Demeeste bedden zijn in twee paketten verpakt: eentje met de zijsteunen en eentje met het hoofd- en voeteneinde. Over het algemeen zijn deze prima te hanteren, dus als je je wat geld wilt uitsparen kun je het ook tot op de begane grond laten leveren en zelf (met hulp) omhoog sjouwen.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:22 schreef wizarddragon het volgende:
Goedenavond. Ik heb afgelopen week een bed gezien bij de Ikea. Misschien is het al eerder gevraagd, maar mijn vraag is of Ikea ook aan thuisbezorging doet als je 2 etages hoger woont zonder lift.
Zo'n ding hoeft bij mij ECHT niet voor de deur. Leeeelijkquote:Op woensdag 1 februari 2006 23:32 schreef Adelante het volgende:
ohjah de zomer collectie staat weer voor de deur
[afbeelding]
Wat is dat?? wat een lelijk ding...quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:32 schreef Adelante het volgende:
[afbeelding]
Volgens mij is het een Ikea sex speeltjequote:Op woensdag 1 februari 2006 23:32 schreef Adelante het volgende:
[afbeelding]
Da's niet zo handig, aangezien de bon ook je garantiebewijs is. Maar enfin.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:38 schreef heinl het volgende:
Doen ze bij de ikea moeilijk over met spullen ruilen zonder bon?
Ik heb hier namlijk nog wat laminaat liggen wat over is (gewoon in plastic, ongebruikt dus)..
De koopzondagen vind je hier: http://www.ikea.com/ms/nl_NL/openingstijden.htmlquote:Op zondag 5 februari 2006 00:15 schreef Loesje29 het volgende:
Is er morgen (zondag) een Ikea open? Waar kan ik dat vinden?
Ik dacht alleen vorige zondag dat alle filialen behalve Barendrecht open waren, maar ik zag van de week bij Ikea Breda ook een spandoek hangen met A.S. ZONDAG GEOPEND. Of hing dat er nog per ongeluk van afgelopen zondag?
Range & Sales days in Haarlem, maar die presentaties staan nu ook per BA op intranetquote:Op zondag 5 februari 2006 12:13 schreef Allan24 het volgende:
Ik heb eens door het persboekje zitten bladeren waarin ook nieuw assortiment staat - \'t is inderdaad leuk! Zit veel kleurrijk spul bij... en \'t wordt op korte termijn al gelanceerd (dus ± februari 2006). Kleine preview:
[afbeelding]
Adelante, waar heb je dat nieuwe FY07 assortiment gezien? (K-schijf SO zeker?)
een aantal series banken zullen worden stopgezet (o.a. NIKKALA), maar EKTORP, MYSINGE en TYLÖSUNG krijgen extra aandacht. Van EKTORP komt er ook een erg romantische chaise longue binnenkort.quote:Op zondag 5 februari 2006 12:42 schreef Syytön het volgende:
Adelante, weet je toevallig of er ook nog belangrijke dingen uitgaan, banken bijvoorbeeld of bedovertrekken?
quote:
BACKA inderdaadquote:Op zondag 5 februari 2006 14:49 schreef Loesje29 het volgende:
Hoe heet die nieuwe bank ook alweer, beetje ouderwetsig om te zien, verkrijgbaar in 3 en 3,5 zits, in een tweed-achtig stofje? Iets met Bracha of zoiets? De stof heet Mossbo!
Die bank vind ik gaaf![]()
Bedankt voor het antwoord!quote:Op zondag 5 februari 2006 14:05 schreef Adelante het volgende:
[..]
een aantal series banken zullen worden stopgezet (o.a. NIKKALA), maar EKTORP, MYSINGE en TYLÖSUNG krijgen extra aandacht. Van EKTORP komt er ook een erg romantische chaise longue binnenkort.
Ook een aantal bedden worden uitverkocht tot de voorraad op is en komen niet terug in de nieuwe collectie, maar bedovertrekken??? Er komt wel een nieuwe variant op de SULTAN matrassen, die volledig is gefrabiceerd met gebruik van natuurlijke materialen: SULTAN NATUR.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |