Nu kop dicht heah!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 09:29 schreef Taproot het volgende:
[..]
Trouwens, alle mensen die zich verplaatsen met BMW's mogen ze van mij preventief ruimen, ik heb in het verkeer altijd problemen met die rotzakken.
In mijn omgeving zie je meer plaatje 1 auto's .quote:
MEki zal het afdoen als linkse propagandaquote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:03 schreef sr_firewire het volgende:
Check radionieuws nu over werkeloosheid onder allochtonen...
* Vroeg uit hun bed komen is voor de meeste het grootste probleem...
* Jongeren van Marokkaanse afkomt zijn 3-4 x meer werkloos als autochtone jongeren van hun leeftijd
* Nigel is 18 jaar. De rechter gaf hem de keuze of zitten of werken. Hij koos uiteindelijk voor werken
Het journaal is echt rascistisch bezig zeg....
nee rechtsequote:Op woensdag 18 januari 2006 09:09 schreef Gunner het volgende:
[..]
MEki zal het afdoen als linkse propaganda
water / vuur whateverquote:
Daar rijden ze er in bij ons.quote:Op woensdag 18 januari 2006 12:21 schreef 455H07E het volgende:
[..]
Nou, in dit type auto heb ik nog nooit een 20 jarige gezien (allochtoon of autochtoon)!
Hele bdrijf staat vol met wietplanten ;')quote:Op woensdag 18 januari 2006 12:59 schreef Public_NME het volgende:
Bij ons in de staat woont ook een Turk, die heeft een klein bedrijfje en die heeft in ongeveer 5 jaar het volgende aangeschaft. BMW 3 serie, BMW 5 serie, BMW 7 serie, BMW X5, Volvo XJ90, Peugeot 206 Roland Garros en een Mercedes Vito. Die 3serie en 5serie heeft ie afgescheept aan zijn neefjes ofzo, maar die 7 serie, X5, 206 en Vito gebruikt hij nog.
Die XJ90 heb ik al een tijd niet meer gezien... Toch best vreemd voor iemand met een bedrijfje die blauwdrukken van bouwtekeningen produceert.....
Wat ben jij een lolbroek zeg, ik heb in dagen niet zo gelachenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 09:30 schreef N.icka het volgende:
Het zijn inderdaad gewoon jongelui die hard gewerkt en gespaard hebben , ben best trots op hen
Het schijnt dat de Hofstadgroep veel wil betalen voor blauwdrukken van allerhande lokatiesquote:Op woensdag 18 januari 2006 12:59 schreef Public_NME het volgende:
Bij ons in de staat woont ook een Turk, die heeft een klein bedrijfje en die heeft in ongeveer 5 jaar het volgende aangeschaft. BMW 3 serie, BMW 5 serie, BMW 7 serie, BMW X5, Volvo XJ90, Peugeot 206 Roland Garros en een Mercedes Vito. Die XJ90 heb ik al een tijd niet meer gezien. Toch best vreemd voor iemand met een bedrijfje die blauwdrukken van bouwtekeningen produceert.....
Een in goede staat verkerende E38 heb je tegenwoordig al vanaf zo'n ¤10.000. Als je besluit om niet te studeren maar om te werken en die eerste paar jaar thuis blijft wonen heb je dat geld zo bij elkaar.quote:Op woensdag 18 januari 2006 20:23 schreef FritsFluitketel het volgende:
Zie ik gisteren zo'n jonge vent in zo'n 7 serie (E38) rijden. En geen lelijke bak, geen krasje, niks, gewoon een nette E38 met mooie velgjes eronder. Ik snap er geen kont van, die vent was misschien 20 ofzo
mwaa...dan moet het ver gaan wil ik tot die uitspraak overgaanquote:
true...uitzonderingen daargelatenquote:Op donderdag 19 januari 2006 15:30 schreef Jett het volgende:
Ik moet er wel bij zeggen, mijn broer rijd ook in mijn vaders auto's.![]()
Laten we niet meteen criminele conclusies trekken!
de ironie druipt er van afquote:Op donderdag 19 januari 2006 15:31 schreef funkmaster het volgende:
[..]
true...uitzonderingen daargelaten
Is je vader Marokkaan, zo ja crimineel zo niet eerlijk verdiendquote:Op donderdag 19 januari 2006 15:30 schreef Jett het volgende:
Ik moet er wel bij zeggen, mijn broer rijd ook in mijn vaders auto's.![]()
Laten we niet meteen criminele conclusies trekken!
als je in een schoendoos woont blijft er natuurlijk wat geld over voor een dure autoquote:Op dinsdag 17 januari 2006 11:09 schreef The_Mavericks het volgende:
[..]
nou nou, ik ben 25 en rij in een auto van 105.000 dus zijn niet alleen marokezen
idd, ik ben 19 en rij ook in een auto van 109.000,- euro..hij is alleen niet van mezelfquote:Op donderdag 19 januari 2006 16:46 schreef Little_Meanie het volgende:
[..]
als je in een schoendoos woont blijft er natuurlijk wat geld over voor een dure auto
dat zijn ook hele slimme uitgaves ja...beetje de pauper uithangen en al je geld aan een auto uitgevenquote:Op donderdag 19 januari 2006 17:20 schreef OldJeller het volgende:
Jij bent de paupere Nederlander, ik heb nergens last van.![]()
En die BMW's zijn niet 80 000 E. Je zit het meestal in grote steden dat jonge mensen in dure auto's rijden.
Maar er kunnen verschillende verklaringen hiervoor zijn.
- Papa en mama zijn rijk en kopen er één voor hem.
- Het is papa's/opa's auto.
- Het is een gehuurde auto.
Die jongens werken vanaf hun 15 knetterhard, geven nergens geld aan uit.. wonen in de grootste achterbuurt en sparen en sparen.
Als ze genoeg geld hebben kunnen ze een goede tweedehands of zelfs nieuwe wagen kopen en zijn ze tov.
Dat is vaak het verhaal.
Vast niet heeft geld op een eerlijke manier verdient, maar goed.. dat kan jij ook doen als je dat graag wilt, paupertje.
En nu stoppen met huilen.
Ja, het is inderdaad maar wat je prioriteiten zijn en waar je waarde aan echt.quote:Op donderdag 19 januari 2006 17:22 schreef funkmaster het volgende:
[..]
dat zijn ook hele slimme uitgaves ja...beetje de pauper uithangen en al je geld aan een auto uitgevenze doen maar hoor, half jaartje later kan ik 'm overkopen want dan moeten ze'm wegdoen om te kunnen eten
Ik geloof er niks van. ¤30.000 spaar je niet 'zomaar' bij elkaar, eer dat je dat hebt ben je 50. Tenminste, met hun salarissen.quote:Op donderdag 19 januari 2006 17:20 schreef OldJeller het volgende:
Jij bent de paupere Nederlander, ik heb nergens last van.![]()
En die BMW's zijn niet 80 000 E. Je zit het meestal in grote steden dat jonge mensen in dure auto's rijden.
Maar er kunnen verschillende verklaringen hiervoor zijn.
- Papa en mama zijn rijk en kopen er één voor hem.
- Het is papa's/opa's auto.
- Het is een gehuurde auto.
Die jongens werken vanaf hun 15 knetterhard, geven nergens geld aan uit.. wonen in de grootste achterbuurt en sparen en sparen.
Als ze genoeg geld hebben kunnen ze een goede tweedehands of zelfs nieuwe wagen kopen en zijn ze tov.
Dat is vaak het verhaal.
Vast niet heeft geld op een eerlijke manier verdient, maar goed.. dat kan jij ook doen als je dat graag wilt, paupertje.
En nu stoppen met huilen.
quote:Op donderdag 19 januari 2006 17:45 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik geloof er niks van. ¤30.000 spaar je niet 'zomaar' bij elkaar, eer dat je dat hebt ben je 50.
Je geeft nooit niks uit van je geld. Die gevallen zijn er gewoon niet.quote:Op donderdag 19 januari 2006 17:49 schreef OldJeller het volgende:
[..]
We hebben het niet over Polen die onderbetaald worden?(Toch?)
Hoezo, als je bij je papa en mama woont en je geen uitgave hebt.
Je van 8 tot 5 werkt en savonds ook nog wat doet, verder niks uitgeeft.. en dat heel wat jaren achter elkaar.
Heb je een behoorlijke duit, dacht ik zo, hoe pauper je baan ook is, stel paupers.
Goed argumentquote:Op donderdag 19 januari 2006 18:03 schreef DjDev het volgende:
Dude...Zeikerd...Ga ook drugs dealen ofzo
Onee, waarom niet?quote:Op donderdag 19 januari 2006 17:52 schreef TC03 het volgende:
[..]
Je geeft nooit niks uit van je geld. Die gevallen zijn er gewoon niet.
Zie ik er uit als een marokkaan? Nee.quote:Op donderdag 19 januari 2006 15:36 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Is je vader Marokkaan, zo ja crimineel zo niet eerlijk verdiend.
Mijn vrienden rijden in een toch echt wel mooiere auto dan dat hoor.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:38 schreef no1uknow het volgende:
BMW 3-SERIE 320d executive
prijs ¤ 10.000
bouwjaar 1999
kilometerstand 210.000 km
brandstof diesel
carrosserie 4-deurs, sedan
transmissie handgeschakeld
kleur grijs
[afbeelding]
Wat nou 80.000
Moppersmurf?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 09:27 schreef Geesoes het volgende:
BMW
Opel
Golf
Gastjes die fout doen in foute auto's
[..]
Schrijffout
vriendenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:42 schreef Jett het volgende:
[..]
Mijn vrienden rijden in een toch echt wel mooiere auto dan dat hoor.
Ik weet niet hoe je eruit ziet. Plaats eens een fotoquote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:41 schreef Jett het volgende:
Zie ik er uit als een marokkaan? Nee.
Wat hij zegt.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:25 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Ze zetten er een boel voor opzij en kopen ze meestal met meerdere familieleden tegelijk.
Ik bedoel, een louche buitenlander met een enorm landhuis, of een prachtig zeiljacht moet ik nog tegenkomen. Verder dan een luxere auto komen ze nooit.
Wat je ook vaak ziet is dat die grote auto's van tijdelijke aard zijn, omdat ze uiteindelijk toch niet betaald kunnen worden.
Goesoesquote:Op dinsdag 17 januari 2006 09:27 schreef Geesoes het volgende:
BMW
Opel
Golf
Gastjes die fout doen in foute auto's
[..]
Schrijffout
Dat is echt geen marokkanen bak.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:38 schreef no1uknow het volgende:
BMW 3-SERIE 320d executive
prijs ¤ 10.000
bouwjaar 1999
kilometerstand 210.000 km
brandstof diesel
carrosserie 4-deurs, sedan
transmissie handgeschakeld
kleur grijs
[afbeelding]
Wat nou 80.000
Sorry, ik kon het woord niet vinden, ik zocht het woord pooier.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:06 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
vrienden![]()
je hebt het over je sperma donerende matties?
Laat ik je meteen zeggen dat het eten heerlijk is van hun.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 10:06 schreef rashudo het volgende:
[..]
Ik woon liever in een klein huis met lekker eten![]()
Ik dacht dat ze dat gratis deden?quote:
quote:Vooral Marokkaanse jongens zouden goed in de markt liggen bij pedofielen.
Wow, zoeen vette bakquote:
Maar niet als 1e auto met je 18 jaar.quote:Op maandag 23 januari 2006 01:05 schreef Opa_vertelt het volgende:
Is (imho) niets crimineels aan, zo'n bmw zouden
we allemaal kunnen rijden (als we het persé zouden willen).
Gewoon vanaf je 16e werken .. sim-pel.quote:Op maandag 23 januari 2006 18:53 schreef H.M.Murdock het volgende:
[..]
Maar niet als 1e auto met je 18 jaar.
quote:Op maandag 23 januari 2006 20:00 schreef vinsbergen het volgende:
@ Opa_vertelt:
En wat dacht je van de wegenbelasting die je over de nieuwwaarde van zo'n 7 serie, 850 (nog veel erger) en een 3 serie coupé? Heb je al eens aan het brandstofverbruik gedacht? Onderhoud?
Dat kost een vermogen, misschien niet als je er eentje op marktplaats koopt die of is omgekat of 200.000 km op de teller heeft staan en bij de achmed om de hoek laat onderhouden, maar als je echt zo'n auto wilt rijden voor dagelijks gebruik en goed wil onderhouden moet je een hele goede baan hebben. Er zit uiteraard verschil in een 3 serie of een 7 serie, maar niet zo kortzichtig aub.
quote:Op maandag 23 januari 2006 01:05 schreef Opa_vertelt het volgende:
Vaak worden dit soort auto's met de hele familie gekocht, en koopt
men er een kleine cq. zuinige auto (suzuki alto oid) 'naast' voor het
dagelijkse gebruik.
Die onderste, zo vet gekquote:Op maandag 23 januari 2006 01:05 schreef Opa_vertelt het volgende:
BMW's hoeven helemaal niet "duur" te zijn, ze lijken vaak duurder dan ze zijn..
Heb even op marktplaats voor je gekeken, misschien zijn ze elders nog wel goedkoper.
Z3
[afbeelding]
¤9.950
8-serie
[afbeelding]
¤7.750
7-serie
[afbeelding]
¤6.250
5-serie
[afbeelding]
¤8.950
3-serie
[afbeelding]
¤13.900
3-serie cabriolet
[afbeelding]
¤20.950
Vaak worden dit soort auto's met de hele familie gekocht, en koopt
men er een kleine cq. zuinige auto (suzuki alto oid) 'naast' voor het
dagelijkse gebruik. Is (imho) niets crimineels aan, zo'n bmw zouden
we allemaal kunnen rijden (als we het persé zouden willen).
Ja tuurlijk en jij geeft dan helemaal nix uit tussen je 16 en 18e? En naar school hoeft je natuurlijk ook niet he nee dat leerplicht is maar toch 18. En trouwens wat denk je dat zo'n auto doet in de wegenbelasting? onderhoud? verzekering? brandstofkosten? en het ''op-pimpen'' wat altijd gebeurd?quote:Op maandag 23 januari 2006 19:08 schreef Wimo. het volgende:
[..]
Gewoon vanaf je 16e werken .. sim-pel.
Rofl idd laat ajb alleen de mensen praten die weet hoeveel zo een auto kost.quote:Op maandag 23 januari 2006 22:55 schreef H.M.Murdock het volgende:
[..]
Ja tuurlijk en jij geeft dan helemaal nix uit tussen je 16 en 18e? En naar school hoeft je natuurlijk ook niet he nee dat leerplicht is maar toch 18. En trouwens wat denk je dat zo'n auto doet in de wegenbelasting? onderhoud? brandstofkosten? en het ''op-pimpen'' wat altijd gebeurd?
Ook sim-pel, maar ik zal het voor je uitkauwen:quote:Op maandag 23 januari 2006 22:55 schreef H.M.Murdock het volgende:
[..]
Ja tuurlijk en jij geeft dan helemaal nix uit tussen je 16 en 18e? En naar school hoeft je natuurlijk ook niet he nee dat leerplicht is maar toch 18. En trouwens wat denk je dat zo'n auto doet in de wegenbelasting? onderhoud? brandstofkosten? en het ''op-pimpen'' wat altijd gebeurd?
Dus werken, vanaf je 16equote:In Nederland zijn kinderen leerplichtig én schoolplichtig van hun vijfde jaar, tot hun zestiende jaar.
Ach gut, je hebt ervaring met het onderhoud van BMW"s na je 316-je? Voor jou geen 5 serie nee ! Gewoon werken, en niet zeuren over mensen die succes hebben en wel een echte wagen rijden. En dat geldt voor iedereen hier.quote:Rofl idd laat ajb alleen de mensen praten die weet hoeveel zo een auto kost.
Je wilt niet weten hoeveel zo een nieuwe BMW kost in onderhoud, belasting en VERZEKERING (fokking duur kan ik je vertellen)...
Bij de Turkse familie die ik ken is dit inderdaad het geval.quote:Op maandag 23 januari 2006 22:58 schreef yup het volgende:
[..]
Auto met hele familie, of andere personen kopen.
The bastards!!1!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 01:57 schreef -Wolf- het volgende:
Ik weet het! Ze kopen die dingen van het geld dat ze verdienen met het uitbuiten van jouw 14-jarige oerhollandse dochter.
het was maar een wilde gok. dan was het iemand anders z'n dochter.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 02:07 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
The bastards!!1!![]()
erm.. hey, wacht..
Ik heb helemaal geen 14-jarige dochter, laat staan een oerhollandse.![]()
helemaal waarquote:Op dinsdag 17 januari 2006 09:48 schreef Flurry het volgende:
Zit ook een stukje psychologie in... die paar jonge Marocs in een dikke BMW vallen ontzettend op omdat je dat niet verwacht. Daarom lijkt het net of het er heel veel zijn... Marocs in afgeragte opeltjes of op de fiets vallen niet op, net zomin als dikke blanke zakenmannen in een fout pak en even dikke BMW.
Ik vind Turken beetje uitzondering hoor, bij hun zie ik dat weinig.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 01:55 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Bij de Turkse familie die ik ken is dit inderdaad het geval.
Zoon, vader en moeder kopen gezamelijk een auto. (3 personen dus)
In dit geval een BMW M5 uit 2000 welke 155.000 km gereden heeft voor ¤18.000
¤18.000 / 3 = ¤6.000 per persoon voor de aanschaf. (valt op zich best mee)
Daarna worden verder dus ook alle verdere kosten door 3 gedeeld..
(ik heb voor het gemak de eurocenten even weggelaten)
Wegenbelasting (iets van) ¤67 per maand = ¤22 per persoon
Verzekering was (volgens mij) ¤152 per maand = ¤50 per persoon (wel op naam van vader)
Voor onderhoud wordt er ¤200 per maand weggelegd, dus ¤66 per persoon
Kom je uit op een totaal van ¤138 per persoon per maand.
Hoe ze de benzinekosten hebben geregeld weet ik niet..
Moet wel zeggen dat ze daarnaast nog een vw polo uit het jaar 0
hebben voor dagelijks gebruik (woon/werk, boodschappen, etc).
Dit zegt natuurlijk niet dat alle medelanders dit zo doen, al weet ik wel dat veel van de jongens
van Turkse afkomst (die ik ken dan) op deze manier toch een redelijk nette auto kunnen rijden.
ohja, voor wie niet weet wat een M5 is.. (dit is niet de zijne, wel zelfde kleur en velgen)
[afbeelding]
400pk, 300kw? (yup, correct me if i'm wrong) 0-100~5 sec., onbegrensde top van de zijne: 330km/h (op navi)
Volgens hem verbruikt hun auto:
20 liter op 100km (stadsverkeer)![]()
12 liter op 100km (snelweg, cuise control)
Maar zie dit eens; 37 liter op 100km (autobahn, 330km/h) !!!![]()
Ben van de zomer met hem meegereden naar Köln, ik kan je zeggen dat deze wagen op
"cruise-snelheid" van 200km/h net zo rustig op de weg ligt als mijn Laguna met 120km/h
(ik ben eigenlijk best een beetje jaloers merk ik nu)Maarja, so be it. Life goes on enzo..
Lucratief zaakjequote:Op dinsdag 17 januari 2006 10:28 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
En je woonde in Kerkrade toch ? Dan mag jij me vertellen welke koffieshop daar zo goed loopt....Trouwens een miljoen per maand, das 33.000 euro per dag, ervan uitgaande dat een koffieshop 10 uur open is per dag, betekend dit 3300 euro per uur..... Yeah Right
![]()
Opscheppen Overdrijven is ook een kunst.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |