo vervoerd. Het enige dat ik heb gedaan, was de achterplaatjes opnieuw vastspijkeren (stabiliteit en stevigheid) en hij staat nu weer rotsvast in ons nieuwe huis.

maar als je al weet dat je gaat verhuizen, zou ik nog even een paar maandjes wachten met de aanschaf...
    pi_35538838
    quote:
    Op woensdag 15 februari 2006 20:15 schreef Adelante het volgende:

De KRAMFORS bank ook in stof verkrijgbaar:
    [afbeelding]
    Oh cool, ik vond de kramforsbank het meest comfortabel, maar het leer was te donker en glimmend. Als er meerdere kleuren stoffen komen, dan is het echt wel leuk

alleen kan ik niet tot september wachten. Ik heb waarschijnljik een bank nodig in mei
      maandag 27 februari 2006 @ 13:01:33 #263
    67385 ROG
    Go on, say it.
    pi_35539237
    quote:
    Op maandag 27 februari 2006 00:34 schreef Stansfield het volgende:
    Zodra die in Amersfoort open is ga ik even van die schoenspanners kopen. Die zijn toch een paar euro per paar ofzo?
    Je kan beter houten schoenspanners kopen, die nemen (zweet)vocht op.
      maandag 27 februari 2006 @ 13:01:55 #264
    129873 Marjan_K
    I used to dream
    pi_35539246
    tvp
    Or maybe something I thought
    pi_35539382
    quote:
    Op maandag 27 februari 2006 13:01 schreef ROG het volgende:

[..]

Je kan beter houten schoenspanners kopen, die nemen (zweet)vocht op.
    Weet ik maar het is voor mijn sneakerverzameling dus dat boeit niet zo heel veel dan dat ze niet van hout zijn. Een gozer op een sneakerforum had ze gekocht en nu heb ik er altijd nog proppen in maar die dingen zijn bij ikea 1,50 per paar ofzo. Super relaxed dus. Alleen kan ik ze niet vinden op de ikea homepage.
      maandag 27 februari 2006 @ 15:56:30 #266
    55330 ennuik
    Stockholm boppe!
    pi_35544609
    quote:
    Op woensdag 15 februari 2006 20:15 schreef Adelante het volgende:
    En er komen nog veel en veel meer leuke nieuwe dingen bij voor het nieuwe jaar, klein voorproefje van artikelen die nog niet verkrijgbaar zijn, maar toppers moeten worden voor komend boekjaar:

IKEA STOCKHOLM serie: een iets hoger prijssegment (voor IKEA begrippen), maar ook prima kwaliteit, design en mooie details...
    [afbeelding]

De KRAMFORS bank ook in stof verkrijgbaar:
    [afbeelding]

Nieuwe keukens en accesoires in nieuwe kleuren (bijv. Nexus café):
    [afbeelding]

ik zag zelfs een inbouw espresso machine, hebbuh, hebbuh, hebbuh
    Mooi! Vooral die kast met het trappetje!

Mijn vriend en ik hopen in 2006 eigenlijk niet meer bij IKEA te komen - we hebben het idee in een IKEA showkamer te wonen en ik ken alle personeelsleden van naam. Inclusief die van het magazijn, de klantenservice en het hotdogkraampje!

Vriend en ik wonen dichtbij (10 min met auto) van de IKEA in Stockholm, die de grootste schijnt te zijn. Erg leuk om rond te sneupen, erg verslavend, niet leuk voor banksaldo!
    pi_35560796
    Heeft iemand ervaring met het DALSELV bed?
      maandag 27 februari 2006 @ 23:37:41 #268
    55647 XcUZ_Me
    Vileine vrouw
    pi_35560848
    quote:
    Op maandag 27 februari 2006 23:35 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:
    Heeft iemand ervaring met het DALSELV bed?
    Ja, ik!

Ik heb 'm nu een jaartje en hij bevalt me prima

Vrij gemakkelijk te monteren en geen mankementen. Prima bed

Ik heb de grootste maat, 180 x 200

Oja, ik heb 'm wel gebeitst en gelakt omdat ik de kleur zo saai vond!
    [b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
    Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
    pi_35560871
    En zijn de witte verduisterende rolgordijnen ECHT verduisterend ?
    pi_35560907
    quote:
    Op maandag 27 februari 2006 23:37 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Ja, ik!

Ik heb 'm nu een jaartje en hij bevalt me prima

Vrij gemakkelijk te monteren en geen mankementen. Prima bed

Ik heb de grootste maat, 180 x 200

Oja, ik heb 'm wel gebeitst en gelakt omdat ik de kleur zo saai vond!
    Ik wil 140 x 200 en hem dan wit beitsen/ white wash,
    is het niet gammel? Zo ziet het er namelijk een beetje uit.
      maandag 27 februari 2006 @ 23:40:26 #271
    55647 XcUZ_Me
    Vileine vrouw
    pi_35560941
    quote:
    Op maandag 27 februari 2006 23:39 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:

[..]

Ik wil 140 x 200 en hem dan wit beitsen/ white wash,
    is het niet gammel? Zo ziet het er namelijk een beetje uit.
    Hij rammelt, kraakt en piept niet, als je dat bedoelt
    Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
    pi_35560975
    Dan ga ik hem kopen!
      maandag 27 februari 2006 @ 23:42:28 #273
    55647 XcUZ_Me
    Vileine vrouw
    pi_35560988
    quote:
    Op maandag 27 februari 2006 23:41 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:
    Dan ga ik hem kopen!
    Voor dat geld kun je je ook niet echt bekopen, qua bedden
    pi_35561156
    Het blijft toch 50 euro
      dinsdag 28 februari 2006 @ 00:54:41 #275
    37582 Snarf
    Het is friet, geen patat.
    pi_35562705
    quote:
    Op maandag 27 februari 2006 23:48 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:
    Het blijft toch 50 euro
    Koop je liever een auping, dan?
    :-D I am Willem-Alexander Claus George Ferdinand van Oranje-Nassau and I approve this message.
    pi_35565398
    Ik heb ook de Dalselv, de 1persoon versie. Was toen ik 'm kocht slechts 20 euro, meen ik.
    Prima bed hoor, staat stevig. Het ligt ook veel aan je lattenbodem, of het kraakt of piept.
    pi_35566041
    quote:
    Op maandag 27 februari 2006 10:23 schreef Adelante het volgende:
    Mijn PAX STOLMEN combinatie heeft afgelopen jaar al twee verhuizing prima overleefd. Ik heb de glazen deuren er af gehaald, de kasten van elkaar los geschroefd en zo vervoerd. Het enige dat ik heb gedaan, was de achterplaatjes opnieuw vastspijkeren (stabiliteit en stevigheid) en hij staat nu weer rotsvast in ons nieuwe huis.

maar als je al weet dat je gaat verhuizen, zou ik nog even een paar maandjes wachten met de aanschaf...
    Thanks Adelante. Wellicht is dat inderdaad de beste optie, ik ben alleen niet zo geduldig aangelegd Als ik dan een nieuw (ikea-)plan in mijn hoofd heb dan vlieg ik 't liefst meteen naar de winkel!
    pi_35575076
    ikea amersfoort gaat 23 augustus open dus als iemand denkt ik ga wachten met iets kopen totdat de ikea in amersfoort er is... kan je nog wel ff wachten
    pi_35579376
    Haaa hier kan ik even mijn vragen dumpen voordat ik naar Heerlen cross.

- Mysinge-bank! Zit ie lekker? Volgens de poezen hierboven wel maar die heb ik niet... Ik wilde een element met 1 arm nemen en dan zo'n ligding eraan vast. Hoe houdt de stof zich?

- De Expedit kast. Ik kan de grote niet kwijt, en de kleine vind ik te laag. Er was toch ook een andere soortgelijke kast (met vakken) die iets van 39 euro kostte? Hoe heet die precies?

- Ik kan het Gidea buffet niet op de site terugvinden, klopt dat? Alleen de tafel uit de serie. Issie er ook in een andere kleur dan wit?
    "Why does being a librarian make her even hotter?"
    "They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
      dinsdag 28 februari 2006 @ 18:40:11 #280
    67385 ROG
    Go on, say it.
    pi_35580891
    quote:
    Op maandag 27 februari 2006 13:06 schreef Stansfield het volgende:
    Alleen kan ik ze niet vinden op de ikea homepage.
    Hm, ik ken ze wel ja. Staan hier in de Randstad vaak in zo'n vierkante draadbak langs het showroompad, min of meer bij de slaap-/woonkamers?
    pi_35582398
    quote:
    Op dinsdag 28 februari 2006 17:53 schreef Syrena het volgende:

- De Expedit kast. Ik kan de grote niet kwijt, en de kleine vind ik te laag. Er was toch ook een andere soortgelijke kast (met vakken) die iets van 39 euro kostte? Hoe heet die precies?
    Dat is de BRATTBY, was een poosje geleden een Woonsdagaanbieding. Volgens mij is 'ie geen ¤39 meer (dat was op die Woonsdag) maar inmiddels ¤59 ofzo. En qua formaat issie vergelijkbaar met de kleine EXPEDIT, alleen daar houdt de vergelijking wel op. De stevigheid van EXPEDIT is iets beter
    pi_35583052
    quote:
    Op dinsdag 28 februari 2006 19:19 schreef Allan24 het volgende:

[..]

Dat is de BRATTBY, was een poosje geleden een Woonsdagaanbieding. Volgens mij is 'ie geen ¤39 meer (dat was op die Woonsdag) maar inmiddels ¤59 ofzo. En qua formaat issie vergelijkbaar met de kleine EXPEDIT, alleen daar houdt de vergelijking wel op. De stevigheid van EXPEDIT is iets beter
    Ha, het ging me idd voor het formaat. Ik kan 'm niet terugvinden op de site helaas.
    Naja, dan wordt of toch de Expedit of iets anders.
    "They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
    pi_35583156
    Ahhhhh ik spot net op de site de Bonde boekenkast! Die is maar 1.44 breed en wel 2.18 hoog!

En ook meteen drie keer zo duur Maar wel mooi
    pi_35585933
    quote:
    Op dinsdag 28 februari 2006 17:53 schreef Syrena het volgende:
    Haaa hier kan ik even mijn vragen dumpen voordat ik naar Heerlen cross.

- Mysinge-bank! Zit ie lekker? Volgens de poezen hierboven wel maar die heb ik niet... Ik wilde een element met 1 arm nemen en dan zo'n ligding eraan vast. Hoe houdt de stof zich?
    Ik heb dus zojuist de Mysinge gekocht in deze combinatie:

(maar denk de tafeltjes weg, want die wilde ik er niet aan).

Ik had eerst mijn zinnen gezet op de bruine stof, maar die vond ik in het echt erg tegenvallen. Hij was glad en kwam niet erg stevig over. De möllebo grijsbruin heeft een structuur en is wat stugger. Vooral in verband met de katten (die je niet hebt) blijkt dat fijn, want ze zetten er hun nagels wel eens in. De kleur vind ik in het echt overigens mooier dan op de foto.

Hoe de bank zit? Veel steviger dan verwacht! Met een kussentje in je rug (die je meegeleverd krijgt) heb je bovendien een vrij actieve zit. Ik had in de Ikea Haarlem mijn twijfels over het zitelement, omdat het in het midden doorgezakt was. Maar bij de daadwerkelijke aanschaf van de Mysinge in de Ikea Amsterdam viel het me weer erg mee. Je zult er niet op moeten trampolinespringen.

Ik ben vooralsnog erg blij met de bank. Bedenk wel dat hij aardig groot is.
    quote:
    Mijn grote heeft al twee verhuizingen overleefd. Fijne kast, hoewel ik voor mijn boeken liever een minder diepe kast had gehad. Maarja, kasten zijn duur, en de Expedit is scherp geprijsd.
    pi_35586248
    Die bank is zo leuk Is die er ook in verschillende soorten leer?
    De jan lul van het geheel.
    Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
    Kutsch; tussen kut en kitsch
    Het voelt heerlijk!!!!
    pi_35586425
    Volgens mij is hij er alleen in stoffen bekleding: Ingebo donkerblauw, Ingebo donkerbruin, Ingebo beige en Möllebo grijsbruin. Misschien houd je hiervan:

pi_35586518
    Ja die bank vind ik ook errug leuk, alleen het leersoort dan weer te donker en te stug. En volgens mij is die er alleen in die kleur. Zo jammer.
    Met kinderen (in ieder geval met de mijne ) vind ik leer wel ideaal. Ik had echt al voor lul gezeten met een stoffen bank na alle gemorste siropen enzo
    Terwijl ik stof wel weer gezelliger aan vind doen.
    De jan lul van het geheel.
    Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
    Kutsch; tussen kut en kitsch
    Het voelt heerlijk!!!!
    pi_35586813
    Ik vind leer zelf helemaal niets, zo ongezellig, koud en glad. Maar de Kramfors (de bank hierboven) is in het echt wel aardig. Leer lijkt me alleen met katten weer een ramp. Kinderen zijn natuurlijk een ander geval. De hoes van de Mysinge kun je overigens eraf halen en wassen, maar dat lijkt me eerlijk gezegd nogal een karwei.
    pi_35587985
    Ik heb geen katten, maar een hond Hij is permanent bij mijn ouders, maar als zij op vakantie zijn ben ik oppas (dat was de deal, anders geen hond). Maar ik koop toch sowieso een fleece deken voor 'm, dat heeft ie thuis ook.

Ik wil 'm idd ook zo, mijn woonkamer is vrij groot. Twijfel alleen over de kleur, maar grijsbruin klinkt wel beter. Mprgen ff tjekken in het echt
      dinsdag 28 februari 2006 @ 21:52:30 #290
    66470 Klonk
    Koning van Tofania
    pi_35588226
    Goed, wij zijn flink bij ikea bezig geweest.

Gisteren een magiker tv kast met 2 hoge vitrine kasten en 2 kleine magiker tafeltjes en nog een klein cd kastje (ben de naam ff kwijt ), binnenkort aangevuld met een 2 en 3 zits bank van het type tylosand in de hoekbank uitvoering, kleur zwart

Verder nog wat klein spul zoals een geinige bollamp waar je op kunt zitten

Gisteren het in elkaar zetten was een ware ikeathon, alles ging soepel behalve de glazen kastdeurtjes, daar moest een scharnier aan worden vastgemaakt en dat ging moeilijk , was bijna een kwartier per schroefje ofzo bezig
    Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
    pi_35592655
    vandaag bij de ikea die nieuwe braadslee met passend rooster gehaald
    en zweedse balletjes
    helaas geen fris bij de uitgang, die was kaput
    'Met een banaan door het water, later'
    Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
    pi_35593356
    Soms krijg ik wel eens de opmerking dat mijn huis net een Ikea-showroom is... dan knik ik altijd trots
    pi_35604692
    Heb een hekel aan het eten bij IKEA voor de rest best wel leuke dingen maar niet echt bijzonder hoor....nee duurt weer lang voordat ik een IKEA ziet
    pi_35606678
    Oops verkeerde topique
    pi_35613713
    quote:
    Op dinsdag 28 februari 2006 20:49 schreef Claudia_x het volgende:

Mijn grote heeft al twee verhuizingen overleefd. Fijne kast, hoewel ik voor mijn boeken liever een minder diepe kast had gehad. Maarja, kasten zijn duur, en de Expedit is scherp geprijsd.
    Ik ga binnenkort verhuizen en m'n grote Expedit moet mee. Hoe heb jij dat gedaan? Helemaal uit elkaar gehaald en later weer in elkaar gezet? Of in één keer de verhuiswagen in?
    Iedere droom moet je in een potje vangen.
    pi_35613881
    quote:
    Op woensdag 1 maart 2006 18:01 schreef imago het volgende:

Ik ga binnenkort verhuizen en m'n grote Expedit moet mee. Hoe heb jij dat gedaan? Helemaal uit elkaar gehaald en later weer in elkaar gezet? Of in één keer de verhuiswagen in?
    Helemaal uit elkaar gehaald. De Expedit paste bij mij de eerste keer net niet in de boedelbak, en de tweede keer heb ik het niet eens geprobeerd. Hij neemt veel minder ruimte in beslag als je hem uit elkaar haalt. En dat is helemaal niet zoveel werk.
    pi_35616920
    Hm dat valt mee dan, ik had het idee dat uit elkaar halen (en vooral weer in elkaar zetten!) een onmogelijke klus zou zijn, maar dan is het wel het proberen waard
    Iedere droom moet je in een potje vangen.
    pi_35617085
    wij hebben hem inmiddels ook verhuist. ook uitelkaar en op lokatie weer in elkaar gezet ging prima (op een plek waar hij net wel en net niet kon staan, maar das een ander verhaal).
    pi_35634268
    Afgelopen weekend was het voor mij het grote verhuis en inkoopweekend. Heel veel centjes uitgegeven bij de Ikea, meestal niet zo leuk, maar hier werd ik toch wel erg gelukkig van!

De pax stordal kast staat er erg mooi bij, en ook mijn aneboda bed en bjorna eettafel worden bewonderd!

Maar nou bleek dat ik bij de verhuizing vanuit Groningen (toen alles de opslag in is gegaan) alle kleine onderdelen van een vitrinekast en een tafel zeer waarschijnlijk in de vuilnisbak heb gegooid.

Afgelopen dinsdag naar de Ikea geweest, en ook al zijn deze artikelen uit het assortiment, alle onderdelen worden geleverd (hadden ze niet op voorraad) tegen een kleine betaling.

Bij deze Hulde voor de Ikea!!!
    Ik ben er echt superblij mee, want ik had niet geweten hoe ik het anders had moeten oplossen!
    pi_35634501
    Ik heb gisteren uit de koopjeshoek 2 kasten Pax gehaald, met volledige inrichting....

Nu ze nog weer in elkaar zetten, maar ze zijn mooi!!!
    You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
    pi_35651766
    Hallo iedereen, ik zit met een lastig probleem.
    Ik heb een slaapbank van Ikea zonder hoes.
    Heeft nog iemand een hoes voor een ikea-slaapbank Vingaker te koop?
    Of weet iemand een andere oplossing voor mij?
    Ikea kon mij niet meer helpen, aangezien de slaapbank Vingaker uit het assortiment is en er
    geen enkel filiaal nog een heeft. Helaas.

Helpers bij voorbaat dank.

Gerrit
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')