In plaats van te werken zit je een beetje op Fok te janken over de auto van een ander.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 09:24 schreef sr_firewire het volgende:
Wat doen wij in godsnaam fout, dat we niet zo succesvol zijn![]()
![]()
Schrijffoutquote:en hun permitteren zich gewoon bakken van een vermogen...
Wij komen meestal op een eerlijke manier aan ons geld (of aan een auto), en tja, dan verdien je wel een pak minder.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 09:24 schreef sr_firewire het volgende:
![]()
Uhuh, vastquote:Op dinsdag 17 januari 2006 09:30 schreef N.icka het volgende:
Het zijn inderdaad gewoon jongelui die hard gewerkt en gespaard hebben , ben best trots op hen
De auto`s zijn ook een beetje van de onsquote:Op dinsdag 17 januari 2006 09:30 schreef Zeverzak het volgende:
Betalen wij die als belastingbetaler voor ze ofzo?
Nouja misschien wonen ze met zijn 8 in een goedkoop huurhuis. Dat bespaart een hoop geld. Alleen winkelen bij turkse winkeltjes is goedkoop. En naast de uitkering wat bij verdienen kan een leuk zakcentje opleverenquote:
om een BMW van 50.000 te bekostigen???quote:Op dinsdag 17 januari 2006 09:33 schreef Geesoes het volgende:
[..]
Nouja misschien wonen ze met zijn 8 in een goedkoop huurhuis. Dat bespaart een hoop geld. Alleen winkelen bij turkse winkeltjes is goedkoop. En naast de uitkering wat bij verdienen kan een leuk zakcentje opleveren![]()
Je houdt je aan de wet. Daar gaat het al fout.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 09:24 schreef sr_firewire het volgende:
![]()
Als ze de auto met alle huisgenoten kopen...quote:Op dinsdag 17 januari 2006 09:38 schreef SinCerEly het volgende:
[..]
om een BMW van 50.000 te bekostigen???
ok, uitkering van 800,- en geen onkosten betekent 800*12=9600 + bijklussen (als eerlijke gastarbeider ... soort van) 500*12=6000
9600+
6000
15600 p/j
Dat betekent 3 1/2 jaar sparen zonder ook maar IETS te kopen ... dus ik denk niet dat dat een reeel beeld is van hoe de gemiddelde 20-jarige aan een auto van 50.000 kan komen
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 09:39 schreef Bismarck het volgende:
Je houdt je aan de wet. Daar gaat het al fout.
Dus zet een paar van je vriendinnen achter de ramen. Drink eens een biertje met wat Joegoslaven om je netwerk uit te breiden en verkoop eens wat coke aan yuppen en Volendamse jongeren.
Voor je het weet kruis jij ook in die CLK over de Westblaak met in de achterbak Svetlana van 17 die je net gaat droppen bij die advocaat van 47.
Daarmee zit je in veel gevallen denk ik helemaal niet zo ver van de waarheid.... Verder bestaat er natuurlijk altijd nog zoiets als een occasiondealer. Als ze hun hippe BMW kopen met 40.000 op de teller scheelt dat al heel wat geld.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 09:39 schreef Bismarck het volgende:
[..]
Je houdt je aan de wet. Daar gaat het al fout.
Dus zet een paar van je vriendinnen achter de ramen. Drink eens een biertje met wat Joegoslaven om je netwerk uit te breiden en verkoop eens wat coke aan yuppen en Volendamse jongeren.
Voor je het weet kruis jij ook in die CLK over de Westblaak met in de achterbak Svetlana van 17 die je net gaat droppen bij die advocaat van 47.
[afbeelding]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dan lopen ze wel binnen.
Dus.
Ik denk dat je meer moet denken aan een koop op afbetalingsregeling oid en dat ze rekening houden met de restwaarde van zo`n BMW die vrij hoog is als je er een beetje zuinig mee ben.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 09:38 schreef SinCerEly het volgende:
[..]
om een BMW van 50.000 te bekostigen???
Dat betekent 3 1/2 jaar sparen zonder ook maar IETS te kopen ... dus ik denk niet dat dat een reeel beeld is van hoe de gemiddelde 20-jarige aan een auto van 50.000 kan komen
Gierig is uitgevonden door Nederlandersquote:Op dinsdag 17 januari 2006 09:29 schreef Bullet-tooth het volgende:
Zoals een kennis het eens goed verwoordde: "die mannetjes doen al hun geld in hun auto en hun uiterlijk omdat ze dan 'respect' krijgen, maar als je bij ze thuis komt kunnen ze je niet eens een kopje koffie aanbieden, zo armoedig."
Je slaat de spijker op z’n kop. Ik heb mij dat ook vaak afgevraagd (wordt er dagelijks mee geconfronteerd, en ik woon niet eens in de randstad...).quote:Op dinsdag 17 januari 2006 09:24 schreef sr_firewire het volgende:
Valt me de laatste tijd heel erg veel op, Marokkanen van een jaar of 20 die in wagens rijden waar je bang van wordt.... Hoe komen die gastjes er eigenlijk aan ?
Wij paupere Nederlanders moeten het doen met onze afgeragde Golfjes en Opelsen hun permitteren zich gewoon bakken van een vermogen...
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |