In plaats van te werken zit je een beetje op Fok te janken over de auto van een ander.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 09:24 schreef sr_firewire het volgende:
Wat doen wij in godsnaam fout, dat we niet zo succesvol zijn![]()
![]()
Schrijffoutquote:en hun permitteren zich gewoon bakken van een vermogen...
Wij komen meestal op een eerlijke manier aan ons geld (of aan een auto), en tja, dan verdien je wel een pak minder.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 09:24 schreef sr_firewire het volgende:
![]()
Uhuh, vastquote:Op dinsdag 17 januari 2006 09:30 schreef N.icka het volgende:
Het zijn inderdaad gewoon jongelui die hard gewerkt en gespaard hebben , ben best trots op hen
De auto`s zijn ook een beetje van de onsquote:Op dinsdag 17 januari 2006 09:30 schreef Zeverzak het volgende:
Betalen wij die als belastingbetaler voor ze ofzo?
Nouja misschien wonen ze met zijn 8 in een goedkoop huurhuis. Dat bespaart een hoop geld. Alleen winkelen bij turkse winkeltjes is goedkoop. En naast de uitkering wat bij verdienen kan een leuk zakcentje opleverenquote:
om een BMW van 50.000 te bekostigen???quote:Op dinsdag 17 januari 2006 09:33 schreef Geesoes het volgende:
[..]
Nouja misschien wonen ze met zijn 8 in een goedkoop huurhuis. Dat bespaart een hoop geld. Alleen winkelen bij turkse winkeltjes is goedkoop. En naast de uitkering wat bij verdienen kan een leuk zakcentje opleveren![]()
Je houdt je aan de wet. Daar gaat het al fout.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 09:24 schreef sr_firewire het volgende:
![]()
Als ze de auto met alle huisgenoten kopen...quote:Op dinsdag 17 januari 2006 09:38 schreef SinCerEly het volgende:
[..]
om een BMW van 50.000 te bekostigen???
ok, uitkering van 800,- en geen onkosten betekent 800*12=9600 + bijklussen (als eerlijke gastarbeider ... soort van) 500*12=6000
9600+
6000
15600 p/j
Dat betekent 3 1/2 jaar sparen zonder ook maar IETS te kopen ... dus ik denk niet dat dat een reeel beeld is van hoe de gemiddelde 20-jarige aan een auto van 50.000 kan komen
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 09:39 schreef Bismarck het volgende:
Je houdt je aan de wet. Daar gaat het al fout.
Dus zet een paar van je vriendinnen achter de ramen. Drink eens een biertje met wat Joegoslaven om je netwerk uit te breiden en verkoop eens wat coke aan yuppen en Volendamse jongeren.
Voor je het weet kruis jij ook in die CLK over de Westblaak met in de achterbak Svetlana van 17 die je net gaat droppen bij die advocaat van 47.
Daarmee zit je in veel gevallen denk ik helemaal niet zo ver van de waarheid.... Verder bestaat er natuurlijk altijd nog zoiets als een occasiondealer. Als ze hun hippe BMW kopen met 40.000 op de teller scheelt dat al heel wat geld.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 09:39 schreef Bismarck het volgende:
[..]
Je houdt je aan de wet. Daar gaat het al fout.
Dus zet een paar van je vriendinnen achter de ramen. Drink eens een biertje met wat Joegoslaven om je netwerk uit te breiden en verkoop eens wat coke aan yuppen en Volendamse jongeren.
Voor je het weet kruis jij ook in die CLK over de Westblaak met in de achterbak Svetlana van 17 die je net gaat droppen bij die advocaat van 47.
[afbeelding]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dan lopen ze wel binnen.
Dus.
Ik denk dat je meer moet denken aan een koop op afbetalingsregeling oid en dat ze rekening houden met de restwaarde van zo`n BMW die vrij hoog is als je er een beetje zuinig mee ben.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 09:38 schreef SinCerEly het volgende:
[..]
om een BMW van 50.000 te bekostigen???
Dat betekent 3 1/2 jaar sparen zonder ook maar IETS te kopen ... dus ik denk niet dat dat een reeel beeld is van hoe de gemiddelde 20-jarige aan een auto van 50.000 kan komen
Gierig is uitgevonden door Nederlandersquote:Op dinsdag 17 januari 2006 09:29 schreef Bullet-tooth het volgende:
Zoals een kennis het eens goed verwoordde: "die mannetjes doen al hun geld in hun auto en hun uiterlijk omdat ze dan 'respect' krijgen, maar als je bij ze thuis komt kunnen ze je niet eens een kopje koffie aanbieden, zo armoedig."
Je slaat de spijker op z’n kop. Ik heb mij dat ook vaak afgevraagd (wordt er dagelijks mee geconfronteerd, en ik woon niet eens in de randstad...).quote:Op dinsdag 17 januari 2006 09:24 schreef sr_firewire het volgende:
Valt me de laatste tijd heel erg veel op, Marokkanen van een jaar of 20 die in wagens rijden waar je bang van wordt.... Hoe komen die gastjes er eigenlijk aan ?
Wij paupere Nederlanders moeten het doen met onze afgeragde Golfjes en Opelsen hun permitteren zich gewoon bakken van een vermogen...
![]()
Bij turken en marokkanen is het inderdaad doodnormaal dat de ouders grote zakken met geld naar hun kinderen sturen. Of dat bijvoorbeeld hun hypotheek voor hun wordt betaald.. en meer van dat soort zaken.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 09:53 schreef kareltje_de_grote het volgende:
En velen krijgen van hun ouders een fikse klap geld, sommigen zelfs een complete auto. Waar pa dus 30 jaar voor gewerkt heeft.
Het typische 'Woar doetie het vaon' ,quote:Op dinsdag 17 januari 2006 09:53 schreef rashudo het volgende:
Ik kijk ook altijd met argwanende ogen naar dit soort types.
idd. Het is geen zuivere koffie.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 09:53 schreef rashudo het volgende:
in theike is dat ook normaal hoor.....quote:Op dinsdag 17 januari 2006 09:54 schreef rashudo het volgende:
[..]
Bij turken en marokkanen is het inderdaad doodnormaal dat de ouders grote zakken met geld naar hun kinderen sturen. Of dat bijvoorbeeld hun hypotheek voor hun wordt betaald.. en meer van dat soort zaken.
Ik woon liever in een klein huis met lekker etenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 10:04 schreef simmu het volgende:
[..]
in theike is dat ook normaal hoor.....
(theike = st willbrord in brabant --> 'alles vor ut jong!')
dure huizen daaro, bakken van autos', maar kom je bij die lui thuis staat er oud brood en ultra cheapo pindakaas op het menu, geloof me, ik kom oorspronkelijk uit die buurt (en ben asap weggevlucht de randstad in)
Ik kijk meer op van een Marokkaan op de fiets dan van een Marokkaan in een Mercedes. Ik woon toch al zo'n 17/18 jaar in Den Haag en het aantal Marokkanen dat ik op een fiets heb gezien zijn op twee handen te tellen.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 09:48 schreef Flurry het volgende:
Zit ook een stukje psychologie in... die paar jonge Marocs in een dikke BMW vallen ontzettend op omdat je dat niet verwacht. Daarom lijkt het net of het er heel veel zijn... Marocs in afgeragte opeltjes of op de fiets vallen niet op, net zomin als dikke blanke zakenmannen in een fout pak en even dikke BMW.
Ik kijk altijd argwanend naar BMW rijders, beroerde 'chauffeurs' meestalquote:Op dinsdag 17 januari 2006 09:53 schreef rashudo het volgende:
Ja dat vraag ik me zeker af.. overigens heb ik dat ook bij onze blanke medemens in dezelfde situatie. Zo ken ik iemand die een mooie Golf 5 kado kreeg van haar ouders. En ook al meteen de eerste week schade reed. En nu al iets van 10 keer schade heeft gereden. Ik weet het, jaloezie is verkeerd maar dat is gewoon te ergquote:Op dinsdag 17 januari 2006 09:54 schreef Reza-impreza het volgende:
[..]
Het typische 'Woar doetie het vaon' ,
En daar schamen ze zich gelukkig ook niet voor... Bij mij in de buurt rijdt er een BMW rond waar op de achterruit behalve wat onbegrijpelijk turks gebrabbel "Ali&Gurkan" staat in van die mooie sierlijke letters.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 09:53 schreef kareltje_de_grote het volgende:
sommigen kopen trouwens ook een auto met hun broers, dus 4 broers die dan 1 BMW kopen.
Als je werkt valt dat nog wel mee ja.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 10:07 schreef Reza-impreza het volgende:
[afbeelding]
valt best mee in prijs , kost maar 16,950 euro
hmm, dan heb je indd wel zo'n typische pimpbak.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 10:07 schreef Reza-impreza het volgende:
[afbeelding]
valt best mee in prijs , kost maar 16,950 euro
Over dit stukje tekst wordt te makkelijk heengestapt.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 09:29 schreef Bullet-tooth het volgende:
Zoals een kennis het eens goed verwoordde: "die mannetjes doen al hun geld in hun auto en hun uiterlijk omdat ze dan 'respect' krijgen, maar als je bij ze thuis komt kunnen ze je niet eens een kopje koffie aanbieden, zo armoedig."
Italianen schijnen indd ook tot op vrij hoge leeftijd, zelfs na hun huwelijk nog thuis te blijven wonen. Dus jah, dan heb je geld zat.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 10:10 schreef SlaadjeBla het volgende:
[..]
Over dit stukje tekst wordt te makkelijk heengestapt.
Dit heb ik vaker gehoord, maar dan over Italianen. Sjieke maatpakken, dure auto, maar verder een kaal flatje en een oude, stoffige bank voor een zwart/wit TV. Uiterlijke schijn dus, waar we dus in lijken te trappen. Ik vermoed dat het iets met de zuidelijke macho-cultuur te maken heeft.
meld misdaad anoniem enzoquote:Op dinsdag 17 januari 2006 10:09 schreef sr_firewire het volgende:
Hier in de buurt woont een marokkaan van wie bekend is in heel de stad dat het een dealer is. Rijdt een dikke BMW, zijn vader heeft hij een BMW X5 gekocht, rijdt in de zomer altijd door de stad wheelies te trekken met zijn sportmotor etc. Maar nou vraag ik me dus af... als iedereen het hier toch weet (in welke handel hij zit), waarom de politie dan niet
Ik vind het i.i.g. erg raar dat zulk soort mensen gewoon rond kunnen lopen, terwijl mensen met een kleine wietplantage wel hard aangepakt worden.
Jij komt zeker nooit buiten of woont in Wassenaar.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 10:14 schreef TC03 het volgende:.
Iedereen zegt altijd wel dat die jonge buitenlanders in dure auto's rijden, maar ik heb dat eigenlijk nog nooit gezien.
Uhuh, liever nietquote:
ik denk dat dit meer hout snijdt dan het generaliseren over criminele achtergrond. Overigens moest ik bij dit topic onwillekeurig denken aan het liedje van Fluitsma en van Tijn:quote:Op dinsdag 17 januari 2006 10:10 schreef SlaadjeBla het volgende:
[..]
Over dit stukje tekst wordt te makkelijk heengestapt.
Dit heb ik vaker gehoord, maar dan over Italianen. Sjieke maatpakken, dure auto, maar verder een kaal flatje en een oude, stoffige bank voor een zwart/wit TV. Uiterlijke schijn dus, waar we dus in lijken te trappen. Ik vermoed dat het iets met de zuidelijke macho-cultuur te maken heeft.
Dat is vanwege mama's lekkere macaroni. Daarvoor had ik ook best thuis willen blijven wonen, maar ja ze hebben de slot op de voordeur veranderd en reageren niet meer op de deurbel...quote:Op dinsdag 17 januari 2006 10:12 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Italianen schijnen indd ook tot op vrij hoge leeftijd, zelfs na hun huwelijk nog thuis te blijven wonen. Dus jah, dan heb je geld zat.
Drugshandel mn vrindquote:Op dinsdag 17 januari 2006 09:24 schreef sr_firewire het volgende:
![]()
Misschien bel je wel aan bij het verkeerde huis ?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 10:19 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Dat is vanwege mama's lekkere macaroni. Daarvoor had ik ook best thuis willen blijven wonen, maar ja ze hebben de slot op de voordeur veranderd en reageren niet meer op de deurbel...![]()
hahh, gelukkig we hebben een rellerquote:Op dinsdag 17 januari 2006 10:25 schreef RUSTGRAAG het volgende:
Als papa nu eens zijn goed lopende shoarmakeet heeft verkocht en de opbrengst aan zoonlief heeft geschonken???
Bij mij zit een koffieshop in de straat van een turk, die heeft meer dan een miljoen omzet per maand, legaal!!!
Gefinancierd door johnies en anita's in kadetjes die al hun zuur verdiende (of gejat?) geld naar die lui brengen!!!!
Zwaar verslaafd aan de stik!!!!!! Duizenden, alleen al in mijn stad, nog niet al die duizenden Duitsers geteld die dagelijks ff komen scoren.
Verbieden en kapotschoppen die lui bah. kots kots
En je woonde in Kerkrade toch ? Dan mag jij me vertellen welke koffieshop daar zo goed loopt....quote:Op dinsdag 17 januari 2006 10:25 schreef RUSTGRAAG het volgende:
Als papa nu eens zijn goed lopende shoarmakeet heeft verkocht en de opbrengst aan zoonlief heeft geschonken???
Bij mij zit een koffieshop in de straat van een turk, die heeft meer dan een miljoen omzet per maand, legaal!!!
Gefinancierd door johnies en anita's in kadetjes die al hun zuur verdiende (of gejat?) geld naar die lui brengen!!!!
Zwaar verslaafd aan de stik!!!!!! Duizenden, alleen al in mijn stad, nog niet al die duizenden Duitsers geteld die dagelijks ff komen scoren.
Verbieden en kapotschoppen die lui bah. kots kots
als je veel aan beligë of duitsland levert haal je dat wel heur.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 10:28 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
En je woonde in Kerkrade toch ? Dan mag jij me vertellen welke koffieshop daar zo goed loopt....Trouwens een miljoen per maand, das 33.000 euro per dag, ervan uitgaande dat een koffieshop 10 uur open is per dag, betekend dit 3300 euro per uur..... Yeah Right
![]()
Opscheppen Overdrijven is ook een kunst.
Duizend bezoekers op een avond die echt niet voor een grammetje komen!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 10:28 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
hahh, gelukkig we hebben een reller
hoe weet je dat ie een miljoen omzet per maand heeft?
wat moet verboden en kapot geschoten worden? Die sjonnie's en anita's, die opel kadetjes, die duitsers, de koffieshop?
Zeg ik ergens winst ???quote:Op dinsdag 17 januari 2006 10:32 schreef Nawien het volgende:
Omzet is iets anders dan winst he![]()
Al lijkt 1 miljoen omzet per maand me tog wel ietsjes () overdreven
![]()
Gelukkig zit er maar een lage marge op stuff he!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 10:32 schreef Nawien het volgende:
Omzet is iets anders dan winst he![]()
Al lijkt 1 miljoen omzet per maand me tog wel ietsjes () overdreven
![]()
Hej, ik herken je!! Je jatte van de week mijn autoradio en scheurde toen weg op je dikke puch maxi die je nog eerst moest aantrappen, hufter!!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 10:20 schreef Nawien het volgende:
[..]
Drugshandel mn vrind![]()
Ik ken teveel marrokaantjes die dealen en in die sjieke gruuwlijke wagens rijden
Beetje wittie dealen, hier in den haag gebeurt dat bijna op elke hoek. Maar je moet je oge een beetje open houde wil je dat zien.
Lul man, tis Coffeeshop weet je...quote:
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 09:26 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
In plaats van te werken zit je een beetje op Fok te janken over de auto van een ander.
Grens heerlen kerkrade!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 10:36 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
als je veel aan beligë of duitsland levert haal je dat wel heur.
ik ken het wereldje. weet van de vele kilo's per dag.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 10:42 schreef RUSTGRAAG het volgende:
[..]
Grens heerlen kerkrade!
Ligt op hrb, mot je s gaan kijken voor de fun!![]()
Eigenaar heeft eerst vast gezeten voor handel in harddrugs!!!
Kunnen we het hebben over die figuren met hun auto's of wil je de topic weer zo graag naar jou kant trekken ??quote:Op dinsdag 17 januari 2006 10:42 schreef RUSTGRAAG het volgende:
Grens heerlen kerkrade!
Ligt op hrb, mot je s gaan kijken voor de fun!![]()
Eigenaar heeft eerst vast gezeten voor handel in harddrugs!!!
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 10:42 schreef 455H07E het volgende:
TS heeft ook een avatar welke representatief is voor de algemene toon in zijn posts/topics.
Kan je met de hand op t hart beloven dat ze dat met gemak halen!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 10:37 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
Zeg ik ergens winst ???
En 3300 euro per uur haal je lauw dus nooit he, ook al zit je dicht in de buurt van de Belgische/Duitse grens. Die tenten lopen goed dat klopt, maar niet overdrijven in miljoenen per maand
Heeft er alles mee van doen! is gewoon een uitwas waar we t hier over hebben!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 10:46 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
Kunnen we het hebben over die figuren met hun auto's of wil je de topic weer zo graag naar jou kant trekken ??
[..]
Lul niet als je niet mee wil praten
naja, ik noem het slim zakendoen.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 10:46 schreef RUSTGRAAG het volgende:
[..]
Kan je met de hand op t hart beloven dat ze dat met gemak halen!
Omzet wordt aan de overkant van de straat gewit in een restaurant van ze dat voor geen meter loopt maar wel megaaaa omzetten scoort!!!
Heb ik maar een woord voor: ongewenst (stempel in paspoort)
Jah je bent een echte insiderquote:Op dinsdag 17 januari 2006 10:46 schreef RUSTGRAAG het volgende:
Kan je met de hand op t hart beloven dat ze dat met gemak halen!
Omzet wordt aan de overkant van de straat gewit in een restaurant van ze dat voor geen meter loopt maar wel megaaaa omzetten scoort!!!
Heb ik maar een woord voor: ongewenst (stempel in paspoort)
en nu ga je vertellen door wiequote:Op dinsdag 17 januari 2006 10:53 schreef RUSTGRAAG het volgende:
O sorry, we zullen het weer over de door jou gehate marokkanen in veel te grote BMW's hebben!
P.s. die van mn pa is 3 maanden geleden gejat???
En hij had er hard voor gewerkt en wel belasting betaald....![]()
Vuile russen die hier komen jatten op bestelling?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 10:54 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
en nu ga je vertellen door wie![]()
Das wel klotequote:[b]Op [url=http://forum.fok.nl/topic/806009/2/50#34152510]dinsdag 17 januari 2006 10:53
O sorry, we zullen het weer over de door jou gehate marokkanen in veel te grote BMW's hebben!
P.s. die van mn pa is 3 maanden geleden gejat???
En hij had er hard voor gewerkt en wel belasting betaald....![]()
m.a.w. je bent net zo'n pauper als die gasten, want je woont in een buurt vol krapuul.....quote:Op dinsdag 17 januari 2006 10:55 schreef RUSTGRAAG het volgende:
o, ja, ik ben een outsider, trouwens, ik kijk er gewoon dagelijks op uit op dat wat zich daar afspeelt, ben gewoon niet blind.
Ja maar je hebt snel genoeg in de gaten of iemand 1 keer langs rijd of elke dag langs rijdquote:Op dinsdag 17 januari 2006 10:56 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Das wel klote
@ TS: misschien hebben ze die BMW's wel geleend (nee niet als in stelen) van een familielid. Ik bedoel, toen een vriend van me net zn rijbewijs had en we voor iets met school naar Den Haag moesten en we namen de auto van zn broer waren er ook van die mensen die keken van: huh, hoe komen die daar nu weer aan (vette Astra Coupé Turbo) en we waren toen ook allemaal net 18 dus ja...
Ja dat klopt, en ik geniet er van om kankerlijers als jou te bestelenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 10:39 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Hej, ik herken je!! Je jatte van de week mijn autoradio en scheurde toen weg op je dikke puch maxi die je nog eerst moest aantrappen, hufter!!![]()
![]()
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 11:03 schreef Nawien het volgende:
Ja dat klopt, en ik geniet er van om kankerlijers als jou te bestelen![]()
nou nou, ik ben 25 en rij in een auto van 105.000 dus zijn niet alleen marokezenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 09:24 schreef sr_firewire het volgende:
Valt me de laatste tijd heel erg veel op, Marokkanen van een jaar of 20 die in wagens rijden waar je bang van wordt.... Hoe komen die gastjes er eigenlijk aan ?
Wij paupere Nederlanders moeten het doen met onze afgeragde Golfjes en Opelsen hun permitteren zich gewoon bakken van een vermogen...
![]()
zoals nog meer?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 10:49 schreef SCH het volgende:
[..]
Jij kent vrijwel alle 'wereldjes' he. Mag ik je aanraken?![]()
Ja, belastinggeld verziekt (van hard werkende NL.ers)quote:Op dinsdag 17 januari 2006 11:12 schreef trebbors het volgende:
Hier worden al onderzoeken naar gedaan door justitie. Veel van deze autos worden bekostigd door criminele activiteiten aldus justitie. Er wordt wel degelijk iets tegen gedaan
ging je niet weg uit nederland?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 11:17 schreef RUSTGRAAG het volgende:
[..]
Ja, belastinggeld verziekt (van hard werkende NL.ers)
Om vervolgens niks aan dit soort zaken te doen.
Nederland is een smerige Narcostaat geworden waar de onderwereld en bovenwereld zich vrijelijk door elkaar bewegen![]()
Weet je wat jij zou moeten doen ? Verhuizen naar een land met een dictator.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 11:17 schreef RUSTGRAAG het volgende:
[..]
Ja, belastinggeld verziekt (van hard werkende NL.ers)
Om vervolgens niks aan dit soort zaken te doen.
Nederland is een smerige Narcostaat geworden waar de onderwereld en bovenwereld zich vrijelijk door elkaar bewegen![]()
Ik woonde in de rustigste buurt van hrl. tot deze lowlifes hier kwamen ondernemenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 11:01 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
m.a.w. je bent net zo'n pauper als die gasten, want je woont in een buurt vol krapuul.....![]()
En ik verneuk jou topics ? Heb er pas in 1 gepost die jij geopend hebt, wannabee groenfronter dat je bent.
Wat nou lul niet? Het is toch gewoon waar. Kijk naar je avatar! Vier "slaven" die een blanke man dragen. Het is gewoon representatief voor je algemene toon in je posts en vast ook in je dagelijks leven. In elk topic waar het over buitenlanders gaat (hoeft vaak niet eens) kom jij met je anti-buitenlander posts. Ik zal de laatste zijn om te ontkennen dat er vele foute buitenlanders zijn (en ik vind ook dat daar wat aangedaan moet worden, lees gedeporteerd moeten worden), maar jij doet alsof ze allemaal crimineel zijn. Er zijn er genoeg die het wel op de goede manier aanpakken. Er was laatst ook een post van een 18 jarige jongen die zijn vriendin dure cadeaus gaf en nu ideen zocht voor een cadeau rond de 1500 euro. In dat topic was je niet te vinden natuurlijk?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 10:46 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
Lul niet als je niet mee wil praten
Wat is dit nou voor instelling? Het is het probleem van de politie?! Hoe debiel kan je zijn. Als er iemand in elkaar geslagen wordt dan doe je zeker ook niets, omdat je anders zelf ook klappen krijgt? Waar is die meld misdaad anoniem lijn anders voor? Het is niet alleen het probleem van de politie, maar van ons allemaal (geitenwollensokkenmode). Vaak kan de politie niets doen, omdat ze het wettelijk gezien niet kunnen. Misschien is zo een melding van jouw of een ieder ander wel de aanleiding en kunnen ze de boel oprollen.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 10:18 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
Uhuh, liever nietOok al is het anoniem, ik hoor het ook maar via via he, maar feit is dat hij niet zuiver aan zijn geld komt. Trouwens wie ben ik om me daar mee te bemoeien, dat zoekt de politie zich maar uit. Ik vind het alleen opvallen...
ik stond laatst voor het stoplicht.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 11:24 schreef 2609 het volgende:
jah jonge bij mij vragen ze ook altijd hoe ik aan die auto kom maar ik ben gewoon eerlijk maar binnenkort ga ik mn eigen auto kopen denk 3 serie coupe
Ik ga inderdaad verhuizen binnenkort, naar .............belgie!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 11:19 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
Weet je wat jij zou moeten doen ? Verhuizen naar een land met een dictator.
En ik dacht stoer te zijn met mijn oude lagunaquote:Op dinsdag 17 januari 2006 11:24 schreef 2609 het volgende:
jah jonge bij mij vragen ze ook altijd hoe ik aan die auto kom maar ik ben gewoon eerlijk maar binnenkort ga ik mn eigen auto kopen denk 3 serie coupe
hahh, mooi want azijnpissers als jij kunnen we hier missen als kiespijn.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 11:26 schreef RUSTGRAAG het volgende:
[..]
Ik ga inderdaad verhuizen binnenkort, naar .............belgie!
En met de woorden van Dirktator ben ik t steeds roerend eens merkwaardig genoeg! (viel mij ook op)
ja echt stomquote:Op dinsdag 17 januari 2006 11:26 schreef The_Mavericks het volgende:
[..]
ik stond laatst voor het stoplicht.
staat er een auto naast en die pasagier doet het raam open en gebaart mij het zelfde te doen.
zegt ie: waar heb je die auto gejat?
:![]()
Het zijn dus net Duitsersquote:Op dinsdag 17 januari 2006 09:37 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Al het geld dat ze bezitten zit in die auto, dikke lening erbij! En mischien twee paar hippe kleren
Als je er over de vloer komt is het armoe troef maar wel een vette BMW voor de deur!
Nee, naast hun uitkering hebben ze nog wel een inkomen.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 09:30 schreef Zeverzak het volgende:
En vandaag het berichtje in het nieuws:
"40% van de jeugdige allochtonen werkeloos"
Waar leggen we de link mensen?
Uitkeringkje vanaf je 17e... Maar ze rijden wel in een boven modale auto..
het kan een ding betekenenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 09:24 schreef sr_firewire het volgende:
![]()
1: Dan quote me maar eens een paar keer in zo'n topic en post dit hier, waar ik me rascistisch uitlaat (in jou ogen dan)quote:Op dinsdag 17 januari 2006 11:25 schreef 455H07E het volgende:
Wat nou lul niet? Het is toch gewoon waar. Kijk naar je avatar! Vier "slaven" die een blanke man dragen. Het is gewoon representatief voor je algemene toon in je posts en vast ook in je dagelijks leven. In elk topic waar het over buitenlanders gaat (hoeft vaak niet eens) kom jij met je anti-buitenlander posts. Ik zal de laatste zijn om te ontkennen dat er vele foute buitenlanders zijn (en ik vind ook dat daar wat aangedaan moet worden, lees gedeporteerd moeten worden), maar jij doet alsof ze allemaal crimineel zijn. Er zijn er genoeg die het wel op de goede manier aanpakken. Er was laatst ook een post van een 18 jarige jongen die zijn vriendin dure cadeaus gaf en nu ideen zocht voor een cadeau rond de 1500 euro. In dat topic was je niet te vinden natuurlijk?
[..]
Wat is dit nou voor instelling? Het is het probleem van de politie?! Hoe debiel kan je zijn. Als er iemand in elkaar geslagen wordt dan doe je zeker ook niets, omdat je anders zelf ook klappen krijgt? Waar is die meld misdaad anoniem lijn anders voor? Het is niet alleen het probleem van de politie, maar van ons allemaal (geitenwollensokkenmode). Vaak kan de politie niets doen, omdat ze het wettelijk gezien niet kunnen. Misschien is zo een melding van jouw of een ieder ander wel de aanleiding en kunnen ze de boel oprollen.
Oh ik dacht dat hij zou vragen: Heb jij ook een scheet gelaten dat je het raam opendraait ?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 11:26 schreef The_Mavericks het volgende:
[..]
ik stond laatst voor het stoplicht.
staat er een auto naast en die pasagier doet het raam open en gebaart mij het zelfde te doen.
zegt ie: waar heb je die auto gejat?
:![]()
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 11:33 schreef RUSTGRAAG het volgende:
Ik zeik kokend koningswater, zelfs op jouw rotkop als je t wil!![]()
Quote eens een keer normaal... Is dat nou zo moeilijk.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 11:33 schreef RUSTGRAAG het volgende:
[quote]Op dinsdag 17 januari 2006 11:27 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
hahh, mooi want azijnpissers als jij kunnen we hier missen als kiespijn.![]()
[/quote
Ik zeik kokend koningswater, zelfs op jouw rotkop als je t wil!![]()
Schapen zit veel handel in hoorde ik laatst!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 11:32 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Nee, naast hun uitkering hebben ze nog wel een inkomen.
Weet jij veel waar ze in handelen.
Wat is hier fout gequote?????????????????quote:Op dinsdag 17 januari 2006 11:35 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
Quote eens een keer normaal... Is dat nou zo moeilijk.
Nu niet nee, maar al je andere quote's zijn ronduit kut.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 11:37 schreef RUSTGRAAG het volgende:
[..]
Wat is hier fout gequote?????????????????
ben je dom ofzo paar posts hier boven jonge heb je helemaal verkeerd gedaanquote:Op dinsdag 17 januari 2006 11:37 schreef RUSTGRAAG het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 11:37 schreef RUSTGRAAG het volgende:
[..]
Ik ben niet jaloers, vind het alleen frapant dat ik dat niet kan betalen en hun zonder opleiding wel.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 11:39 schreef Meki het volgende:
In plaats van werken gaan men hier jaloers zitten op andere man zijn spullen
ik ga toch ook niet jaloers zijn op mijn buurman zijn rolstoel
typisch een reactie van een marcocaan.... je leest overal dat marocanen werkloos zijn, niet aan de bak kunnen maar wel rond rijden in peperdure pakken. Het is ook wel raar dat justitie deze mensen gaat aanpakken. Dus ze komen niet allemaal legaal aan hun centjes/auto's.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 11:39 schreef Meki het volgende:
In plaats van werken gaan men hier jaloers zitten op andere man zijn spullen
ik ga toch ook niet jaloers zijn op mijn buurman zijn rolstoel
ik kan dat ook niet betalen maar dat is hun zaak en niet de mijne. anders moet ik dan iedere voorbijganger raar opkijken. maar we weten helemaal niets over de persoon we kunnen enkel maar vooroordelen en dat is juist slechtquote:Op dinsdag 17 januari 2006 11:40 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
Ik ben niet jaloers, vind het alleen frapant dat ik dat niet kan betalen en hun zonder opleiding wel.
weet je wel wat je zegt ?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 11:41 schreef trebbors het volgende:
[..]
typisch een reactie van een marcocaan.... je leest overal dat marocanen werkloos zijn, niet aan de bak kunnen maar wel rond rijden in peperdure pakken. Het is ook wel raar dat justitie deze mensen gaat aanpakken. Dus ze komen niet allemaal legaal aan hun centjes/auto's.
Niet zo raar dat wij hier raar van opkijken.
Even quoten voor de schoonheidquote:Op dinsdag 17 januari 2006 11:40 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
Ik ben niet jaloers, vind het alleen frapant dat ik dat niet kan betalen en hun zonder opleiding wel.
Check de FP swa.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 11:44 schreef Meki het volgende:
[..]
weet je wel wat je zegt ?![]()
heb je daarvan een bron ? of zit je alles te verzinnen![]()
Stop met je opleiding en ga coke dealen. De moraal van het verhaal is duidelijk.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 11:40 schreef sr_firewire het volgende:
Dat is het leuke nou juist, want dat weten wij wel. Er zijn genoeg statistieken die dit aantonen terwijl de meerderheid van de BMW's in Nederland in marocaanse handen is. Verder is het zo dat er grote werkloosheid is onder deze groep. Verder heeft een zeer groot deel geen opleiding.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 11:43 schreef Meki het volgende:
[..]
ik kan dat ook niet betalen maar dat is hun zaak en niet de mijne. anders moet ik dan iedere voorbijganger raar opkijken. maar we weten helemaal niets over de persoon we kunnen enkel maar vooroordelen en dat is juist slecht
Misschien het Nederlands nieuws volgen en niet de Turkse zenders.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 11:44 schreef Meki het volgende:
[..]
weet je wel wat je zegt ?![]()
heb je daarvan een bron ? of zit je alles te verzinnen![]()
Als ik chronisch iets fout doe met qouten moet je me ff zeggen wat, verander ik dat meteenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 11:38 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Nu niet nee, maar al je andere quote's zijn ronduit kut.
dan moet je kijken bij de grote Maffiabazen Joegeslaven. heb je hiervan een marktonderzoek van ?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 11:49 schreef trebbors het volgende:
[..]
Dat is het leuke nou juist, want dat weten wij wel. Er zijn genoeg statistieken die dit aantonen terwijl de meerderheid van de BMW's in Nederland in marocaanse handen is. Verder is het zo dat er grote werkloosheid is onder deze groep. Verder heeft een zeer groot deel geen opleiding.
Je kunt misschien zeggen dat ze door het niet hebben van een opleiding zo dom zijn om een bmw te kopen. Iets wat toch erg dom is ja toch?
Justitie heeft al veel auto's in beslag genomen (lees bmw) Dit was een aantal maanden geleden in het nieuws. MIjn zwager is zelf agent en zegt dat veel auto's gestolen zijn, gekocht van geld uit het criminele cercuit.
Dat wil toch wel iets zeggen? Aan je naam te zien MEKI ben je zelf ook geen Nederlander en alles maar ontkennen dat we ergens anders naar moeten kijken. Feit is wel dat veel dingen niet kloppen, dat justitie al iets doet is al veel.
Verder is het zo dat een gemiddeld gezin in Nederland met goede studie niet zomaar een BMW kan aanschaffen...
Tuurlijk zijn er mensen die met zijn zessen een bmw kopen. Maar dan moeten ze niet van een uitkering leven! Belachelijk gewoon.
Je slaat de plank mis volgens mij. Jij denkt dat justitie niets doet. Kijk dan eens het nieuws, lees kranten. Verder is het erg onlogisch om te zeggen "iedere persoon met een auto heeft wel een reden waarom hij die auto heeft aangeschaft"quote:Op dinsdag 17 januari 2006 11:52 schreef Meki het volgende:
[..]
dan moet je kijken bij de grote Maffiabazen Joegeslaven. heb je hiervan een marktonderzoek van ?
iedere persoon met een auto heeft wel een reden waarom hij die auto heeft aangeschaft
ik heb ook een auto . heb ik die gestolen ??
Bookmakers:quote:Op dinsdag 17 januari 2006 11:52 schreef Meki het volgende:
ik heb ook een auto . heb ik die gestolen ??
EEN BMW is nog geen BMW uit de 7-serie. Een afgetrapte BMW uit 1980 is voor de statistieken nog steeds een BMW.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 11:49 schreef trebbors het volgende:
[..]
Dat is het leuke nou juist, want dat weten wij wel. Er zijn genoeg statistieken die dit aantonen terwijl de meerderheid van de BMW's in Nederland in marocaanse handen is. Verder is het zo dat er grote werkloosheid is onder deze groep. Verder heeft een zeer groot deel geen opleiding.
En de eigenaars waren allemaal Marokkanen? En borrelpraat is natuurlijk geen bron.quote:Justitie heeft al veel auto's in beslag genomen (lees bmw) Dit was een aantal maanden geleden in het nieuws. MIjn zwager is zelf agent en zegt dat veel auto's gestolen zijn, gekocht van geld uit het criminele cercuit.
Dat Meki een Marokkaan heeft niets van doen met de discussie.quote:Dat wil toch wel iets zeggen? Aan je naam te zien MEKI ben je zelf ook geen Nederlander en alles maar ontkennen dat we ergens anders naar moeten kijken. Feit is wel dat veel dingen niet kloppen, dat justitie al iets doet is al veel.
Net als niet iedere Marokkaan dat kan.quote:Verder is het zo dat een gemiddeld gezin in Nederland met goede studie niet zomaar een BMW kan aanschaffen...
Mogen ze zelf weten wat ze met het geld doen? Met z'n zessen een BMW kopen is voordeliger dan in je eentje een golf.quote:Tuurlijk zijn er mensen die met zijn zessen een bmw kopen. Maar dan moeten ze niet van een uitkering leven! Belachelijk gewoon.
Inderdaad werken, maar uuuhm is het niet zo dat de groep marocanen de grootste groep werklozen is in Nederland? Of laten we zeggen een grote groep.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 11:58 schreef XiChico het volgende:
Een jonge Nederlandse jongen kan ook wel een BMW bij elkaar bij sparen .. gewoon jezelf de tering werken .. Alles kutbaantjes aannemen .. maargoed daar hebben de meeste (ik ook niet) geen zin in en dus rijden we ook geen BMW. + Een groot gedeelte is natuurlijk illegaal verkregen, maar een 2e hands BMW is zo duur nog niet ..
Nieuws, dit was laatst allemaal in het nieuws. Ook in kranten. Ik gaf alleen een voorbeeld ter versterking. Dus dat het niet alleen media aandacht is. Ik zeg ook niet dat ze allemaal gestolen zijn of illigaal verkregen. Tuurlijk niet, maar statistieken die aangeven BMW's en ik zie opstraat allemaal DURE nieuwe BMW's waar een getinte man achter het stuur zit dan gaan er bij mij wel belletjes rinkelen ja. Zien is geloven niet waar?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 12:00 schreef trebbors het volgende:
[..]
Inderdaad werken, maar uuuhm is het niet zo dat de groep marocanen de grootste groep werklozen is in Nederland? Of laten we zeggen een grote groep.
(verder heeft dit niets te maken over discriminatie, want ja dat gaan ze altijd roepen als ze niets meer weten te zeggen. Heb zelf ook vrienden van marocaanse afkomst. Geef alleen mijn MENING, die erg schaars begint te worden in Nederland)
een tipquote:Op dinsdag 17 januari 2006 11:58 schreef trebbors het volgende:
[..]
Je slaat de plank mis volgens mij. Jij denkt dat justitie niets doet. Kijk dan eens het nieuws, lees kranten. Verder is het erg onlogisch om te zeggen "iedere persoon met een auto heeft wel een reden waarom hij die auto heeft aangeschaft"
Wat daar niet aan klopt is het feit dat statistisch gezien veel marocanen in deze bakken rijden. Zijn zeker geen goedkope bakken, hier in de buurt heeft elk gezien 2 dure bakken. (marocaanse gezinnen) Ze leven van een uitkering, kinderen zitten amper op school. Hoe willen ze dit betalen? Dan MOET er toch wel iets niet goed zijn. Verder interreseert het mij geen bal wie wat voor auto heeft.
Gaat mij er om HOE zijn aan die auto zijn gekomen. Valt namelijk erg op dat de minder rijke/opgeleide groep in Nederland met de duurdere bakken rond rijdt.![]()
Gelukkig heb ik een aantal keer in kranten en mogen zien/horen op tv dat justitie deze groep hard gaan aanpakken en gaat controleren hoe ze aan de auto zijn gekomen. Dus niet meer ontkennen dat het geen knars uit maakt. Want het zaakje stinkt nog al...
ik vind het erg jammer dat je Marokkanen haat , ik snap eigenlijk niet waaromquote:Op dinsdag 17 januari 2006 11:59 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
Bookmakers:
Heeft Meki zijn auto gestolen ?
Ja 1,04 ( elke euro 1,04 terug )
Nee 3,05 ( elke euro 3,05 terug )
*grin* maar verder ben je niet stikjaloers hoor.........quote:Op dinsdag 17 januari 2006 10:30 schreef Dallie_v1.02 het volgende:
ik zag dat elke dag in Den haag en in Utrecht. Zit je zelf een beetje het schompes te werken voor je 30 jaar oude Patrol, komt er zo'n mediterraan typje een stuk of 6 lijers in een 7-serie, 2ehands natuurlijk maar ok nog geen 5 jaar oud, ex leasebak wrsch , want ja, ze *kuch* sparen *KUCH* hetzelf bij elkaar, ten koste van het huishouden (ze wonen natuurlijk nog thuis want makkelijk) en dan gaan ze een beetje rubberstrepen trekken bij stoplichten en mensen lastiog vallen. En omdat ze die kar met 6 personen hebben gekocht komen er steevast 6 lijers uit als je durft je verkeersregels uit te leggen.
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 11:59 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
Bookmakers:
Heeft Meki zijn auto gestolen ?
Ja 1,04 ( elke euro 1,04 terug )
Nee 3,05 ( elke euro 3,05 terug )
het merendeel van de BMW's in handen van marokanen?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 11:49 schreef trebbors het volgende:
[..]
ligt eraan welke prioriteiten je stelt. Als je een BWM belangrijk vind dat een opleiding is het niet dom hoor.quote:Je kunt misschien zeggen dat ze door het niet hebben van een opleiding zo dom zijn om een bmw te kopen. Iets wat toch erg dom is ja toch?
ligt ook weer aan je prioriteiten. Als jij een dikke BMW belangrijker vind als een huis, en nog bij paps en mams thuis woont is dat geen probleem hoor.quote:Verder is het zo dat een gemiddeld gezin in Nederland met goede studie niet zomaar een BMW kan aanschaffen...
Lezen, en even bij de les blijven. Waar zeg ik dat alleen Marokanen een uitkering hebben? Marokanen zijn harde werkers; uhm in Nederland de MINST harde werkers? Tenminste als ik de statistieken mag geloven; ja toch?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 12:03 schreef Meki het volgende:
[..]
een tip
Maroccaan schrijf je zo Marokkaan of Marokkanen
dat is allemaal onzin. iedere harde werker heeft vrijheid welke auto hij wil kopen. als je als je denkt dat alleen Marokkanen uitkering hebben dan ben je niet goed snik. Marokkanen zijn harde werkers die voor het grootste deel legaal hun geld halen
Ben je in een AH geweest , en raad eens wie je daar alleen ziet werken
dat kan ik over Nederlanders zeggenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 12:08 schreef trebbors het volgende:
[..]
Lezen, en even bij de les blijven. Waar zeg ik dat alleen Marokkanen een uitkering hebben? Marokkanen zijn harde werkers; uhm in Nederland de MINST harde werkers? Tenminste als ik de statistieken mag geloven; ja toch?
Het is gewoon allemaal zo tegenstrijdig. Tuuuuuurlijk zijn er veel Marokkanen die hun auto legaal hebben gekocht en werken voor hun geld en zich normaal kunnen functioneren en worden behandeld in de Nederlandse maatschappij.
Maar dan moet je niet vergeten dat er ook statistieken zijn die niet zo leuke dingen zeggen over deze groep. Er wordt nergens maar dan ook nergens gezegt 100% van die groep. Nee ze zeggen alleen een groot gedeelde, of die groep heeft veel werklozen.
mja neem je wel gelijk het grootste gedeelte van de ijsberg. Trouwens ik vind het een goed, goed; opgeruimd staat netjes toch?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 12:10 schreef Meki het volgende:
[..]
dat kan ik over Nederlanders zeggen
de laaste paar maanden in Amsterdam zijn er vele Nederlandse maffia( bazen ) vermoord
dus moet ik dan alle Nederlanders maffia noemen![]()
subtiel!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 12:08 schreef WAT het volgende:
Een jonge Oostenrijker schreef ooit in de jaren '20:
Toen ik op een dag door de stad aan het wandelen was, liep ik plots tegen een persoon met een dikke BMW en getinte huidskleur. "Is dit een Marokkaan?" was mijn eerste gedachte. Maar door hem meer te bekijken, kwam er een tweede gedachte te boven: "Is dit een Nederlander?"
altijd leukquote:Op dinsdag 17 januari 2006 12:13 schreef Pagan_poetry het volgende:
Ik rijd dan vol trots op me fiets langs al die criminele immigranten in hun dure wagens die dan nog uren in de file zitten
en zuur dat ze kijken joh!![]()
Niet in het algemeen, en ga er verder ook niet over uitwijden, maar dit heeft zo zijn reden dat ik ze ben gaan haten. Als je wil post ik dat ook nog wel hier, maar dan gaan we weer op de je bent een rassist tour verder, terwijl ik dat niet ben en daar heb ik weinig zin in eigenlijk.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 12:05 schreef Meki het volgende:
[..]
ik vind het erg jammer dat je Marokkanen haat , ik snap eigenlijk niet waarom
als ik een auto zie met een Nederlander erin ga ik toch ook niet klagen![]()
en ZIJ permitteren zich...quote:Op dinsdag 17 januari 2006 09:24 schreef sr_firewire het volgende:
.... met onze afgeragde Golfjes en Opelsen hun permitteren zich gewoon bakken van een vermogen...
uhm, ik ben (bedrijfs) wiskundige, en gecertificeerd statistisch analist. zoals jij het nu brengt wordt er helemaal niks aangetoond. zonder meer is het gebruik van statistiek om dit soort dingen aan te tonen nep en gevaarlijk. je kan op deze manier ook gerust aantonen dat pinguins criminele werkelozen zijn. zelfde redenatie, even geldig.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 11:49 schreef trebbors het volgende:
[..]
Dat is het leuke nou juist, want dat weten wij wel. Er zijn genoeg statistieken die dit aantonen
Zie je wel dat ze werken!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 12:13 schreef Pagan_poetry het volgende:
Ik rijd dan vol trots op me fiets langs al die criminele immigranten in hun dure wagens die dan nog uren in de file zitten
en zuur dat ze kijken joh!![]()
raar dat ze volop rijden tijdens werkuren, en welke normale LEGALE baan is het dat je zulke duren auto's kan kopen terwijl je 18 ben! geen 1 dus.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 09:30 schreef N.icka het volgende:
Het zijn inderdaad gewoon jongelui die hard gewerkt en gespaard hebben , ben best trots op hen
man, je kent die mensen toch helemaal niet!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 11:40 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
Anders ga je even iedereen af op spelfouten, kwal.quote:
dat soort hebben 2 banen waar ze veel geld mee verdienenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 09:30 schreef Zeverzak het volgende:
En vandaag het berichtje in het nieuws:
"40% van de jeugdige allochtonen werkeloos"
Waar leggen we de link mensen?
Uitkeringkje vanaf je 17e... Maar ze rijden wel in een boven modale auto..
Maar dan ban je gelijk de mening uit. Statistieken uitbannen is ook zo onnozel? Het geven wel feiten neer (ok, het zijn moment opnamens) Zonder statistieken kan je toch geen onderbouwde mening geven? Geef dan een ander voorbeeld waarmee je een mening kunt onderbouwen.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 12:15 schreef simmu het volgende:
[..]
uhm, ik ben (bedrijfs) wiskundige, en gecertificeerd statistisch analist. zoals jij het nu brengt wordt er helemaal niks aangetoond. zonder meer is het gebruik van statistiek om dit soort dingen aan te tonen nep en gevaarlijk. je kan op deze manier ook gerust aantonen dat pinguins criminele werkelozen zijn. zelfde redenatie, even geldig.
enig gezond scepticisme is hier wel op zijn plaats mensen.......
Ja lieve kijkbuiskindertjes, succes meet je in hoeveelheden geld, auto's en bitchesquote:Op dinsdag 17 januari 2006 09:24 schreef sr_firewire het volgende:
![]()
jij denkt dat iedereen van 9-17 uur werktquote:Op dinsdag 17 januari 2006 12:16 schreef Pagan_poetry het volgende:
[..]
raar dat ze volop rijden tijdens werkuren, en welke normale LEGALE baan is het dat je zulke duren auto's kan kopen terwijl je 18 ben! geen 1 dus.
jaloers? nee, ik hoef geen auto![]()
als je iedereen haat met hetzelfde afkomst dan kan ik niks meer zeggenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 12:14 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
Niet in het algemeen, en ga er verder ook niet over uitwijden, maar dit heeft zo zijn reden dat ik ze ben gaan haten. Als je wil post ik dat ook nog wel hier, maar dan gaan we weer op de je bent een rassist tour verder, terwijl ik dat niet ben en daar heb ik weinig zin in eigenlijk.
prcs, ik snap ook niet waarom iedereen zich er zo druk om maakt.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 12:18 schreef doppelgänger het volgende:
[..]
Ja lieve kijkbuiskindertjes, succes meet je in hoeveelheden geld, auto's en bitches [afbeelding] bling bling y'all, aiight? jeweettog
Als je geld wilt verdienen zonder opleiding moet je in ploegendienst gaan werken in een fabriek.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 12:16 schreef Pagan_poetry het volgende:
[..]
raar dat ze volop rijden tijdens werkuren, en welke normale LEGALE baan is het dat je zulke duren auto's kan kopen terwijl je 18 ben! geen 1 dus.
jaloers? nee, ik hoef geen auto![]()
Nope ik haat ze niet allemaal, maar wel een heel groot gedeelte van ze. Een goede bekende van me is ook Marokkaan, geen problemen mee, supergast. Maar de mensen waar ik op doel zijn meestal de mensen die het hier overduidelijk verzieken en die het anderen lastig maken, maar goed, nu heb ik wel weer genoeg gezegd.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 12:18 schreef Meki het volgende:
[..]
als je iedereen haat met hetzelfde afkomst dan kan ik niks meer zeggen
uhm, je komt anders wel als een behoorlijke rassist over hoor. plaatje van kuifje (wiens tekenaar/schrijver ook overtuigd rassist was), dingen die je zegt, iedereen over een kam scheren. moet je zelf weten, maar ik denk wel dat je je dusdanig ongenuanceerd uitlaat dat wat je eigenlijk wil zeggen niet doorkomt. sowieso is het gewoon verkeerd om een hele (bevolkings/ras/geloofs/watjemaarwilt) groep al vantevoren te beoordelen, laat staan een enkel individu.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 12:14 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
Niet in het algemeen, en ga er verder ook niet over uitwijden, maar dit heeft zo zijn reden dat ik ze ben gaan haten. Als je wil post ik dat ook nog wel hier, maar dan gaan we weer op de je bent een rassist tour verder, terwijl ik dat niet ben en daar heb ik weinig zin in eigenlijk.
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 12:22 schreef simmu het volgende:
[..]
uhm, je komt anders wel als een behoorlijke rassist over hoor. plaatje van kuifje (wiens tekenaar/schrijver ook overtuigd rassist was), dingen die je zegt, iedereen over een kam scheren. moet je zelf weten, maar ik denk wel dat je je dusdanig ongenuanceerd uitlaat dat wat je eigenlijk wil zeggen niet doorkomt. sowieso is het gewoon verkeerd om een hele (bevolkings/ras/geloofs/watjemaarwilt) groep al vantevoren te beoordelen, laat staan een enkel individu.
jij wilt toch ook niet beoordeeld worden als 'oh, die gozer uit rassistische praat, dan zal dat vast wel weer zo'n debiel van het stormfront wezen met van die kekke kleding en idiote ideeen. weet je wat: daar komt toch nooit iets nuttigs uit, dus laten we hem of haar maar zoveel mogelijk negeren (in de hoop dattie weggaat)
Iedereen maakt de ander uit voor racist, belachelijk toch? Als jij iemand uit maakt voor racist ben jij automatisch iemand die een ander discrimineerd of tegenpraat. JIj bent het niet eens met hem,en hij is het niet eens met jouw. In theorie ben je niets anders, alleen heb je beiden een andere mening.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 12:22 schreef simmu het volgende:
[..]
uhm, je komt anders wel als een behoorlijke rassist over hoor. plaatje van kuifje (wiens tekenaar/schrijver ook overtuigd rassist was), dingen die je zegt, iedereen over een kam scheren. moet je zelf weten, maar ik denk wel dat je je dusdanig ongenuanceerd uitlaat dat wat je eigenlijk wil zeggen niet doorkomt. sowieso is het gewoon verkeerd om een hele (bevolkings/ras/geloofs/watjemaarwilt) groep al vantevoren te beoordelen, laat staan een enkel individu.
jij wilt toch ook niet beoordeeld worden als 'oh, die gozer uit rassistische praat, dan zal dat vast wel weer zo'n debiel van het stormfront wezen met van die kekke kleding en idiote ideeen. weet je wat: daar komt toch nooit iets nuttigs uit, dus laten we hem of haar maar zoveel mogelijk negeren (in de hoop dattie weggaat)
nee, ik zeg slechts dat je statistieken op de juiste manier moet gebruiken. dat gebeurt tot nu toe in deze discussie niet. ik ban helemaal geen mening uit, ik zeg dus slechts dat als je statistieken wenst te gebruiken om je mening te onderbouwen, dat je die statistieken dan wel correct toe moet passen. dat betekent dus bijvoorbeeld dat een onmderzoekje gedaan onder zeg, 500 allochtonen gewoon niet representatief is voor alle allochtonen. statistieken geven inderdaad feiten weer, maar slechts over die objecten (mensen, meningen, whatever, dat waar de statistieken over gaan) die aan het onderzoek meegedaan hebben. dat is meestal niet de gehele populatie waar een uitspraak over gedaan wordt.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 12:18 schreef trebbors het volgende:
[..]
Maar dan ban je gelijk de mening uit. Statistieken uitbannen is ook zo onnozel? Het geven wel feiten neer (ok, het zijn moment opnamens) Zonder statistieken kan je toch geen onderbouwde mening geven? Geef dan een ander voorbeeld waarmee je een mening kunt onderbouwen.
Kijk maar als het CBR/U komt met statistieken van de werkloosheid dan kan ik wel aannemen dat deze over heel Nederland geld........quote:Op dinsdag 17 januari 2006 12:28 schreef simmu het volgende:
[..]
nee, ik zeg slechts dat je statistieken op de juiste manier moet gebruiken. dat gebeurt tot nu toe in deze discussie niet. ik ban helemaal geen mening uit, ik zeg dus slechts dat als je statistieken wenst te gebruiken om je mening te onderbouwen, dat je die statistieken dan wel correct toe moet passen. dat betekent dus bijvoorbeeld dat een onmderzoekje gedaan onder zeg, 500 allochtonen gewoon niet representatief is voor alle allochtonen. statistieken geven inderdaad feiten weer, maar slechts over die objecten (mensen, meningen, whatever, dat waar de statistieken over gaan) die aan het onderzoek meegedaan hebben. dat is meestal niet de gehele populatie waar een uitspraak over gedaan wordt.
je kan bijvoorbeeld een onderzoekje gaan houden bij jou in de straat over hoeveel hondepoep niet opgeruimd wordt, maar dat zegt dan nog niet automatisch dat dat onderzoekje representatief is voor de hele hondepoep populatie in nederland.
prima: bronnen:quote:Op dinsdag 17 januari 2006 12:27 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
Yeah right, de tekenaar van Kuifje een overtuigend rascistBronnen
Waar gaat dit in godsnaam over
![]()
En zoals ik al zei; Quote me dan eens een aantal keer waardoor je overtuigd wordt dat ik rascist ben![]()
Ik ben niet kortzichtig, in tegenstelling tot jou. Ik signaleer problemen en weet ook uit welke hoek ze komen in dit land. In jou denkvermogen mag je niks verkeerds zeggen over anderen, want dan ben je meteen rassistischSchei toch uit.
Of anders gezegd, in andere culturen, bijv. Amerika of Aruba, is het normaler dat je te koop loopt met hoeveel geld je (mensen wilt laten denken dat je) hebt. Dus gouden tanden, gouden kettingen, dure merkkleding met het merkje duidelijk zichtbaar. In Nederland wordt daar eerder op afgegeven, en wordt het ordinair gevonden.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 12:19 schreef kareltje_de_grote het volgende:
prcs, ik snap ook niet waarom iedereen zich er zo druk om maakt.
wij nederlanders hebben toch allemaal een goede opleiding genoten![]()
En als we 40 zijn verdienen we nog steeds genoeg, we hebben al die blingbling shit gewoon niet nodig. Of vinden dit niet nodig.
Misschien is het handig om te weten hoe je racist spelquote:Op dinsdag 17 januari 2006 12:22 schreef simmu het volgende:
[..]
dan nog kan je niet automatisch concluderen dat als je een marokkaan in een mercedes ziet rijden dattie een werkeloze crimineel is.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 12:31 schreef trebbors het volgende:
[..]
Kijk maar als het CBR/U komt met statistieken van de werkloosheid dan kan ik wel aannemen dat deze over heel Nederland geld........
kom dan met echte bronnen, en niet met bronnen waar geruchten in staan.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 12:33 schreef simmu het volgende:
[..]
prima: bronnen:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Georges_R%C3%A9mi
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=kuifje+racisme&meta=
en zoals ik al zei: ik zeg niks over wat je al dan niet bent, ik zeg slechts dat wat je zegt en hoe je het brengt op een 'zekere' manier overkomt. je 'signaleert problemen en weet ook uit welke hoek ze komen. jaja, dat klinkt reuze onbevooroordeeld en doordacht.................
en dat alles omdat een ander een mooiere/duurdere auto heeft dan jij, woehoe!
werkloos! nee hoor, schandknaap is een legaal beroepquote:Op dinsdag 17 januari 2006 12:36 schreef simmu het volgende:
[..]
dan nog kan je niet automatisch concluderen dat als je een marokkaan in een mercedes ziet rijden dattie een werkeloze crimineel is.
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 12:33 schreef simmu het volgende:
[..]
prima: bronnen:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Georges_R%C3%A9mi
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=kuifje+racisme&meta=
en zoals ik al zei: ik zeg niks over wat je al dan niet bent, ik zeg slechts dat wat je zegt en hoe je het brengt op een 'zekere' manier overkomt. je 'signaleert problemen en weet ook uit welke hoek ze komen. jaja, dat klinkt reuze onbevooroordeeld en doordacht.................
en dat alles omdat een ander een mooiere/duurdere auto heeft dan jij, woehoe!
en speciaal voor sr_firewire: ik heb nu al diuverse malen benadrukt: ik heb het niet over wat iemand is, maar over hoe iemand overkomt. dat zijn andere dingen. begrijpend lezen is tegenwoordig erg moeilijk, zowel voor allo als autochtoonquote:Op dinsdag 17 januari 2006 12:36 schreef sr_firewire het volgende:
Speciaal voor Simmu:
Dankzij deze stereotypen en latere vergissingen, wordt Hergé nog vaak gezien als racist, temeer omdat hij Leon Degrelle, dé Belgische aanhanger van Hitler tijdens de Tweede Wereldoorlog, gekend heeft voor deze in de politiek stapte. De net genoemde vergissingen haalde Hergé bij de herwerkingen van zijn albums systematisch uit, al blijven ze hem achtervolgen, zeker het voorval in De geheimzinnige ster, waarbij hij de naam Blumenstein liet vervangen in Bohlwinkel. Hergé wou de joods klinkende naam van de schurk (met een behoorlijk joodse neus) vervangen, maar de vervanging - wat gewoon Brussels is voor een soort snoepwinkel - bleek ook joods te zijn.
Andere twijfelachtige kenmerken bleven ongeschonden, of werden ook vervangen door andere twijfelachtige. Amerikanen waren de boeven in De geheimzinnige ster, die verscheen onder het toeziend oog van de Duitse bezetter, dus ook collaboratie met de nazi's wordt hem soms in de schoenen geschoven. Ondanks het bewijs al meermaals geleverd is dat Hergé geen uitgesproken mening had rond zulke zaken, blijven sommigen hem betichten van racisme en collaboratie.
en daarom quotte ik het ook exact zoals in de oorspronkelijke post stondquote:Op dinsdag 17 januari 2006 12:35 schreef Pagan_poetry het volgende:
[..]
Misschien is het handig om te weten hoe je racist spel![]()
oke rassssist![]()
ik quote je even voor het gemak:quote:Op dinsdag 17 januari 2006 12:38 schreef simmu het volgende:
[..]
en speciaal voor sr_firewire: ik heb nu al diuverse malen benadrukt: ik heb het niet over wat iemand is, maar over hoe iemand overkomt. dat zijn andere dingen. begrijpend lezen is tegenwoordig erg moeilijk, zowel voor allo als autochtoon
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 12:22 schreef simmu het volgende:
[..]
1. Ik zeg toch niet dat je racist bent? Ik zeg dat je vol met vooroordelen zit. En als jij bv. een Marokkaan met een mooie auto ziet, dan komt het niet eens in je op dat hij misschien wel de auto legaal verkregen heeft. Nee, je gaat meteen uit van het negatieve. En tuurlijk ken je dan wel weer een Marokkaan die je een supergast vindt. Iedereen die van dit soort opmerkingen maakt, kent opeens wel een goede Marokkaan. Ten tweede, ik ga niet al je posts doorspitten, maar je weet zelf ook wel dat je vaak genoeg dat soort posts plaats. Misschien als geintje, misschien niet, maar dit is het beeld dat je van jezelf schept.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 11:33 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
1: Dan quote me maar eens een paar keer in zo'n topic en post dit hier, waar ik me rascistisch uitlaat (in jou ogen dan)
2: Ken je Kuifje niet ? Kuifje in Afrika ook niet gelezen ?
3: Die topic niet gezien nee. Trouwens een 18 jarige jongen die een cadeau zoekt van 1500 euro voor zijn vriendin is ook niet zuiver of zijn pappie en mammie zitten onder de centjes.
4: Ik ga toch niet iemand aangeven op geruchten en historie van die gast ? Wat lul je nou.
1: Je zegt dat ik vol met vooroordelen zit. Hmz, wat zijn vooroordelen en waar baseer je jou mening op ? Het zijn geen vooroordelen, het zijn dingen die ik zelf signaleer. En de rest van punt 1 is zo waardeloos dat ik daar niet op terugkomquote:Op dinsdag 17 januari 2006 12:41 schreef 455H07E het volgende:
[..]
1. Ik zeg toch niet dat je racist bent? Ik zeg dat je vol met vooroordelen zit. En als jij bv. een Marokkaan met een mooie auto ziet, dan komt het niet eens in je op dat hij misschien wel de auto legaal verkregen heeft. Nee, je gaat meteen uit van het negatieve. En tuurlijk ken je dan wel weer een Marokkaan die je een supergast vindt. Iedereen die van dit soort opmerkingen maakt, kent opeens wel een goede Marokkaan. Ten tweede, ik ga niet al je posts doorspitten, maar je weet zelf ook wel dat je vaak genoeg dat soort posts plaats. Misschien als geintje, misschien niet, maar dit is het beeld dat je van jezelf schept.
2. Ja, ik ken Kuifje, maar het gaat om de combinatie: je uitspraken en je avatar.
3. Ok, kan zijn dat je die topic niet gezien had.
4. Je gaat iemand niet aangeven op geruchten en zijn historie, maar je veroordeelt hem wel op basis van horen en zeggen. Als je de "geruchten" niet overtuigend genoeg vindt om hem aan te geven, dan zijn ze ook niet overtuigend genoeg om hem te veroordelen.
Ook dat dat de reden voor de meeste is om niet te werken ?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:04 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Dat van vroeg uit je bed komen kan ik ergens wel begrijpen.
Jij hebt er eentje?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:06 schreef Big_Boss_Man het volgende:
Mensen die te pas en te onpas 'hun' gebruiken moeten hun hele leven in afgeragde Golfjes en Opels rijden.
Nee, het journaal is niet rascistisch bezig. Het is nu eenmaal een feit dat zij statistisch gezien meer werklozen hebben. Ze komen met statistieken. Wat jij doet is meteen een hele bevolkingsgroep over een kam scheren. Zoals eerder gezegd, ga je meteen van het slechte uit. Ik denk toch ook niet bij elke vastgoedhandelaar dat hij/zij zich bezig houdt met witwaspraktijken?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:03 schreef sr_firewire het volgende:
Check radionieuws nu over werkeloosheid onder allochtonen...
* Vroeg uit hun bed komen is voor de meeste het grootste probleem...
* Jongeren van Marokkaanse afkomt zijn 3-4 x meer werkloos als autochtone jongeren van hun leeftijd
* Nigel is 18 jaar. De rechter gaf hem de keuze of zitten of werken. Hij koos uiteindelijk voor werken
Het journaal is echt rascistisch bezig zeg....
2x in 1 zin, Golf II ?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:06 schreef Big_Boss_Man het volgende:
Mensen die te pas en te onpas 'hun' gebruiken moeten hun hele leven in afgeragde Golfjes en Opels rijden.
U gaat door voor de koelkast.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:08 schreef sr_firewire het volgende:
2x in 1 zin, Golf II ?
Nu kop dicht heah!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 09:29 schreef Taproot het volgende:
[..]
Trouwens, alle mensen die zich verplaatsen met BMW's mogen ze van mij preventief ruimen, ik heb in het verkeer altijd problemen met die rotzakken.
In mijn omgeving zie je meer plaatje 1 auto's .quote:
MEki zal het afdoen als linkse propagandaquote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:03 schreef sr_firewire het volgende:
Check radionieuws nu over werkeloosheid onder allochtonen...
* Vroeg uit hun bed komen is voor de meeste het grootste probleem...
* Jongeren van Marokkaanse afkomt zijn 3-4 x meer werkloos als autochtone jongeren van hun leeftijd
* Nigel is 18 jaar. De rechter gaf hem de keuze of zitten of werken. Hij koos uiteindelijk voor werken
Het journaal is echt rascistisch bezig zeg....
nee rechtsequote:Op woensdag 18 januari 2006 09:09 schreef Gunner het volgende:
[..]
MEki zal het afdoen als linkse propaganda
water / vuur whateverquote:
Daar rijden ze er in bij ons.quote:Op woensdag 18 januari 2006 12:21 schreef 455H07E het volgende:
[..]
Nou, in dit type auto heb ik nog nooit een 20 jarige gezien (allochtoon of autochtoon)!
Hele bdrijf staat vol met wietplanten ;')quote:Op woensdag 18 januari 2006 12:59 schreef Public_NME het volgende:
Bij ons in de staat woont ook een Turk, die heeft een klein bedrijfje en die heeft in ongeveer 5 jaar het volgende aangeschaft. BMW 3 serie, BMW 5 serie, BMW 7 serie, BMW X5, Volvo XJ90, Peugeot 206 Roland Garros en een Mercedes Vito. Die 3serie en 5serie heeft ie afgescheept aan zijn neefjes ofzo, maar die 7 serie, X5, 206 en Vito gebruikt hij nog.
Die XJ90 heb ik al een tijd niet meer gezien... Toch best vreemd voor iemand met een bedrijfje die blauwdrukken van bouwtekeningen produceert.....
Wat ben jij een lolbroek zeg, ik heb in dagen niet zo gelachenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 09:30 schreef N.icka het volgende:
Het schijnt dat de Hofstadgroep veel wil betalen voor blauwdrukken van allerhande lokatiesquote:Op woensdag 18 januari 2006 12:59 schreef Public_NME het volgende:
Bij ons in de staat woont ook een Turk, die heeft een klein bedrijfje en die heeft in ongeveer 5 jaar het volgende aangeschaft. BMW 3 serie, BMW 5 serie, BMW 7 serie, BMW X5, Volvo XJ90, Peugeot 206 Roland Garros en een Mercedes Vito. Die XJ90 heb ik al een tijd niet meer gezien. Toch best vreemd voor iemand met een bedrijfje die blauwdrukken van bouwtekeningen produceert.....
Een in goede staat verkerende E38 heb je tegenwoordig al vanaf zo'n ¤10.000. Als je besluit om niet te studeren maar om te werken en die eerste paar jaar thuis blijft wonen heb je dat geld zo bij elkaar.quote:Op woensdag 18 januari 2006 20:23 schreef FritsFluitketel het volgende:
Zie ik gisteren zo'n jonge vent in zo'n 7 serie (E38) rijden. En geen lelijke bak, geen krasje, niks, gewoon een nette E38 met mooie velgjes eronder. Ik snap er geen kont van, die vent was misschien 20 ofzo
mwaa...dan moet het ver gaan wil ik tot die uitspraak overgaanquote:
true...uitzonderingen daargelatenquote:Op donderdag 19 januari 2006 15:30 schreef Jett het volgende:
Ik moet er wel bij zeggen, mijn broer rijd ook in mijn vaders auto's.![]()
Laten we niet meteen criminele conclusies trekken!
de ironie druipt er van afquote:Op donderdag 19 januari 2006 15:31 schreef funkmaster het volgende:
[..]
true...uitzonderingen daargelaten
Is je vader Marokkaan, zo ja crimineel zo niet eerlijk verdiendquote:Op donderdag 19 januari 2006 15:30 schreef Jett het volgende:
Ik moet er wel bij zeggen, mijn broer rijd ook in mijn vaders auto's.![]()
Laten we niet meteen criminele conclusies trekken!
als je in een schoendoos woont blijft er natuurlijk wat geld over voor een dure autoquote:Op dinsdag 17 januari 2006 11:09 schreef The_Mavericks het volgende:
[..]
nou nou, ik ben 25 en rij in een auto van 105.000 dus zijn niet alleen marokezen
idd, ik ben 19 en rij ook in een auto van 109.000,- euro..hij is alleen niet van mezelfquote:Op donderdag 19 januari 2006 16:46 schreef Little_Meanie het volgende:
[..]
als je in een schoendoos woont blijft er natuurlijk wat geld over voor een dure auto
dat zijn ook hele slimme uitgaves ja...beetje de pauper uithangen en al je geld aan een auto uitgevenquote:Op donderdag 19 januari 2006 17:20 schreef OldJeller het volgende:
Jij bent de paupere Nederlander, ik heb nergens last van.![]()
En die BMW's zijn niet 80 000 E. Je zit het meestal in grote steden dat jonge mensen in dure auto's rijden.
Maar er kunnen verschillende verklaringen hiervoor zijn.
- Papa en mama zijn rijk en kopen er één voor hem.
- Het is papa's/opa's auto.
- Het is een gehuurde auto.
Die jongens werken vanaf hun 15 knetterhard, geven nergens geld aan uit.. wonen in de grootste achterbuurt en sparen en sparen.
Als ze genoeg geld hebben kunnen ze een goede tweedehands of zelfs nieuwe wagen kopen en zijn ze tov.
Dat is vaak het verhaal.
Vast niet heeft geld op een eerlijke manier verdient, maar goed.. dat kan jij ook doen als je dat graag wilt, paupertje.
En nu stoppen met huilen.
Ja, het is inderdaad maar wat je prioriteiten zijn en waar je waarde aan echt.quote:Op donderdag 19 januari 2006 17:22 schreef funkmaster het volgende:
[..]
dat zijn ook hele slimme uitgaves ja...beetje de pauper uithangen en al je geld aan een auto uitgevenze doen maar hoor, half jaartje later kan ik 'm overkopen want dan moeten ze'm wegdoen om te kunnen eten
Ik geloof er niks van. ¤30.000 spaar je niet 'zomaar' bij elkaar, eer dat je dat hebt ben je 50. Tenminste, met hun salarissen.quote:Op donderdag 19 januari 2006 17:20 schreef OldJeller het volgende:
Jij bent de paupere Nederlander, ik heb nergens last van.![]()
En die BMW's zijn niet 80 000 E. Je zit het meestal in grote steden dat jonge mensen in dure auto's rijden.
Maar er kunnen verschillende verklaringen hiervoor zijn.
- Papa en mama zijn rijk en kopen er één voor hem.
- Het is papa's/opa's auto.
- Het is een gehuurde auto.
Die jongens werken vanaf hun 15 knetterhard, geven nergens geld aan uit.. wonen in de grootste achterbuurt en sparen en sparen.
Als ze genoeg geld hebben kunnen ze een goede tweedehands of zelfs nieuwe wagen kopen en zijn ze tov.
Dat is vaak het verhaal.
Vast niet heeft geld op een eerlijke manier verdient, maar goed.. dat kan jij ook doen als je dat graag wilt, paupertje.
En nu stoppen met huilen.
quote:Op donderdag 19 januari 2006 17:45 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik geloof er niks van. ¤30.000 spaar je niet 'zomaar' bij elkaar, eer dat je dat hebt ben je 50.
Je geeft nooit niks uit van je geld. Die gevallen zijn er gewoon niet.quote:Op donderdag 19 januari 2006 17:49 schreef OldJeller het volgende:
[..]
We hebben het niet over Polen die onderbetaald worden?(Toch?)
Hoezo, als je bij je papa en mama woont en je geen uitgave hebt.
Je van 8 tot 5 werkt en savonds ook nog wat doet, verder niks uitgeeft.. en dat heel wat jaren achter elkaar.
Heb je een behoorlijke duit, dacht ik zo, hoe pauper je baan ook is, stel paupers.
Goed argumentquote:Op donderdag 19 januari 2006 18:03 schreef DjDev het volgende:
Dude...Zeikerd...Ga ook drugs dealen ofzo
Onee, waarom niet?quote:Op donderdag 19 januari 2006 17:52 schreef TC03 het volgende:
[..]
Je geeft nooit niks uit van je geld. Die gevallen zijn er gewoon niet.
Zie ik er uit als een marokkaan? Nee.quote:Op donderdag 19 januari 2006 15:36 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Is je vader Marokkaan, zo ja crimineel zo niet eerlijk verdiend.
Mijn vrienden rijden in een toch echt wel mooiere auto dan dat hoor.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:38 schreef no1uknow het volgende:
BMW 3-SERIE 320d executive
prijs ¤ 10.000
bouwjaar 1999
kilometerstand 210.000 km
brandstof diesel
carrosserie 4-deurs, sedan
transmissie handgeschakeld
kleur grijs
[afbeelding]
Wat nou 80.000
Moppersmurf?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 09:27 schreef Geesoes het volgende:
BMW
Opel
Golf
Gastjes die fout doen in foute auto's
[..]
Schrijffout
vriendenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:42 schreef Jett het volgende:
[..]
Mijn vrienden rijden in een toch echt wel mooiere auto dan dat hoor.
Ik weet niet hoe je eruit ziet. Plaats eens een fotoquote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:41 schreef Jett het volgende:
Zie ik er uit als een marokkaan? Nee.
Wat hij zegt.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:25 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Ze zetten er een boel voor opzij en kopen ze meestal met meerdere familieleden tegelijk.
Ik bedoel, een louche buitenlander met een enorm landhuis, of een prachtig zeiljacht moet ik nog tegenkomen. Verder dan een luxere auto komen ze nooit.
Wat je ook vaak ziet is dat die grote auto's van tijdelijke aard zijn, omdat ze uiteindelijk toch niet betaald kunnen worden.
Goesoesquote:Op dinsdag 17 januari 2006 09:27 schreef Geesoes het volgende:
BMW
Opel
Golf
Gastjes die fout doen in foute auto's
[..]
Schrijffout
Dat is echt geen marokkanen bak.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:38 schreef no1uknow het volgende:
BMW 3-SERIE 320d executive
prijs ¤ 10.000
bouwjaar 1999
kilometerstand 210.000 km
brandstof diesel
carrosserie 4-deurs, sedan
transmissie handgeschakeld
kleur grijs
[afbeelding]
Wat nou 80.000
Sorry, ik kon het woord niet vinden, ik zocht het woord pooier.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:06 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
vrienden![]()
je hebt het over je sperma donerende matties?
Laat ik je meteen zeggen dat het eten heerlijk is van hun.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 10:06 schreef rashudo het volgende:
[..]
Ik woon liever in een klein huis met lekker eten![]()
Ik dacht dat ze dat gratis deden?quote:
quote:Vooral Marokkaanse jongens zouden goed in de markt liggen bij pedofielen.
Wow, zoeen vette bakquote:
Maar niet als 1e auto met je 18 jaar.quote:Op maandag 23 januari 2006 01:05 schreef Opa_vertelt het volgende:
Is (imho) niets crimineels aan, zo'n bmw zouden
we allemaal kunnen rijden (als we het persé zouden willen).
Gewoon vanaf je 16e werken .. sim-pel.quote:Op maandag 23 januari 2006 18:53 schreef H.M.Murdock het volgende:
[..]
Maar niet als 1e auto met je 18 jaar.
quote:Op maandag 23 januari 2006 20:00 schreef vinsbergen het volgende:
@ Opa_vertelt:
En wat dacht je van de wegenbelasting die je over de nieuwwaarde van zo'n 7 serie, 850 (nog veel erger) en een 3 serie coupé? Heb je al eens aan het brandstofverbruik gedacht? Onderhoud?
Dat kost een vermogen, misschien niet als je er eentje op marktplaats koopt die of is omgekat of 200.000 km op de teller heeft staan en bij de achmed om de hoek laat onderhouden, maar als je echt zo'n auto wilt rijden voor dagelijks gebruik en goed wil onderhouden moet je een hele goede baan hebben. Er zit uiteraard verschil in een 3 serie of een 7 serie, maar niet zo kortzichtig aub.
quote:Op maandag 23 januari 2006 01:05 schreef Opa_vertelt het volgende:
Vaak worden dit soort auto's met de hele familie gekocht, en koopt
men er een kleine cq. zuinige auto (suzuki alto oid) 'naast' voor het
dagelijkse gebruik.
Die onderste, zo vet gekquote:Op maandag 23 januari 2006 01:05 schreef Opa_vertelt het volgende:
BMW's hoeven helemaal niet "duur" te zijn, ze lijken vaak duurder dan ze zijn..
Heb even op marktplaats voor je gekeken, misschien zijn ze elders nog wel goedkoper.
Z3
[afbeelding]
¤9.950
8-serie
[afbeelding]
¤7.750
7-serie
[afbeelding]
¤6.250
5-serie
[afbeelding]
¤8.950
3-serie
[afbeelding]
¤13.900
3-serie cabriolet
[afbeelding]
¤20.950
Vaak worden dit soort auto's met de hele familie gekocht, en koopt
men er een kleine cq. zuinige auto (suzuki alto oid) 'naast' voor het
dagelijkse gebruik. Is (imho) niets crimineels aan, zo'n bmw zouden
we allemaal kunnen rijden (als we het persé zouden willen).
Ja tuurlijk en jij geeft dan helemaal nix uit tussen je 16 en 18e? En naar school hoeft je natuurlijk ook niet he nee dat leerplicht is maar toch 18. En trouwens wat denk je dat zo'n auto doet in de wegenbelasting? onderhoud? verzekering? brandstofkosten? en het ''op-pimpen'' wat altijd gebeurd?quote:Op maandag 23 januari 2006 19:08 schreef Wimo. het volgende:
[..]
Gewoon vanaf je 16e werken .. sim-pel.
Rofl idd laat ajb alleen de mensen praten die weet hoeveel zo een auto kost.quote:Op maandag 23 januari 2006 22:55 schreef H.M.Murdock het volgende:
[..]
Ja tuurlijk en jij geeft dan helemaal nix uit tussen je 16 en 18e? En naar school hoeft je natuurlijk ook niet he nee dat leerplicht is maar toch 18. En trouwens wat denk je dat zo'n auto doet in de wegenbelasting? onderhoud? brandstofkosten? en het ''op-pimpen'' wat altijd gebeurd?
Ook sim-pel, maar ik zal het voor je uitkauwen:quote:Op maandag 23 januari 2006 22:55 schreef H.M.Murdock het volgende:
[..]
Ja tuurlijk en jij geeft dan helemaal nix uit tussen je 16 en 18e? En naar school hoeft je natuurlijk ook niet he nee dat leerplicht is maar toch 18. En trouwens wat denk je dat zo'n auto doet in de wegenbelasting? onderhoud? brandstofkosten? en het ''op-pimpen'' wat altijd gebeurd?
Dus werken, vanaf je 16equote:In Nederland zijn kinderen leerplichtig én schoolplichtig van hun vijfde jaar, tot hun zestiende jaar.
Ach gut, je hebt ervaring met het onderhoud van BMW"s na je 316-je? Voor jou geen 5 serie nee ! Gewoon werken, en niet zeuren over mensen die succes hebben en wel een echte wagen rijden. En dat geldt voor iedereen hier.quote:Rofl idd laat ajb alleen de mensen praten die weet hoeveel zo een auto kost.
Je wilt niet weten hoeveel zo een nieuwe BMW kost in onderhoud, belasting en VERZEKERING (fokking duur kan ik je vertellen)...
Bij de Turkse familie die ik ken is dit inderdaad het geval.quote:Op maandag 23 januari 2006 22:58 schreef yup het volgende:
[..]
Auto met hele familie, of andere personen kopen.
The bastards!!1!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 01:57 schreef -Wolf- het volgende:
Ik weet het! Ze kopen die dingen van het geld dat ze verdienen met het uitbuiten van jouw 14-jarige oerhollandse dochter.
het was maar een wilde gok. dan was het iemand anders z'n dochter.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 02:07 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
The bastards!!1!![]()
erm.. hey, wacht..
Ik heb helemaal geen 14-jarige dochter, laat staan een oerhollandse.![]()
helemaal waarquote:Op dinsdag 17 januari 2006 09:48 schreef Flurry het volgende:
Zit ook een stukje psychologie in... die paar jonge Marocs in een dikke BMW vallen ontzettend op omdat je dat niet verwacht. Daarom lijkt het net of het er heel veel zijn... Marocs in afgeragte opeltjes of op de fiets vallen niet op, net zomin als dikke blanke zakenmannen in een fout pak en even dikke BMW.
Ik vind Turken beetje uitzondering hoor, bij hun zie ik dat weinig.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 01:55 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Bij de Turkse familie die ik ken is dit inderdaad het geval.
Zoon, vader en moeder kopen gezamelijk een auto. (3 personen dus)
In dit geval een BMW M5 uit 2000 welke 155.000 km gereden heeft voor ¤18.000
¤18.000 / 3 = ¤6.000 per persoon voor de aanschaf. (valt op zich best mee)
Daarna worden verder dus ook alle verdere kosten door 3 gedeeld..
(ik heb voor het gemak de eurocenten even weggelaten)
Wegenbelasting (iets van) ¤67 per maand = ¤22 per persoon
Verzekering was (volgens mij) ¤152 per maand = ¤50 per persoon (wel op naam van vader)
Voor onderhoud wordt er ¤200 per maand weggelegd, dus ¤66 per persoon
Kom je uit op een totaal van ¤138 per persoon per maand.
Hoe ze de benzinekosten hebben geregeld weet ik niet..
Moet wel zeggen dat ze daarnaast nog een vw polo uit het jaar 0
hebben voor dagelijks gebruik (woon/werk, boodschappen, etc).
Dit zegt natuurlijk niet dat alle medelanders dit zo doen, al weet ik wel dat veel van de jongens
van Turkse afkomst (die ik ken dan) op deze manier toch een redelijk nette auto kunnen rijden.
ohja, voor wie niet weet wat een M5 is.. (dit is niet de zijne, wel zelfde kleur en velgen)
[afbeelding]
400pk, 300kw? (yup, correct me if i'm wrong) 0-100~5 sec., onbegrensde top van de zijne: 330km/h (op navi)
Volgens hem verbruikt hun auto:
20 liter op 100km (stadsverkeer)![]()
12 liter op 100km (snelweg, cuise control)
Maar zie dit eens; 37 liter op 100km (autobahn, 330km/h) !!!![]()
Ben van de zomer met hem meegereden naar Köln, ik kan je zeggen dat deze wagen op
"cruise-snelheid" van 200km/h net zo rustig op de weg ligt als mijn Laguna met 120km/h
(ik ben eigenlijk best een beetje jaloers merk ik nu)Maarja, so be it. Life goes on enzo..
Lucratief zaakjequote:Op dinsdag 17 januari 2006 10:28 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
En je woonde in Kerkrade toch ? Dan mag jij me vertellen welke koffieshop daar zo goed loopt....Trouwens een miljoen per maand, das 33.000 euro per dag, ervan uitgaande dat een koffieshop 10 uur open is per dag, betekend dit 3300 euro per uur..... Yeah Right
![]()
Opscheppen Overdrijven is ook een kunst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |