Nu kop dicht heah!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 09:29 schreef Taproot het volgende:
[..]
Trouwens, alle mensen die zich verplaatsen met BMW's mogen ze van mij preventief ruimen, ik heb in het verkeer altijd problemen met die rotzakken.
In mijn omgeving zie je meer plaatje 1 auto's .quote:
MEki zal het afdoen als linkse propagandaquote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:03 schreef sr_firewire het volgende:
Check radionieuws nu over werkeloosheid onder allochtonen...
* Vroeg uit hun bed komen is voor de meeste het grootste probleem...
* Jongeren van Marokkaanse afkomt zijn 3-4 x meer werkloos als autochtone jongeren van hun leeftijd
* Nigel is 18 jaar. De rechter gaf hem de keuze of zitten of werken. Hij koos uiteindelijk voor werken
Het journaal is echt rascistisch bezig zeg....
nee rechtsequote:Op woensdag 18 januari 2006 09:09 schreef Gunner het volgende:
[..]
MEki zal het afdoen als linkse propaganda
water / vuur whateverquote:
Daar rijden ze er in bij ons.quote:Op woensdag 18 januari 2006 12:21 schreef 455H07E het volgende:
[..]
Nou, in dit type auto heb ik nog nooit een 20 jarige gezien (allochtoon of autochtoon)!
Hele bdrijf staat vol met wietplanten ;')quote:Op woensdag 18 januari 2006 12:59 schreef Public_NME het volgende:
Bij ons in de staat woont ook een Turk, die heeft een klein bedrijfje en die heeft in ongeveer 5 jaar het volgende aangeschaft. BMW 3 serie, BMW 5 serie, BMW 7 serie, BMW X5, Volvo XJ90, Peugeot 206 Roland Garros en een Mercedes Vito. Die 3serie en 5serie heeft ie afgescheept aan zijn neefjes ofzo, maar die 7 serie, X5, 206 en Vito gebruikt hij nog.
Die XJ90 heb ik al een tijd niet meer gezien... Toch best vreemd voor iemand met een bedrijfje die blauwdrukken van bouwtekeningen produceert.....
Wat ben jij een lolbroek zeg, ik heb in dagen niet zo gelachenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 09:30 schreef N.icka het volgende:
Het zijn inderdaad gewoon jongelui die hard gewerkt en gespaard hebben , ben best trots op hen
Het schijnt dat de Hofstadgroep veel wil betalen voor blauwdrukken van allerhande lokatiesquote:Op woensdag 18 januari 2006 12:59 schreef Public_NME het volgende:
Bij ons in de staat woont ook een Turk, die heeft een klein bedrijfje en die heeft in ongeveer 5 jaar het volgende aangeschaft. BMW 3 serie, BMW 5 serie, BMW 7 serie, BMW X5, Volvo XJ90, Peugeot 206 Roland Garros en een Mercedes Vito. Die XJ90 heb ik al een tijd niet meer gezien. Toch best vreemd voor iemand met een bedrijfje die blauwdrukken van bouwtekeningen produceert.....
Een in goede staat verkerende E38 heb je tegenwoordig al vanaf zo'n ¤10.000. Als je besluit om niet te studeren maar om te werken en die eerste paar jaar thuis blijft wonen heb je dat geld zo bij elkaar.quote:Op woensdag 18 januari 2006 20:23 schreef FritsFluitketel het volgende:
Zie ik gisteren zo'n jonge vent in zo'n 7 serie (E38) rijden. En geen lelijke bak, geen krasje, niks, gewoon een nette E38 met mooie velgjes eronder. Ik snap er geen kont van, die vent was misschien 20 ofzo
mwaa...dan moet het ver gaan wil ik tot die uitspraak overgaanquote:
true...uitzonderingen daargelatenquote:Op donderdag 19 januari 2006 15:30 schreef Jett het volgende:
Ik moet er wel bij zeggen, mijn broer rijd ook in mijn vaders auto's.![]()
Laten we niet meteen criminele conclusies trekken!
de ironie druipt er van afquote:Op donderdag 19 januari 2006 15:31 schreef funkmaster het volgende:
[..]
true...uitzonderingen daargelaten
Is je vader Marokkaan, zo ja crimineel zo niet eerlijk verdiendquote:Op donderdag 19 januari 2006 15:30 schreef Jett het volgende:
Ik moet er wel bij zeggen, mijn broer rijd ook in mijn vaders auto's.![]()
Laten we niet meteen criminele conclusies trekken!
als je in een schoendoos woont blijft er natuurlijk wat geld over voor een dure autoquote:Op dinsdag 17 januari 2006 11:09 schreef The_Mavericks het volgende:
[..]
nou nou, ik ben 25 en rij in een auto van 105.000 dus zijn niet alleen marokezen
idd, ik ben 19 en rij ook in een auto van 109.000,- euro..hij is alleen niet van mezelfquote:Op donderdag 19 januari 2006 16:46 schreef Little_Meanie het volgende:
[..]
als je in een schoendoos woont blijft er natuurlijk wat geld over voor een dure auto
dat zijn ook hele slimme uitgaves ja...beetje de pauper uithangen en al je geld aan een auto uitgevenquote:Op donderdag 19 januari 2006 17:20 schreef OldJeller het volgende:
Jij bent de paupere Nederlander, ik heb nergens last van.![]()
En die BMW's zijn niet 80 000 E. Je zit het meestal in grote steden dat jonge mensen in dure auto's rijden.
Maar er kunnen verschillende verklaringen hiervoor zijn.
- Papa en mama zijn rijk en kopen er één voor hem.
- Het is papa's/opa's auto.
- Het is een gehuurde auto.
Die jongens werken vanaf hun 15 knetterhard, geven nergens geld aan uit.. wonen in de grootste achterbuurt en sparen en sparen.
Als ze genoeg geld hebben kunnen ze een goede tweedehands of zelfs nieuwe wagen kopen en zijn ze tov.
Dat is vaak het verhaal.
Vast niet heeft geld op een eerlijke manier verdient, maar goed.. dat kan jij ook doen als je dat graag wilt, paupertje.
En nu stoppen met huilen.
Ja, het is inderdaad maar wat je prioriteiten zijn en waar je waarde aan echt.quote:Op donderdag 19 januari 2006 17:22 schreef funkmaster het volgende:
[..]
dat zijn ook hele slimme uitgaves ja...beetje de pauper uithangen en al je geld aan een auto uitgevenze doen maar hoor, half jaartje later kan ik 'm overkopen want dan moeten ze'm wegdoen om te kunnen eten
Ik geloof er niks van. ¤30.000 spaar je niet 'zomaar' bij elkaar, eer dat je dat hebt ben je 50. Tenminste, met hun salarissen.quote:Op donderdag 19 januari 2006 17:20 schreef OldJeller het volgende:
Jij bent de paupere Nederlander, ik heb nergens last van.![]()
En die BMW's zijn niet 80 000 E. Je zit het meestal in grote steden dat jonge mensen in dure auto's rijden.
Maar er kunnen verschillende verklaringen hiervoor zijn.
- Papa en mama zijn rijk en kopen er één voor hem.
- Het is papa's/opa's auto.
- Het is een gehuurde auto.
Die jongens werken vanaf hun 15 knetterhard, geven nergens geld aan uit.. wonen in de grootste achterbuurt en sparen en sparen.
Als ze genoeg geld hebben kunnen ze een goede tweedehands of zelfs nieuwe wagen kopen en zijn ze tov.
Dat is vaak het verhaal.
Vast niet heeft geld op een eerlijke manier verdient, maar goed.. dat kan jij ook doen als je dat graag wilt, paupertje.
En nu stoppen met huilen.
quote:Op donderdag 19 januari 2006 17:45 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik geloof er niks van. ¤30.000 spaar je niet 'zomaar' bij elkaar, eer dat je dat hebt ben je 50.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |